Sunt convins ca si voi ati constatat ca masinile SH care se vand la noi in tara sunt "cele mai extra full ingrijite" masini, cu km putini si la preturi mici. Cele mai bune oferte - cap de afis- de pe mobile.de (de ex.), sunt postate din Romania, de romani. Pai de ce? Simplu: pt ca la noi, orice este posibil. Samsaru' cumpara o masina "cazuta"(in genere din Germania) iar dupa ce o cosmetizeaza, ii da km inapoi si o vinde ca fiind "in stare exceptionala"! Piata auto SH este plina de samsari turci, arabi, rrrromi care vand masini cu km putini, tinute in garaj si care au apartinul unor doctori....
Chiar nu se poate face nimic pentru a stopa acest fenomen?
Iata ca unii isi fac singuri dreptate. Poate fi asta o solutie?!?
Articolul l-am preluat de aici:
Chiar nu se poate face nimic pentru a stopa acest fenomen?
Iata ca unii isi fac singuri dreptate. Poate fi asta o solutie?!?
"
FENOMENUL care face RAVAGII PE PIAŢA SH: Samsar de maşini atacat de patru gorile după ce-a dat kilometrajul înapoi la un Mercedes
Autor: Mihai Şoica
Andrei Boldijar s-a trezit cu recuperatorii în propria casă. Anterior, vânduse o limuzină cu 25.000 de euro, iar cumpărătorul din Bucureşti a descoperit că a fost minţit în privinţa kilometrilor maşinii şi voia banii înapoi.
Samsarul din Cluj se poza cu limuzinele pe care le vindea. Toate par scoase din cutie.
Răfuială între o grupare de crimă organizată din București și un vânzător de mașini „înțepate" din Cluj.
S-au tras focuri de armă, s-a folosit un pistol cu electroșocuri și trei persoane au fost internate în spital. Atacatorii, patru la număr, nu s-au ferit să dea buzna în casă peste o familie din Cluj și să îi căsăpească în bătaie.
Atacatorii au spart totul în cale
Patru recuperatori au dat buzna în această dimineață în locuința lui Andrei Boldijar, un tânăr din Cluj Napoca, care a făcut o avere frumoasă din mașinile pe care le cumpără din Germania și apoi le comercializează în țară.
În jurul orei 9.10, patru persoane mascate au sunat la ușa apartamentului în care locuiește familia Boldijar. Din neatenție, tatăl lui Andrei a deschis ușa și atacatorii au năvălit înăuntru. A urmat un scandal ca în Vestul sălbatic, cei patru spărgând tot ce le-a ieșit în cale. Cei care locuiesc în bloc spun că atacatorii au folosit bâte și un pistol cu electroșocuri cu care l-au curentat pe Iosif Boldijar, tatăl tănărului.
Părinţii samsarului de maşini au fost bătuţi fără milă
Scandalul a durat aproximativ cinci minute dar s-a soldat cu internarea a trei persoane la Unitatea de Primire a Urgențelor Cluj. Iosif Boldijar a fost internat cu fractură de piramidă nazală și fracturi costale. Mama lui Andrei a fost lovită de mai multe ori cu pumnul în zona feței. A treia persoană transportată la spital a fost o vecină care a suferit un atac de panică. Femeia intenționa să iasă din bloc dar a fost surprinsă de altercație.
Agresorii nu au fost identificaţi
Din primele informații ale Poliției, scandalul a pornit de la faptul că Andrei Boldijar ar fi vândut un auturism Mercedes către o persoană din București, contra sumei de 25.000 de euro. „După un timp, persoana din București a cerut banii înapoi pe motiv că mașina era cu kilometrajul dat înapoi. Acum rămâne să vedem ce anume s-a întâmplat. Facem cercetări să vedem cine i-a angajat pe recuperatori și cine sunt aceste persoane. Nu am reușit să aflăm cine sunt pentru că erau mascați", spune un polițist.
Andrei Boldijar vinde mașini de lux prin intermediul site-ului de specialitate autovit.ro. Firma lui Andrei se numește Boldy Auto și oferă spre vânzare mașini de lux, unele părând curate chilipiruri. De exemplu un Mercedes C220, din 2008, cu 127.000 km labord este vândut cu 13.000 de euro.
FENOMEN DE MASĂ
Expert RAR: „La Mercedes sau la Dacie e la fel de uşor să dai kilometrajul înapoi. Ne confruntăm cu o groază de falsuri”
La o mașină modernă, de ultimă generație, kilometrajul se poate da înapoi la fel de ușor ca la o Dacie 1310. Dacă la o Dacie modificarea se face mecanic, adică se da bordul jos iar cu un ac se învârte kilometrajul la cifra dorită, la mașinile mai noi este nevoie de ceva tehnică.
„Tot ce trebuie să ai este un tester OPCom sau Tech 2, un laptop bun. După ce conectezi testerul prin mufa OBD la computerul mașinii, navighezi până la rubrica ajustare kilometri și de acolo modifici. Poți să pui câți kilometri vrei numai după aceea trebuie modificat și la modul de lumini ca să nu te prindă", spune un specialist de la Registrul Auto Român care toată ziua se confruntă cu mașini care au kilometrajul modificat.
FENOMENUL care face RAVAGII PE PIAŢA SH: Samsar de maşini atacat de patru gorile după ce-a dat kilometrajul înapoi la un Mercedes
Autor: Mihai Şoica
Andrei Boldijar s-a trezit cu recuperatorii în propria casă. Anterior, vânduse o limuzină cu 25.000 de euro, iar cumpărătorul din Bucureşti a descoperit că a fost minţit în privinţa kilometrilor maşinii şi voia banii înapoi.
Samsarul din Cluj se poza cu limuzinele pe care le vindea. Toate par scoase din cutie.
Răfuială între o grupare de crimă organizată din București și un vânzător de mașini „înțepate" din Cluj.
S-au tras focuri de armă, s-a folosit un pistol cu electroșocuri și trei persoane au fost internate în spital. Atacatorii, patru la număr, nu s-au ferit să dea buzna în casă peste o familie din Cluj și să îi căsăpească în bătaie.
Atacatorii au spart totul în cale
Patru recuperatori au dat buzna în această dimineață în locuința lui Andrei Boldijar, un tânăr din Cluj Napoca, care a făcut o avere frumoasă din mașinile pe care le cumpără din Germania și apoi le comercializează în țară.
În jurul orei 9.10, patru persoane mascate au sunat la ușa apartamentului în care locuiește familia Boldijar. Din neatenție, tatăl lui Andrei a deschis ușa și atacatorii au năvălit înăuntru. A urmat un scandal ca în Vestul sălbatic, cei patru spărgând tot ce le-a ieșit în cale. Cei care locuiesc în bloc spun că atacatorii au folosit bâte și un pistol cu electroșocuri cu care l-au curentat pe Iosif Boldijar, tatăl tănărului.
Părinţii samsarului de maşini au fost bătuţi fără milă
Scandalul a durat aproximativ cinci minute dar s-a soldat cu internarea a trei persoane la Unitatea de Primire a Urgențelor Cluj. Iosif Boldijar a fost internat cu fractură de piramidă nazală și fracturi costale. Mama lui Andrei a fost lovită de mai multe ori cu pumnul în zona feței. A treia persoană transportată la spital a fost o vecină care a suferit un atac de panică. Femeia intenționa să iasă din bloc dar a fost surprinsă de altercație.
Agresorii nu au fost identificaţi
Din primele informații ale Poliției, scandalul a pornit de la faptul că Andrei Boldijar ar fi vândut un auturism Mercedes către o persoană din București, contra sumei de 25.000 de euro. „După un timp, persoana din București a cerut banii înapoi pe motiv că mașina era cu kilometrajul dat înapoi. Acum rămâne să vedem ce anume s-a întâmplat. Facem cercetări să vedem cine i-a angajat pe recuperatori și cine sunt aceste persoane. Nu am reușit să aflăm cine sunt pentru că erau mascați", spune un polițist.
Andrei Boldijar vinde mașini de lux prin intermediul site-ului de specialitate autovit.ro. Firma lui Andrei se numește Boldy Auto și oferă spre vânzare mașini de lux, unele părând curate chilipiruri. De exemplu un Mercedes C220, din 2008, cu 127.000 km labord este vândut cu 13.000 de euro.
FENOMEN DE MASĂ
Expert RAR: „La Mercedes sau la Dacie e la fel de uşor să dai kilometrajul înapoi. Ne confruntăm cu o groază de falsuri”
La o mașină modernă, de ultimă generație, kilometrajul se poate da înapoi la fel de ușor ca la o Dacie 1310. Dacă la o Dacie modificarea se face mecanic, adică se da bordul jos iar cu un ac se învârte kilometrajul la cifra dorită, la mașinile mai noi este nevoie de ceva tehnică.
„Tot ce trebuie să ai este un tester OPCom sau Tech 2, un laptop bun. După ce conectezi testerul prin mufa OBD la computerul mașinii, navighezi până la rubrica ajustare kilometri și de acolo modifici. Poți să pui câți kilometri vrei numai după aceea trebuie modificat și la modul de lumini ca să nu te prindă", spune un specialist de la Registrul Auto Român care toată ziua se confruntă cu mașini care au kilometrajul modificat.
Comment