Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Conducere Preventiv-Sportiva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conducere Preventiv-Sportiva

    Asi dori sa discutam aici despre experiente si invataminte personale. Exclus expeienta unora de pe google sau youtube. Pentru ca nu avem acele masini sau secunde de teribilism. Si, daca se poate, doar despre MB. Chit ca am invatat si mers pe altele.
    Last edited by T_o_r_q_u_e; 05-24-2012, 21:39 PM.

  • #2
    In conditiile propuse de mine se pare ca nu exista nici pareri, nici optiuni. Ma gandeam la pareri despre experiente personale privind sansele evitarii unui accident. Frana sau acceleratie. Explicatii. Daca altceva nu se poate, nu se exista pe ..., rog pe cineva ?autorizat? sa stearga acest Tread.

    Comment


    • #3
      Cand am propus acest subiect, m-am gandit la acea constatare a multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%. Folosirea unei anumite setari pentru distanta placute - disc frana, suspensii, presiuni in pneuri cu sau fara diferente fata-spate etc.

      Comment


      • #4
        De acord cu dvs., un mers activ, fara a echivala cu nesimtire in trafic si ilegalitati crase, este mai putin periculos decat mersul babeshte.
        Insa cred ca totul se rezuma la cunoasterea si respectarea regulilor de circulatie, respectiv la indemanarea la volan.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Cand predam un curs de conducere activa, aveam un obiectiv: viitorii absolventi trebuiau sa se descurce in traficul ala redus, sa aduca betonul cu acele cifaroame sub timpul de intrare in priza. Cand vorbesc de conducere preventiva ma refer la acea atentie care trebuie acordata colegilor de trafic pentru ca, in max. 30 sec. sa poti anticipa 90% din reactiile lor. Si sa te strecori fara pagube pentru ceilalti. Prima oara cand voi auzi expresia - conduci asa de babeste ca incurci circulatia - in conditii legale (59 si 99/h), voi renunta imediat. Nu si daca un baietan vrea sa merg cu cu 80 / 130.

          Comment


          • #6
            Pe rand:
            1. Ai mereu o problema cu cei mai tineri. Ok, esti mai batran, deci mai inteligent.
            2. 30 sec este un interval de timp urias, hai sa vedem domn' inginer si instructor auto cum stam:
            1kmh = 1*1000/3600 m/s = 0.2(7) m/s
            60kmh = 16.(6) m/s => in 30 sec se parcurg 500m
            100km = 27.(7) m/s => in 30 sec se parcurg 833.(3)m
            Mai vrei, mai fa si tu calcule, oricum bariera celor 30 de secunde exprimata de tine este inafara oricarui scop si sens.
            Dar stim deja, domnul inginer, ca nu calculul este punctul tau forte, ca tu oricum accelerezi in 3 secunde de la 60 la 140kmh,
            asa ca nu e deloc prima data cand sfaturile tale se incadreaza cu succes la rubrica SF/gresit/nefolositor.
            3. 90% anticipatie este foarte putin, inseamna unul din 10 are sansa sa te pocneasca.
            4. cine trece de limitele 59/99 o face pe proprie raspundere, tu nu esti nici aparat de masurat viteza nici vreun exponent care impune legea.
            Last edited by Siegfried; 06-24-2012, 18:32 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Siegfried View Post
              Pe rand:
              1. Ai ... Ok, esti mai batran, deci mai inteligent.
              2. 30 sec este un interval de timp urias, ...
              Mai vrei, mai fa si tu calcule, oricum bariera celor 30 de secunde exprimata de tine este inafara oricarui scop si sens.
              ... cu succes la rubrica SF/gresit/nefolositor.
              3. 90% anticipatie este foarte putin, inseamna unul din 10 are sansa sa te pocneasca.
              4. cine trece de limitele 59/99 o face pe proprie raspundere, tu nu esti nici aparat de masurat viteza nici vreun exponent care impune legea.
              A. Cred ca mataluta esti un pic mai mult of-topic din zona OFF TOPIC.
              1/ Nu stiu decat sa invat dar si sa incerc sa invat, pe cine vrea, sa CITEASCA CORECT CE SPUN/SCRIU. Doar daca vrea sa invete! Daca pe mataluta nu te pasioneaza problema, nu induce parerea ca si altii sa ingore, inainte de a citi.
              Macar de bun simt. elementar.
              2/Daca este urias, nu ai ce cauta pe un drum public, in mers cu altii. Mergi si observi. Daca realizezi corect, te descurci.
              3/Si asa 90% este DOAR DACA TE AJUTA DUMNEZEU!
              4/Daca nu esti in stare sa pastrezi vitezele alea (fara dihanii electronice de azi), inseamna ca pentru o experienta de mai putin de 500.000km cam mai trebuie sa inveti. Niciodata, DAR ABSOLUT NICIODATA, nu vei sti suficient.
              ... Daca vi s-a pus pata pe mine, macar scrieti corect!

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                A. Cred ca mataluta esti un pic mai mult of-topic din zona OFF TOPIC.
                Cred că dl. Siegfried cu 28 de posturi e mai puțin off-topic decât dvs. cu 328 de posturi din care nimeni n-a înțeles nimic (mare parte datorită exprimării greoaie, din care par să lipsească cuvinte, nu doar semne de punctuație).

                Plus că despre conducerea preventivă nu știu cât de mult putem învăța de la cineva care circulă cu 50-90km/h. Dacă e să ne luăm după reguli din astea mai bine stăm acasă sau să conducem prin curte de unul singur, e cel mai preventiv condus.

                Și ca să nu fiu offtopic, din punctul meu de vedere conducerea preventivă e utilă celor care vor să scurteze timpul de călătorie, forțând limitele legale. Cei care ies la promenadă cu 50/90kmh nu cred că au nevoie de așa ceva... Din punctul meu de vedere, conducere preventivă înseamnă:
                • atenție sporită la drum
                • anticipare (care vine odată cu atenția)
                • reflexe (pe care din păcate le cam pierzi odată cu vârsta și cu oboseala)
                • să nu te bazezi niciodată că cel din fața ta va merge regulamentar atunci când tu faci tâmpenii...

                Cel mai greu e pentru mulți să-și cunoască limitele proprii, când vine vorba de reflexe / timpi de reacție.

                Din păcate nu poți învăța conducere preventivă pe cei care sunt nesimțiți/tupeiști din naștere, sau pe cei care nu dau dovadă de un minim de inteligență.
                ...

                Comment


                • #9
                  In fine o parere. Mai la obiect. Cu niste pareri. Acele teste EURONSCAP se fac la mult mai putini km/h. Nu am indraznit sa deschid acest subiect doar ca sa fiu contrat. Ci doar sa aflu si alte pareri, experiente. Curios, nu se citesc decat ale mele postari. Cele multe greseli gramaticale ale junelui, NO COMMENT. Este corect?
                  Scuze. Eu nu conduc doar sa ma aflu in treaba. Si daca va deranjeaza existenta mea, va pricepeti sa ma banati ultra-repede, dar Sa corectati o oarecare ceva - date, postari aiurea, DOAR EU SUNT VINOVAT. MULTUMESC.
                  Last edited by epurare_coco; 06-25-2012, 17:11 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by epurare_coco View Post
                    Cand am propus acest subiect, m-am gandit la acea constatare a multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%.
                    Orice masina franeaza mai repede decat accelereaza. Chiar si alea care fac 3 secunde de la 60 la 140. Adaugand ca uneori, in viata reala, nu ai loc unde sa accelerezi nici daca ai avea o putere la roata de boeing 747, ipoteza ca acceleratia ar putea rezolva 80% dintre probleme si frana 20% este falsa. Total.

                    Comment


                    • #11
                      Nu e falsa total. Cred ca oricine vrea sa inteleaga ce scrie colegu' mai in varsta poate. E mai greoi asa cum spunea Luxian dar nu imposibil.
                      Intr-adevar orice pilor (nu sofer) foloseste mult mai mult acceleratia decat frana. O alta solutie des folosita este actionarea ambelor concomitent.
                      Cel mai bun exemplu pe care-l pot da este urmatorul:

                      Ne apropiem de o curba mai mult sau mai putin periculoasa. Sa zicem ca rulam cu 100 Km/h. Daca inainte de intrarea in curba ridici piciorul de pe acceleratie fara a frana masina intra in frana de motor (sa zicem ca intri in curba cu 90 la ora). Cand ai ajuns in mijlocul curbei accelerezi binisor. Masina se lipeste de sosea, forta G nu mai are efectul neplacut care da senzatia ca te arunca in exterior, iar tu iesi din curba cu 110 km/h sau mai mult. Desigur dosajul acceleratiei, momentul actionarii ei...se cam prinde prin experienta.
                      Daca la aceeasi curba franezi, ajungi undeva la 80 km/h ca sa nu simti forta gravitationala in mod deranjant.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        .. multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%. F.
                        A se face diferenta intre "Problema delicata" si abordare uzuala, corecta etc.
                        Desigur ca sunt cazuri cand trebuie sa accelerezi maxim sa iesi, dar nu rezolva 80% dintre situatii, asta e ceea ce am spus.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Siegfried View Post
                          Orice masina franeaza mai repede decat accelereaza. Chiar si alea care fac 3 secunde de la 60 la 140. Adaugand ca uneori, in viata reala, nu ai loc unde sa accelerezi nici daca ai avea o putere la roata de boeing 747, ipoteza ca acceleratia ar putea rezolva 80% dintre probleme si frana 20% este falsa. Total.
                          IN AFARA DE SPECULATII, ne mai spui ceva ca nu inteleg cu ce poate fi ajutat un oarecare din aceste postari ale matale.
                          Nu cred ca exista o contrare mai indelundata pe aici decat intre mine si Dl. Adidc. Doriti, vad, sa fiti un altul. OK.

                          In afara de reclame, nu am intalnit o masina care sa nu-si schimbe directia la fanare in timp ce la acceleratie totul este OK. ACEASTA ESTE PAREREA MEA si de aceea se accelereaza. Daca puteti combate asta pentru ca un acel cineva care citeste pe aici sa invete ceva, OK. Daca nu, renuntati la pareri.
                          De exemplu, nu credeam ca poate exista cineva care sa inceapa sa accelereze la sfarsitul curbei si nu la mijlocul ei.
                          Last edited by epurare_coco; 06-29-2012, 15:56 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            In conditiile propuse de mine se pare ca nu exista nici pareri, nici optiuni. Ma gandeam la pareri despre experiente personale privind sansele evitarii unui accident. Frana sau acceleratie. Explicatii. Daca altceva nu se poate, nu se exista pe ..., rog pe cineva ?autorizat? sa stearga acest Tread.
                            Pai de ce va suparati stimate domn? Uitati ca exista pareri si optiuni.

                            Sent from my ST18i using Tapatalk

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu cine s-a suparat. Doar ca, pe acest subiect, doresc sa invatam cate ceva unii de la altii. Si acea postare era cam mai de mult!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF