Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Conducere Preventiv-Sportiva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by epurare_coco View Post
    Nu cred ca exista o contrare mai indelundata pe aici decat intre mine si Dl. Adidc.


    De exemplu, nu credeam ca poate exista cineva care sa inceapa sa accelereze la sfarsitul curbei si nu la mijlocul ei.
    Contrarea noastra a fost pe PM si poate de aceea multi nu o cunosc. As numi-o totusi discutie...macar asa ne-am cunoscut mai bine.

    Nu stiu daca era clar sau nu dar v-am sustinut prin postarea mea. Nu-mi plac etichetele puse aiurea. Oamenii greu de inteles sunt fie prea nepregatiti fie mult prea pregatiti. Concluzia mea este ca domnul Coco nu face parte din prima categorie.

    Legat de treaba cu franarea...cate curbe nu am luat in spatele unor masini cu stopurile aprinse pe intreaga lungime a curbei...
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Preventiv ? Sportiv ?

      Buna ziua !


      Luand in considerare denumirea acestui topic, precum si faptul ca face referire la circulatia pe drumurile publice, parerea mea este urmatoarea:

      - notiunea de "conducere sportiva", cu tot ceea ce implica ea, nu are ce cauta in aceeasi propozitie, concept sau idee cu notiunea de "drum public".

      Sport se face pe circuite inchise, unde din fata nu-ti vine nici un idiot pe contrasens, cu faza lunga sau proiectoarele de ceata aprinse.
      Sport se face acolo unde nu ajungi din urma o fosila vie care circula cu 70km/h chiar daca nu sunt restrictii de viteza.
      Sport se face acolo unde nu exista pietoni beti, care trec strada pe unde li se pare linia mai dreapta...
      Sport se face acolo unde asfaltul e ca nivelat cu laserul, nu acolo unde poti da in gropi-surpriza, care-ti fac praf ansamblul janta/anvelopa. Si ia ghici, ce se intampla daca in acel moment esti in viraj, si la o viteza mai mare decat ar trebui, pe ploaie ? Mai vrei sport, dupa ce vei fi scos din/de sub sant/perete/camionul sub care ai intrat ? Asta daca esti viu, binenteles... Vezi cazul Huidu, vezi cazul ex-sefului de le EDY Spedition, etc.

      - notiunea de "a preveni" este OK, dar nu poti preveni decat foarte putine, atunci cand e vorba de condus.

      Dupa peste doua milioane de kilometri facuti pe planeta asta, ca sofer de camion de 40 de tone, legat de prevenire, stiu ca:

      - nu pot preveni sa fiu depasit de un cretin care imi taie fata si-mi franeaza la un metru in fata masinii. Se intampla zilnic, idioti sunt si in Franta, Germania, etc...

      - nu pot preveni ca cel care ruleaza in spatele meu stil "sportiv" sa intre sub mine, daca eu tre' sa franez din motive de securitate. S-a intamplat in Londra cu un biker, pe langa Oradea cu un Seat Leon, pe langa Manchester cu ceva Nissan Primera (cu patru insi inauntru...)

      - nu pot preveni sa-mi vina din fata depasind pe interdictie si ceața de s-o tai cu sabia lu' Obi'Wan Kenobi, un camion (depasind un turism...), cand eu am doar juma' de metru pana in parapet, si dupa parapet, prapastie... (Padurea Bogatii, acum vreo 12 ani...)

      Pot doar sa circul de asa natura incat sa am distanta sigura de franare pana la cel din fata mea, daca se intampla ceva. Si atunci este loc sa incapa si ala care ma depaseste.

      Cat despre viteza, exceptand valorile impuse de legi pentru categoria de drum pe care ma aflu, de obicei nici nu ajung sa circul la limita de sus, pentru ca, la noi pe drum mai sunt Rabe, Aro, TV-uri, etc.

      La "ei", unde muncesc eu, exista rulote tractate, autorulote, d-aia care se plimba cu 80km/h pe autostrada, si camioanele n-au voie sa depaseasca. Iar pe nationale, turismele circula mai jos cu 5 - 10km/h decat limita impusa, se face coloana pe ambele sensuri, si gata cu depasirea sau viteza...

      Cele de mai sus, pe langa soferia la Canal si cei cincisprezece ani de soferie grea externa, vin acumulate si dupa o sesiune de doi ani de condus un G, masina setabila intre 650 si 850CP, care te face sa redefinesti notiunea de "vine cineva din fata ?".


      Stima,


      Dragos

      Comment


      • #18
        Originally posted by epurare_coco View Post
        Cand am propus acest subiect, m-am gandit la acea constatare a multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%. Folosirea unei anumite setari pentru distanta placute - disc frana, suspensii, presiuni in pneuri cu sau fara diferente fata-spate etc.

        Ceva imi da cu virgula, sau nu stii sa te exprimi corect.Acea constatare a pilotilor de raliuri nu e valabila in cazul MB, poate doar pt A-classe. Acceleratia in raliu rezolva problemele atunci cand ai o integrala sau tractiune fata. Spatele intr-un raliu sau VTM e fix O. Faci direct cunostinta cu parapetul.

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru ABSOLUT toate aceste postari.
          Credeti ca un asemenea subiect este incitant?
          Am spus deja ca am invatat sa conduc prin '70 cu basculate skode si belazuri.
          Din iunie 2011 nu mai pot conduce asa activ ca inainte. Niste table prin picioare. Pentru ca am cazut dintr-un tei. (Pt. dl. Sigfried).
          Problema conducerii este dictata de situatia din momentul respectiv. Nu am fost un pilot niciodata. Am incercat sa preiau unele rezolvari ale lor pentru situatii de zi cu zi.
          A conduce sportiv ma depaseste din start. Nu am fost pe o pista.
          Desi bosorog, mor cand sunt blocat la viteze incredibile pentru tronsonul respectiv. Mai ales, mult mai mici.
          Dar si daca niste tampiti se cred pe tarla. La prasit. Uneori, isi aduc aminte sa sofeze.
          Acuma au inceput sa apara spalatorii de .. din italia si spania. Adica se defuleaza de rigorile RESPECTARII legilor de acolo. DUMNEZEU SA NE AJUTE!
          Datorita acestor aspecte am propus acest subiect.
          CUM SA NE APARAM.

          Comment


          • #20
            Noțiune neclară...

            Bună ziua !


            @epurare_coco:

            Una din noțiunile folosite în posturile de mai sus a fost următoarea, și mi-a dat mie cu virgulă:

            Folosirea unei anumite setări pentru distanța plăcuțe - disc frână...
            Considerând că după eliberarea pedalei de frană, ansamblul plăcuță/piston se retrage înapoi exclusiv datorită elasticității garniturii de pe piston, și nu datorită vreunei bătăi axiale a discului de frână, (cum greșit se crede...), vreau să știu și eu cum se poate modifica distanța în cauză, considerând că ansamblul piston/plăcuța avansează, ieșind din etrier pe măsură ce placuța se uzează.

            Mai ales că eu sunt de parere că așa ceva nu se poate, indiferent că etrierii sunt stil "floating" (cu piston/pistoane pe o singură parte) sau rigizi/ficși (cu pistoane față în față, întotdeauna în număr par, 2, 4, 6 sau mai multe, că exista la Tarox, de exemplu).


            Stimă,


            Dragoș

            Comment


            • #21
              Sanatate!
              Aceasta problema ma racaie din iarna '84/85. In toamna aveam niste discuri oglinda. Frigul si zapada de atunci (Dunarea a inghetat cam 1,50m - treceam dincolo cu masina) m-au obligat sa merg mult timp cu lanturi. S-a dat si cu mult nisip+sare. In primavara plangeam de mila discurilor. Niste specialisti ma consolau ca asa, cu striatii, aveam o mai mare suprafata de contact. Auzisem de senzori pentru presiunile anvelopelor. Astazi exista servofrana. Oare nu se poate regla presiunea de repaus? Ma gandeam ca o mica marire a distantei ne poate salva de uzura prematura dar si de o actiune mult mai eficienta pentru suprafete netede. Exista (sau ar trebui sa existe) un mic joc al placutelor incat acele striatii reduc considerabil suprafetele de contact. Pentru ulitele noaste nationale ar fi un mare avantaj. Nu-mi permit finantele sa schimb la 2 ani placutele si la 5 discurile.
              De aceea am adus in discutie aceasta problema.
              Doamne ajuta!

              Comment


              • #22
                Originally posted by epurare_coco View Post
                In afara de reclame, nu am intalnit o masina care sa nu-si schimbe directia la franare in timp ce la acceleratie totul este OK. ... Daca puteti combate asta pentru ca un acel cineva care citeste pe aici sa invete ceva, OK. Daca nu, renuntati la pareri.
                N-am inteles o iota. Cum adica? Orice masina isi schimba directia la franare?!
                Nu, a mea ramane unde o tin eu! Si ca a mea, inca un miliard.
                E o lipsa crasa de logica aici, as indrazni sa spun cronicizata.

                Referitor la distanta intre placute/discuri, economii si altele, sunteti off topic, chiar pe propriul topic.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  N-am inteles o iota.
                  E o lipsa crasa de logica aici, as indrazni sa spun cronicizata.
                  Eu nu inteleg de ce te miri Nu te-a obisnuit nea' Coco cu posturi de genu'?

                  Tot inainte nea Coco...pana nu ma supar si va banez ) Ca varsta de la profil oricum nu o sa v-o schimb

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #24
                    Dubii, in continuare...

                    Buna seara !


                    Cu referire la distanta aia, ceea ce "ar trebui sa existe" si ceea ce exista de fapt sunt doua chestii total diferite.

                    Marirea/micsorarea distantei dintre placute si disc nu are vreun rost sa fie influentata in vreun fel numai pentru ca cineva n-are fonduri sa-si schimbe placutele sau discurile... Doar pe asta se bazeaza economia, ca sa se produca, trebuie sa se consume, nu-i asa ?

                    Off-topic, daca se poate:

                    Ca sa influentezi franarea in vreun fel pozitiv, primul lucru pe care-l poti face cu costuri rezonabile este alegerea unui set de placute de o duritate mai mica. La acest capitol, EBC promoveaza categoria "Yellow Stuff". Si sunt si altii care ofera variante. In acest caz, ca nu e vorba de erectii, softer is better...

                    Alta posibilitate, dar pe alti bani, este upgradarea la etrieri cu mai multe pistoane, astfel incat mai multi centimetri patrati de placuta sa frece pe disc. Asta daca exista asa ceva pentru trotineta ta...

                    O alta variantă este un kit de discuri mai mari în diametru, care de obicei vin in pachet cu etrieri mai bogati in numarul de pistoane. Binenteles, uneori sunt sanse sa fii obligat sa treci pe jante cu unul-doua numere mai mari... Chiar si asa, tot cu posibilitatea de a nu găsi chiar pentru orice model de autovehicul, din pacate...

                    Si in sfarsit, dar nu in ultimul rand, conversia de la servofrană bazată pe vacuum la un servo hidraulic, Vezi Citroen, Audi S6, si mai toate truck-urile americane, benzinare sau diesel...

                    Pana si un furtun de frana steel braided aduce ceva in plus. Eu cel putin cu asa ceva am inceput.

                    Acum, încearca sa-ti imaginezi toate cele de mai sus pe o singură masina, si gandeste-te daca cel care le are, se gandeste la cat de des schimba placutele... Eu, de exemplu, n-as face-o. Pentru ca masina aia ar frana al naibii de bine...

                    Ca si documentatie, caută referiri la Tarox, Brembo, Wilwood, Hawk, SSBC, DBA, Vanco, etc. Mă duc să fac un duș.

                    Ah, apropo, pentru Benz-ul meu, setul de placute de fata a fost 80RON (Ferodo), iar pe spate vreo 50RON, nu mai stiu marca. Iar pentru Firebird-ul din 1974, un set de placute Hawk pentru fata a fost 29 de lire sterline...



                    Stima,


                    Dragos
                    Last edited by Heavy D.; 06-30-2012, 19:39 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by epurare_coco View Post
                      DUMNEZEU SA NE AJUTE!
                      Datorita acestor aspecte am propus acest subiect.
                      CUM SA NE APARAM.
                      Bietul Dumnezeu.. tot el.. dar noi singuri suntem handicapati, sau cum? Nu ne putem ajuta singuri?
                      Cum sa ne aparam? Pai uite ce spunea un director sportiv de la le Corvette, mai zilele trecute, la Le Mans: "accidente vor fi mereu, nu vom putea face ceva sa le evitam complet, singura solutie este sa facem masini mai sigure".

                      Vrei siguranta mai mare? Iei o masina mai buna, mai noua, mai mare. Si mai mult? Iei SUV. Vrei garantie 99% ca traiesti? Iei camion.

                      Originally posted by epurare_coco View Post
                      Sanatate!
                      Nu-mi permit finantele sa schimb la 2 ani placutele si la 5 discurile.
                      De aceea am adus in discutie aceasta problema.
                      Doamne ajuta!
                      Deci matale deschizi subiect de condus sportiv dar nu ai bani de placute si conduci 59/99... ma umfla rasul, zau

                      Singurul raspuns pe care-l am: niciodata economie la frane, cauciucuri si directie, tocmai ca frana te salveaza in peste 90% dintre situatiile grele si nu acceleratia.

                      Originally posted by cutaresku View Post
                      N-am inteles o iota. Cum adica? Orice masina isi schimba directia la franare?!
                      Nu, a mea ramane unde o tin eu! Si ca a mea, inca un miliard.
                      Am vazut o dacie papuc cu frana pe o singura roata, cred ca despre asa ceva ne spune stimabilul domn coco.
                      Last edited by Siegfried; 06-30-2012, 21:00 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Subiectul este generator de polemici si nu vreau sa intru in polemica, dar vreau sa spun ca o conducere sportiva nu poate fi nici preventiva, nici legala pe drumurile publice. Este adevarat ca nu merg intotdeauna in limite legale ( cine merge ? ) dar o ,,calc'' doar acolo unde stiu ca drumul o permite si ca nu sunt cei de la Rutiera. In rest imi vad de treaba mea si respect legea, mai ales in localitati. De ce? Pai respectarea unor legi, duce la ordine si un trafic auto civilizat. Nerespectarea unor legi, duce la haos si accidente. Majoritatea accidentelor, de care am cunostinta, s-au produs ca urmare a nerespectarii legislatiei auto. Sunt multi soferi care se cred piloti dar uita ca intre cursele auto si circulatia pe drumurile publice, este o diferenta ,,ca de la cer la pamant''. Deci eu spun asa: cine vrea sa mearga mai sportiv, are nevoie de o experienta solida in pilotaj, de o masina puternica si bine intretinuta, de multa atentie si nu in cele din urma, de putin ,,spate''.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          Buna ziua !


                          Luand in considerare denumirea acestui topic, precum si faptul ca face referire la circulatia pe drumurile publice, parerea mea este urmatoarea:

                          - notiunea de "conducere sportiva", cu tot ceea ce implica ea, nu are ce cauta in aceeasi propozitie, concept sau idee cu notiunea de "drum public".

                          Sport se face pe circuite inchise, unde din fata nu-ti vine nici un idiot pe contrasens, cu faza lunga sau proiectoarele de ceata aprinse.
                          Sport se face acolo unde nu ajungi din urma o fosila vie care circula cu 70km/h chiar daca nu sunt restrictii de viteza.
                          Sport se face acolo unde nu exista pietoni beti, care trec strada pe unde li se pare linia mai dreapta...
                          Sport se face acolo unde asfaltul e ca nivelat cu laserul, nu acolo unde poti da in gropi-surpriza, care-ti fac praf ansamblul janta/anvelopa. Si ia ghici, ce se intampla daca in acel moment esti in viraj, si la o viteza mai mare decat ar trebui, pe ploaie ? Mai vrei sport, dupa ce vei fi scos din/de sub sant/perete/camionul sub care ai intrat ? Asta daca esti viu, binenteles... Vezi cazul Huidu, vezi cazul ex-sefului de le EDY Spedition, etc.

                          - notiunea de "a preveni" este OK, dar nu poti preveni decat foarte putine, atunci cand e vorba de condus.

                          Dupa peste doua milioane de kilometri facuti pe planeta asta, ca sofer de camion de 40 de tone, legat de prevenire, stiu ca:

                          - nu pot preveni sa fiu depasit de un cretin care imi taie fata si-mi franeaza la un metru in fata masinii. Se intampla zilnic, idioti sunt si in Franta, Germania, etc...

                          - nu pot preveni ca cel care ruleaza in spatele meu stil "sportiv" sa intre sub mine, daca eu tre' sa franez din motive de securitate. S-a intamplat in Londra cu un biker, pe langa Oradea cu un Seat Leon, pe langa Manchester cu ceva Nissan Primera (cu patru insi inauntru...)

                          - nu pot preveni sa-mi vina din fata depasind pe interdictie si ceața de s-o tai cu sabia lu' Obi'Wan Kenobi, un camion (depasind un turism...), cand eu am doar juma' de metru pana in parapet, si dupa parapet, prapastie... (Padurea Bogatii, acum vreo 12 ani...)

                          Pot doar sa circul de asa natura incat sa am distanta sigura de franare pana la cel din fata mea, daca se intampla ceva. Si atunci este loc sa incapa si ala care ma depaseste.

                          Cat despre viteza, exceptand valorile impuse de legi pentru categoria de drum pe care ma aflu, de obicei nici nu ajung sa circul la limita de sus, pentru ca, la noi pe drum mai sunt Rabe, Aro, TV-uri, etc.

                          La "ei", unde muncesc eu, exista rulote tractate, autorulote, d-aia care se plimba cu 80km/h pe autostrada, si camioanele n-au voie sa depaseasca. Iar pe nationale, turismele circula mai jos cu 5 - 10km/h decat limita impusa, se face coloana pe ambele sensuri, si gata cu depasirea sau viteza...

                          Cele de mai sus, pe langa soferia la Canal si cei cincisprezece ani de soferie grea externa, vin acumulate si dupa o sesiune de doi ani de condus un G, masina setabila intre 650 si 850CP, care te face sa redefinesti notiunea de "vine cineva din fata ?".


                          Stima,


                          Dragos
                          100% de acord cu ce ati spus mai sus!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mircea600sel View Post
                            Eu nu inteleg de ce te miri Nu te-a obisnuit nea' Coco cu posturi de genu'?

                            Tot inainte nea Coco...pana nu ma supar si va banez ) Ca varsta de la profil oricum nu o sa v-o schimb
                            OK. Adica totul depinde de suparare. A mea = 0, a dvs. 100%

                            Comment


                            • #29
                              Era un fel de gluma postarea lui Mircea.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by tesdan8 View Post
                                100% de acord cu ce ati spus mai sus!
                                Dar experienta matale, cu scuze, ce ne invata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF