Am mostenit o cobra 220D pe care o cunosc foarte bine tehnic si cu care am mers mult.Am facut chiar si un tur de tara de 3000 km,numa cu motorina pusa,altceva nimic.
Problema e ca fostul proprietar a mai avut o cobra si a facut schimb si toate piesele bune le-a pus pe aia.Si a vandut-o...A stat vreo 4 ani in garaj asta si se cam vede (rugina la aripi,s-a mai corodat)dar am piese si bucati suficiente.Numai ca nu prea am timp si nici cunostinte suficiente.Mi-e frica sa ma apuc de ea.
Dilema e urmatoarea:sa iau alta cobra in stare bunicica si sa folosesc pe asta pt piese,sau sa ma descurc cu ce am?Cu care ies mai ieftin?Mentionez ca motorul a fost facut de un "meserias"si nu e reglat.Tacane cam aiurea.Si mi-e frica de rugina!
Eu as zice s-o salvez,cred ca Pneu e de aceeasi parere,numai ca nu ma simt stapan ca pot s-o fac.Alta problema e ca nu mai am taxele platite la ea de 4 ani.Cat ma va costa sa o "legalizez"?Cu poze vin cat de curand.
Problema e ca fostul proprietar a mai avut o cobra si a facut schimb si toate piesele bune le-a pus pe aia.Si a vandut-o...A stat vreo 4 ani in garaj asta si se cam vede (rugina la aripi,s-a mai corodat)dar am piese si bucati suficiente.Numai ca nu prea am timp si nici cunostinte suficiente.Mi-e frica sa ma apuc de ea.
Dilema e urmatoarea:sa iau alta cobra in stare bunicica si sa folosesc pe asta pt piese,sau sa ma descurc cu ce am?Cu care ies mai ieftin?Mentionez ca motorul a fost facut de un "meserias"si nu e reglat.Tacane cam aiurea.Si mi-e frica de rugina!
Eu as zice s-o salvez,cred ca Pneu e de aceeasi parere,numai ca nu ma simt stapan ca pot s-o fac.Alta problema e ca nu mai am taxele platite la ea de 4 ani.Cat ma va costa sa o "legalizez"?Cu poze vin cat de curand.
Comment