Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Invazie masini din plastic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Invazie masini din plastic

    Ce spuneti de invazia pe piata a masinilor din plastic ?
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Pai aici firma Renault e specialista...

    Comment


    • #3
      Nu numai firma reno ma koleg dizel, toate....chiar mercedes....
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Din pacate, asa e. Acum cine va fi campion om trai si-om vedea.
        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

        Comment


        • #5
          Am fost la o prezentare cand aparuse C asta nou, ba frate ce dea plastik scartzaitor in el....mi-as lua unu daca as dispune de cascavalament, recunosc, da n-ajunge ala la 30 de anishori iti zik io!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #6
            Eu zic sa lasam prejudecatile la o parte ca nu tin de cald.

            Concret masina mea de acum - Pontiac Trans Sport e construita din panouri de material compozit (pe baza de fibra de sticla) pe un schelet din otel (safety-cage). Pot spune ca e cea mai buna caroserie care am avut-o pana acum:
            - masina ca a mea a adormit o cunostinta la volan si s-a trezit dupa 200m de frecat parapetul pe autostrada cu aripa din fata. Costuri: doar aripa si bara de vopsit
            - un minivan similar cu al meu a intrat frontal cu 80Km/ora intr-o duba care i-a taiat calea pe autostrada. Dupa accindent motorul inca pornea si pasagerii n'aveau nimic in afara de o incheietura luxata (nu purtau centura si s-au tinut si ei cum au putut).
            - recent am avut un accident cu o Skoda - ei aripa stanga fata si oglinda muci eu polish de 20 RON
            - caroseria e imuna la orice accident usor, carut de supermarket/piatra sau bolovan incasat in corpul masinii
            - pana acum am avut 4 accidente usoare din care 2 in parcare, nici unul n'a schimbat in vreun fel linia masinii, am ramas doar cu cateva monstre de vopsea de la soferii mai neantenti prin parcari
            - ca "longevitate" va las pe voi sa va imaginati cat timp rezista o astfel de masina care n'are cum sa rugineasca niciodata

            Acum vreau sa imi cumpar si un Mercedes de hobby-car si ma ingrozeste gandul ca voi avea din nou masina de tabla. Ce inseama asta in conditiile de mai sus?
            1. tabla franjuri in primul caz, aripa irecuperabila
            2. in accidentul cu Skoda ar fi fost cel mai rau - tabla infundata pe toata lungimea masinii de la usa dreapta-fata pana la stopuri, cheltuielile va las pe voi sa le apreciati..
            3. orice carut de hypermarket incasat in flancuri se "plateste", la fel orice piatra proiectata de sub rotile unui TIR intr-o masina de tabla lasa o adancitura de mai mare frumusetea (stiu pentru ca am incasat cateva cu Mercedes-urile care le-am avut pana acum)
            4. din accidentele in parcare n'as fi scapat fara o indoitura, daca lovitura a fost suficienta ca sa lase o pata de vopsea imprimata in caroserie pot spune sigur ca mi-ar fi indoit si tabla
            5. toti de pe aici stim ca un Mercedes luat de rugina nu mai face nici o ceapa degerata, ori la o masina din tabla momentul asta e inevitabil - functie de accidente, interventii, conditii de drum masina va rugini mai devreme sau mai tarziu

            Concluzia? Votez masina din "plastic" sau mai bine zis fibra (de sticla, carbon, ce'o mai fi). Prietenii stiu de ce.
            Aerodynamics are for people who can't build engines.
            Enzo Ferrari

            Comment


            • #7
              Si asta-i drept, da masina americana e rara la noi, nu cred ca skoda e din plastic in afara de aripi...mmm?
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                E adevarat ca pot fi diferente colosale intre un material compozit si altul totusi nu-mi dau seama de ce nu se fac mai multe masini din fibra de sticla/carbon?

                Ai avantajul usurintei caroseriei, imunitatii la accidentele usoare/rugina si rezistenta (pe carbon).

                De ex. varful unei masini de Formula 1 nu e facut din tabla/otel si totusi protejeaza pilotul mai bine decat orice altceva.

                Masinile americane... masina mea a fost un fel de prototip dupa care au inceput sa o fabrice din tabla (dupa metode mai convetionale). Consecinta - rezultate mai mult decat slabe la crash-test comparabil cu modelul din fibra.

                Mai tineti minte tramvaiele alea cehoslovace fabricate de uzinele Tatra? Aveam o multime prin Arad si mancau Dacii pe paine. "Fustele" bestiilor alea erau facute din fibra de sticla. In cel mai rau caz se "carpeau" cu un nou petec de fibra. Nimic sifonat, nimic de indreptat
                Aerodynamics are for people who can't build engines.
                Enzo Ferrari

                Comment


                • #9
                  eu una nu am o parere buna despre "plastice"..ma ingrozeste imaginea unui clio implicat intr-un accident cu o cobra (de ex)..in ce ati alege sa fiti?
                  “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                  Comment


                  • #10
                    Intre clio si cobra te faci varza in clio. Intre cobra si laguna scapa amandoi.
                    Ideea este ca o masina veche si solida se comporta mai bine la accidente la viteza scazuta pentru ca nu se sparg plastice si nu cad bare de protectie. La viteza mare insa se schimba treaba, masinile noi sunt proiectate sa absoarba socul pentru ca sa nu fie nevoit sa faca asta corpul uman. Absorbtia socului se face prin disiparea energiei in caroserie, de aceea zboara toate plasticele in toate partile. Deci intr-o masina noua esti mai sigur decat intr-una veche, indiferent cata tabla ai pe cea veche.
                    Last edited by shadow; 03-13-2008, 16:58 PM.

                    Comment


                    • #11
                      De akord cu kolegu MIR (ca sa vb in stilul "pneu")
                      La micul accident pe care l-am avut cu w210-le meu,desi am intrat destul de taricel in nenea clio din fata mea,bara mea din fata care e din fibra de sticla a avut rolul de amortizor deformandu-se elastic si neafectandu-se astfel structurile din spatele ei.In caz ca as fi avut bara de fier rigida ca la cobra ar fi transmis tot impactul in radiator si in ce mai este in spatele ei si rezulta un radiator spart si imposibilitatea de a mai pleca de acolo cu masina pe rotile ei...nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva.
                      "Plasticul" asta de pe masinile mai noi nu este decat la suprafata,scheletul masinii fiind o structura de rezistenta de metal foarte puternica.Acesti solzi de plastic ai masinii se indoaie si revin la pozitia initiala in cazul unor atingeri usoare cu alte masini in parcari sau in trafic ceea ce eu unul apreciez.In cazul unui impact mai puternic insa se ajunge direct la structurile subiacente adik scheletul masinii-structura ei de rezistenta.Oricum majoritatea busiturilor mai ales in mediul urban sunt exact tipul de accidente care lasa urme pe masinile cu tabla peste tot si nu lasa urme pe cele de plastic.

                      Originally posted by kryssa_rja View Post
                      eu una nu am o parere buna despre "plastice"..ma ingrozeste imaginea unui clio implicat intr-un accident cu o cobra (de ex)..in ce ati alege sa fiti?
                      Clio si cobra sunt masini de categorii diferite care nu pot fi comparate,daca e insa sa compari o cobra cu un w211,eu unul as prefera sa fiu in w211 daca eu sunt cel care loveste cu viteza si as prefera cobra sau pe amandoua fara preferinte daca eu as fi cel care este lovit de alta masina...
                      Mercedes E class2003-06 models mfg. after Dec. 2002FRONTAL OFFSET TESTOVERALL EVALUATION: GoodStructure/safety cage Injury measures Restraints/dummy kinema...

                      Despre clio va pot spune insa ca in ala in care am intrat eu si mi-am facut bara varza lui aproape ca nu i se cunostea nimic,si am mai vazut un accident in care un clio a intrat cu viteza intr-un golf 4 si clio arata mult mai bine decat golful(care era storcit rau de tot).
                      Last edited by doktor4carz; 03-13-2008, 19:17 PM.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ionutz_ng
                        am mai vazut un accident in care un clio a intrat cu viteza intr-un golf 4 si clio arata mult mai bine decat golful(care era storcit rau de tot).

                        am vazut si eu un tico intrand in tir,si culmea,tico avea capota putin sarita si tir-ul bara facuta franjuri,dar asta nu inseamna ca tico e monstru pe sosele..dragi colegi,va spun cu mana pe inima ca astazi aveti mania contrazicerii vorbind serios,asta e parerea mea despre plastice,puteti sa-mi dati miliarde de exemple...degeaba..sunt prea nesimtita!!D
                        o zi buna in continuare!
                        “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                        Comment


                        • #13
                          Pana la urma chestia cu plasticurile e tot in detrimentul nostru. Producatorii cauta sa scada cat mai mult costurile de productie si sa faca masini de larg consum, ca sa le schimbam repede si des, dar preturile nu cred ca sunt mai accesibile decat acum 20 sau 30 de ani.
                          Bat in lemn, dar eu daca stau sa ma gandesc nu am auzit pana acum de oameni care sa fi murit in cobra.

                          Comment


                          • #14
                            Traiasca plastiku ma koleg MIJ!!!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pneu View Post
                              Si asta-i drept, da masina americana e rara la noi, nu cred ca skoda e din plastic in afara de aripi...mmm?
                              Nici macar aripile nu sunt din plastic...nu ai inteles ce s-a scris...Skoda e o masina pseudo-germana cu caroserie galvanizata dupa model Audi...doar oglinzile laterale sunt din plastic (ca la orice masina).
                              Last edited by Diesel; 03-13-2008, 18:00 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF