Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

constructie garaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • constructie garaj

    Vreau sa fac un garaj foarte incapator,nu prea stiu din ce materiale,vreau izolatie buna si costuri omenesti.Trebuie facut cu acoperis cu tot.Idei,solutii,taclale sunt binevenite.

  • #2
    Eu l-aș face din lemn, cu izolație din polistiren la exterior și OSB în interior. Dacă lucrezi cum trebuie și nu lași spații goale pe unde se iasă aerul, o să păstreze temperatura foarte bine. Iar la polistiren alegi în funcție de buget de 5 sau 10cm grosime.

    Ar mai fi varianta cu plăci de tip sandwich, de se folosesc la hale. Sunt groase de până la 10cm și au la exterior tablă, și în interior ceva spumă. Din păcate nu știu unde se găsesc sau cât costă.

    Cât de încăpător ai vrea să fie? 2 mașini? 3 mașini?
    ...

    Comment


    • #3
      3masini cam de talia w140............

      Comment


      • #4
        Fă-l din BCA. Dacă-l execuţi bine, nici tencuit nu mai trebuie. Şi nici izolat. Vrei să dormi în el Mihnea?

        Îl acoperi cu plăci lise de policarbonat transparent şi e lumină în el toată ziua fără niciun bec.

        Comment


        • #5
          treaba cu luminatorul e de studiat....De dormit poate voi dormi cind diferenta de virsta intre mine si femeie isi va spune cuvintul,adica cind ma va lasa cucul si limba...Ideea e sa am unde sa surubaresc vreo sirma la vreo galeata sparta,linga o soba,la batrinetze,ascultind niste SACD din anii tineretii...

          Comment


          • #6
            Salutare!

            Parerea mea este ca sa faci zidurile din caramida (cu gauri)(luand in considerare ca va fi pentru trei autovehicule) ca are rezistenta mai mare, la care se va turna o ''centura'' pe deasupra (ca sa lege caramizile) in care o sa se monteze tije infiletate de 12/14 cu care vor veni fixati grinzile pentru acoperis.

            Pe aceste grinz se vor monta ''cornii'' (structura din lemn). Ca invelis, recomand TEGOLA pentru ca este mai usoara si nu necesita o structura din lemn mai ''masiv'' decat cele pentru tigla. In interior ar fi indicat sa iti faci tavan fals cu rigips (va fi mai cald in interior)

            Mentionez... pentru aceasta constructie necesita fundatie!

            IZOLATIE:

            Exterior... este suficient un polistiren de 5/7 cm.

            Interior... este de ajuns sa faci izolatie pe tavanul fals...pentru izolatia acestuia este suficient un strat de vata sticlata de 5 cm.

            Pentru iluminatia naturala este suficient un singur geam...maxim doua.


            Acesta este parerea mea personala si profesionala...

            Spor la treaba!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Nu ma pricep la constructii, dar stiu ca un garaj trebuie sa fie aerisit, mai ales daca va fi incalzit. Un garaj incalzit dar fara aerisire face masinii mai mult rau decat bine, din punct de vedere al umiditatii din aer si implicit al condensului aparut pe masini, de unde rezulta rugina. Asa ca te sfatuiesc sa ai in vedere acest aspect cand te gandesti la proiectarea garajului.

              Toate cele bune !

              Comment


              • #8
                Originally posted by Orvo View Post
                Nu ma pricep la constructii, dar stiu ca un garaj trebuie sa fie aerisit, mai ales daca va fi incalzit. Un garaj incalzit dar fara aerisire face masinii mai mult rau decat bine, din punct de vedere al umiditatii din aer si implicit al condensului aparut pe masini, de unde rezulta rugina. Asa ca te sfatuiesc sa ai in vedere acest aspect cand te gandesti la proiectarea garajului.

                Toate cele bune !

                Ai dreptate Razvan...

                Este foarte important aerisirea precum ai mentionat mai sus.

                Acesta se poate rezolva cand se monteaza usa pe garaj pe care se pot monta/confetiona gauri de aerisire.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Schelet de lemn, OSB si polistiren p-afara. Cea buna buna solutie, si relativ cheap.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Ieftin si rapid, din placi de OSB, cu poliestiren intre ele, pe o structura de lemn si acoperit cu policarbonat, ptr, iluminat natural. Minusuri- pericol de incendiu si incalzire puternica vara din cauza policarbonatului. Mai scump- din panouri de isopan, pe structura metalica. Plusuri- rezistent,montaj rapid, izolat termic si fonic, durabil si rezitent la foc ( sunt panouri care rezista o ora la foc ). Din BCA- bun izolator, superior caramizilor eficiente. Minusuri- trebuie finisat, necesita zidar si fundatie, dureaza mai mult constructia. Alta varianta- containere maritime. Minusuri- daca nu ai o relatie, costa mult, trebuie amenajate si izolate. In concluzie, cea mai buna solutie ( parerea mea ) ar fi panourile isopan. Sunt ideale si ptr. constructia unei case.

                    Comment


                    • #11
                      Poze cu garaje din lemn...unul cu terasa...pentru stat la o bericica ...
                      Attached Files
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Na da colegu, ai deja variante suficiente! Acum poti sa te apuci de calcule la materiale si la manopera !
                        Daca vrei sa bagi trei masini, e bine sa faci niste calcule serioase sa nu cumva tavanul si acoperisul sa vina peste masini in timp!
                        Nu e o lucrare ptr. un om! Si eu sunt in aceeasi dilema! La primavara ma voi apuca si eu de un garaj si tot pentru trei masini! Caramida o am, asa ca restul mai trebuie pregatit. E bine sa te gindesti si la un canal inainte de a turna eventuala fundatie si eventuale scurgeri (ma gândeam la posibilitatea sa iti speli si masina). Daca vrei sa faci ceva simplu atunci tre sa te gindesti la o structura usoara: lemn (grinzi), tevi, corniere etc.
                        Last edited by Luxian; 01-31-2012, 00:20 AM.
                        Omul invata pina la moarte si cind.............

                        Comment


                        • #13
                          Ideea e ca la cit e de mare va trebui acoperis in V, eventual cu stilpi sau ceva sustinere la jumate. Adica intre a 2-a si a 3-a masina.
                          Last edited by Luxian; 01-31-2012, 00:25 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zistok View Post
                            E bine sa te gindesti si la un canal inainte de a turna eventuala fundatie si eventuale scurgeri ..........( ma gindeam la posibilitatea sa iti speli si masina ........!)
                            Este indicat sa iti faci un canal...poate te mai bagi sub masina cand ai nevoie...este foarte util. Cand nu o folosesti il podesti cu fosla.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DMIHNEA View Post
                              Ideea e ca la cit e de mare va trebui acoperis in v,eventual cu stilpi sau ceva sustinere la jumate..adica intre a 2-a si a3a masina.....
                              da asa e ! dar am vazut si itntr-o apa ... acoperis usor!

                              Cel mai sigur doi stilpi de sustinere nu neaparatchiar pe mijloc ca pierzi un loc..........!

                              Daca apuc , fac poze saptamina viitoare , acum e prea frig ......)))) la un garaj marecu trei locuri .......!
                              Omul invata pina la moarte si cind.............

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF