Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Carcover - Husa Clasica (Se merita sau nu ?)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnilor, pe vremea lu' ceasca am avut ani de zile husa pe masina, din aia de carpa din comertzul socialist . Binentzeles ca trebuia sa o usuc cand ploua, ca sa nu baltesca apa, iar de praf nici atat . Era buna pentru soare, vara, sa nu o arda soarele prea rau, in rest fiiecare cum crede de cuviinta .

    Comment


    • #17
      Da aveti perfecta dreptate Dl Nstoe...husele vechi cum erau pe vremuri, protejau doar inpotriva: soarelui, praf, pisicile care se urca pe capota calda. Inpotriva apei... NO COMENT. Husa pe care am cumparat:
      Attached Files
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Cat ai dat pe ea? Eu mi-as lua pentru praf, chiar daca tin gunoiul in garaj, se umple de praf.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Da aveti perfecta dreptate Dl Carmine, praful este peste tot. Chiar daca sunt inchise usile, tot se depune praful. Husa am cumparat-o cu 100 RON, sincer sa va spun sunt multumit de ea, se manevreaza usor si adunata la olalta nu ocupa mult spatiu, se poate tine in portbagaj si cand ai nevoie doar o montezi. Daca vreti sa va cumparati sa aveti mare grija le ce dimensiune cereti, pentru ca eu am cerut pentru o masina de 5 m si este cam mare adica lungimea doar, latimea si inaltimea sunt ok.
          Last edited by Carmine; 10-10-2010, 17:23 PM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Mersi de raspuns.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Eu am cumparat o Peva din asta cu vreo 65 lei, dar cred ca in Dragonul Rosu o fi jumatate de pret, daca nu mai putin. Mi se pare un jeg de produs, buna eventual intr-un garaj gen Obor unde e plin de praf, si nu ploua. Sa va spun de ce:
              - intotdeauna am pus-o pe masina cand era curata si dupa ce s-a racit motorul. Pe fiecare din cele din semnatura.
              - pe W123 sta perfect pe masina, desi vantul o cam flendure si cred ca nu e ok pt vopsea
              - pe C124 aceeasi husa/marime e un pic cam mare, iar vantul e ca la el acasa sub ea. Nu-i de bine.
              - dupa orice ploaie, pe langa ca are zone in care tine apa pe ea aiurea, cand o dai jos (eu am facut asta dupa ce s-a uscat, fereste sfantu sa o pun uda in masina) raman pe masina peste tot urme de praf. Pe care le poti sterge cu ceva usor (dar tot nu-i bine), sau speli masina cu apa, repede asa (c'mon!)
              - am vazut una ultra folosita langa Mega Image-ul de la Mosilor X Eminescu, cel dinspre Foisor, in fata intrarii, pe un Audi (cred). Confirma ce spuneam, e un produs jenant - nicidecum avand calitatile enumerate in anunturi sau pe cutie.

              Ma gandesc sa o folosesc in garajul propriu peste masina, sa nu o zgariu cand trec pe langa ea imbracat, dar mi-e frica de condens. Stie pazvanti cum o fi...
              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

              Comment


              • #22
                Originally posted by nstoe View Post
                Mishto prezervativul pentru stelutza .

                De cand am inceput sa folosesc husa tot am avut mici probleme precum au avut si ceilalti colegi...mai exact cand sufla mai tare vantul, se baga sub husa si o ridica fara nici o problema. Din fabrica avea in fata si spate bagat un elastic ca sa o fixeze cat decat, dar nu a fost suficient.

                Asa ca am decis sa ii fac mai ''confortabil'' sederea sub husa la draga mea masina. Am dus husa la o croitoreasa care a facut cateva mici modificari ca sa ii stea mai bine stelutei .

                Si mai exact i-am facut ''prezervative'' pentru oglinzi si binenteles pentru steluta si am mai bagat un snur elastic pe lungimea husei care lipsea (nu a fost montat de producator).

                Inainte nu statea husa calumea pe masina deoarece cele doua oglinzi indepartau husa de la caroserie si vantul apuca sa se bage sub ea si avea posibilitatea so smulga jos de pe masina.

                Acuma sunt foarte multumit deoarece am constatat ca, chiar daca sufla tare vantul nu mai are posibilitatea sa o dea jos de pe masina.

                Asa arata acuma...fata de cum arata din pozele de mai sus...




                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Salut Feri ! .

                  Eu , ii montasem la prelata ( scriu la timpul trecut , deoarece mi-a furat-o un onanist saptamana trecuta ) doi ocheti , pe la mijlocul masinii , si o legam pe dedesubt cu un snur . Rezista foarte bine la vant puternic .

                  A iesit frumos cu acele "buzunarase" . Scrie ceva personalizat pe ea , sa nu patesti ca mine .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Scrie ceva personalizat pe ea , sa nu patesti ca mine .
                    Salutare Dl Nstoe! Imi pare rau de cele patite de dumneavoastra...sincer si eu ma gandesc de multe ori ca intr-o zi o sa raman fara ea.

                    In legatura cu personalizare: am fost la o firma (in Zalau) care din pacate nu m-au putut ajuta deoarece husa este foarte mare pentru aparatul lor si nu poate sa imi imprime ceva ''frumos'' pe ea .

                    Ramane sa caut o firma care sa ma poata ajuta cu aceasta problema.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Am dat peste un site din Ungaria care confectioneaza huse auto la comanda cu fel si fel de materiale.

                      Poate sunt interesati... http://jarmutakaro.hu/jarmutakaro-galeria
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF