Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident Mercedes clasa C (preparat de AMG)

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Mercedes clasa C (preparat de AMG)

    Am un prieten care si-a cumparat din Germania un mercedes clasa c, preparat de amg. Era o masina superba pe care dorea sa o inmatriculeze in Romania. Nu a mai apucat sa-si implineasca visul datorita unui caine ratacit pe un carosabil din Romania. In timp ce se deplasa cu cel putin 230 km/h i-a iesit un caine in fata, a franat, a incercat sa-l ocoleasca, masina a intrat in derapaj, a luat marginea drumului si s-a rasturnat de cateva ori. Postez fotografii cu masina inainte de accident, dupa accident precum si cu cei care se aflau in masina in timpul accidentului. Este bine ca uneori sa fi urmarit de noroc. Cei patru ocupanti ai masinii au trait, cainele a trait iar masina a murit. Voi ce ati face daca v-ar iesi un caine in fata masinii in timp ce rulati cu 230 km/h ?



















  • #2
    Originally posted by Octaviannus View Post
    ...i-a iesit un caine in fata, a franat, a incercat sa-l ocoleasca, masina a intrat in derapaj, a luat marginea drumului si s-a rasturnat de cateva ori. ...Este bine ca uneori sa fi urmarit de noroc. Cei patru ocupanti ai masinii au trait, cainele a trait iar masina a murit. Voi ce ati face daca v-ar iesi un caine in fata masinii in timp ce rulati cu 230 km/h ?
    Intradevar pasagerii se pot considera norocoshi ca au scapat cu viatza, soferul se poate impushca, la viteze de peste 80 km/h, +/- in functie de mashina, shofer, etc, trebuie sa fi tare inconstient sa incerci sa eviti un caine, in cel mai bun caz singurul lucru pe care-l potzi face este sa franezi pentru a reduce cat de cat din viteza, dar si franatul depinde de multi factori, altfel pui in pericol pe cei aflati cu tine in mashina, pietoni, restul participantilor la trafic, etc.
    Existentza unor soferi ca asta ma fac pe mine sa circul cu balena, sper ca asta, de acum renunta definitiv la volan, nu-i de el, intra in panica la situatii limita, iar panica la volan inseamna moarte si pentru cei din jur. Nu am treaba cu cei care merg cu viteza, doar ca termenul de viteza e relativ, sant situati sau soferi pentru care si 100 km/h e mult.
    In 1995 cu un W123_230E rulam pe un drum national cu aproximativ 160 km/h, si dintr-o tufa de pe partea dreapta a shoselei a tzashnit sa traverseze shoseaua un dulau ciobanesc, l-am luat in plin, si l-am aruncat in afara shoselei dar pe partea stanga, dulaul a zburat cam 15 m. Cobra mea, daune; masca fata, capota motor, lampa semnalizare si far stanga, ochielar far si traversa capota, aripa stanga, radiator de racire, culmea bara de protectie a scapat, probabil fiindca cainele era mare si lovitura a fost deasupra de bara.
    Last edited by orca; 04-21-2008, 11:14 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Se pare ca e un c36,daca vinde rotzile anunta-ma.....cit despre sofer,e mutant daca merge cu astfel de viteze cu un w202,cu sau fara ciine in discutzie...

      Comment


      • #4
        Se vede in poze ca e la varsta la care putine sanse sa fi inteles cu ce se mananca viata. Cu 230 la ora nu se circula decat daca ai experienta intr-ale sofatului, decat pe masina careia ii cunosti tot comportamentul (nu tocmai cumparata), decat pe circuit sau autostrada, si nicidecum in Romania. Asta daca vrei sa ai o sansa, sau mai multe.

        Ai scris postul ca si cum ar trebui sa ne fie mila de saracu om'. Ca si cum acel caine a fost de vina. Pardon.

        Acum 3 saptamani cand mi-am cumparat eu coupe-ul nu aveam decat 40 kmh, cred, pe serpentine, cand i-am provocat un drift "sa vad cum e" pe Mertanul meu. M-am oprit cu 2 cm inainte sa pice in sant. Lata o faceam, desi experimentasem drifturi cacalau pe BMW M5. Ok, era umed, ninsese putin inainte cu cateva ore si "parea" ca e ok. Da oricum o pui, 230 kmh nu mai mira pe nimeni.

        P.S.: Io as vrea semnalele laterale de pe ea.
        Last edited by 200ce_marius; 04-21-2008, 06:07 AM.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          eu as lua toata masina.....

          e de vanzare?

          Comment


          • #6
            Semnalele laterale nu sunt ca cele de w124,dar poate merg puse,noi costa 11 euro setul...

            Comment


            • #7
              laudabil de sigura
              s-a blocat acu la vitezometru? cat arata ?
              purtau centuri aia din spate sau ?
              aia din fatza presupun k purtau
              pacat de masina dar important e ca nu au patit nimic pasagerii si soferul
              sunt sigur ca s-a c...t pe el de frica dupa faza asta si o sa mearga mai usor de acum incolo , sau cel putin mai atent

              Comment


              • #8
                Am luat si io o ratza din plin, decat sa ma rastorn io mai bine sa moara toate ratzele!!!...
                230 la ora cam mult domne, nu e bun asa!!! pai la viteza asta nu ma mira ce a patzit!!!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #9
                  Nu stiu daca omul in cauza a avut intradevar 230 km/h si/sau daca intradevar a existat un caine, cred ca nici nu-i important, indiferent care au fost cauzele accidentului cert este ca asemenea mashini la modul general nu ar trbuii sa fie conduse de toti inconshtientzi...
                  Un W202 AMG poate avea :
                  C 36 AMG_280 PS_(1993–1996)_1560 kg_5,57 kg/ps
                  C 43 AMG_306 PS_(1997–2001)_1590 kg_5,20 kg/ps
                  C 55 AMG_347 PS_(1999–2001)_1610 kg_4,64 kg/ps

                  Eu consider ca la un raport de sub 7 kg/ps ar trebuii obligatoriu ca un shofer sa indeplineasca mult mai multe conditii decat categoria B in permis, si asta chiar reglementat prin lege, nu cred ca ar strica chiar mai multe subcategorii la categoria B in functie de raportul kg/ps.
                  Last edited by orca; 04-21-2008, 12:20 PM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Nu imi vine sa cred. Te omori pentru un caine? Mai ziceam daca era om. Sa nu fiu inteles gresit, daca este viteza mare, nu mai prea are rost sa tragi de volan... orice masina ar fii, ceva tot se intampla. Si nu mi se pare sa omori 4 pasageri pentru un caine.
                    Bine ca au scapat. Grija la condus, bafta

                    Comment


                    • #11
                      Fara suparare, nu cred ca e momentul sa-i faceti oferte de cumparare omului chiar acum.Pare asa , ca niste vulturi napustiti pe un cadavru , nu credeti ?

                      Comment


                      • #12
                        eu eram cu fabia intre brasov si predeal (nu mai stiu sigur unde) si la 80 km/h mi-a sarit un caine in fata, am franat pana la 60 cred si l-am lovit in plin, nu am tras de volan. oricum chiar daca aveam 30/h tot nu trageam de volan. am un vecin care avea 25-30 km/h si a tras de volan sa fereasca un caine si a dat cu roata in bordura dupa care l-a aruncat in stalp. la 30/h a facut tot botul masinii praf. la 230/h daca lovea frontal cainele, avea o masina reparabila cu vreo 1000 de euro. asa mai ia cateva sute la dezmembrari. oricum sunt lucruri elementare astea: la viteze mari si cand e ud pe jos sa nu bruschezi directia si franele, care trebuiau stiute si aplicate

                        Comment


                        • #13
                          Daca bine-mi aduc aminte "Testul Elanului" se face parca la 65 km/h, nu la 100-200 km/h (asta o fi fost "testul cu catzaua" la care viteza se calculeaza in kilolantz [ 1 kilolantz= 6 zale de lantz ] )
                          Last edited by orca; 04-21-2008, 14:14 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Inconstienta si probabil neindemanare....Cred ca daca ar fi franat si ar fi lovit cainele scapa mult mai ieftin prietenul tau. Din pacate traim in Romania si astea sunt conditiile de trafic. Ma gandesc ca la o viteza asemanatoare a murit si marele pilot de Formula 1, Ayrton Sena. Din pacate multi invata cand e prea tarziu. 230 km/h este totusi o viteza mult prea mare, oriunde, si pe autostrazile din afara, e o viteza de curse de masini, nu de drum national sau european. Asa ca multumeasca celui de sus ca au scapat teferi si sa le fie invatatura de minte. Cu 230 se merge pe circuit nu pe sosea.....Iar la cum arata masina as zice ca s-au dat peste cap de cateva ori pe un camp, caci daca mai nimerea si vreun pom sau vreo alta masina din contrasens, la viteza aia probabil masina era rupta efectiv in doua. Ori fi ele sigure dar si testele de siguranta nu se fac la astfel de viteze.
                            Last edited by florineasca; 04-21-2008, 14:16 PM.

                            Comment


                            • #15
                              230km/h pe drumurile din RO uni chiar vor adrenalina sau chiar sunt inconstienti este vorba de viata lor sau mai rau a celor nevinovati care circula corectSincer sunt socat si nu vreau sa supar pe nimemi dar asemenea soferi in UK nu mai au dreptul de a conduce si fac si putina puscarie ca sa aiba timp sa meditezecit despre sofer cred ca sa nascut a doua oara asta da noroc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF