Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat butelie argon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat butelie argon

    De curand am patit un necaz. Mi sa rupt oala unui arc la W210-le meu si daca tot trebuie facuta reparatia, am decis sa rezolv si unele mici probleme aparute la suportii cricului. Dupa cum stiti aparatul de sudura autogen este depasit si distructiv in ce priveste calitatea tablei. Am decis sa fac reparatia cu un aparat de sudura in Argon. Toate bune si frumoase pana la butelia cu gaz tehnic (argon). Am vazut in comert niste butelii mici de aproximativ 1L. de unica folosinta. Cam cat se sudeaza cu aceasta butelie? Orice parere despre timpul de lucru este binevenita pentru a-mi face o idee in acesta privinta.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

  • #2
    Depinde ce fel de aparat de sudura ai. Daca este Mig Mag atunci ai nevoie de tub de gaz Corgon. Corgonul este un amesteg de gaze CO 2 .Mai pe inteles la aparatul care iese sarma pe mijloc iar gazul protejeaza sudura. Argon este cea cu flacara ceva de gen ca si autogenul.

    Comment


    • #3
      Nu ai ce sa faci cu 1l de gaz. Minim 10l la ce ai tu acolo de sudat. MIG-MAG merge cu co2 iar TIG-WIG cu argon. Corgon este un mix de gaze...pretabil la ambele tipuri de sudura. Un fel de anvelope all-season...
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #4
        Suduri, etc...

        Buna ziua !


        Sudura MIG/MAG permite fara probleme sa se utilizeze bioxid de carbon, argon sau un mix din cele doua. Argonul pur se preteaza la sudura MIG/MAG a elementelor de aluminiu si aliajele acestuia, bioxidul pur la oteluri ordinare si mixul la oteluri aliate (inox, de exemplu).

        Cand e vorba de gaz amestec, argonul se mixeaza cu bioxid de carbon, cu oxigen, cu heliu sau cu toate trei, in functie de aplicatia in cauza. Treaba cum ca sudura in argon este ceva gen flacara este poveste de adormit copii.

        Mai exista sudura WIG/TIG, cea cu laser, cea cu plasma si cea cu fascicol de electroni, dar astea sunt povesti care nu-si au locul aici si oricum depasesc nivelul de intelegere al omului asa-zis obisnuit, care sudeaza din an in paste. Iar WIG/TIG protejat de argon mixat cu bioxid de carbon ma indoiesc ca o sa vada cineva, se lucreaza doar cu argon pur sau mixat usor cu heliu...



        @nora-marian:

        Scaune de arc fata de W210 gasesti peste tot, vezi mai jos, la 25 Euro bucata:





        Dragos

        Comment


        • #5
          Multumesc lui Dragos pentru link. Daca nu cer prea mult, mi-ar fi de mare ajutor un cod de piesa. VIN-ul caroseriei mele este; WDB2100351A491846.
          In ce priveste aparatul de sudura, este un MIG, de uz casnic, cu duza de 1mm, nu este unul profesional de tipul MIG-MAG. Aparatul este cel cu sarma pe o bobina, care iese in varful unui pistol special construit pentru asa ceva. Vreau sa mentioez ca meseria mea este sudor si tinichigiu auto, dar din pacate nu o mai practic de mai bine de 15 ani. Cu alte cuvinte ma cam depasit tehnologia, dar cunostintele despre tehnologia sudarii in mediu de gaz protector am invatat-o in scoala profesionala. Tot acolo si ulterior ca sudor am avut placerea de a lucra pe masini automate care sudau cu CO2, se folosea o sarma de 3.5 mm grosime. Astea manuale gen MIG-MAG nu am lucrat. Stiu ca se foloseste gaz protector, CO2, ARGON sau CORGON (Argon 86% si CO2 14%). Pentru realizarea unei suduri de acest gen, pot spune ca nu sunt strain, dar nici expert. De aceea intreb pe cei care au cunostinta despre acest gen de sudura, cam cat se sudeaza, ca timp de lucru, cu o butelie de 1L la un aparat cu o duza de 1mm, cu argon. Buteliile sunt; http://www.bizoo.ro/firma/sculeauto/...e-cu-gaz-argon
          Am gasit sa inchiriez un tub mare, de 10L, dar pretul este de 360 Ron + 1 Ron chirie pe zi. Ma gandesc ca.... daca folosesc numai 2L de gaz, am dat banii degeaba pe butelie. Am gasit o formula de calcul pentru consumul de argon, dar dupa cum se stie, calculele de cele mai multe ori nu sunt intodeanuna cu realitatea. Conform acelor calcule, i-mi trebuie cam doua butelii de 1L. Adica... totalitatea sudurilor care trebuiesc facute pe masina, o estimez in jur de 2 ore = 2 bulelii de 1L, in care sunt incluse pierderile. De aceea am adresat intrebarea celor in cunostinta de cauza, daca se merita sa cumpar acele butelii de 1L sau sa inchiriez una mare de 10L.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Buna ziua !


            Minunea aia de piesa se cheama A210 626 01 19. Este cod identic, deci ori stanga, ori dreapta, e acceasi piesa. Sper sa le gasesti la pret bun in apropiere de tine.

            Daca aparatul ala de sudura e al tau, poate ar fi bine sa-ti cumperi un tub de Corgon doar pentru tine, in eventualitatea ca mai ai nevoie tu sau prietenii...



            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 04-11-2014, 15:21 PM.

            Comment


            • #7
              Piesa am comandat-o la reprezentanta, 130 Ron si vine in 3 zile lucratoare. Aparatul este cumparat de vreo 3 zile, merge perfect. Tocmai cu butelia este o mica problema. Eu locuiesc cu chirie, iar reparatia o fac la un amic care sa oferit sa-mi puna la dispozitie un spatiu intr-o curte strict pentru asta. Dupa cum am mai spus, am gasit sa inchiriez o butelie mare, platesc pretul gazului, cam 300 Ron + 1 Ron/zi chiria buteliei + 260 regularorul de presiune. Ca timp de sudare efectiva, dureaza in jur de 2 ore, pentru ca mai am si suportii de la cric distrusi. Se gasesc de cumparat butelii de unica folosinta la 1L. Nu stiu cam cat gaz consum pentru reparatii. Conform unor formule de calcul gasite pe net, consum in jur la 2L de gaz. Asta ineamna un cost de 160 Ron (doua butelii) + 100 ron regulatorul de presiune pentru aceste butelii, regulatorul ramane in proprietate. Tocmai de aceea vreau sa aflu daca se consuma mai mult de 2L de gaz. Mentionez ca aparatul are o duza de 1 mm.
              Last edited by nora-marian; 04-12-2014, 00:42 AM.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Nu te-ncurca cu porcăria aia de butelie. Ai gaz în ea pentru maxim 10 minute de lucru. E și scumpă ca dracu și după ce-ai golit-o o arunci pur și simplu pentru că nimeni (la Arad) nu vrea să ți-o umple. Acum câțiva ani mi-am luat și eu o trusă pentru lucrări mai pretențioase ce nu se puteau executa cu electrod clasic sau cu mig-mag și prima butelie a ținut 10 minute. Am crezut că am avut ghinion, nimerind o butelie umplută prost sau care s-a golit pe raft. Am luat-o și pe a doua, și atunci am constatat că de fapt cantitatea de gaz conținută e simbolică.

                Comment


                • #9
                  Ce duza ai avut la aparat si cat de mult ai deschis robinetul regulatorului? Am citit pe un forum al sudorilor, daca nu ai manometru pentru presiunea pe furtun, se desface rola care trage sarma, se pune pistolul pe obraz si trebuie sa se simta o usoara adiere. Reamintesc ca acest reglaj se face numai cu sarma inactiva la apasarea butonului, ca altfel intra sarma prin obraz.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Suduri, butelii, etc.

                    Buna seara/dimineata !


                    Legat de timpul de care crezi ca o sa ai nevoie pentru reparatia suportului de arc si a celor de cric, una din legile lui Murphy zice asa:

                    "Cand iti planifici pentru o activitate aleatoare un anumit interval de timp, ca sa te asiguri ca din acea activitate ies rezultate pozitive, dubleaza cifra si treci la urmatorul ordin de marime."

                    In cazul tau, ca ai luat in calcul doua ore de lucru, treaba va dura de fapt patru zile...

                    Daca nu vrei sa dureze patru zile, va trebui sa iei pe cineva ajutor, si atunci vei termina intr-adevar in doua zile, dar treaba va costa dublu decat estimarea initiala...

                    Nu afirm astea ca sa te descurajez, ci ca sa te prinzi de-acum ca matematica de acasa nu are nimic de-a face cu realitatea de sub masina, ca au fost si altii in situatii ca a ta.



                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nora-marian View Post
                      Ce duza ai avut la aparat si cat de mult ai deschis robinetul regulatorului?
                      De 0,8.

                      Îți dau altă sugestie (am aplicat-o și eu). Am renunțat la sârma clasică de sudură și mi-am cumpărat sârmă flux. Costă 90 de lei rola și nu-ți mai trebuie butelie. Dacă știi să sudezi, cu o rolă faci peste 20 m de cordon continuu. De ieșit, iese perfect, dar, de mare importanță este reglajul amperajului și pasul de avans al sârmei flux.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt constient ca reparatia va dura cateva zile bune. Iti dai seama ca o voi cauta peste tot. Incep prin a demonta aripile, aparatotile de noroi din zona rotilor si de sub masina, Apoi cu in ciocan, surubelnita si o perie de sarma incep scormonirea dupa gauri. Odata terminata cautarea si identificarea lor, se trece la curatarea locului pana se ajunge la o tabla de calitate, apta pentru a se putea suda pe ia. Incepe confectionarea peticelor. Peticele implica mult timp, deoarece trebuie sa respect cat mai mult forma piesei pe care se pune peticul. Pana aici se numeste pregatirea masinii inaite de sudare. Trag nadejde sa nu am surprize de proportii. Din cate am vazut eu sunt cateva probleme la braguri, in special la suportii de cric si capetele pragurilor. O sa inchiriez un tub de corgon de cel putin 10l, cele mici de un litru am inteles ca ajunge undeva la 10-15 minute de sudare. Sper sa-mi ajunga. Intentionez sa ma apuc de ia imediat dupa Pasti, sper ca pana la 1 Mai sa o pot termina.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                          De 0,8.

                          Îți dau altã sugestie (am aplicat-o și eu). Am renunțat la sârma clasicã de sudurã și mi-am cumpãrat sârmã flux. Costã 90 de lei rola și nu-ți mai trebuie butelie. Dacã știi sã sudezi, cu o rolã faci peste 20 m de cordon continuu. De ieșit, iese perfect, dar, de mare importanțã este reglajul amperajului și pasul de avans al sârmei flux.
                          M-am gandit si la aceasta sarma, o sa fac o proba pe doua bucati de tabla sa vad cum merge. Cand am cumparat aparatul, am primit si o jumatate de rola de sarma de acest gen. Initial am facut o proba sa vad daca merge aparatul dar fara masca de sudura. Am tras cateva franduri de cordon cu ochii inchisi, atunci am fost atent numai la amperaj si la modul de lucru al mecanismului de inpingere-a sarmei, nicidecum la cum se formeaza baia de sudura.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa ai o idee, iti atasez cateva poze cu ce am gasit sub masina, in dreptul suportului pentru cric. Ia in calcul ca ce se vede din exterior e una, iar ce gasesti cand tai e cu totul altceva.
                            Protagonist: fostul meu W210.


                            ...............................

                            Am si cateva cu suportul de arc rupt, insa prefer sa nu-mi mai aduc aminte...
                            Attached Files
                            Last edited by Zeus; 04-15-2014, 09:45 AM.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu ma astept la ce este mai rau. De aceea vreau sa o caut cu ciocanul. Cand ma apuc de reparatie o sa fac niste poze, inainte, in timpul si dupa reparatie.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF