Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Invazie masini din plastic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by MIR View Post
    Intrebarea este ce o sa faceti cand vor aparea masinile din fibra de carbon la preturi rezonabile pe piata? Tot la tabla ramaneti?

    Am vazut prea multe masini de fier (in special Cobre) care aveau niste fisuri in caroserie de ziceai ca acum le ies rotile prin portbagaj...
    Pana sa apara masinile alea,inclusiv pontiacul tau are lonjeroanele si structura de rezistenta tot de fier "ruginibil" precum la cobrele descrise de tine mai sus.
    Nu cred ca iti tin plasticele si fibrele de carbon rotile sa nu iasa orin portbagaj ci tot niste bucati de fier si la tine,nu-i asa?Si fierul ala poate sa rugineasca si la pontiacul tau la fel cum a ruginit si la cobre.
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #32
      Exact....structura KOLEG structura!!!...colegu ai grija sa nu rugineasca bilele de la rulmentzii mashii de fer!!!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #33
        Asa-i kolega doar ca, pe o masina care cantareste 2 tone cu caroserie din fibra, unde crezi ca se duce diferenta de greutate dintre fibra si tabla?

        Cat despre Pontiac vs. Cobra mai mult sau mai putin ruginita nu cred ca ati vrea sa aflati rezultatul. Daca chiar vreti sa stiti va anunt ca un Pontiac neinamtriculat costa cam 1000 Euro si putem face un test la urmatoare intalnire MB daca puneti la bataie o Cobra de valoare echivalenta.

        Pentru curiosi fibra de sticla se repara cu, surpriza de proportii, fibra de sticla ) Plastilina sau masticul se foloseste mai mult la astupat gauri lasate de rugina...
        Aerodynamics are for people who can't build engines.
        Enzo Ferrari

        Comment


        • #34
          Da koleg asa e cum tre sa fie, noi cu cobre tu cu pontimac din fibron, e bun asha!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #35
            Luam si "Cobre", stai linistit.

            O sa fim impartiali
            Last edited by MIR; 03-14-2008, 15:52 PM.
            Aerodynamics are for people who can't build engines.
            Enzo Ferrari

            Comment


            • #36
              kobricile astea si restu de stele, ne-nebunesc de kap domne...
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #37
                Domnii mei Pontiac, Cobra, sau oricare alta marca, poate fii si din mamaliga din pacate tot in aceleasi gropi si aceleasi service-uri isi gaseste sfarsitul. Corect nu? Asta e cea mai mare problema a noastra ca facem gauri in buzunar platind taxe si impozite ca sa ajungem cu masinile tot in gauri sau mai rau in service.
                Toate cele bune!

                Comment


                • #38
                  Si asta-i drept, da o sa facem un topik si pentru gropi...
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #39
                    Kolegu pneu, am uitat cea mai importanta chestie - conditiile de exploatare.

                    Ia spune ce ai prefera sa ai iarna cand apare sarea si alte chimicale pe drumuri - o masina din plastic sau una din fier?

                    In US situatia e jalnica in statele care au zapada. Practic iti fluiera vantul prin gaurile de rugina ca aia nu prea se zgarcesc cu sarea... Cred ca asta a fost unul dintre motivele pentru care exista caroseria de fibra pe masinile de serie. Celelalte sunt accidentele usoare si greutatea redusa.

                    La gropi toti suntem datori. Cobrele au calitate, americanii au cantitate (bucse groase cat bratul )
                    Aerodynamics are for people who can't build engines.
                    Enzo Ferrari

                    Comment


                    • #40
                      Personal imi 'sablez' masina, acum masinile pe dedesupt odata la 2 ani...cand spun sablat ma refer la curatzatu pan la tabla pe dedesupt plus aripile interioare cu peria, din pacate nu am poze....ce face rau sarea intr o iarna recuperez io vara. . .e munca de 1 saptamana pentru o mashina si e murdara munca da iese tutzi!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #41
                        MIR sasiul la masina ta nu este din fier?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF