Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Combustibili / Sisteme de propulsie alternative

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu poti prinde motorul direct la cardan fara cutia de viteze pentru ca nu va avea putere sa miste masina din loc(ar trebui un motor electric ff,puternic la o turatie f. mica).Tocmai asta este rolul cutiei de viteze care in viteza 1-a reduce turatia motorului de 3-4 ori ajungand in viteza a 4-a sau a 5-a la 1pe 1 in priza directa (turatia motorului= turatia cardanului).O modalitate de a inlocui cutia de viteze este folosirea sistemului cu fulii variabile(folosita la majoritatea scuterelor si la unele masini care se conduc sub 18 ani) saua sistemului cu ambreaj centrifugal-amandoua solutiile nu forteaza motorul electric la plecarea de pe loc. Referitor la magneti -nu stiu exact ce vrea sa faca, un generator de curentcare sa foloseasca forta incredibila a magnetilor de neodinium.Magnetii astia excitati de un camp electric sunt in star sa-ti zboare din mana.Azi am facut cateva probe cu ei de ramai cu gura cascata! Am prins in garaj de o sina metalica un magnet dinasta de neodinium (marime 6cm grosime 3 cm)dupa care am ridicat un bloc motor complet(vibrochen,pistoane fulii,volanta total vreo 80 de chile)si l-am apropiat de magnetul prins de sina-rezultatul il vedeti in poze....apropo l-am ridicat 2 oameni la inaltimea aia!
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Pfoaaaa... Sunt chiar fenomenali magnetii aia! Nu credeam ca exista ceva atat de puternic. Oare cum sunt facuti, ce e natural in ei si ce e man-made?
      In alta ordine de idei, odata lipit un magnet din ala un fier, cum il mai desprinzi?

      Comment


      • #18
        Magnetii sunt facuti din pamanturi rare si sunt protejati de un strat subtire de nichel(daca nu sunt protejati cu timpul se descompun) De desfacut poti sa-i desfaci doar daca-i tragi intr-o parte pana la marginea suprafetei metalice-oricum si asa foarte greu(era sa scot un calorifer din perete),problema cea mai mare e cand se lipesc intre ei,cam de la 15 cm nu-i mai poti controla si pot sa-ti rupa degetele daca ti-le prind intre ei.Ne-am chinuit cateva ore sa desfacem 2 magneti lipiti intre ei; i-am desfacut in menghina cu niste leviere(am reusit sa trecem magnetul de deasupra pe suprafate metalica a menghinei).

        Comment


        • #20
          Motocicleta electrica

          Comment


          • #21
            Electroliza

            A auzit cineva de povestea asta:



            Teoretic sistemele HHO (Stan Mayer, Daniel Dingel, Bob Boyce) ar trebui sa produca hidrogen din apa prin electroliza care apoi este ars in camera de ardere dand o economie de combustibil intre 20%-40% pe motoare Diesel sau benzina.

            "Smecheria" se pare ca este un fel de "Pulse Generator" care are rolul de a produce cat mai mult gaz HHO cu un consum de energie mai acceptabil.

            La capitolul asta parerile sunt impartite dar pana nu incerci n-ai de unde sa stii sigur daca asa ceva functioneaza sau este un alt bul. Eu sunt dispus sa "sacrific" o masina pentru un test cu asa ceva si cateva sute de $ pentru achizitionarea unui sistem HHO de pe eBay. Pentru cine se pricepe ii recomand un search dupa HHO pe YouTube sau eBay dupa care sa ne spuna parerea lui despre planurile astea http://pesn.com/2007/09/29/9500450_B...rolizer_Plans/

            A incercat cineva dintre voi un astfel de sistem pe "viu"?
            Aerodynamics are for people who can't build engines.
            Enzo Ferrari

            Comment


            • #22
              Originally posted by MIR View Post
              A auzit cineva de povestea asta:



              Teoretic sistemele HHO (Stan Mayer, Daniel Dingel, Bob Boyce) ar trebui sa produca hidrogen din apa prin electroliza care apoi este ars in camera de ardere dand o economie de combustibil intre 20%-40% pe motoare Diesel sau benzina.

              "Smecheria" se pare ca este un fel de "Pulse Generator" care are rolul de a produce cat mai mult gaz HHO cu un consum de energie mai acceptabil.

              La capitolul asta parerile sunt impartite dar pana nu incerci n-ai de unde sa stii sigur daca asa ceva functioneaza sau este un alt bul. Eu sunt dispus sa "sacrific" o masina pentru un test cu asa ceva si cateva sute de $ pentru achizitionarea unui sistem HHO de pe eBay. Pentru cine se pricepe ii recomand un search dupa HHO pe YouTube sau eBay dupa care sa ne spuna parerea lui despre planurile astea http://pesn.com/2007/09/29/9500450_B...rolizer_Plans/

              A incercat cineva dintre voi un astfel de sistem pe "viu"?
              Am studiat si eu problema asta cu ceva timp in urma. Am citit mult pe net si am ajuns intr-un tarziu la niste concluzii.
              Aspectul electrolizei apei cu generarea de H2 si introducerea lui in camera de ardere este perfect real. Problema este a randamentelor. Electroliza este un proces cu randament foarte prost. Cu alte cuvinte consuma multa energie pentru producerea unei cantitati mici de hidrogen. Acesta, prin ardere (oxidare) genereaza mult mai putina energie decat cea consumata.

              Deci facand un calcul simplu,
              pentru a produce o cantitate X de hidrogen necesara scaderii consumului de combustibil cu 1l/100km
              trebuie consumati in plus cativa l/100km pentru producerea energiei electrice necesare electrolizei apei si producerii cantitatii X de H2. Cu alte cuvinte nu-i bine!
              Asta din cauza ca alternatorul ala nu sta degeaba acolo, "free energy" in timpul mersului, asa cum spun multe trompete pe Internet ci se invarte cu atat mai greu cu cat trebuie sa produca un curent mai mare... Deci consuma mai mult.
              Daca n-ar fi asa, am putea sa legam la un generator electric o baie de electroliza si cu hidrogenul genereat sa alimentam un motor cu ardere interna care sa invarta generatorul... si gata, mai avem inca un perpetuum mobile!

              Problema care se pune cu adevarat este daca nu cumva cantitatea mica de hidrogen introdusa in acest fel imbunatateste radical arderea combustibililor clasici in motorul termic. Aceasta ardere se stie ca are un randament mic si o crestere impresionanta a acestui randament ar putea avea o influenta mai intensa decat consumurile suplimentare pt generarea hidrogenului. Prin urmare ar putea rezulta o economie reala de combustibil.

              Intrebarea asta m-a chinuit multa vreme si am discutat cu destui oameni. Multi bagau mana in foc ca este posibil, altii insa erau convinsi ca nu. Din pacate incercarile unora dintre ei de a demonstra ceva cu creionul pe hartie au dat gres in totalitate.

              La fel mi-am zis si eu ca merita sa incerc. In ultima instanta, pot pierde niste bani investiti in dispozitivul ala sau pot avea o scadere reala a consumului de combustibil.

              Exact cu o zi inainte de a lua decizia finala, s-a ivit si solutia in mod neasteptat. Am gasit pe net o firma care comercializeaza astfel de echipamente, dar varianta profesionala, pentru camioane, pentru prima oara cu certificate de conformitate, teste de laborator, rezultate, etc.
              Adevarul gol golut este ca un sistem din asta (cel profesional) costa in jur de 15.000 eur si ofera o reducere garantata a consumului de combustibil cu 4% (4 procente adica, nu 4l/100km!). Prin urmare cam asta este limita exacta a acestei tehnologii.

              Cu alte cuvinte pentru camioane care fac zeci de mii de km/luna s-ar putea sa renteze un astfel de sistem, pentru noi sigur nu.
              Iar un sistem din ala de 100-200 eur despre care vorbim noi (si pe care vroiam sa-l cumpar si eu) in mod sigur nu functioneaza la limitele lui calculate, asadar este un vax. Iar reducerile alea de 20-40% niste minciuni.
              (Am vazut pe net si reduceri declarate de 400%, cu cate 6 bai de electroliza puse in paralel, dar deja vorbim sf-uri).

              Comment


              • #23
                Merci pentru raspuns!

                Smecheria care nu face electroliza asta sa consume mai mult decat produce este tocmai faimosul pulse generator care costa aproape cat tot restul instalatiei.

                Cum spuneam mai devreme pana nu incerci n-ai de unde sa stii sigur. Eu cred ca si un sistem de 200 Euro poate contribui la o economie de combustibil cel putin prin imbunatatirea arderii daca nu altceva.

                Revenim dupa un "live experiment". Sper sa mai am sprancenele intregi atunci )
                Aerodynamics are for people who can't build engines.
                Enzo Ferrari

                Comment


                • #24
                  Desi este criza, lumea se misca si vrea sa faca un ban in viitor

                  Ziua. Cotidian. Daimler a cumparat 10% din Tesla Motors: tesla daimler ag, masini electrice, 10% pachet actiuni

                  Daimler a cumparat 10% din Tesla Motors

                  Constructorul german de masini Daimler AG a preluat 10% din Tesla Motors Inc. in contextul in care, de anul trecut, producatorul de autovehicule propulsate electric cauta o sursa de finantare pentru constructia unei noi fabrici si a unui centru de comanda in San Jose, noteaza, marti, publicatia San Francisco Business Times.
                  Cotidianul scrie ca fabrica din San Carlos a lucrat deja cu gigantul de la Stuggart pentru a imbunatati bateriile, fostul propietar al Chrysler producand deja versiuni electrice ale modelelor Smart pentru doua persoane.
                  Jurnalistii americani precizeaza ca pretul redus al gazelor si recesiunea ingreuneaza munca celor de la Tesla, mai ales ca, in prezent se vinde un singur model sport, la 109.000 de dolari, autoturism criticat destul de dur pentru ca este o jucarie scumpa si nesatisfacatoare pentru soferi. Pana la jumatatea lunii aprilie s-au livrat 330 de asemenea modele.
                  Luna trecuta, reprezentantii Tesla au precizat ca s-au facut 711 rezervari pentru modelul sedan in patru usi la pretul de 5.000 de dolari, autovehiculele urmand sa fie produse pana la finele lui 2011. Doar din rezervari, producatorul a reusit sa stranga circa 3,5 milioane de dolari, care, potrivit fondatorului Tesla, Elon Musk, reprezinta "fonduri rambursabile".
                  Preturile anuntate pentru modelul sedan ajung la circa 57.500 de doalari, insa producatorul poate face un discount de 7.500 de dolari, reducand costurile la 50.000 de dolari.

                  Comment


                  • #25
                    Originally posted by MIR View Post
                    Smecheria care nu face electroliza asta sa consume mai mult decat produce este tocmai faimosul pulse generator care costa aproape cat tot restul instalatiei.
                    Chiar sa stii ca astept plin de curiozitate rezultatele testelor tale!

                    Insa ca si fundament al discutiei, un dispozitiv care sa consume mai putin decat produce sunt convins ca nu exista. Daca ar exista, diferenta intre cele doua energii (cea produsa si cea consumata) ar fi reprezentarea pura a conceptului de "free energy", ar insemna practic, ceva imposibil, energie din nimic, ar fi cea mai mare realizare posibila a rasei umane si in acelasi timp factorul unic al unor schimbari fundamentale de conceptii (cele bazate pe economie, finante, etc.). Cu astea, deja cred ca ne putem muta pe un topic filosofic.

                    Revenind pe Pamant, daca nu ai nimic impotriva, da-ne si noua un link spre dispozitivul minune, sa-l studiem si noi, macar teoretic...

                    Comment


                    • #26
                      E plin pe E-BAY de dispozitive de HHO si de pulse-generator ,la o simpla cautare o sa gasesti sute majoritatea chinezesti.Acum un an am incercat sa fac un generator cu placi de inox sa vad cum functioneaza dar am ramas dezamagit de eficienta.In principiu placile de inox trebuie sa fie foarte apropiate ,se introduce o lingura de bicarbonat alimentar apa distilata,si curent cat cuprinde.Cantitatea de bule degajata este mica fata de curentul absorbit,de aici si ineficienta ,chiar si cu generatorul de impulsuri am mari indoieli, c&"]http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php...postorder=asc&

                      Comment


                      • #27
                        Originally posted by coolshark View Post
                        Am studiat si eu problema asta cu ceva timp in urma. Am citit mult pe net si am ajuns intr-un tarziu la niste concluzii.
                        Aspectul electrolizei apei cu generarea de H2 si introducerea lui in camera de ardere este perfect real. Problema este a randamentelor. Electroliza este un proces cu randament foarte prost. Cu alte cuvinte consuma multa energie pentru producerea unei cantitati mici de hidrogen. Acesta, prin ardere (oxidare) genereaza mult mai putina energie decat cea consumata.

                        Deci facand un calcul simplu,
                        pentru a produce o cantitate X de hidrogen necesara scaderii consumului de combustibil cu 1l/100km
                        trebuie consumati in plus cativa l/100km pentru producerea energiei electrice necesare electrolizei apei si producerii cantitatii X de H2. Cu alte cuvinte nu-i bine!
                        Asta din cauza ca alternatorul ala nu sta degeaba acolo, "free energy" in timpul mersului, asa cum spun multe trompete pe Internet ci se invarte cu atat mai greu cu cat trebuie sa produca un curent mai mare... Deci consuma mai mult.
                        Daca n-ar fi asa, am putea sa legam la un generator electric o baie de electroliza si cu hidrogenul genereat sa alimentam un motor cu ardere interna care sa invarta generatorul... si gata, mai avem inca un perpetuum mobile!

                        Problema care se pune cu adevarat este daca nu cumva cantitatea mica de hidrogen introdusa in acest fel imbunatateste radical arderea combustibililor clasici in motorul termic. Aceasta ardere se stie ca are un randament mic si o crestere impresionanta a acestui randament ar putea avea o influenta mai intensa decat consumurile suplimentare pt generarea hidrogenului. Prin urmare ar putea rezulta o economie reala de combustibil.

                        Intrebarea asta m-a chinuit multa vreme si am discutat cu destui oameni. Multi bagau mana in foc ca este posibil, altii insa erau convinsi ca nu. Din pacate incercarile unora dintre ei de a demonstra ceva cu creionul pe hartie au dat gres in totalitate.

                        La fel mi-am zis si eu ca merita sa incerc. In ultima instanta, pot pierde niste bani investiti in dispozitivul ala sau pot avea o scadere reala a consumului de combustibil.

                        Exact cu o zi inainte de a lua decizia finala, s-a ivit si solutia in mod neasteptat. Am gasit pe net o firma care comercializeaza astfel de echipamente, dar varianta profesionala, pentru camioane, pentru prima oara cu certificate de conformitate, teste de laborator, rezultate, etc.
                        Adevarul gol golut este ca un sistem din asta (cel profesional) costa in jur de 15.000 eur si ofera o reducere garantata a consumului de combustibil cu 4% (4 procente adica, nu 4l/100km!). Prin urmare cam asta este limita exacta a acestei tehnologii.

                        Cu alte cuvinte pentru camioane care fac zeci de mii de km/luna s-ar putea sa renteze un astfel de sistem, pentru noi sigur nu.
                        Iar un sistem din ala de 100-200 eur despre care vorbim noi (si pe care vroiam sa-l cumpar si eu) in mod sigur nu functioneaza la limitele lui calculate, asadar este un vax. Iar reducerile alea de 20-40% niste minciuni.
                        (Am vazut pe net si reduceri declarate de 400%, cu cate 6 bai de electroliza puse in paralel, dar deja vorbim sf-uri).
                        Ai perfecta dreptate, am fost tentat si eu de varianta electrolizei si mi-am facut un aparat asemanator celor de pe youtube dar mai mic, mai exact de marimea unui pahar de apa. Ghici cat consuma din baterie o asemenea inventie ce da un randament miraculos......incepe prin a consuma 8A la 14V iar cand incepe a se incalzi apa din el la peste 60C consumul e peste 13A. Si cu asta imaginati-va un dispozitiv asemanator dar de 10 ori mai mare. Mai trebuie inca o baterie de cel putin 75A si inca un alternator care sa o incarce pentru a obtine 1L-2L de hidrogen pe minut in cel mai bun caz. Asta ar imbunatati performantele unui motor de 3000 cm diesel prea putin ca sa motiveze plusul de consum care se poate ridica chiar la 1L% prin montarea unui alternator suplimentar si a unei baterii de 15kg. Rezultat final: SF-uri tot ce circula pe youtube

                        Comment


                        • #28
                          Tehnologie hibrida de fitze

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF