Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Matiz, 7000 cc, V8, 550 CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Matiz, 7000 cc, V8, 550 CP

    Ce parere aveti despre minunatia asta?
    Fourdin Auto Sport au creat un mic monstru montand pe un Matiz V8-ul responsabil cu performantele Corvette-ului.
    Transformarea a necesitat mai bine de 1.500 de ore de munca, entuziastii de la Fourdin Auto Sport neutilizand calculatorul in proiectarea micului performer.

    Acestia au plecat de la un Matiz standard si au montat un V8 de 7.0 litri, preluat de la Chevrolet Corvette, ce produce 550 CP. Acceleratiile sunt impresionante pentru orice automobil, cu atat mai mult pentru un Matiz. Astfel sprintul de la 0 la 100 km/h se realizeaza in doar 3.7 secunde, primii 200 km/h fiind atinsi in 10.94 secunde. In plus viteza maxima este de 260 km/h.

    SURSA: http://www.voom.ro/voom/viewArticle.htm?id=810

    Ceea ce nu inteleg eu, este....unde mama dracu a intrat un motor de 7000cc in supozitoru' ala de masina???? Si cutia trebuie sa fie pe masura!!! In rest toata stima, desii arata ca dracu exteriorul, dar performantele nu sunt de neglijat!!

    Si eu sunt curios unde au bagat motorul...
    Attached Files
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

  • #2
    Banuiesc ca i-au facut "resize" la motor in Photoshop... Maica Domnului... ce carlinga... Aici avem dovada clara ca in tzara asta amarita, in vreme de recesiune, unii chiar nu au ce face...

    Comment


    • #3
      Daca va uitati mai cu atentie in poza aia din profil se vede scaunul soferului mult in spatele stalpului central si volanul relativ aproape de stalp. Au impins tot habitaclul inspre locurile din spate care probabil ca nu mai exista.
      Mi se pare degeaba asa o modificare...1500 de ore inseamna vreo 187.5 schimburi de 8 ore, pentru un singur om. Si 10 sa fi fost pe ea si tot le-a luat aproape o luna (fara sambata si duminica).
      Tara arde si baba se piaptana.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Da,asa este ,au impins bordul mai in spate ca sa poata face asa ceva,si nu e Matiz,e Chevrolet Spark...
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Originally posted by SEBASTIAN 77
          ...nu e Matiz,e Chevrolet Spark...
          ...adica succesorul Matizului, nu e gresit. Cand a fuzionat Daewoo cu Chevrolet, acestia in locul Matizului au fabricat Spark-ul.

          Comment


          • #6
            Parerea mea este ca la o accelerare mai serioasa,sasiul se deformeaza ca folia de staniol.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Originally posted by 3mil View Post
              ...adica succesorul Matizului, nu e gresit. Cand a fuzionat Daewoo cu Chevrolet, acestia in locul Matizului au fabricat Spark-ul.
              in Grecia pe masinutele astea scrie MATIZ
              Oo==oO

              Comment


              • #8
                Nu este posibil sa aiba motorul in fata pentru ca nu au cum sa aduca cuplul la roti decit daca este tractiune spate.
                Prerea mea este ca motorul este central si cutia in spate cam ca la formula 1.
                Asa masina este echilibrata cit de cit si are si incarcare pe rotile din spate pentru tractiune.
                Oricum...risipa de energie si logistica...poate doar cu iz comercial si publicitar.
                Prerea mea...

                Comment


                • #9
                  Cam tarziu vin baietii cu ascutitoarea asta...celebrul Smart cu motor de motocicleta 1,3(Hayabusa) cu niste performante fantastice a facut furori pe net cu vreo 3 ani in urma...

                  Comment


                  • #10
                    Foarte rau. Orice i-ai face unei asemenea masini nu iese nimic bun. Cu motorul ala merge si suna bine dar daca tot pierzi atata timp bani si tehnologie macar sa fie o masina care poate insemna ceva. Una care sa poti s-o si conduci, nu se rastoarne chiar si in fata, si sa aiba o forma definita nu ca o bula de ceva noroi. Un Chevrolet e Impala si Corvette si Camaro nu un Daewoo cumparat acuma.
                    BENZ G, altceva ce ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF