Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Programul rabla 2009 - ce urmeaza ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Programul rabla 2009 - ce urmeaza ?

    Dupa cum stiti, guvernul Tariceanu a dat o puternica lovitura sub centura romanilor, exact cand a sunat gongul. In box se pedepseste, in politica si in Romania este posibil. Totul este posibil ( pentru unii ). Stau si ma-ntreb, ce inseamna o rabla? Vorbim de masinile fabricate in perioada comunista? Sau orice masina mai veche de 10 ani ( nu conteaza starea, marca, aspectul fizic si psihic ) automat masina devine rabla. Doar ca a implinit venerabila varsta de 10 ani sau peste 10 ani ea devine automat rabla. Speranta, marea speranta a companiilor care produc masini de unica sau mai lunga folosinta este acest program. Pana la urma pe cine sau ce protejeaza programul? Interese meschine, interesul national sau mediul nostru supra poluat? Peste 60.000 de " rable " isi asteapta sfarsitul. Clasa de mijloc sau ce a mai ramas din ea cu ce va circula? Domnul Stroie de la Uzina Dacia, a fost foarte suparat si a amenintat cu greva si miscari sindicale daca guvernul ar revenii asupra deciziei de modificare a taxei de mediu. Voi ce parere aveti? Ce episod din telenovela " taxa " urmeaza?.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Am o nelamurire cu programul Rabla. Ei spun ca trebuie sa aduci o masina de cel putin 10 ani vechime, functionala. Deci nu ma primesc astia cu w115-le? Mi se pare o idiotenie. Imi dau 800 ron in plus si imi cer masina functionala. Doar trabant, Oltcit si Dacie as arunca la casat pe 1000 euro in conditiile astea. Daca ofereau ceva mai multi bani era chiar tentant - mai ales la cat au incasat cu taxa lor ratata.

    Comment


    • #3
      Originally posted by timisoreanul View Post
      Domnul Stroie de la Uzina Dacia, a fost foarte suparat si a amenintat cu greva si miscari sindicale daca guvernul ar revenii asupra deciziei de modificare a taxei de mediu. Voi ce parere aveti? Ce episod din telenovela " taxa " urmeaza?.
      Mda... si daca toti posesori de masini cu numere rosii ar ameninta cu greva, efectul ar fi acelasi ? Ma indoiesc...

      Comment


      • #4
        Saptamana viitoare, cica, guvernul Boc, va adopta o lege( citez din memorie ): " care va multumi angajatii de la Pitesti, poporul roman si UE". Interesant, foarte interesant.
        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

        Comment


        • #5
          UPDATE Rabla 2010.
          Cum se procedeaza in cazul in care vrei sa duci o masina la remat.
          -masina este radiata
          -masina este cu numere de CJ, a fost radiata din Jud Cluj
          -masina este in Zalau, Salaj si va fi dusa la Remat in Zalau

          Se poate merge cu masina+actele+certificat de radiere, de catre oricinei (eu), care nu este nicaieri in acte, doar intr-un contract de vanzare cumparare.

          Sper ca ati inteles ideea,

          Multumesc !
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Site oficial rabla + intrebari frecvente :

            1. De cat timp trebuie sa fiu proprietarul (cu acte) al masinii pentru a o preda la programul Rabla pt una noua? Nu conteaza vechimea actelo...







            Si updatari + oferte dealeri:

            Automarket va prezinta o compilatie a ofertelor importatorilor si dealerilor auto din Romania aparute odata cu programul Rabla 2010.
            Last edited by Carmine; 02-25-2010, 21:05 PM.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              * sunt radiate la politie
              Raspuns : NU, masina trebuie sa fie inmatriculata la data predarii

              In rabla 2009, nu se puteau duce masini radiate, din cate am vazut pe siteul oficial,
              Stie cineva daca s-a schimbat ceva?

              Are cineva idee cat costa sa inscrii o masina acum, o Dacia din 1988 cu ITP expirat.
              Sau posibilitati ca aceasta masina sa poata fi dusa la Remat si sa se obtina un Bon valoric pe ea.

              Multumesc !
              Last edited by marele_alb; 02-25-2010, 21:25 PM.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #9
                Am vorbit azi cu un vecin care si-a dus Dacia la programul Rabla 2010. Conditiile sunt urmatoarele :

                -masina sa fie inscrisa in circulatie la momentul predarii la Remat;

                - sunt necesare talonul, civ-ul, numerele de inmatriculare si buletinul celui care preda masina;

                - nu conteaza daca I.T.P.-ul si asigurarea sunt expirate;

                -nu trebuie sa fii proprietar in acte;

                -nu conteaza daca masina nu functioneaza dar trebuie sa aiba componentele pe ea (motor, cutie, electromotor, baterie etc) altfel nu e primita sau se rezolva cu un "Balcescu";

                -se elibereaza voucherul si un certificat de distrugere, fara certificatul de distrugere voucherul nu e valabil;

                -pentru cei care nu-i intereseaza plasticul nou si ieftin, voucherele se comercializeaza pe piata cu sume cuprinse intre 1500 si 1700 de lei.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #10
                  Originally posted by carmine View Post
                  -nu trebuie sa fii proprietar in acte; - Gresit !!!

                  -nu conteaza daca masina nu functioneaza dar trebuie sa aiba componentele pe ea (motor, cutie, electromotor, baterie etc) altfel nu e primita sau se rezolva cu un "Balcescu";
                  De la Stan Patzitul :

                  Completare :

                  Primul pas :

                  1. Proprietar :- Cel care o duce la REMAT trebuie sa fie proprietar acte - nu se accepta intermediari decat cu procura legalizata

                  2. Carte + talon - Adresa din carte si talon trebui sa fie aceeasi cu cea din buletin - daca proprietarul este acelasi , dar adresele difera - trebuie adusa adeverinta de la sectia financiara de la vechea adresa ca nu exista restante financiare (asa mi s-a spus acolo)

                  3. Masina - trebuie sa fie cu motorul si cutia pe ea . In rest nu s-a uitat nici dracu : tata a demontat inainte sa intre in curtea lor : baterie , alternator , delcou , fise busjii , niste relee , etc ... ca sa nu mai zic de interior care era scos tot.


                  Pasul urmator :

                  4. Se legalizeaza la notar : certificatul de distrugere de la REMAT , talonul masinii , cartea de identitate

                  5. Se merge la financiar pentru : fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal sau a certificatului de atestare fiscala ( ala de la financiar i le-a dat lui taicamiu pe amandoua pentru a nu-l mai pune pe drumuri daca i este cerut si celalalt dintre ele)

                  Tot aici vi se va da si "Procesul verbal de scoatere din evienta a mijlocului de transport"

                  6. Cu toate aceste acte se merge la Politie (pentru Buc - acolo in Pipera)
                  Acolo se va elibera Certificatul de radiere , care este in 3 exemplare - o foaie este rosie , una verde si una alba .
                  Acest Certificat de radiere va trebuii si el legalizat.

                  Pentru radiere (acolo , la politie):

                  - cererea e radiere - se gaseste pe net la adresa de net www.prefecturabucuresti.ro la sectiunea Formulare , dar se gaseste si la xeroxul de acolo de la Pipera (doar ca tipic romanesc pentru un xerox se cere de 100 cat se cere in oras la un xerox normal)

                  - certificat de inmatriculare
                  - pacute numere in original
                  - cartea de identitate a autoturismului


                  Ultimul pas :

                  La dealer se merge cu :
                  Asta a dat dealer-ul babetilor mei , asa ca citez :
                  "Tichetul valoric / tichetele valorice , in original , impreuna cu documentele aferente (fiecare tichet insotit obligatoriu de aceste acte) :

                  - actul de identitate al proprietarului autovehiculului uzat - copie

                  - certificatul de inmatriculare a autovehiculului uzat - copie legalizata ( adaugare de la mine : pentru ca talonul in original va fi retinut la politie la radierea masinii !)

                  - certificatul de distrugere a autovehicului uzat - copie legalizata

                  - certificatul de radiere a autovehicului uzat - original "
                  Attached Files
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #11
                    @124researcher
                    Cand ai facut operatiunea asta ?
                    Asta a dus-o ieri si l-am intrebat, mi-a zis clar ca nu a fost masina pe numele lui. Inseamna ca a mintit, dar stiu ca se pot duce 3 gunoaie, trebuie sa fie toate pe numele tau? WTF?

                    In orice caz mi-a zis clar ca aia s-au uitat la ea sa fie completa, altfel n-o primesc decat cu spaga. Am sa-l intreb unde a dus-o exact.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #12
                      Salut Galante
                      Saptamana asta s-a intamplat totul.


                      Miercuri pe 03.03 am fost si eu cu tata si am dus Boratul la REMAT SUD. (ala de pe centura , cand mergi de la Aparatorii Patriei , treci pe langa IMGB si este pe Soseaua de centura)

                      Speram sa vad cum baga gunoiul la presa si cum il face terci , dar nu a fost sa fie.

                      Erau destuii care erau veniti cu masina lui taticu sau ma-sa si au trebuii sa mearga acasa pentru a venii cu ei in persoana.
                      Era acolo si un mos de vreo 70 de ani cu o Lada 1200 , care era pe numele nevestei, si a trebuit si el sa mearga sa-si ia babuta de acasa.

                      Joi pe 04.03 a fost tata de dimineata si a luat Tichetul si restul actelor ca se dau la REMAT la casare.

                      Vineri pe 05.03 am mers si eu cu tata cand a rezolvat cu finaciarul si politia . Iar dupa-amiaza am fost la dealer cu amandoi babetii mei si am dat foaia cu transferul banilor de la banca si dosarul cu acte pentru tichetul Boratului casat


                      In sfarsit am scapat de gunoiul ala de Borat.
                      Pacat ca mai avem inca unul pe care tata nu a vrut sa-l dea, ca e in '99 si sa-l mai tina un timp.



                      =========================

                      O completare la ceea ce am scris mai sus :

                      - indiferent daca platiti cash (cazul nostru) sau luati plasticul in riesling sau rate , dealer-ul nu va da ok-ul pentru comanda masinii decat in momentul in care cei de la Mediu isi au acordul

                      - adica ei duc dosarul cu actele la cei de la Mediu , iar aia trebuie sa il aprobe si bineinteles sa le plateasca banii pe tichete . Deci se mai pierd niste zile bune (sper ca nu saptamani)

                      - abia apoi dealerul va va da masina

                      - Faza tare este ca daca, ipotetic, cei de la Mediu nu aproba dosarul si deci plata banilor , dealerul va va pune sa platiti voi contravaloare tichetelor. Dar nu cred ca va fii cazul , pentru ca Programul RABLA este in plina desfasurare.

                      Ozzy buna !
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #13
                        Ce si-au luat, logan ?

                        Oricum, e bine de stiut, personal nu intentionez sa duc nimic, dar mai sunt destui interesati.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #14
                          Pai ai mei erau destul de ingrijorati de chestia asta cu masinile non-euro, starea tehnica a celor 2 Borat nu era prea fericita (tipic).
                          Acum plecasem cu gandul ca e criza si sa nu dam mai mult 10 - 11 mii euro pe o masina.

                          Am mers la dealer pentru Polo , dar din motiv de dimensiuni ale masinii am ales Golf. Chiar daca am mai dat niste bani in plus , zic eu ca am ales destul de bine.

                          Acum vom avea una bucata Borat din 1999 , Fiat Linea 2007 si Golf 6 din 2010.

                          Am luat asa cum era la oferta si pe stoc :

                          Golf 6 - Trendline Edition - 1.4 80CP / 59 kw - cutie manuala 5 trepte

                          Dotari standard : 4 geamuri elctrice , oglinzi electrice si incalzite , ABS+EBD , ESP , 7 airbag-uri , cd cu mp3 , etc ....

                          Dotari optionale:
                          PH2 - Aer conditionat Climatronic-reglare automata pe doua zone,separat stanga/dreapta
                          W25 - Pachet Secure:cotiera fata,faruri de ceata cu lumina statica de virare inclusa

                          Culoare :
                          exterior : W9 - Albastru graphit (blue-graphit perleffekt)
                          interior : BB - tapiterie stofa : negru titan
                          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                          Comment


                          • #15
                            E buna masina, s-o stapaneasca sanatosi si fara evenimente neplacute.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF