Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Conducere Preventiv-Sportiva

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conducere Preventiv-Sportiva

    Asi dori sa discutam aici despre experiente si invataminte personale. Exclus expeienta unora de pe google sau youtube. Pentru ca nu avem acele masini sau secunde de teribilism. Si, daca se poate, doar despre MB. Chit ca am invatat si mers pe altele.
    Last edited by T_o_r_q_u_e; 05-24-2012, 21:39 PM.

  • #2
    In conditiile propuse de mine se pare ca nu exista nici pareri, nici optiuni. Ma gandeam la pareri despre experiente personale privind sansele evitarii unui accident. Frana sau acceleratie. Explicatii. Daca altceva nu se poate, nu se exista pe ..., rog pe cineva ?autorizat? sa stearga acest Tread.

    Comment


    • #3
      Cand am propus acest subiect, m-am gandit la acea constatare a multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%. Folosirea unei anumite setari pentru distanta placute - disc frana, suspensii, presiuni in pneuri cu sau fara diferente fata-spate etc.

      Comment


      • #4
        De acord cu dvs., un mers activ, fara a echivala cu nesimtire in trafic si ilegalitati crase, este mai putin periculos decat mersul babeshte.
        Insa cred ca totul se rezuma la cunoasterea si respectarea regulilor de circulatie, respectiv la indemanarea la volan.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Cand predam un curs de conducere activa, aveam un obiectiv: viitorii absolventi trebuiau sa se descurce in traficul ala redus, sa aduca betonul cu acele cifaroame sub timpul de intrare in priza. Cand vorbesc de conducere preventiva ma refer la acea atentie care trebuie acordata colegilor de trafic pentru ca, in max. 30 sec. sa poti anticipa 90% din reactiile lor. Si sa te strecori fara pagube pentru ceilalti. Prima oara cand voi auzi expresia - conduci asa de babeste ca incurci circulatia - in conditii legale (59 si 99/h), voi renunta imediat. Nu si daca un baietan vrea sa merg cu cu 80 / 130.

          Comment


          • #6
            Pe rand:
            1. Ai mereu o problema cu cei mai tineri. Ok, esti mai batran, deci mai inteligent.
            2. 30 sec este un interval de timp urias, hai sa vedem domn' inginer si instructor auto cum stam:
            1kmh = 1*1000/3600 m/s = 0.2(7) m/s
            60kmh = 16.(6) m/s => in 30 sec se parcurg 500m
            100km = 27.(7) m/s => in 30 sec se parcurg 833.(3)m
            Mai vrei, mai fa si tu calcule, oricum bariera celor 30 de secunde exprimata de tine este inafara oricarui scop si sens.
            Dar stim deja, domnul inginer, ca nu calculul este punctul tau forte, ca tu oricum accelerezi in 3 secunde de la 60 la 140kmh,
            asa ca nu e deloc prima data cand sfaturile tale se incadreaza cu succes la rubrica SF/gresit/nefolositor.
            3. 90% anticipatie este foarte putin, inseamna unul din 10 are sansa sa te pocneasca.
            4. cine trece de limitele 59/99 o face pe proprie raspundere, tu nu esti nici aparat de masurat viteza nici vreun exponent care impune legea.
            Last edited by Siegfried; 06-24-2012, 18:32 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Siegfried View Post
              Pe rand:
              1. Ai ... Ok, esti mai batran, deci mai inteligent.
              2. 30 sec este un interval de timp urias, ...
              Mai vrei, mai fa si tu calcule, oricum bariera celor 30 de secunde exprimata de tine este inafara oricarui scop si sens.
              ... cu succes la rubrica SF/gresit/nefolositor.
              3. 90% anticipatie este foarte putin, inseamna unul din 10 are sansa sa te pocneasca.
              4. cine trece de limitele 59/99 o face pe proprie raspundere, tu nu esti nici aparat de masurat viteza nici vreun exponent care impune legea.
              A. Cred ca mataluta esti un pic mai mult of-topic din zona OFF TOPIC.
              1/ Nu stiu decat sa invat dar si sa incerc sa invat, pe cine vrea, sa CITEASCA CORECT CE SPUN/SCRIU. Doar daca vrea sa invete! Daca pe mataluta nu te pasioneaza problema, nu induce parerea ca si altii sa ingore, inainte de a citi.
              Macar de bun simt. elementar.
              2/Daca este urias, nu ai ce cauta pe un drum public, in mers cu altii. Mergi si observi. Daca realizezi corect, te descurci.
              3/Si asa 90% este DOAR DACA TE AJUTA DUMNEZEU!
              4/Daca nu esti in stare sa pastrezi vitezele alea (fara dihanii electronice de azi), inseamna ca pentru o experienta de mai putin de 500.000km cam mai trebuie sa inveti. Niciodata, DAR ABSOLUT NICIODATA, nu vei sti suficient.
              ... Daca vi s-a pus pata pe mine, macar scrieti corect!

              Comment


              • #8
                Originally posted by epurare_coco View Post
                A. Cred ca mataluta esti un pic mai mult of-topic din zona OFF TOPIC.
                Cred că dl. Siegfried cu 28 de posturi e mai puțin off-topic decât dvs. cu 328 de posturi din care nimeni n-a înțeles nimic (mare parte datorită exprimării greoaie, din care par să lipsească cuvinte, nu doar semne de punctuație).

                Plus că despre conducerea preventivă nu știu cât de mult putem învăța de la cineva care circulă cu 50-90km/h. Dacă e să ne luăm după reguli din astea mai bine stăm acasă sau să conducem prin curte de unul singur, e cel mai preventiv condus.

                Și ca să nu fiu offtopic, din punctul meu de vedere conducerea preventivă e utilă celor care vor să scurteze timpul de călătorie, forțând limitele legale. Cei care ies la promenadă cu 50/90kmh nu cred că au nevoie de așa ceva... Din punctul meu de vedere, conducere preventivă înseamnă:
                • atenție sporită la drum
                • anticipare (care vine odată cu atenția)
                • reflexe (pe care din păcate le cam pierzi odată cu vârsta și cu oboseala)
                • să nu te bazezi niciodată că cel din fața ta va merge regulamentar atunci când tu faci tâmpenii...

                Cel mai greu e pentru mulți să-și cunoască limitele proprii, când vine vorba de reflexe / timpi de reacție.

                Din păcate nu poți învăța conducere preventivă pe cei care sunt nesimțiți/tupeiști din naștere, sau pe cei care nu dau dovadă de un minim de inteligență.
                ...

                Comment


                • #9
                  In fine o parere. Mai la obiect. Cu niste pareri. Acele teste EURONSCAP se fac la mult mai putini km/h. Nu am indraznit sa deschid acest subiect doar ca sa fiu contrat. Ci doar sa aflu si alte pareri, experiente. Curios, nu se citesc decat ale mele postari. Cele multe greseli gramaticale ale junelui, NO COMMENT. Este corect?
                  Scuze. Eu nu conduc doar sa ma aflu in treaba. Si daca va deranjeaza existenta mea, va pricepeti sa ma banati ultra-repede, dar Sa corectati o oarecare ceva - date, postari aiurea, DOAR EU SUNT VINOVAT. MULTUMESC.
                  Last edited by epurare_coco; 06-25-2012, 17:11 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by epurare_coco View Post
                    Cand am propus acest subiect, m-am gandit la acea constatare a multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%.
                    Orice masina franeaza mai repede decat accelereaza. Chiar si alea care fac 3 secunde de la 60 la 140. Adaugand ca uneori, in viata reala, nu ai loc unde sa accelerezi nici daca ai avea o putere la roata de boeing 747, ipoteza ca acceleratia ar putea rezolva 80% dintre probleme si frana 20% este falsa. Total.

                    Comment


                    • #11
                      Nu e falsa total. Cred ca oricine vrea sa inteleaga ce scrie colegu' mai in varsta poate. E mai greoi asa cum spunea Luxian dar nu imposibil.
                      Intr-adevar orice pilor (nu sofer) foloseste mult mai mult acceleratia decat frana. O alta solutie des folosita este actionarea ambelor concomitent.
                      Cel mai bun exemplu pe care-l pot da este urmatorul:

                      Ne apropiem de o curba mai mult sau mai putin periculoasa. Sa zicem ca rulam cu 100 Km/h. Daca inainte de intrarea in curba ridici piciorul de pe acceleratie fara a frana masina intra in frana de motor (sa zicem ca intri in curba cu 90 la ora). Cand ai ajuns in mijlocul curbei accelerezi binisor. Masina se lipeste de sosea, forta G nu mai are efectul neplacut care da senzatia ca te arunca in exterior, iar tu iesi din curba cu 110 km/h sau mai mult. Desigur dosajul acceleratiei, momentul actionarii ei...se cam prinde prin experienta.
                      Daca la aceeasi curba franezi, ajungi undeva la 80 km/h ca sa nu simti forta gravitationala in mod deranjant.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        .. multor piloti de raliuri pentru care acceleratia rezolva 80% din problemele delicate in timp ce franarea doar 20%. F.
                        A se face diferenta intre "Problema delicata" si abordare uzuala, corecta etc.
                        Desigur ca sunt cazuri cand trebuie sa accelerezi maxim sa iesi, dar nu rezolva 80% dintre situatii, asta e ceea ce am spus.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Siegfried View Post
                          Orice masina franeaza mai repede decat accelereaza. Chiar si alea care fac 3 secunde de la 60 la 140. Adaugand ca uneori, in viata reala, nu ai loc unde sa accelerezi nici daca ai avea o putere la roata de boeing 747, ipoteza ca acceleratia ar putea rezolva 80% dintre probleme si frana 20% este falsa. Total.
                          IN AFARA DE SPECULATII, ne mai spui ceva ca nu inteleg cu ce poate fi ajutat un oarecare din aceste postari ale matale.
                          Nu cred ca exista o contrare mai indelundata pe aici decat intre mine si Dl. Adidc. Doriti, vad, sa fiti un altul. OK.

                          In afara de reclame, nu am intalnit o masina care sa nu-si schimbe directia la fanare in timp ce la acceleratie totul este OK. ACEASTA ESTE PAREREA MEA si de aceea se accelereaza. Daca puteti combate asta pentru ca un acel cineva care citeste pe aici sa invete ceva, OK. Daca nu, renuntati la pareri.
                          De exemplu, nu credeam ca poate exista cineva care sa inceapa sa accelereze la sfarsitul curbei si nu la mijlocul ei.
                          Last edited by epurare_coco; 06-29-2012, 15:56 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by epurare_coco View Post
                            In conditiile propuse de mine se pare ca nu exista nici pareri, nici optiuni. Ma gandeam la pareri despre experiente personale privind sansele evitarii unui accident. Frana sau acceleratie. Explicatii. Daca altceva nu se poate, nu se exista pe ..., rog pe cineva ?autorizat? sa stearga acest Tread.
                            Pai de ce va suparati stimate domn? Uitati ca exista pareri si optiuni.

                            Sent from my ST18i using Tapatalk

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Nu stiu cine s-a suparat. Doar ca, pe acest subiect, doresc sa invatam cate ceva unii de la altii. Si acea postare era cam mai de mult!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF