Dupa zece ani, SAB si-a redeschis portile printr-o manifestare mai degraba discreta.
Termenul de manifestare discreta este cel mai potrivit, daca nu vrei sa folosesti un ton taios si fara echivoc, cand vrei sa descrii Salonul Auto Bucuresti. Insa SAB 2011 este mai degraba un salon de casa, care s-ar fi putut, fara probleme, denumi Salonul Tiriac Auto. Asta pentru ca in proportie de 80%, Grupul Tiriac si-a afisat rebrandingul si portofoliul, in pavilionul rezervat expozantilor auto. Slava Domnului, in cel destinat accesoriilor s-au regasit mult mai multi expozanti si mai ales diferiti.
SAB 2011 este o palida incercare de revitalizare a ceea ce a fost odinioara SIAB si ulterior SAB. Insa nu palida este si taxarea vizitatorilor, care trebuie sa plateasca 10 lei pentru acces auto si parcare, la care se adauga 20 lei de persoana, taxa de intrare. Sa dai 30 de lei ca sa vezi Hyundai, Ford (colina Motors), Mercedes-Benz, Land Rover, Jaguar, Kia si Mitsubishi, poate parea cam mult. Si este mult, iar exponatele putine, cel putin din punctul de vedere al unui jurnalist auto care a vazut si cateva saloane auto importante. Comparat cu oricare dintre acestea, SAB pare un fel de garaj mai mare, existand chiar pasionati si colectionari, care detin singuri, mai multe vehicule decat cele expuse la SAB 2011.
Lipsa unor marci cu pondere pe piata auto romaneasca, cum ar fi Renault, Volkswagen, Audi, Citroen, Opel, GM, Peugeot, Fiat, Honda, Toyota si nu numai, se resimte din plin la SAB 2011.
Poate mai trist decat asta este faptul ca la SAB 2011, expozantii prezenti au adus aceleasi masini care se regasesc si in show-room-urile proprii, nu asa cum ne-am obisnuit pe la saloanele auto cu pretentii, sa mai vedem si un concept, un studiu, o maslina, a masina deosebita, ceva ce nu vezi si pe strada, sau la orice dealer.
Cat despre un kit de presa, sa fim seriosi! Nimeni nu a auzit de asa ceva, nimeni nu are, nimeni nu da, ba unii nici nu stiau ca exista. Bine, nu ca ar fi fost nevoie, lumea de pe la noi nu cere asa ceva, insa jurnalistii sunt obisnuiti sa caute aceste kituri de presa, in ideea unei mai bune informari a cititorilor si nu numai.
Cu toate acestea, unii au reusit sa vanda cateva unitati, chiar din prima zi a manifestarii, s-au incheiat contracte, s-au stabilit relatii de afaceri, deci totul merge, speram, pe o panta ascendenta.
Insa macar la ceva i-am batut pe straini. La SAB 2011 sunt cele mai frumoase hostesse pe care le-am vazut in ultima vreme pe la vreun salon auto.
Sursa : masini.ro
galerie foto:

Termenul de manifestare discreta este cel mai potrivit, daca nu vrei sa folosesti un ton taios si fara echivoc, cand vrei sa descrii Salonul Auto Bucuresti. Insa SAB 2011 este mai degraba un salon de casa, care s-ar fi putut, fara probleme, denumi Salonul Tiriac Auto. Asta pentru ca in proportie de 80%, Grupul Tiriac si-a afisat rebrandingul si portofoliul, in pavilionul rezervat expozantilor auto. Slava Domnului, in cel destinat accesoriilor s-au regasit mult mai multi expozanti si mai ales diferiti.
SAB 2011 este o palida incercare de revitalizare a ceea ce a fost odinioara SIAB si ulterior SAB. Insa nu palida este si taxarea vizitatorilor, care trebuie sa plateasca 10 lei pentru acces auto si parcare, la care se adauga 20 lei de persoana, taxa de intrare. Sa dai 30 de lei ca sa vezi Hyundai, Ford (colina Motors), Mercedes-Benz, Land Rover, Jaguar, Kia si Mitsubishi, poate parea cam mult. Si este mult, iar exponatele putine, cel putin din punctul de vedere al unui jurnalist auto care a vazut si cateva saloane auto importante. Comparat cu oricare dintre acestea, SAB pare un fel de garaj mai mare, existand chiar pasionati si colectionari, care detin singuri, mai multe vehicule decat cele expuse la SAB 2011.
Lipsa unor marci cu pondere pe piata auto romaneasca, cum ar fi Renault, Volkswagen, Audi, Citroen, Opel, GM, Peugeot, Fiat, Honda, Toyota si nu numai, se resimte din plin la SAB 2011.
Poate mai trist decat asta este faptul ca la SAB 2011, expozantii prezenti au adus aceleasi masini care se regasesc si in show-room-urile proprii, nu asa cum ne-am obisnuit pe la saloanele auto cu pretentii, sa mai vedem si un concept, un studiu, o maslina, a masina deosebita, ceva ce nu vezi si pe strada, sau la orice dealer.
Cat despre un kit de presa, sa fim seriosi! Nimeni nu a auzit de asa ceva, nimeni nu are, nimeni nu da, ba unii nici nu stiau ca exista. Bine, nu ca ar fi fost nevoie, lumea de pe la noi nu cere asa ceva, insa jurnalistii sunt obisnuiti sa caute aceste kituri de presa, in ideea unei mai bune informari a cititorilor si nu numai.
Cu toate acestea, unii au reusit sa vanda cateva unitati, chiar din prima zi a manifestarii, s-au incheiat contracte, s-au stabilit relatii de afaceri, deci totul merge, speram, pe o panta ascendenta.
Insa macar la ceva i-am batut pe straini. La SAB 2011 sunt cele mai frumoase hostesse pe care le-am vazut in ultima vreme pe la vreun salon auto.
Sursa : masini.ro
galerie foto:

