Scriu aici sa nu faceti ca mine!!!!
Ma duc ieri la un prieten mecanic (nu ar trebui sa-l numesc asa, dar zice ca e mecanic, in fine...) si ma rog de el de la 8:00 pana la 12:00 sa-mi schimbe si mie arcurile pe fata. La ora 12 imi spune sa dau si eu roata jos ca vine el dupa aia. Dau roata jos, apoi imi zice sa desfac pivotul, il desfac, bara de torsiune, o desfac si pe aia, pana la urma il schimb singur pe dreapta. Le pun la loc si vad o placuta de frana dusa. ma apuc sa desfac etrierul sa o schimb (aici alta poveste, am schimbat discurile de frana si am pus de 124, luat cam 1cm din ele la strung, iar placutele trebuiesc polizate cativa mm ca altfel freaca in tamburul discului), acest lucru nu l-am stiut si am pus placuta cum era. Trec la roata de pe stanga, desfac tot schimb arcul si schimb si o placuta de frana care era mai uzata. Cand am pus pivotul la loc, am observat ca surubul avea canelurile stricate si ii cer mecanicului un surub ca ala. El neavand chef de mine, imi da unul mai subtire. Eu am vazut ca nu mai merge cu cheia de 19 si acum e cu 17 si intra prea usor, l-am intrebat si a zis ca e la fel surubul, am zis ca stie el. Am terminat si plec cu masina, pe drum frecau placutele ca toti dracii. Imi termin treaba in oras si ma intorc. "AAA trebuiau polizate placutele". Ma apuc si desfac rotile, scot iar placutele, le polizez le pun la loc si plec acasa. Astazi am avut ceva treaba si nu am plecat cu masina. Pe la 3 ajung acasa, fac un dus ma schimb si ies afara. Ma duc pana la piese auto sa iau solutie de parbriz. Imi iau solutia si ma intorc, cand iau de volan dreapta sa intru pe strada mea, trosc poc bum.... si o ia masina intr-o parte. Se opreste masina in miflocul drumului si pun avarii sa vad ce s-a intamplat. Ma uit si vad ca aripa statea pe roata. Cand ma tavalesc pe sub masina, constat ca a iesit pivotul, iar surubul era la locul lui. Si iau de la capat, da roata jos, slabeste surubul... toata povestea. Il sun pe asta sa-mi aduca un surub si un ciocan, la care el vine si-mi zice ca masina mea e o epava, ca ieri am reparat-o si azi s-a stricat iar. In fine, le pun pe toate la loc, las masina pe roti si observ ca in momentul in care a sarit pivotul roata a lovit in bara si de aici a rezultat: suport bara rupt, semanal si far dereglate si coltul de la aripa de sub semnal indoit, bineinteles cu vopseaua zgariata pe unde s-au sucit alea. Alta distractie, de mi-a mai luat o ora sa le reglez si pe alea. Pana la urma puteam sa o fac lata din cauza unui surub dat de un idiot aiurea si pe care eu nu l-am verificat, ca daca aveam ceva viteza puteam sa omor lumea pe trotuar.
Ma duc ieri la un prieten mecanic (nu ar trebui sa-l numesc asa, dar zice ca e mecanic, in fine...) si ma rog de el de la 8:00 pana la 12:00 sa-mi schimbe si mie arcurile pe fata. La ora 12 imi spune sa dau si eu roata jos ca vine el dupa aia. Dau roata jos, apoi imi zice sa desfac pivotul, il desfac, bara de torsiune, o desfac si pe aia, pana la urma il schimb singur pe dreapta. Le pun la loc si vad o placuta de frana dusa. ma apuc sa desfac etrierul sa o schimb (aici alta poveste, am schimbat discurile de frana si am pus de 124, luat cam 1cm din ele la strung, iar placutele trebuiesc polizate cativa mm ca altfel freaca in tamburul discului), acest lucru nu l-am stiut si am pus placuta cum era. Trec la roata de pe stanga, desfac tot schimb arcul si schimb si o placuta de frana care era mai uzata. Cand am pus pivotul la loc, am observat ca surubul avea canelurile stricate si ii cer mecanicului un surub ca ala. El neavand chef de mine, imi da unul mai subtire. Eu am vazut ca nu mai merge cu cheia de 19 si acum e cu 17 si intra prea usor, l-am intrebat si a zis ca e la fel surubul, am zis ca stie el. Am terminat si plec cu masina, pe drum frecau placutele ca toti dracii. Imi termin treaba in oras si ma intorc. "AAA trebuiau polizate placutele". Ma apuc si desfac rotile, scot iar placutele, le polizez le pun la loc si plec acasa. Astazi am avut ceva treaba si nu am plecat cu masina. Pe la 3 ajung acasa, fac un dus ma schimb si ies afara. Ma duc pana la piese auto sa iau solutie de parbriz. Imi iau solutia si ma intorc, cand iau de volan dreapta sa intru pe strada mea, trosc poc bum.... si o ia masina intr-o parte. Se opreste masina in miflocul drumului si pun avarii sa vad ce s-a intamplat. Ma uit si vad ca aripa statea pe roata. Cand ma tavalesc pe sub masina, constat ca a iesit pivotul, iar surubul era la locul lui. Si iau de la capat, da roata jos, slabeste surubul... toata povestea. Il sun pe asta sa-mi aduca un surub si un ciocan, la care el vine si-mi zice ca masina mea e o epava, ca ieri am reparat-o si azi s-a stricat iar. In fine, le pun pe toate la loc, las masina pe roti si observ ca in momentul in care a sarit pivotul roata a lovit in bara si de aici a rezultat: suport bara rupt, semanal si far dereglate si coltul de la aripa de sub semnal indoit, bineinteles cu vopseaua zgariata pe unde s-au sucit alea. Alta distractie, de mi-a mai luat o ora sa le reglez si pe alea. Pana la urma puteam sa o fac lata din cauza unui surub dat de un idiot aiurea si pe care eu nu l-am verificat, ca daca aveam ceva viteza puteam sa omor lumea pe trotuar.
Comment