Imi cer scuze ca ma insinuez aici, dar sper sa nu va deranjeze prea tare. Mi-am cumparat si eu un Chrysler 300C CRD din 2006, dar, cautand pe net un club Chrysler similar cu Club Mercedes, am constatat ca nu exista asa ceva in Romania.
Daca stiti un forum dedicat acestei marci, va rog sa imi spuneti si mie. Mi-ar prinde bine niste sfaturi. Masina este superba, motorul este un tractor, dar am probleme cu directia fata (capete de bara, caseta de directie, brate inferioare), boala normala pentru aceasta masina pe drumurile noastre. De asemenea, m-ar interesa daca se poate actualiza softul pentru optimizarea consumului de combustibil. Puterea si cuplul imi ajung (218CP si 510Nm).
Am apelat la voi in ideea ca masina mea are motor Mercedes V6 2987cm3 si poate se mai gasesc cunoscatori care pot da un sfat avizat pentru intretinerea acestui foarte reusit model (evident unii sunt de acord cu mine, altii spun ca e urat cu spume
, dar mie nu imi pasa: imi iubesc noua masinuta
).
Am si un C200 2003 break pe care l-am pus la punct si abia astept sa il ridic maine de la reprezentantul Mercedes din Targu-Mures. I s-au facut urmatoarele operatiuni:
1. S-a curatat catalizatorul: era colmatat si scotea un nor gros de fum negru. Am preferat sa il testez cu softul original Mercedes si bine am facut. Toti mecanii carora le-am cerut parerea au spus ca e o problema legata de injectoare, ca ar fi motorul obosit, ca ar putea fi o problema pe la turbina etc. Nimeni nu s-a gandit la catalizator colmatat, asa ca poate e studiu de caz util si pentru altii
2. S-au schimbat discurile pe fata pentru ca erau uzate cu 2mm sub limita inferioara
3. S-au schimbat placutele de frana pe fata
Toate bune si frumoase, doar ca toata aceasta manevra m-a costat in jur de 1900 lei. E scump daca s-au folosit piese originale?
Multumesc oricui se deranjeaza sa-mi lase o impresie
.
Daca stiti un forum dedicat acestei marci, va rog sa imi spuneti si mie. Mi-ar prinde bine niste sfaturi. Masina este superba, motorul este un tractor, dar am probleme cu directia fata (capete de bara, caseta de directie, brate inferioare), boala normala pentru aceasta masina pe drumurile noastre. De asemenea, m-ar interesa daca se poate actualiza softul pentru optimizarea consumului de combustibil. Puterea si cuplul imi ajung (218CP si 510Nm).
Am apelat la voi in ideea ca masina mea are motor Mercedes V6 2987cm3 si poate se mai gasesc cunoscatori care pot da un sfat avizat pentru intretinerea acestui foarte reusit model (evident unii sunt de acord cu mine, altii spun ca e urat cu spume


Am si un C200 2003 break pe care l-am pus la punct si abia astept sa il ridic maine de la reprezentantul Mercedes din Targu-Mures. I s-au facut urmatoarele operatiuni:
1. S-a curatat catalizatorul: era colmatat si scotea un nor gros de fum negru. Am preferat sa il testez cu softul original Mercedes si bine am facut. Toti mecanii carora le-am cerut parerea au spus ca e o problema legata de injectoare, ca ar fi motorul obosit, ca ar putea fi o problema pe la turbina etc. Nimeni nu s-a gandit la catalizator colmatat, asa ca poate e studiu de caz util si pentru altii
2. S-au schimbat discurile pe fata pentru ca erau uzate cu 2mm sub limita inferioara
3. S-au schimbat placutele de frana pe fata
Toate bune si frumoase, doar ca toata aceasta manevra m-a costat in jur de 1900 lei. E scump daca s-au folosit piese originale?
Multumesc oricui se deranjeaza sa-mi lase o impresie

Comment