Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O coada de randunica la un remat din Berceni!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si nu uitati ca unii se bucura la cele 30' j de milioane dar scot din buzunar vreo 20 ca sa deschida dosarul de creditare la o banca ca sa poata lua masina in rate. Adica cam ce castiga pe de o parte se duce pe cealalta.

    Comment


    • #17
      Originally posted by pneu View Post
      Oki doki, da de koada aia nu stie nimeni nimik?!
      Incearca sa-i suni:


      Succes.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Danny_bb View Post
        Hai ca pe o coada ai sanse sa iei banii astia, intr-un caz foarte fericit. Dar pe o cobra terminata cine iti da 60 de mil ?
        Eu, ca posesor de cobra sper ca peste 5 ani dupa ce toti o sa-si duca cobrele la remat sa mai creasca pretul la ele. Cum s-a intamplat cu modele mai dinaintea lor. Un bot de cal prapadit am vazut la 2000 parca pe mobile.de
        Sau cel putin asa sper.
        MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
        MB W123 300D - 1982
        MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
        [B]

        Comment


        • #19
          Mai e mult pana departe. Eu tind sa cred varianta lui Carmine referitoare la pretul cobrelor.

          Comment


          • #20
            Exact, acum 3 - 4 ani cobrele bune se vindeau lejer si cu 4000 de euro, erau renumite pt. rezistenta si pt. faptu' ca pretul scadea f. greu daca nu chiar deloc. Acum o cobra decenta se invarte in jurul la mia de euro (cu variatiuni), cazanele la cateva sute iar cele beton 2000 maxim. Restu's exceptii. In toamna la anu' una o sa fie cinci, sase sute, iar cu cat o sa se apropie 2011 o sa fie mai rentabil s-o dai la remat. In ceea ce priveste uitatul in garaj si scosul peste 30 de ani, la cobre e mai greu pt. ca s-au facut enorm de multe.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              pentru sufletul meu ii bun si daca il scot peste 30 de ani.
              Si chiar daca s-au facut multe peste 30 de ani se estimeaza ca poopulatia globului va creste cu 30% din care 1% pot fi pasionati de cobre. Deci exista sanse 1%
              MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
              MB W123 300D - 1982
              MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
              [B]

              Comment


              • #22
                Suntem nebuni de legat clar, unu la suta!!!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Acum câţiva ani am văzut într-un reportaj tv o Cobra dusă la casare (era într-o grămadă de maşini).
                  Dacă te uiţi aici plângi: http://fiat.3xforum.ro/post/72/1/infamie_/
                  Nu-mi dau seama dacă o maşină care apare în prima şi ulitma poză e "Mercedes" "coadă de rândunică" sau "F.I.A.T." 1800.
                  Pasionat cam de tot ce e vechi

                  Comment


                  • #24
                    Nu e coada aia, nu am vazut nici un mercedes aci, in ce ma priveste deci, nici o pierdere!
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #25
                      un mertz functional



                      un mercedes functional, pentru pneu, cu dedicatie...
                      Last edited by Tossi; 08-07-2008, 14:59 PM.

                      Comment


                      • #26
                        ce apare in prima si ultima poza este un opel rekord p1...cat despre coada de randunica, a zacut o lunga perioada in parcarea de la sala polivalenta, camin de de aurolaci...o sa incerc sa vin cu poze cu ea acolo..in 2007 era inca acolo

                        Comment


                        • #27
                          Mai tata, si io ma strofoc de piese ca naiba, iar aia le arunca la remat, aia de la polivalenta avea farurile originale, si io caut disperat asa ceva!
                          Farul original de la coada are diametru mare, e de 19 cmc insa merge si in interior sub rama deci ar fi un 20 cmc, am gasit ieri ceva sa improvizez insa nu erau bombate alea si ar arata ca naiba asa!
                          Last edited by pneu; 10-27-2008, 08:52 AM.
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by b-45-wob View Post
                            http://www.daciaclub.ro/Ce-am-mai-ga...l#entry1481737

                            un mercedes functional, pentru pneu, cu dedicatie...
                            Acuma am vazut!
                            Ooo, merci merci, masina aia are potential enorm, chiar e un examplar frumos, si daca ajunge pe mana cui nu trebuie parca vad ca ajunge la remat si asta!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #30
                              Pacat ca asa masini se lasa in paragina iar daca dai de proprietar, intr-un sfarsit, cere si pe ma-sa is pe ta-su...pacat...mai moare un exemplar

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF