Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Stie cineva w114-le asta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    masochist tre sa fii sa iti doresti asa masina..sau surd...diesel din 69.O fi mai silentios decat un motor de taiat lemne care are unul din cele 3 pistoane calat?
    eu as vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata cu un 240D

    Comment


    • #17
      decat o cobra imperiala mai bine un bot de cal de 2.4 diesel, care are cu siguranta o viata mai lunga.....
      "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

      Comment


      • #18
        Originally posted by avlad89 View Post
        decat o cobra imperiala mai bine un bot de cal de 2.4 diesel, care are cu siguranta o viata mai lunga.....
        Valid comentariul. Masina arata bine si e iefina.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Originally posted by avlad89 View Post
          decat o cobra imperiala mai bine un bot de cal de 2.4 diesel, care are cu siguranta o viata mai lunga.....
          Te invit intr-o zi,sa vii cu un bot de cal 2,4 diesel si sa te fac o plimbare cu cobra mea imperiala sa faci o comparatie,pt ca tu sigur nu ai mers niciodata cu okios,poate nici cu bot de cal.Daca ai fi mers ti-ar fi fost practic imposibil sa spui asa ceva.Si nu ar fi problema mea ca tu spui asemenea ineptii,dar mai intra oameni si iau de bune asemenea spuse si ajung sa faca greseli apoi care sa le regrete.
          Okiosul meu desi are 13 ani si este o masina sa stii destul de calarita la viata ei,popey sau mezzo pot sa comfirme,nu mi-a facut absolut nici o problema cu o exceptie a contactului de la cheie care trebuie schimbat.Daca tu crezi ca un bot de cal din 69 este o masina care sa nu iti faca nici o problema pt o perioada lunga de timp,te rog tine pt tine aceasta parere,nu o mai spune public ca induci lumea in eroare si e regretabil.Si cu asta am incheiat subiectul si imi cer scuze pt ca am fost rau de tot off topic,dar am eu niste sechele mai vechi de cand,citind din gura unora ca vladutz am luat si eu o masina din 78 si nu a fost saptamana sa nu-mi mai pice ceva la ea si de fiecare data cand aud pe cineva ca informeaza lumea despre faptul ca masinile mai batrane ca mine sunt fara moarte si nu se strica deloc,fac spume.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #20
            Originally posted by dvlad_88 View Post
            Nu neaparat sa mergi la el. Ma multumesc doar cu mentiunea daca se pune motorul pe benzina original inapoi . Multumesc
            Nu cred ca il pune, decat daca vrea cumparatorul. Voi n-ati sunat sa va intelegeti cu el, ca e om in toata firea si in deplinatatile mintale?

            Maine poate trec pe acolo.
            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Te invit intr-o zi,sa vii cu un bot de cal 2,4 diesel si sa te fac o plimbare cu cobra mea imperiala sa faci o comparatie,pt ca tu sigur nu ai mers niciodata cu okios,poate nici cu bot de cal.Daca ai fi mers ti-ar fi fost practic imposibil sa spui asa ceva.Si nu ar fi problema mea ca tu spui asemenea ineptii,dar mai intra oameni si iau de bune asemenea spuse si ajung sa faca greseli apoi care sa le regrete.
              Okiosul meu desi are 13 ani si este o masina sa stii destul de calarita la viata ei,popey sau mezzo pot sa comfirme,nu mi-a facut absolut nici o problema cu o exceptie a contactului de la cheie care trebuie schimbat.Daca tu crezi ca un bot de cal din 69 este o masina care sa nu iti faca nici o problema pt o perioada lunga de timp,te rog tine pt tine aceasta parere,nu o mai spune public ca induci lumea in eroare si e regretabil.Si cu asta am incheiat subiectul si imi cer scuze pt ca am fost rau de tot off topic,dar am eu niste sechele mai vechi de cand,citind din gura unora ca vladutz am luat si eu o masina din 78 si nu a fost saptamana sa nu-mi mai pice ceva la ea si de fiecare data cand aud pe cineva ca informeaza lumea despre faptul ca masinile mai batrane ca mine sunt fara moarte si nu se strica deloc,fac spume.
              .
              Ai nimerit o cobra obosita deci! si eu am cobra, la mine de juma de an folosita zilnic 'sta doar noaptea' nu a cazut nimic, de ce oare?!
              Ma kolegu, un bot de cal bun te duce mult si bine in spate, unu obosit nu, clar, daca as avea bani indeajuns de multzi as lua un bot de cal si un ochios si as face ocolul lumii prin balarii intzelegi?! da un bot la aceiasi kilometri cu ochiosu!!!...La asa un 'experiment' tu, ca si fan ochios, ai fi avut o mare surpriza, nu de alta da mai pica o flansa de la amortizor, un capat de bara o treaba, si nu la bot ci la OCHIOSU tau drag..
              Am condus ochios, e silentios da, insa silentios e si un pasat, conteaza ce filing iti da masina pe care o conduci, si personal ma incanta doar ce e de la cobra in jos!!!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Ajunge cu noi vs vechi . exista un topic dedicat. Cine nu se conformeaza suporta consecintele.

                Comment


                • #23
                  Raportu

                  Asadar, am fost azi seara pe la Vlad. Seara seara, ca am ajuns dupa 10 si am plecat acum juma' de ora de acolo. Cum sta treaba?

                  Omul o da ieftin. De ce spun asta...

                  In primul rand, i s-a luat de vechituri si de curtea plina de fiare, nu mai are chef sa o termine si sa ii puna motorul ei inapoi. Pe bune. Sa fi vazut cum il luau la misto prietenii/vecinii ca s-a prostit ca cere atat de putin. Oamenii o stiu de cand a cumparat-o. Gata am fost.

                  In al doilea rand, shadow, te-ai cam dat pe breazda si ai ametit lumea degeaba, intr-un mod in care nu ma asteptam de la tine. Cred ca te macina un sentiment de invidie. Are si de ce.

                  In al treilea rand, Vlad e al doilea proprietar al masinii! A cumparat-o direct de la german, tranzactie intermediara de doktoru si un amic de-al sau. Dok a fost modest aici si tace din gura, dar stie ca masina e tzuc. Hai sefu, contreaza-ma.

                  Exterior: In rest, are culoarea ei originala (!!), insa deasupra liniei aleia de pe caroserie. In partea de jos cand a cumparat-o era retusata cu spray de catre primul proprietar, lui Vlad nu i-a placut mantuiala aia, si un prieten a vopsit jumatatea de jos asa cum trebuie. Nush de ce pozele sunt atat de naspa si culoarea alterata, fiindca le-a facut cu un aparat Sony de 8 Megapixeli. Deci exteriorul e in stare buna, dar cine o ia mai tre sa o ingrijeasca putin dpdv tinichigerie, insa nicidecum ceva capital.

                  Interior: exceptional, doar la bancheta spate are o ciupitura cat o unghie. In rest, boboc. Asta l-am vazut eu pe zi anul trecut.

                  Motorul: acum e cel de 240, pe care Vlad l-a pus la un moment dat temporar, ca sa poata umbla cu masina pana cand isi restaureaza complet motorul ei original. Acel motor il are, mai sunt putine lucruri de facut la el, are toate piesele necesare, originale, meserie, insa i s-a luat si nu mai are chef sa termine treaba, a ales sa o dea altuia. Credeti-ma ca se vede pe fata lui. E cinstit.

                  Bonus: bot radiat, cu motor de 200, diesel parca.

                  DECI: masina originala cu motorul ei original, motor 240 cadou si masina de piese cu motor cu tot, cadou. Totul in pretul de 1500 EUR. Cumparatorul face ce vrea cu finalizarea lucrarii, motoarele s.a.m.d.

                  Inteleg ca acu joi sau vineri un politist vine pe la el sa testeze masina si sa o ia daca ii place. Io va mai spun doar ca maine dupa 17 m-a invitat sa o testez si eu, si daca imi place o cumpar; nu prea e stilul meu sa restaurez masini deocamdata, deci probabil ca aberez, insa il respect pe Vlad.

                  Domnii in cauza nu dau doi bani pe discutiile noastre de aici si ce cred unii dintre voi cu gura mare. Pana cand nu dati telefon (nu beep!) si nu va prezentati sa vedeti marfa, puteti comenta pana va crapa intestinele. Eu estimez ca vecinul lui (dok stie cine) o cumpara de la el si va obtine pe pachetul asta cel putin 1000 EUR profit, fiindca e negustor. Vlad e mai in banca lui, modest. A precizat insa ca daca nu o cumpara nimeni, o duce la el la Snagov si o restaureaza complet pentru colectie.

                  Mi-a placut de el si i-am dat un pont sa mearga sa cumpere un motor MZ din 1962 complet original si functional pe bani de jante uzate.

                  Am uitat sa mentionez ca totul e original la el, a fost necesara doar schimbarea amortizoarelor si a cauciucurilor!
                  Last edited by 200ce_marius; 04-23-2008, 23:53 PM. Reason: am uitat ceva
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #24
                    200ce iti multumesc foarte mult pentru detali! Ma ajuta foarte mult Multumesc inca odata

                    Comment


                    • #25
                      Cum am mai zis, e pomana. Se comenteaza mult p-aici, in gol. Cine vrea se duce sa "vaza".
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #26
                        Dokul e modest mereu. Nu-i nimic nou. Aia interesatzi au telefoane. Pot suna si ma pot suna. Si nu am ce contra. Si respectele mele lui Vlad Popescu, Cu care m-am vazut intimplator simbata... L-a vazut si Preoteasa, fara sa shtie cine e...tipu cu skoda cind cautam taxi.

                        Comment


                        • #27
                          Si baietii aveau numai respecte pentru tine in materie de Mercedes.
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF