Originally posted by alc
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Stiaţi că...
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by doktor4carz View PostNu avea 2998. ci 3005... zi-i lu' automarket ca bate cimpii.
Shtiatzi ca Pamintul e rotund ? Unii banuiesc ca shtiu, dar aflatzi ca mai sint destule tzari cocotiere unde aia habar n-au... M-am gindit sa reamintesc, poate a uitat careva...
Alc, te rog sa iti motivezi afirmatia. Informatiile sunt luate de pe site-ul Mercedes-Benz si o serie de site-uri afiliate, precum si cateva surse suplimentare. Cilindreea motorului am gresit-o, ce-i drept..
Comment
-
Originally posted by sebaa View PostAlc, te rog sa iti motivezi afirmatia. Informatiile sunt luate de pe site-ul Mercedes-Benz si o serie de site-uri afiliate, precum si cateva surse suplimentare.
5, 9, 11, 12, 19, 20.
5. Toate elementele cromate de pe modelele Mercedes-Benz sunt create prin placarea cu doua straturi de cupru, peste care se aplica un strat de nichel. Acestea vor fi placate ulterior cu crom.
Tehnologia de cromare decorativa nu este un brevet Mercedes. Este o succesiune de descoperiri de-a lungul istoriei, cromarea moderna – dura, nu decorativa – a aparut dupa anul 1800, odata cu electroliza descoperita de Alessandro VOLTA. Pentru cei care doresc referinte din internet, va rog cautati cromare dura – hard chromium plating si cromare decorativa – decorative chromium plating. Cei care au studii in domeniul metalurgiei rog sa intervina sa ne spuna de ce este necesara existenta a doua straturi consecutive de cupru urmat de unul de nichel, inaintea cromarii decorative. Exemple la noi in tara : cromare decorativa la Urbis Bucuresti, cromare dura la ThyssenKrupp Bilstein Compa Sibiu, Cromsteel Industries Tirgoviste, etc.
9. Mercedes a facut o serie de inovatii in materie de siguranta pe care le-a impartit cu ceilalti producatori de automobile din lume pentru a imbunatati siguranta trasportului rutier. Printre aceste inovatii enumeram sistemele ABS si ESP, airbag-ul, centurile pretensionate, precum si sistemul de control al tractiunii.
Mercedes nu a impartit cu nimeni nimic, a vindut ce a descoperit si a cumparat ce au descoperit altii. ABS, ESP si SCT sint ale lui Robert Bosch SRL, airbagul al lui Chrysler si Volvo, centurile pretensionate sint facute cu bani europeni sifonati de citeva mari firme europene, sume colosale care nu-si justificau cheltuirea. A fost si o ancheta in anul 1986, cind a intrat Spania in UE, pe tema folosirii neadecvate a unor bani europeni in cercetarea dispozitivului de pretensionare. Cercetarea s-a facut, in mare parte, la un institut privat spaniol.
Pentru cine vrea sa afle amanunte, trebuie sa caute, cred ca se gasesc si pe net.
11. Mercedes a semnat o alianta cu producatorul american Studebaker-Packard in anul 1958. In cadrul acestei aliante, Mercedes putea folosi reteaua de distributie a producatorului de peste Ocean. Studebaker a dat faliment in anul 1963, moment in care fostele reprezentante Studebaker au inceput sa livreze doar modele Mercedes-Benz.
Studebaker-Packard era deja falimentara si asocierea cu Mercedes a fost un premiu de intrare pe piata auto americana. Artizanul acestor manevre din anii 1950 – 1960 era Kirk Kerkorian, un armean jumatate roman smecher de pe atunci. Individul se regaseste si in spatele asocierii Chrysler Jeep cind a facut mare scandal si a cistigat in instanta o groaza de bani pentru micii actionari care nu au fost consultati inaintea acestei fuziuni. La fel, este considerat artizanul asocierii Chrysler Mercedes si al Mitsubishi Mercedes.
Pe scurt, ideea lui Kerkorian – imbratisata cu drag de finanta americana - este ca orice mare producator auto din afara USA trebuie sa plateasca dreptul de a vinde auto pe piata americana. Aceasta taxa trebuie platita periodic si este mai mare pentru detinatorii minoritari de actiuni ale industriei auto.
Identic, ca sursa de informatie nu este internetul. Probabil ca trebuie citite multe articole si studii de pe net ca sa poata pune cineva cap la cap aceste informatii, dar este bine sa fie verificat ceea ce spun eu.
12. Mercedes a creat doua modele experimentale cu motor Wankel. Acestea aveau numele de cod C111 si au fost create in 1969 si 1971. In urma testelor, Mercedes a decis sa se concentreze asupra dezvoltarii propulsoarelor diesel.
Mercedes a creat aceste doua modele, dar a vrut sa plateasca un pret foarte mic pentru aceasta tehnologie japoneza. Din acest motiv nu au mai fabricat motoare Wankel.
19. In 2003, Mercedes-Benz a lansat prima transmisie automata cu sapte trepte pentru autoturisme. Aceasta se numeste 7G-Tronic si a fost standard pentru modelele echipate cu propulsoare V8 din gamele E, S, CL si SL.
ZF Friedrichshafen AG este constructorul acestor cutii de viteze, iar actionarul majoritar este Aisin, aflat in proprietatea lui Toyota. Pentru cine doreste, poate sa consulte siturile de specialitate.
In curind veti vedea intreaga gama de produse ale ZF Friedrichshafen AG – adica cutii de viteze si componente de rulare si sasiuri complete – deja adaptata pentru invazia de masini electrice din anii viitori. Aceste componente ZF este, in prezent, testata pe masinile electrice chinezesti.
Referitor la prima transmisie automata cu sapte trepte, aceasta a aparut in 1999 si in 2001 echipa BMW seria 7, dar nu ii stiu numele. Exact aceeasi cutie, dar cu rapoarte finale diferite si alta electronica va echipa Mercedesul din 2003.
Nu imi folosesc ca sursa de informatie internetul, pentru cine vrea sa verifice completarile mele, apreciez.
20. Mercedes a lansat primul sistem cruise control in anul 1975 pe versiunile echipate cu transmisie automata ale modelului S-Klasse. Sistemul putea mentine constanta o viteza ce depasea 40 km/h.
Prima masina echipata cu un sistem de control al vitezei de croaziera a fost Chrysler Imperial in 1959 sau 1960.
Doresc ca aceste precizari ale mele sa fie considerate ca atare.
Vreau sa intelegeti ca toata gargara asta despre cit de mare si cit de tare este compania Mercedes sa o aveti dupa o vizita in uzinele lor. Sau la Porsche. Referitor la punctul 4 care spune ca exista un CTC-ist la fiecare 11 muncitori – este real, deoarece din cei 11 muncitori 9 sau 10 nu au nationalitate germana si asta se intimpla din anii ’80. Sint turci, albanezi si africani. Nici est europenii nu se angajeaza pe asemenea salarii de mizerie.
Comment
-
Originally posted by doktor4carz View PostFemeile private de favoritismele amorului salbatic tridimensional animal zilnic cultiva mustatza ca a mea deasupra buzelor ?
Comment
-
Originally posted by doktor4carz View PostPoate practica doar anal...
... gindacul de bucatarie este cel mai imun vietzuitor de pe planeta ? Suporta perfect radiatzii cancerigene maxim... inclusiv nucleare.i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.
Comment
-
In prezent, cu vremurile astea atat de agitate, nu mai avem ocazia de a ne pune adevaratele intrebari. Si totusi…
- De ce poate sosi acasa o pizza comandata, mai repede decat ambulanta?
- De ce lumea comanda un cheesburger dublu, o portie mare de cartofi prajiti si un cola light?
- De ce putem gasi un loc de parcare rezervat pentru handicapati in fata patinoarelor?
- De ce cuvantul “abreviere” este atat de lung?
- De ce sucul de lamaie este facut din arome artificiale si detergentii de vase se fac cu lamai adevarate?
- De ce pentru a inchide programul Windows, trebuie apasat mai intai pe “START”?
- De ce nu se fac conserve cu hrana pentru pisici cu aroma de soareci?
- Fiecare avion este dotat cu doua cutii negre, indestructibile. De ce nu se construiesc avioanele in intregime din acest material?
- De ce daca zborul avioanelor este din ce in ce mai sigur, aeroportul se numeste “terminal”
- De ce apasam mai puternic pe tastatura telecomenzii atunci cand bateriile sunt pe sfarsite?
- De ce se spala prosoapele, daca e de presupus ca atunci cand ne stergem ar trebui sa fim curati?
- De ce pilotii kamikaze purtau casca de protectie?
- Cum ajung sa fie puse panourile cu inscriptia “INTERZIS A CALCA IARBA” in mijlocul peluzei?
- De fapt, atunci cand omul a descoperit ca vaca da lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?
- Daca un cuvant este scris gresit intr-un dictionar, cum ne dam seama?
- De ce desteptul ala de Noe nu a strivit cei doi tantari?
- Oare lucratorii de la fabrica de ceaiuri Lipton au pauza de cafea?
- De ce oile nu intra la apa cand ploua si lina da?
- De ce magazinele deschise 24 de ore din 24 au incuietori?W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Originally posted by Emilliano View Post... Totusi unele pot primi un raspuns stiitific si pertinent.
Iar unele te pun pe gandit...(cum ar fi faza cu terminalul si cu windows-ul)W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
Comment