Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accidente cu Mercedes in Romania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by 300zxtt;187***
    Mai da ce meseriasi sunt unii. La 80km /h sigur nu iesea singur, ci doar cu descarcerarea. La deceleratia aia, nici macar papusile dummy nu rezista. Organele interne ar rezista la un maxim de 70km/h la decelerare. La cat de sifonata era epava , ar fi un maxim de 50km/h. t
    Pai la ce ai spus tu acolo inseamna ca pot sa fiu in orce masina si sa ma izbesc de un stalp cu 70 km/h si organele sa nu aiba nimica.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #77
      Originally posted by 300zxtt;187***
      Mai da ce meseriasi sunt unii. La 80km /h sigur nu iesea singur, ci doar cu descarcerarea. La deceleratia aia, nici macar papusile dummy nu rezista. Organele interne ar rezista la un maxim de 70km/h la decelerare. La cat de sifonata era epava , ar fi un maxim de 50km/h.
      Foarte adevarat ! La o decelerare de la 80 km/h cred ca stai cel putin cateva minute pana te dezmeticesti, asta in cazurile bune, cand nu vin fiarele peste tine.
      Originally posted by kriket
      Pai la ce ai spus tu acolo inseamna ca pot sa fiu in orce masina si sa ma izbesc de un stalp cu 70 km/h si organele sa nu aiba nimica.
      Las-o moarta.

      Comment


      • #78
        Originally posted by kriket View Post
        100 nu dar 80 tot avea ... Daca erau invers rolurile sigur nu iesea singur soferul din BMW.
        Nu cred ca avea mai mult de 50 la momentul impactului cu stalpul .

        Uite cum arata un w220 la 64kph (40mph) :



        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #79
          Originally posted by w124researcher View Post
          Nu cred ca avea mai mult de 50 la momentul impactului cu stalpul .

          Uite cum arata un w220 la 64kph (40mph) :



          Adevarat dar dupa cum s-a exprimat se intelege ca nu conteaza masina ci doar viteza ca la 70 iti rezista organele ... Iti rezista dar nu in orce masina ... Si am zis ca daca bmw intra in stalp soferul nu mai iesea de acolo singur.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #80
            Originally posted by kriket View Post
            Si am zis ca daca bmw intra in stalp soferul nu mai iesea de acolo singur.
            De unde sti ?

            Comment


            • #81
              Originally posted by ionut_90 View Post
              De unde sti ?
              Pai dimensiunea bmw este mai mica de cat a S-ului si nu poate sa absoarba impactul asa de bine si socul suferit de organe era mai mare plus ca poate mai vine-au ceva fiere peste el ... Si daca era un C class in locul bmw zice-am la fel pentru ca aici nu este vorba de brand ci de dimensiunea masinilor.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #82
                Originally posted by kriket View Post
                Adevarat dar dupa cum s-a exprimat se intelege ca nu conteaza masina ci doar viteza ca la 70 iti rezista organele ... Iti rezista dar nu in orce masina ... Si am zis ca daca bmw intra in stalp soferul nu mai iesea de acolo singur.

                Aloooo, am o rugaminte de acum in colo. Cand te mai apuci sa postezi ineptii pe forum, incearca un pic sa gandesti inainte. Sau e greu lucru asta pt tine?
                Am spus eu ca nu conteaza masina? Daca ai gandii un pic, ar fii totul logic. Discutia era despre viteza cu care a intrat in stalp acel W220. discutam despre alt model cumva?




                Originally posted by kriket View Post
                Pai dimensiunea bmw este mai mica de cat a S-ului si nu poate sa absoarba impactul asa de bine si socul suferit de organe era mai mare plus ca poate mai vine-au ceva fiere peste el ... Si daca era un C class in locul bmw zice-am la fel pentru ca aici nu este vorba de brand ci de dimensiunea masinilor.

                Doamne, stau si ma minunez cat si cum poti gandii.Copilu, tu chiar nu vezi ca dai in penibil? Spre cultura ta , acel Bmw are cam acelasi dimensiuni la partea frontala cu acel S-class, si urmarile dupa impact ar fii fost identice in ambele cazuri.

                Daca nu stiai, nu conteaza chiar atat de mult ca masina sa fie masiva sa poata absorbii socul, ci doar ''inteligent'' si mai solid conceputa. Ca sa iti dai seama ce prostie ai spus, vizioneaza acest filmulet sa vezi daca chiar atat de mult conteaza ca partea frontala sa fie cat mai impozanta. Se cunoaste faptul ca Volvo era pionierul sigurantei in domeniul automobilistic, si modelele concepute de ei erau foarte solide si sigure. Hai sa vedem cum arata dupa un impact cu o buburza de dimensiuni mult mai mici, o ''plasticarie'' cum mai e denumita de multi de pe forum.http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY . E, cum e pana la urma?

                Comment


                • #83
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Aloooo, am o rugaminte de acum in colo. Cand te mai apuci sa postezi ineptii pe forum, incearca un pic sa gandesti inainte. Sau e greu lucru asta pt tine?
                  Am spus eu ca nu conteaza masina? Daca ai gandii un pic, ar fii totul logic. Discutia era despre viteza cu care a intrat in stalp acel W220. discutam despre alt model cumva?







                  Doamne, stau si ma minunez cat si cum poti gandii.Copilu, tu chiar nu vezi ca dai in penibil? Spre cultura ta , acel Bmw are cam acelasi dimensiuni la partea frontala cu acel S-class, si urmarile dupa impact ar fii fost identice in ambele cazuri.

                  Daca nu stiai, nu conteaza chiar atat de mult ca masina sa fie masiva sa poata absorbii socul, ci doar ''inteligent'' si mai solid conceputa. Ca sa iti dai seama ce prostie ai spus, vizioneaza acest filmulet sa vezi daca chiar atat de mult conteaza ca partea frontala sa fie cat mai impozanta. Se cunoaste faptul ca Volvo era pionierul sigurantei in domeniul automobilistic, si modelele concepute de ei erau foarte solide si sigure. Hai sa vedem cum arata dupa un impact cu o buburza de dimensiuni mult mai mici, o ''plasticarie'' cum mai e denumita de multi de pe forum.http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY . E, cum e pana la urma?
                  Eu nu vorbe-am de soliditate ... Smartul la un impact de 100 la ora intr-un zid de beton cu deformare 0 nu prea are nimica ,nici parbrizul nu se sparge dar asta nu inseamna ca si oamenii aia nu au nimica ... Este important ca masina sa absoarba cat mai mult din impact ... si asta o poate face doar daca are cu ce.Cu cat spatiul dintre sofer si grila este mai mare cu atat poate sa absoarba mai bine impactul (asta este o treaba ce am vazut ca o stii).
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by 300zxtt View Post
                    Modelul ala de volvo e considerat de multi tanc, un fel de cobra rulllz , dar se face praf la impactul cu conserva de plastic. Il pusesem si eu pe old vs. new.
                    Last edited by Carmine; 03-20-2011, 23:14 PM.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #85
                      Da ,raman la vorba asta e generatia care nu apuca sa imbatraneasca.Niste dementi care distrug si alte familii.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by carmine View Post
                        Modelul ala de volvo e considerat de multi tanc, un de de cobra rulllz , dar se face praf la impactul cu conserva de plastic. Il pusesem si eu pe old vs. new.
                        Un exemplu bun de luat in seama pt a vedea cat de solide sunt construite noile modele. Sunt atent studiate pt a disipa energia de la impact, si in acelasi timp sa ramana intreaga celula pasagerilor.

                        Ca tot e un topic despre accidente, aduc in discutie un filmulet de pe youtube in care se vede cum se deformeaza o caroserie la diferite viteze, doar ca nu e Mercedes, ci un amarat de Ford Sierra :http://www.youtube.com/watch?v=AbQinWMg_7M

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          Un exemplu bun de luat in seama pt a vedea cat de solide sunt construite noile modele. Sunt atent studiate pt a disipa energia de la impact, si in acelasi timp sa ramana intreaga celula pasagerilor.

                          Ca tot e un topic despre accidente, aduc in discutie un filmulet de pe youtube in care se vede cum se deformeaza o caroserie la diferite viteze, doar ca nu e Mercedes, ci un amarat de Ford Sierra :http://www.youtube.com/watch?v=AbQinWMg_7M






                          "Tancul", Bel Air-ul din fier si crom se dezintegreaza pur si simplu.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by carmine View Post
                            La prima vedere zici ca acea bucata de fier si otel ar trebui sa o nenoroceasca pe bucata asta de plastic si aluminiu
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #89
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment


                              • #90
                                E de acum cateva luni accidentul asta.Baiat tanar,pocait,singur la parinti{parca},viteza mare,neatentie...pacat ca a murit.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF