Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pasajul De La Pipera - Monumentul Prostiei Romanesti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pasajul De La Pipera - Monumentul Prostiei Romanesti

    Inca nu stiu 100% daca ceea ce se scrie pe bloguri si pe unele forumuri este adevarat .

    Dar daca este adevarat atunci mi se pare genial


    " Pasajul de la Pipera este greseala secolului in constructii. Liniile de inalta tensiune sunt la acelasi nivel cu traversele de beton si astfel, pasajul nu mai poate traversa liniile de inalta tensiune.
    Lucrarile au fost oprite si saptamana trecuta un grup de oficiali chinezi de la fima care construieste pasajul au venit la fata locului si se minunau de parca ar fi vazut a Opta Minune a Lumii. Numai in Romania se poate intampla si practic nu exista solutie la problema.
    Fotograful a facut poza din lateral sa apara sugestiv in prim plan panoul Atentie la tren. "

    PS:

    Pentru mai multe detalii , poze , caterinca si haz de necaz dati pe Gugle : pod pipera neterminat linii tensiune
    Attached Files
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

  • #2
    Pur si simplu ma doare capul cand vad asa ceva, nu imi vine sa cred cat de departe(in jos) putem ajunge, incredibil.
    i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

    Comment


    • #3
      Mai baieti eu m-as mira sa fie chiar asa.
      In primul rand proiectarea unei grinzi din beton precomprimat (ca si cele care se vad in poze si care NU se numeste traversa cum nu sunt eu popa) inseamna un calcul laborios, cu mult mai complicat decat la o grinda de beton armat. Mai mult, si numai din evaluarea incarcarilor la un pod lucrurile sunt foarte serioase, folosindu-se liniile de influenta si alte metode specifice, motiv pentru care, parca e cam trasa de par "greseala". Stiudiul sitului, trasarea constructiei, turnarea fundatilor care pentru cazul asta sunt niste mastodonti, toate astea pe langa niste linii de inalta tensiune, si sa fi gresit? Mi se pare absurd.
      Totusi avand in vedere toate astea, daca au gresit sunt de-a dreptul idioti.
      Subliniez din nou ca nu cred sa fie asa. Poze se pot face multe si din multe unghiuri. Tind sa cred ca cel mult suportii pentru linile de tren vor fi modificati. Oricum in momentul montajului ultimului set de grinzi ar fi normal sa intrerupa circulatia si sa demonteze linile. O grinda din aceea la cum o vad eu estimez ca are in jur de 25-30 de tone. Daca una dintre ele agata o linie si asta cade la pamant ii prajeste pe toti din zona. Avand in vedere toate astea, si pe langa magnitudinea lucrarii care impune organizare de santier, m-as mira sa fie asa cum se spune.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Sincer sa fiu sper sa fie o gluma de blogerashi .

        Dar vad ca a aparut pe mai multe siteuri mai mari , printre care Antena 3 , hotnews , etc...

        Si pe aproape toate se spune ca de ceva timp lucrarile au fost sistate , fara ca nimeni sa dea vreo explicatie de ce .

        Asta ma face sa cred ca treaba este cat se poate de adevarata .

        Si uite asa vom avea la marginea Bucurestiului a 8-a minune a lumii . =))
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #5
          Eu ce am scris mai sus am scris ca sa va faceti o idee cam cat de mare e PROSTIA daca intr-adevar s-a facut asa. E incredibil. Absolut incredibil!
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Si mie imi vine greu sa cred ca este gresita proiectarea pasajului. Nici nu prea iti poti da seama din poza. Parerea mea este ca la aceeasi inaltime va ramane doar firul de contact al trenului, restul vor fi mai jos. Uitati-va si la celelalte poduri, firul de contact este foarte aproape de ,,grinda" podului. Nu are rost sa se faca mai sus podul, din ratiuni de costuri. Ca sa se ,,atace" si partea ramasa, peste calea ferata, trebuie sa se opreasca circulatia trenurilor prin acea zona, deci trebuiesc avize de la CFR, etc... lucruri care nu se obtin prea usor, si probabil de-asta stagneaza lucrul la constructie. Inca odata, eu nu prea cred ca s-a gresit planul constructiei. Om fi noi in Romania, dar nici chiar asa...
            Last edited by 3mil; 05-21-2009, 14:59 PM.

            Comment


            • #7
              Si totusi ... s-ar parea ca este adevarata treaba .

              Speram totusi sa fie un fel de 1 Aprilie facut de un bloger plictisit.

              Dar conform celor de la CFR problema chiar exista =))

              Si toate astea pe banii nostrii ......

              Doamne in ce tara traim .



              http://www.standard.ro/articol_95175/costu...proiectare.html

              " Costurile pasajului Pipera Tunari au fost marite la 11,44 milioane de euro, aproape dublu fata de suma initiala, potrivit unei hotarari a Consiliului Local sector 2 care a fost luata, sustin surse edilitare, din cauza mai multor greseli de proiectare. "

              *

              http://www.realitatea.net/cfr--lucrarile-l...ate_521952.html

              " Pasajul Pipera, încă un proiect realizat româneşte. Când podul a ajuns aproape de finalizare, regionala CFR a descoperit că lucrările au loc fără avizele sale şi, mai grav, nu s-au respectat dimensiunile necesare securităţii căilor ferate. "

              *

              http://www.impactnews.ro/News/Lucr%C4%83ri...rat%C4%83-14493

              " Dupa ce lucrările la Pasajul Pipera au fost deja întârziate cu mai bine de jumătate de an din cauza reţelelor de utilităţi nemutate, iată că acum şantierul s-a închis pe o perioadă nedeteminată, pentru că firma constructoare nu şi-a dat seama că sub acest pasaj este o cale ferata, pe unde ar trebui să poată circula trenurile. Greu de explicat, însă traversele de beton au fost construite la acelaşi nivel cu liniile de înaltă tensiune. "


              "
              UPDATE
              Deşi mulţi au susţinut ca nu există niciun fel de problemă în legătură cu lucrările de la pasajul Pipera, iată că reprezentanţii CFR au o altă parere şi spun că lucrările la pasaj s-au făcut fără avizele sale.

              " Proiectul şi execuţia pasajului superior Pipera - Tunari nu au ţinut cont de proiectul de reabilitare a căii ferate. Pasajul rutier trece peste doi stâlpi care au rol de susţinere atât a liniei de contact, cât şi a cablului cu fibre optice. În această situaţie, sunt necesare următoarele lucrări: demontarea acestor stâlpi şi repoziţionarea lor, demontarea şi montarea a două semnale de avarie din apropierea staţiei CF Băneasa şi demontarea fibrei optice", au declarat oficiali ai CFR, care au mai precizat că " beneficiarul va fi nevoit să suporte cheltuielile necesare pentru reproiectarea lucrărilor feroviare". "
              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #8
                Este foarte adevarata!!!!! Am trecut acum 1 luna pe acolo si in timp ce asteptam in coloana, am avut timp sa studiez si ma intrebam, cum dracu trec cu pasajul, sau ce fac cu trenul!!!! Oricum e reala treaba, vazuta cu ochii mei, pana sa apara acest topic. chiar incercam sa le explic prietenilor despre porcaria asta, dar nici lor nu le venea sa creada. Acum pot sa le arat si o poza

                Comment


                • #9
                  Eu stiu de problema asta de acu 1 an cand au inceput sa construiasca pilonii.
                  intamplarea face ca lucram chiar in zona.
                  Asteptam si celelalte minuni "moderne" ale Bucurestiului.Asta e unu din lucrurile care imi plac la Romania nu te plictisesti niciodata.
                  Ar fi prea frumos sa fie Romania asa cum e Germania,Franta sau Anglia dar deh....
                  nu pot sa spun decat mioritic.
                  Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
                  Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

                  Comment


                  • #10
                    Inaltimea la care este construit podul este buna. Ce trebuie modificat insa, stalpii care sustin firul de contact pentru trenuri, nici vorba sa trebuiasca sa fie mai inalt podul. Realocari de buget se fac la majoritatea lucrarilor pe domeniul public, datorita faptului ca ce se gaseste sub pamant (tevi de apa, canalizare, si ce o mai fi pe-acolo) nu corespunde cu ce e in hartii, deci asta e motivul principal pentru realocarea de buget. Atasez niste poze facute din alt unghi in care se observa foarte bine ca inaltimea la care s-a construit este buna; in ultima observati acei stalpi care trebuiesc mutati. Sursa pozelor: Libertatea.ro si http://cnimigean.btn.ro/pod/ .
                    Attached Files
                    Last edited by 3mil; 05-23-2009, 17:52 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Din poze nu reiese nimic. De sus este fotografiat la nivelul asfaltului, la care nu ajunge, dar daca te uiti sunt niste grinzi foarte mari, care nu au pe unde sa treaca, de acei stalpi. Repet, eu am trecut de curand pe acolo si chiar nu au cum sa uneasca cele 2 zone, din cauza stalpilor!!!

                      Comment


                      • #12
                        Mie mi se pare ca poza e trucata. Uitati-va la suprapunerea cablurilor electrice peste pomul din partea stanga a imaginii. Mie mi se pare ca acel copac este in plan mai apropiat decat liniile electrice.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                          ...Mie mi se pare ca acel copac este in plan mai apropiat decat liniile electrice.
                          Nu inteleg care e relevanta afirmatiei? Se vede ca pomul este in plan mai apropiat decat linile de tensiune. Adica din ce se vede in prima poza, sunt pomi si pe o parte si pe alta a liniei de tren. E unul mai mic care acopera excavatorul ala si unul mai mare pe partea cealalta a drumului. Intre ele trec linile. Parca asa se vede. Dar trucata nu mi se pare. Si daca ai pune pomul inaintea linilor de curent cu ce ar ajuta?
                          Om vedea noi care va fi finalitatea lucrarii. Daca au dat-o in bara in halul asta e nasol rau de tot. Sunt foarte curios cine a facut proiectul...

                          Oricum din ce se vede in pozele astea e asigurata libera trecere a trenului si a cablurilor fara sa se modifice inltimea la care sunt cablurile ci doar suportul lor.
                          Last edited by adidc; 05-25-2009, 09:22 AM.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by paunionutz
                            Din poze nu reiese nimic. De sus este fotografiat la nivelul asfaltului, la care nu ajunge, dar daca te uiti sunt niste grinzi foarte mari, care nu au pe unde sa treaca, de acei stalpi. Repet, eu am trecut de curand pe acolo si chiar nu au cum sa uneasca cele 2 zone, din cauza stalpilor!!!
                            Daca citeai postul meu anterior mai atent, observai ca exact asta spusesem si eu.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adidc View Post
                              Nu inteleg care e relevanta afirmatiei? Se vede ca pomul este in plan mai apropiat decat linile de tensiune.
                              Om vedea noi care va fi finalitatea lucrarii. Daca au dat-o in bara in halul asta e nasol rau de tot. Sunt foarte curios cine a facut proiectul...
                              In prima poza, se vede clar cum cablurile se vad peste coroana copacului care mi se pare in plan mai apropiat decat liniile electrice... WTF?!? In cazul asta liniile nu ar trebui sa se vada din cauza copacului, zic eu! Parerea mea este ca intr-adevar, e o mica eroare de proiectare dar au modificat putin poza ca sa para problema mai dramatica. Celelalte poze mi se par mult mai relevante.


                              Cu respect,


                              Andrei
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF