Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua mea cobra de ambasada(cobra prezidentiala)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (0 members and 11 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noua mea cobra de ambasada(cobra prezidentiala)

    Bine v-am regasit frati kobhristi.Sunt proaspatul posesor al unei cobra,model mai pretentios,am numit-o eu,cobra prezidentiala.
    Ieri am sosit de pe meleaguri nemtesti cu dansa,are toate dotarile posibile,dar inca nu prea stiu sa umblu pe la comenzile ei.Scaune inclazite/racite,navi,trapa cu mai multe reglari inclusiv cea special pt fumatori in care aerul este atras sa iasa,keyless go,jde mii de senzori,volan,scaune reglabile in toate directiile,perne de aer prin scaune,etc.Habar nu am insa unde ii este pilotul automat,sau poate ca nu are pilot automat!Asta poate ma lamureste si pe mine careva.
    Motorul este de 5 litri 313CP,cuplu maxim 750 Nm,0-100 km/h prinde in 6,9 sec.
    Mititica a scos un consum mediu de 8,3% din Alemania pana pe meleagurile mioritice.Este din 2004 si pretul prefer sa ramana confidential.
    Ca orice cobra care se respecta nu are frana de mana dar are frana auxiliara la picior in partea stanga (a se vedea in ultima poza).
    Attached Files
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Daca si asta e tot Cobra, e biiiineee... Da-i cu khooobra inainte, ca ii dai bine...
    Pilotul are comenzile pe volan. Pentru totzi chiorii... Pretz confidentzial o laie... Itzi pot zice in doua secunde, cu abatere de o mie de euro, cit ai dat pe ea...sa fim serioshi...
    Last edited by doktor4carz; 10-08-2008, 13:04 PM.

    Comment


    • #3
      Si eu caut o masina din aceeasi clasa cu ea.Dar vw ....ar fi ultima optiune...dupa s clase, seria 7 si audi a8.Fara suparare.In rest sa o porti sanatos.

      Comment


      • #4
        Esti "trasnet", pai daca are frana de mana la picior e cobra, clar. A propos, pretul il gasim si singuri, pe mobile.de. Felicitari, stiu ce face si ce poate jucaria asta si nici km nu ai multi de data asta - 137.487. La un asa motor, cred ca esti pe deplin satisfacut de performante, confort cat cuprinde. De acum incolo or sa te caute fetitele cu sticle de sampanie cu fundite. Inca o data, felicitari.. si sa nu ne priveste de sus de acum incolo!

        - Scuze, am postat toti in acelasi timp.

        Comment


        • #5
          Si cu tine acu... te-ai oprit tocmai la detaliul cu frina de copita... De fapt, nu e cobra-cobra, e cam cobra-124, ca are V10 de 5 mii pe ea, adica doua motoare 250 dizel... Deci corect ar fi Cobra-124 la patrat...

          Comment


          • #6
            OOOOF, trebuia neaparat sa fie dizel? Parca ai luat Clasa S cu roti de lemn.
            Unless I'm very much mistaken...

            Comment


            • #7
              Adica 2 X 124 in V. Hmm... oricum, bravo lui, ca are atatia bani de cumparat -vandut-cumparat masini. Am zis sa-mi fac si eu o idee de taxa auto la masina asta. Mie imi rezulta Euro 3- 6865,45 euro. Pe euro4 ar fi 2594,02, dar nu cred sa fie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by sandu View Post
                Si eu caut o masina din aceeasi clasa cu ea.Dar vw ....ar fi ultima optiune...dupa s clase, seria 7 si audi a8.Fara suparare.In rest sa o porti sanatos.
                Nu e nici o suparare.Nu stiu cum sunt S classe si seria 7,dar dintre phaeton si a8 iti pot spune clar ca mie mi-a placut mai mult vw-ul.Am mers cu amandoua si mie cel putin mi s-a parut diferenta evidenta,in sensul ca a8-ul e mai simplist,iar phaetonul este "avion" la interior.
                La seria 7,desi am auzit despre ea ca este senzationala ca si dinamica,nu ma incanta cum arata exterior si mai ales interior,consola centrala orientata invers nu prea imi face cu ochiul.Cu toate astea,probabil ca urm mea masina va fi un 760i.Cat despre faptul ca asta a mea este diesel,pot sa spun ca daca era diesel in 4 pistoane era o problema,dar e in v10 si este silentios exact ca un benzinar.

                2 poze cu telefonul aseara.
                Attached Files
                Last edited by doktor4carz; 10-08-2008, 13:52 PM.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  Si asta e automata?!

                  In rest distractie placuta cu noua jucarie si sa te fereasca Dzeu sa se strice ceva fara sa ai full CASCO. Oricum cred ca vei sta o vreme cu ea (fie ca vrei, fie ca nu vrei - face parte din "magia" motoarelor peste 3000 cmc in .ro
                  Aerodynamics are for people who can't build engines.
                  Enzo Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    Ioneleeeeeeeeeeee ai spart vreo banca ? Bravo ma, s-o stapanesti sanatos, e frumoasa foc, imi place (nava) !
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Nu cred ca are piesele scumpe asta.De fapt,tinand cont ca este VW eu chiar cred ca le are mai ieftine si decat clasa A de exemplu.Ma insel?
                      @carmine
                      Nu am spart nici o banca,doar m-am imprumutat la una Nu ma dau banii afara din casa,ci doar pasiunea pt masini vecina cu nebunia.Pariez ca sunt f multi cu logan,megane sau astra care castiga mult mai bine decat mine.Nu vrea sa fiu genul romanului care din dorinta de a epata,isi cumpara cea mai scumpa limuzina si sta la garsoniera cu chirie si mananca paine cu ceai sa plateasca ratele la banca,doar mi-a placut si mi-am dorit f mult masina asta.Si dupa cum bine intuiti,nici asta nu o sa faca prea multi pureci pe la mine,banuiesc ca in max 6 luni ma plictisesc si de ea si voi vrea alta.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Pomul

                        Omul dorea si el sa se laude si cum nu prea era ok sa scrie aici iata ce phaeton mi-am luat... a numit-o in binecunoscutul lui stil COBRA. Muscate-ar una . Sa o sanatos. Sa ai parte numai de autostrazi si consum sub 10.
                        Acu te invidez. Eu nu am decat un passat din 2008 si atat. Din familia VW. Plus altele din alte familii.

                        PS Galbene nu erau? Mushta^rii.
                        Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                        Comment


                        • #13
                          Bravo, daca asta iti place e cea mai tare . Cu alealalte ce ai facut?
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Pai,okiosul, e vandut de o luna,C-ul break....am primit acum o oferta buna sa-l dau dar ma mai gandesc.Eu am nevoie de o masina sa car marfa cu ea.Si phaetonul asta e bun,desi nu e break e destul de incapator.Ii scot bancheta din spate sa incapa cat mai multe cutii/saci de cartofi/lazi cu rosii,de asemenea pot sa pun si pe tavan vreo 3-4 saci ca am bare de alea de se monteaza,si cred ca incape mai mult decat in C-ul break.Si daca se dovedeste dp asta dv mai utila decat C-ul,raman doar cu vw-ul.Il pun la munca de ii ies okii aia incruntati ca la melc.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • #15
                              Ma koleg, ala nu poate sa se numeasca kobran nici in gluma asa, sa-l stapanesti bine!, nu stiu nimic despre masinile alea, faitoanele alea, insa presupun ca are tractiune fata fiind vw, ar fi culmea!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF