Am vrut sa deschid mai demult un topic despre acest subiect. Cred ca aproape toti dintre noi se mai re( gasesc ) si in aceasta postura. Eu personal am fost lovit usor de doaua ori in statie de tramvai fara refugiu. Exista siguranta in "jungla urbana" pe trecerile de pietoni, sau pe trotuare? Sunt curios de parerile voastre.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Va simtiti in siguranta ca si pieton ( made in Roumanie) ?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Pe mine m-a ratat un C4 la 10 centrimetrii. Eram la intersectia circumvalatiunii cu aradului si lipovei (in fata la policlinica garleanu, langa mall). Pentru cine nu e din tm, sa-si imagineze o intersectie unde poti lua la stanga pe 2 artere principale, stanga la 90 de grade pe aradului, si stanga la 70 de grade pe lipovei. Ploua, eu mergeam pe trotuar, vine C4-le cam cu 70 la ora sa ia stanga spre lipovei, pierde aderenta pe spate, se invarte 180 de grade si sare pe trotuar. dupa cum spuneam, a trecut la 10 cm de mine.
Am sunat la politie, cica daca nu sunt victime sa ne prezentam noi, bla bla, p. calului. Tipu de la volan arata de 16 ani, nu cred ca avea carnet. Faza tare e ca era una din masinile de drivetest citroen, TM 93 (sau 92) EVE.
Alta faza a fost pe trecerea de pe lipovei - miresei, semforizata. Trec eu linistit, si vine unu din spate, face stanga si trece asa, la max 10 cm de mine, cu un logan mcv, ceva firma de constructii, numar de B of course. No ofense pentru colegii din bucuresti, dar cel putin cei care ajung in zona de vest stau foarte prost la categoria civilizatie in trafic. Recunosc ca nici ce fac eu nu e chiar ok, dar sunt moduri de aparare, in principiu daca-l vad pe unu cu nr strain, sau de prin inprejurimi (tm, cs, hd) nu ma leg, poate se grabeste omu. Cu AR si B am ce am (chit ca am condus si eu masina cu nr de AR si acum cu nr de B si stiu ca e naspa, da asta-i viata), nu toti, dar ce mai multi pe care-i vad eu sunt extrem de agresivi, spre diferenta de AB si CJ care is ok, cu mentiunea ca iti sar in fata cand nu te astepti, fara semnalizare fara nimic. Na revenind la loganu MCV, aveam in mana o bila magnetica la vre-o juma de kil, si i-am aruncat-o pe geamu din spate asa de amintire. s-a dat mitica jos sa se ia de mine. I-am spus sa fie fericit ca n-a dat peste mine ca atunci avea probleme asa are doar un geam spart. A inceput mitica sa urle ca daca ma lovea raspundea el si bla bla. Asa am aflat ca spray-u pralizant impotriva cainilor lucra si la oameni. s-a ghemuit jos, am plecat mai departe, pashtele masii. (spray impotriva cainilor tin la mine, ca am niste "prieteni" potai pe aradului, care se cam leaga de mine noaptea pe la 3 cand trec deobicei pe acolo. Daca aveti probleme similare va recomand sa va luati, nu trebuie mult si dispar toti in toate directiile).
Cat despre siguranta ce pot sa zic, de cate ori trec trecerea de pieton sunt pregatit sa sar, daca vine vreunul viteaz. Ii sar pe capota, macar nu-mi rupe picioarele.
De lovit nu m-a lovit nimeni pana acuma ca pieton, dar probabil asta si pentru ca sunt cu ochii si urechile in 4.Last edited by B.A.; 08-22-2008, 18:43 PM.
-
Evenimente neplacute....La mine in Zalau o singura data de cand is vaccinat am auzit un sofer injurand ca prostocu' si ala era un copil taximetrist ca era defect un semafor,care in loc sa se face din galben verde sa facea rosu...Nimic mai multGod, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber
Comment
-
Originally posted by B.A. View PostNa revenind la loganu MCV, aveam in mana o bila magnetica la vre-o juma de kil, si i-am aruncat-o pe geamu din spate asa de amintire. s-a dat mitica jos sa se ia de mine. I-am spus sa fie fericit ca n-a dat peste mine ca atunci avea probleme asa are doar un geam spart. A inceput mitica sa urle ca daca ma lovea raspundea el si bla bla. Asa am aflat ca spray-u pralizant impotriva cainilor lucra si la oameni. s-a ghemuit jos, am plecat mai departe, pashtele masii..Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Comment
-
Originally posted by timisoreanul View PostAm vrut sa deschid mai demult un topic despre acest subiect. Cred ca aproape toti dintre noi se mai re( gasesc ) si in aceasta postura. Eu personal am fost lovit usor de doaua ori in statie de tramvai fara refugiu. Exista siguranta in "jungla urbana" pe trecerile de pietoni, sau pe trotuare? Sunt curios de parerile voastre.
Comment
-
Originally posted by carmine View PostCat de tipica e pt. zona aia porecla cu "mitica". Am impresia ca te-ai uitat la prea multe filme western.
Mi-am mai amintit de alta faza..cred ca era smart roadster sau asa ceva, pe polei, incearca unu o curba la stanga si se invarte in mijlocu intersectiei (tot in intersectia cu circumvalatiunii-aradului-lipovei) noaptea pe la 2. Eu de pe trotuar nu puteam decat sa sper ca se invarte destul incat sa intre in shantz-u din fata bancii.
Cand ajung data viitoare la birou promit sa va arat niste poze (le am pe compul de acolo) cu o masina de politie lovita in stalp, in fata cladirii unde lucru, tot asa, curba la stanga, viteza, poc =)), din pacate facute cu telefonul, dar se vede esentialul.Last edited by B.A.; 08-22-2008, 23:23 PM.
Comment
-
Originally posted by B.A. View PostColeg, aici se pun abtibilde pe masini cu "nu mi-s mitic" de catre cei care au masini in leasing, in speranta ca asa o sa le dea cineva prioritate. Asa ca porecla de destul de folosita si pe aici. Inca o data, nimic cu cei din bucuresti. Doar cu majoritatea care ajung pe aici da se poarta ca acolo.Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Comment
-
Originally posted by carmine View PostMda, nu stiu de ce se cred unii de ani de zile mai cu mot. Parca nu la voi cumparasera tiganii toate casele alea frumoase din centrul vechi ? (retoric bineinteles).
Diferenta e ca oameni incearca totusi sa mentina o stare de normal, in sensul ca daca trebuie sa stai la rand stai la rand, nu te bagi (expresia e aici) "ca mitica".
Chestia e justificabila cumva. In marele lor geniu, marii planificatori ai tarii au reusit sa inghesuie aproape 2 000 000 de oameni (probabil acum mai multi) in B. Probabil acolo e densitatea cea mai mare de masini in raport cu suprafata de carosabil, ceea ce evident la un moment dat duce la dizovlarea conventiilor si incercarea fiecaruia sa-si atinga destinatia, de aici presupun ca apare reflexu de a forta intersectia, de a trece pe rosu, a presa coloana si asa mai departe. Lucruri care din fericire aici se intampla mai rar. Ii avem si noi pe ai nostrii, vezi deja celebrul accident cu ferrari. Eu nu circul mult cu masina prin tm pentru ca nu merita, din mai multe motive, atat rationale cat si personale. Circul insa mult pe jos, si am timp sa observ multe si crede-ma se vede statistic ca o categorie de conducatori auto sunt cu mult mai agresivi decat majoritatea celorlalti, care chiar daca stiu ca urmeaza sa prinda inca 3 sau 4 semnale de rosu la semafor, totusi stau la coada, nu merg pe contrasens.
Inca o data, nu am nimic cu colegii din B sau de oriunde alta parte a tarii din potriva. Dar statistica e statistica, si daca se si potriveste cu ce vezi pe strada cu atat mai mult.
Din nou, probabil comportamentul e explicabil prin dificultatile in trafic specifice unui oras suprapopulat si formarea de reflexe, nu neaparat ca s-a nascut omu nesimtit sau ceva de genu asta.
Hai sa inchidem discutia aici, ca nu-si are rostul, fiecare cu parerile lui. Eu personal mi-am cam format reflexu pe langa tramvaie si taximetrisiti de cine sa ma feresc. A doua cea mai periculoasa categorie sunt copii de bani gata, la care le-a cumparat taticu cayenne sau mai stiu eu ce si se cred un fel de Schumacher 2.Last edited by B.A.; 08-23-2008, 18:44 PM.
Comment
-
Sunt bucuros sa aflu ca impreuna cu B.A. suntem singurii care au avut probleme ca pietoni( poate si singurii pietoni de pe forum) . Amandoi fiind timisoreni, inseamna ca doar aici sunt probleme, in rest totul e o.k.Last edited by timisoreanul; 08-27-2008, 11:01 AM.Prostia si Hotia au cucerit Romania.
Comment
-
In 24 de ani nu m-a atins nici o masina in Bucuresti. Ca si sofer era sa ating de vro 2 ori doua domnisoare care traversau cu ochii la Luceafar, dar din fericire le-am evitat.
Sunt doua diferente majore intre TM si B:
1) In TM sunt multe giratorii, care in B nu prea se regasesc
2) In TM sunt MULT mai putine masini decat in B
Deci in Timisoara se circula mai repede si mai liber, asadar sunt sanse mai mari sa atingi pietoni.
In Bucuresti fiind aglomeratie se merge in general mai incet sau se sta, deci pietonii pot traversa linistiti, chiar si printre masini.
Eu pot sa zic ca ma simt in siguranta ca pieton in Bucuresti. Evident, cu conditia sa casc ochii cand trec strada.
Comment
-
Nu ma simt in siguranta ca pieton, de aceea casc ochii ca cepele cand traversez.
Intr-o dimineata cand ma intorceam pe jos din regie, eram la o intersectie si traversam , ma uit in dreapta liber ; din partea cealalta nu a avea ce sa vina. Aud claxoane,chestii. Ma uit in stanga si fug. Venea unu cu o dacie papuc pe contrasens ca sa intre la benzinarie.Radea ca dobitocu. Asta pe la vreo 5 dimineata.
Un prieten, se intorcea din club, tot pe la aceeasi ora. Am uitat intersectia..Ideea e ca avea verde la pietoni, da sa traverseze - claxoane chestii.. se uita in dreapta si fuge inapoi.. trecea un E klasse in viteza pe rosu..
Morala - CASCA OCHII CAND TRAVERSEZI..Am invatat-o de mic.. Era sa mor calcat de masina de vreo 3-4 ori..
Comment
-
Originally posted by sebaa View PostAsta pe la vreo 5 dimineata.
Ca pieton am mai vazut 2 intamplari dar mai demult. Una din ele (care daca ma pun sa caut mai am ceva poze, ce-i drept destul de neclare) in fata la Catedrala. A vrut un om sa faca dreapta pe verde intermitent, se uita in stanga sa dea prioritate la masini si nu a vazut o fata (pana in 23 de ani) care traversa pe trecerea de pietoni. Omu (cu un oltcit probabil mai ratat decat al ui dok :P ) a dat peste fata, s-a speriat si in loc sa puna frana a apasat acceleratia si (cred) ca a trecut peste ea. Dupa aia unul cu un S-klasse mai lung (penultimul model) a blocat calea respectiva, ca sa nu incerce oamenii sa treaca. si-a lasat masina in diagonala, pana a venit politia si salvarea.
Altu a fost acum vre-o 7 ani cand eram in liceu, tot pe o trecere de pietoni de langa catedrala (alta trecere, una din lateral) un sofer de pe salvare (w124) la viteza pasului se holba la ceva duduie si a dat peste alta care traversa.
Si mai stiu un accident unde au fost "participanti" cativa colegi de-ai mei. In autobuzul 40 (care-l foloseam destul de des pe vremea aia), opreste autobuzul la o trecere de pietoni (sau semafoare, nu mai stiu exact) si din spate un camion intra in el cam cu 20 - 30 km/h. Asta e pusa la pietoni pt ca teoretic cei din autobul sunt pietoni.Last edited by B.A.; 08-27-2008, 19:33 PM.
Comment
-
Originally posted by B.A. View PostSi aici cam tot asa. 5 dimineata (+ sau - un sfert de ora) si se merge ca nebunu. Semafoare, cedeaza trecerea, reguli de prioritate, nimic. Mai ales ca (din cate am observat eu) pe la ora aia circula camioane multe care transporta (printre altele) lemn. Probabil n-au acte si de aia isi gasesc o ora cand probabil controlul nu e asa puternic.
Si mai stiu un accident unde au fost "participanti" cativa colegi de-ai mei. In autobuzul 40 (care-l foloseam destul de des pe vremea aia), opreste autobuzul la o trecere de pietoni (sau semafoare, nu mai stiu exact) si din spate un camion intra in el cam cu 20 - 30 km/h. Asta e pusa la pietoni pt ca teoretic cei din autobul sunt pietoni.
Te doare capul cum se circula in tara asta..
Comment
Comment