Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Despre Dacia Slipper (sau papuc...)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Despre Dacia Slipper (sau papuc...)

    La Multi Ani !! si multa sanatate tuturor pe anul 2009 . De vre-o citeva zile ( chiar luni ) ma tot roade o intrebare. De la ce model e pus motorul de 1,9 pe Dacia double cab si care ar fii pasi de urmat in cazul in care as schimba motorul ? Sa zicem ca pun unul de aceeasi natie sau de pe logan 1,5 dci E o idee utopica , dar vreau pareri .
    Am tot cautat pe net ce motor e , dar nu am dat peste nici o informatie care sa ma poata ajuta.
    Si am o rugaminte , in cazul in care este cineva sa imi arunce o idee. As vrea sa maresc rezervorul de pe Dacie. Acum e de 40 ltr si as vrea sa-l am de 50. Deci ....
    Last edited by sdumitru; 01-02-2009, 01:49 AM. Reason: somnolenta, bat-o vina

  • #2
    Din ce an ti-e Dacia?
    si ce model?De ce dacia ta are rezervorul de 40 de litri?Chiar si raia de Dacie din "76 avea rezervor de 45 de litri
    In anii "95 "97,cei de la uzina Dacia au montat pe Dacia pic-up un motor imprumutat de la Citroen-Peugeot,pastrand cutia de viteza originala a Daciei aducindu-i modificari acesteia din urma doar la carcasa ambreiajului.Acel motor diesel fiind avea capacitatea de1900 cc a fost scos din asamblarea Daciei din motive tehnice la scurt timp,dupa care s-a trecut la asamblarea Daciei cu motoare de Renault Clio,sau mai bine spus din gama Renault cu capacitatea de 1900 cc.
    daca mi spui din ce an ti-e dacia poate te ajut cumva.Cindva gindeam la fel ca tine.

    Comment


    • #3
      Mda , ca de obicei uit cele mai esentiale lucruri: datele tehnice !!
      Model 1307 double cab , an 2006 iunie. Si rezervorul chiar e de 40 ltr. Ma gandisem, odata, sa-i fac un fel de buzunare laterale sa-i pot marii capacitatea cu macar 10 ltr. Dar nu am gasit nici un tinichigiu care sa ma ajute.

      Comment


      • #4
        Nimeni , o idee , parere ceva ?

        Comment


        • #5
          Poate vei gasi idei mai multe pe forumul dacia....nu crezi ?

          Comment


          • #6
            La un moment dat in viata am modificat o Dacia din 1976.....am pus motor de Audi 100(1.8 carburatie...dar sunt si pe injectie).....motor pe care ulterior l-am facut si turbo....daca vrei sa discutam mai pe larg subiectul asta uite adresa mea de messenger edyemy2001 ......legat de ceea ce vrei tu cu motoarele diesel nu cred ca te pot ajuta prea mult.

            Comment


            • #7
              Vladruse crede-ma ca de 3-4 luni tot caut pe forumuri , cluburi , trimit mail-uri si tot nu gasesc pe cineva sa ma lamureasca.Am facut cont si la club dacia si tot degeaba.

              Comment


              • #8
                Până te chinui să modifici rezervorul , pui o canistră cu 10-20 l motorină de rezervă.
                Dar ce nu înţeleg , de ce te încurcă rezervorul acela...doar sunt locuri de alimentare la tot pasul..
                ÃŽn legătură cu schimbarea motorului, eu o consider că este o idee neobişnuită,de ce să faci lucrul acesta, ca să fii în legalitate ar trebui să omologhezi noul motor etc. dar dacă insişti poate găseşti vreun Renault Kangoo la cineva să te uiţi poate este la fel la prinderi , poate trebuie şi cutia....şi deja mult prea complicat...pentru o Dacie.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mircea13 View Post
                  doar sunt locuri de alimentare la tot pasul..
                  Asta cand ai rezervorul plin... Cand e gol esti fortzat sa bagi din toate statziile fantoma. Crede-ma e un sentiment foarte neplacut de nesigurantza, sa ai autonomie doar 500 de km, sa opresti la fiecare statzie pe care o agreezi si sa bagi 15 litri fiindca nu stii unde mai gasesti alta agreabila...
                  Mai gandeste-te odata!
                  http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                  Comment


                  • #10
                    Din cate stiu eu motorul ala de 1,9 se potriveste de pe orice PEUGEOT sau CITROEN de 1.9 d fabricat dupa 94 la( primele dacii cu motor diesel)-motoarele de pe Citroen ax,bx zx-Peugeot 205, 309,405,605,406. Modelele noi de dacii dupa 2000 parca au pompa de injectie electronica dar in rest cred ca e tot vechiul motor.

                    Comment


                    • #11
                      Dupa parerea mea nu se mai merita economic sa faceti omologari...mai ales la DACIA care poate sa nu aiba,sau sa se apropie costurile de omologare appx 5400ron cost actual +modificari+manopere+cost piese+bani pierduti din timpul de imobilizare....de valoarea produsului finit.Concluzie:Nerentabil economic decit daca o folositi prin paduri sau cimp fara necesitatea omologarii si o faceti in regie proprie cu piese de la dezmembrari pe care sa le luati ieftin.

                      Eu am asistat la adaptarea unui motor diesel L27 CIMPULLUNG la benzinara FORD 1973 automata pe vremea lui CEAUSESCU pe care apoi l-am dat jos cu tot cu cutie pentru a pune un benzinar de DACIE 1400 pe Ford fost automat actual manual...am trecut prin toate modificarile....flanse intermediare,modificari carcase cutii viteze de antimoniu,cardane,esapamente....etc.Nu se mai merita...Decit daca aveti o masina unica ....

                      Comment


                      • #12
                        Ideea cu motorul schimbat ( pus 1,5 dci ) am spus clar ca e utopica. Am vrut doar sa stiu c-am ce ar trebui facut pentru adaptari. Si am inteles ca e mult de munca . Suporti motor, cablaj electrica , cutie viteze , etc .
                        Dar la faza cu rezervorul tot nu renunt tocmai din idea ca am preferinta pe un singur furnizor de combustibil. Nu dau nume sa nu fac reclama, sigla e lupul dacic .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sdumitru View Post
                          Ideea cu motorul schimbat ( pus 1,5 dci ) am spus clar ca e utopica. Am vrut doar sa stiu c-am ce ar trebui facut pentru adaptari. Si am inteles ca e mult de munca . Suporti motor, cablaj electrica , cutie viteze , etc .
                          Dar la faza cu rezervorul tot nu renunt tocmai din idea ca am preferinta pe un singur furnizor de combustibil. Nu dau nume sa nu fac reclama, sigla e lupul dacic .
                          Nu doar pentru ca lucrez la Dacia, itzi dau urmatoarea idee:
                          Dai papucu' asta cu 4 usi ca se mai cauta inca la patronasi de coltz de strada si cumperi un Logan PickUp 1.5Dci (ai si varianta HighPressure de 85 de cai) si ai un diesel bunicel si in plus... cei 45 de litri din rezervor itzi ofera aproape 900 de Km pana la urmatorul plin.

                          Yo zic ca se merita
                          W203 - 2001

                          Comment


                          • #14
                            Din cate stiu eu, motorul de pe dacia papuc de prin 2006 e de renault kangoo penultima generatie. Nu stiu sigur daca e cel de pe renault kangoo penultima generatie,da pe motor stiu sigur ca scrie renault.

                            Comment


                            • #15
                              " Nickbal " multumesc ptr idee. Am fost la reprezentanta Dacia, Am vazut modelul si parerea personala despre el . Pe linga faptul ca e scump ca dracu, are spatiul de incarcare de tot rahatul si nu are decit 2-ua locuri. Mi se pare pretul mai mult decit incorect pentru o masina pe care sa o folosesc doar pentru carat marfa.Asta e de 2 ori mai buna decit Loganul pick-up. La Loganurile diesel , in afara de cutie si motor , restul e de rahat. Si la banii cu care platesti , poti lua un microbuz mult mai bun, fiabil , spatios.E adevarat ca nu nou.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF