Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bad News...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bad News...

    Nici nu stiu unde sa incadrez acest eveniment nefericit.
    In mod normal, nu as fi deschis eu subiectul, insa este vorba de un coleg de pe forum si de un caz mai special de eveniment rutier, care nu trebuie sub nicio forma musamalizat.



    Reactia voastra, civilizata bineinteles, poate face diferenta.

    Multa sanatate celor implicati!
    Attached Files

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

  • #2
    Da, am citit si eu pe FB si imi pare rau de cele intamplate. Cat despre masina, fieru`-i fier... am vazut ca unii deplang parca mai mult masina decat persoanele implicate! Ca unul trecut printr-o experienta asemanatoare nu pot sa spun decat ca bine ca au fost intr-un Mercedes!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Corect, fierul e fier. Însă dacă nu există între tine și dementul de pe contrasens niciun fier, ce faci? Zilele trecute chiar am fost și eu pe acolo, pe două roți... Cred că voi reconsidera treaba cu călăritul...
      Anyway, cum ar zice bețivul implicat, astfel de evenimente tind să se înmulțească, iar reacția este nulă. Deocamdată însă să avem răbdare cu trasul concluziilor.
      Last edited by Zeus; 07-08-2015, 19:21 PM.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Nu il cunosc pe colegul Costin personal,decat de pe forum.Am asteptat cu nerabdare sa posteze imagini cu reconditionarea Mercedesului din dotare, pe topicul dedicat.A pus mult suflet,multa munca si bani in masina, un pasionat cu adevarat. Insa azi, dupa ce am vazut stirea pe fb, m-am intristat foarte tare. Cuvintele sunt de prisos...ma voi ruga la Dumnezeu sa se faca bine amandoi....cat mai repede! Cum ziceati si voi, fierul este fier si se repara,dar viata este doar una...de care unii isi bat joc fara jena.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Acuma am citit aceasta stire proasta, il stiu pe colegul Costin.
          Din pacate inevitabilul s-a produs, le doresc si eu insanatosire.
          Acuma imi amintesc exact asa s-a intimplat si cu Teo Peter din formatia Compact, si el a fost omorat in taximetru in centrul intersectiei din capitala, tot de un militar american, asa zis puscas marin.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Ii suntem alaturi si-i dorim insanatosire grabnica lui si prietenei.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Insanatosire grabnica ! Sunt ferm convins ca , colegul Costin are multa ambitie si va incerca sa repare masina, sau daca nu,sa se apuce de la zero cu alta.

              Comment


              • #8
                Imi pare rau de cele intamplate si le urez insanatosire grabnica si multa sanatate!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Sunt curios daca un roman omoara un american, la el acasa, tot asa se intampla? Il trimite pe roman acasa fara sa-i faca nimic?

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua! .

                    Insanatosire grabnica si toate cele bune ranitilor in accident ! .

                    In rest , ma abtin sa comentez pentru ca avem topic dedicat nervilor de moment .



                    Stima ! .

                    Comment


                    • #11
                      Insanatosire grabnica!
                      proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                      Comment


                      • #12
                        salut baieti multumesc pentru incurajari

                        mai jos dau copy link la postarile mele de pe facebook, nu mai am starea necesara sa scriu acum.

                        de ieri:
                        Va rog cititi pana la capat!
                        In primul rand Aghi este stabila si se simte binisor. Aseara a fost operata cu succes. Are dureri foarte mari din cauza plamanilor si a coastelor/sternului. Este foarte slabita dar am reusit sa o fac sa rada, sa zambeasca si am vorbit foarte mult timp(chiar si o poza caracteristica ei). Este incredibil cat de puternica este si cata dorinta de a se face bine. Resipra greu si are niste crize imense de durere, dar noi toti suntem optimisti ca se va face bine imediat. Are nevoie de foarte multa odihna si liniste drept urmare nu are voie sa primeasca vizite!!! Daca totul decurge bine ii da drumul undeva la inceputul saptamanii viitoare, dupa care va urma o recuperare ffff grea de minim 3 luni. Mama ei sta cu ea acolo inclusiv noaptea.
                        2. Eu sunt bine, nu am mari probleme. Capul osului peroneu e fisurat, merg greu, iar din cauza centurii ma doare pieptul si respir si eu greu. In rest vanatai si mana stanga cam amortita din cauza volanului.
                        3. Masina (desi nu mai vreau sa aud de ea, dar vad ca sunteti interesati) este dauna totala. Este torsionata caroseria, motorul a plecat 30 - 35 cm sub bord dar surprinzator toate usile se inchid perfect, si functioneaza toata electrica. insa este irecuperabila
                        Drept urmare as vrea sa va rog (fara suparare va rog mult) sa nu ii mai dati asa de multe telefoane/mesaje/taguri pt ca are nevoie de odihna si nu are voie sa se emotioneze. Eu stau cat pot de mult cu ea la spital si ii sunt alaturi cu totul asa ca si la mine e aceeasi poveste . o sa va tin la curent cu starea ei.
                        Vreau ca voi toti sa va canalizati toate gandurile bune in insanatosirea lui Aghi. Este o luptatoare si apreciaza f mult faptul ca ii suntem alaturi.
                        Iubito, nu vreau decat sa te aduc acasa si sa te tin in brate. Esti tot ce inseamna viata pentru mine si numai tu imi dai putere sa trec peste momentele astea grele. Te iubesc enorm de mult si daca as putea, as lua toata durerea si suferinta asupra mea, dar nu pot face nimic. Numai tu poti lupta in continuare si numai tu poti decide cat de repede vi acasa. Te asteapta ai tai, Momo, Tedi, Turbo si toata gasca!!!!
                        Vreau ca acum sa ma culc si maine dimineata sa constat ca a fost doar un vis urat, si ca tu esti langa mine in pat.
                        Te ador si te vreau sanatoasa!
                        ‪#‎SUPERAGHI‬
                        ‪#‎getwellsoon‬

                        de azi:
                        Va multumim tuturor pentru incurajari si sprijinul oferit. Imi pare rau ca nu v-am putut raspunde tuturor la mesaje.
                        Mai jos aveti atasat un link cu un interviu de vreo 30 de min, in direct cu mine la postul de televiziune B1 TV. Povestea incepe pe la minutul 5-6 si duteaza aprox jumatate de ora. Imi pare rau ca nu am avut timp sa ii spun tot ce am avut pe suflet, dar vor urma si alte interviuri la alte posturi de televiziune.
                        Referitor la Aghi (ceea ce este cel mai important) am vorbit cu dl doctor Branzea (sau Branzescu, imi cer scuze ca nu am reusit pana acum sa ii tin minte numele) si mi-a spus ca fetita mea este stabila, face progrese enorme si a iesit din starea critica in care s-a aflat in cele 48 de ore de la operatie. Incet se vindeca, m-a asigurat ca nu vor exista sechele pe viitor dar ca este o recuperare incredibil de grea, extrem de dureroasa si lunga. Este puternica, se vede ca lupta din rasputeri insa are niste dureri atat de mari incat ma fac pe mine sa plang. Astazi am reusit sa o ridicam pt cateva secunde in fund, bineinteles sub influenta analgezicelor pt ca altfel ar fi lesinat din cauza durerii. A reusit sa manance binisor zic eu, orice miscare (cat de mica, inclusiv miscarea capului pt 5 milimetrii) ii declanseaza o criza de durere si trebuie imediat trecuta pe perfuzii. Este o luptatoare si o invingatoare scumpa noastra Aghi. Pe langa marea problema cu plamanii si coastele, are stari de voma din cauza ca a stat mult pe perfuzii si o dor toate oasele pt ca de mai mult de 48 de ore a stat absolut imobilizata. Doctorul (ii multumesc din inima ca mi-a salvat draga mea iubita) a spus ca daca totul decurge ca la carte maine (10.06) sau poimaine cel tarziu(11.06) ii va scoate drenul din plamanul drept, iar pe luni cel din plamanul stang, cel mai afectat, si sa speram ca dupa miercuri incolo ii va da drumul acasa. Mi-a spus ca am avut un noroc incredibil ca am purtat centura, ca masina a rezistat impecabil si ca muistul ala a lovit parapetul inainte sa ne loveasca pe noi.
                        Va implor rugati-va ca ea sa se faca bine.
                        Eu sunt binisor. Pana la urma medicii au decis sa imi puna piciorul drept in ghips (de la sold pana la glezna) si ma simt mai bine. In schimb ma doare pieptul tare din cauza ca merg cu carje, si mana stanga in continuare ca ma las pe ea (de la carje). Eu ma fac bine, dar vreau ca aghi sa se faca bine de 10 ori mai repede.
                        Referitor la cioara respectiva( stiu sunt rasist desi nu imi sta in fire,dar nu il pot numi altfel). El este in custodia unitatii de la Kogalniceanu si NU ARE VOIE SA PARASEASCA TARA PANA NU ISI TERMINA TREABA JUSTITIA ROMANEASCA!!!
                        Nu m-a sunat nimeni. NU Ambasada SUA, NU Armata, NU Politia Romana, NIMENI! Nimeni (din institutii) nu s-a interesat de starea lui Aghi!
                        Ca sa termin am niste sfaturi si rugaminti:
                        1.PURTATI CENTURA DE SIGURANTA. Eu nu eram adeptul ei ca zic sincer, dar in ziua respectiva nu stiu ce m-a determinat sa o pun. Fara ea nu cred ca supravietuiam...
                        2. Vrea sa schimbam ceva in tara asta de cacat. Nu inteleg de ce un soldat (aflat in permisie sau nu) are imunitate daca tara in care e NU ESTE ZONA DE CONFLICT??
                        Trebuie sa fim tari si uniti pentru AGHI! si sa ducem la capat lupta cu ambasada SUA si SUA ca forta militara.
                        3. Nu ca as fi fan Mercedes, dar aceasta masina ne-a salvat viata...oficial ma declar posesor de mercedes pe viata!! Mersi Karl Benz pentru minunea inginereasca ce ai proiectat-o.

                        ‪#‎superaghi‬
                        ‪#‎noamericansoldierimmunityromania‬
                        Attached Files
                        Low Mercedes Benz w202 C180 Classic

                        Comment


                        • #13
                          Salut Costin, e bine ca ai postat detaliile si aici printre colegii de pe forum.
                          Insanatosire vadoresc la amandoi.
                          Am citit undeva pe net ca ai recurs la o petitie, impotriva sistemului cu imunitatea soldatilor care se afla pe teritoriul tarii noastre, pune linkul sau zi unde putem sa accesam si noi sa semnam petitia.

                          Cum ai scris si tu mai sus, Masina a salvat vietile voastre.
                          Multa sanatate va doresc.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Scuze, acuma am vazut in poza adresa de web unde se poate semna petitia.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Multa sanatate si insanatosire grabnica! Va fi bine, vei vedea...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF