Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Invazie masini din plastic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kryssa_rja View Post
    am vazut si eu un tico intrand in tir,si culmea,tico avea capota putin sarita si tir-ul bara facuta franjuri,dar asta nu inseamna ca tico e monstru pe sosele..dragi colegi,va spun cu mana pe inima ca astazi aveti mania contrazicerii vorbind serios,asta e parerea mea despre plastice,puteti sa-mi dati miliarde de exemple...degeaba..sunt prea nesimtita!!D
    o zi buna in continuare!
    Apropo de tico, cre ca privirea ti-a jucat feste KOLEGA!!



    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      Sa clarificam - masina mea e din fibra de sticla sau ceva material compozit gros de 5-6 mm care se comporta extrem de bine in orice accident usor (adica e super-elastic).

      Plasticele nu stiu cum se comporta dar fibra de carbon am tot respectul.

      Cine mai sustine tabla ii invit sa numaram urmele de pietre/carut de supermarket, accidente de parcare pe masina mea si masina lor sau chiar sa facem un test pe viu. Inca mai am o prastie pe undeva prin debara :

      Masinile de unica folosinta imi repugna si mie - nu inteleg de ce s'o schimb tocmai cand m-am obisnuit cu ea si incepe sa-mi placa dar nu vad cum o masina de tabla care abia asteapta sa rugineasca e mai longeviva decat una de fibra, de ex.
      Aerodynamics are for people who can't build engines.
      Enzo Ferrari

      Comment


      • #18
        am uitat sa precizez.. accident usor...multumesc pt corectie!


        Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.
        “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

        Comment


        • #19
          Sashiul tot din tabla e ma koleg mij!!! Cand ai sa ai mashina numa din fibra vorbim, da daca-mi rugineste o usa nu inseamna ca nu o pot reface, su o inlocuiesc ce puuiiiimei!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            MIR am inteles ca ai masina din fibra de sticla, nu e nevoie sa insisti ca nu suntem grei de cap.
            Tico se stie ca se comporta nasol in caz de accident, este mai nesigura decat o dacie. Eu le-as interzice ...

            Comment


            • #21
              am vazut si eu o faza de genu lovituri mici in parcare
              era un mos cu un citroen c4 in parcare si vroia sa treaca pe langa un pilon mai mare de beton
              si la un mom dat am auzit cum a atins cu aripa
              in gandu meu.. mama ia uite cum o face terci
              aripa a intrat un pic inauntru si apoi iese poc inapoi afara- mai ceva ca la o sticla PET )
              fara nici o zgarietura ,fara nik
              asta mi s-a parut tare..
              ce nu imi plac sunt plasticele de arata ieftin de la interior- si nu de la c4 ,ci asa in general, si la masinile micutze , ca nu este acoperita fatza usii complet cu plastic si au niste cotiere minuscule, si uneori proiectate antianatomic
              per ansamblu sunt oki ele asa..dar nu merge nici o extrema in cazul asta..nici asa nici asa nu-i bine
              pur si simplu.. eu imi iau masina din fier ca asta imi permit..

              Comment


              • #22
                Faza de alea cu sa vezi un moshneag senil care nu stie sa faca o parcare kalumea....pe aia ii ajuta plastiku ca sunt dobitioci, mai rau e cand te zgarie desi tu n-ai nici o treaba, am si io o colega pe teren cu clio si face aia niste parcari de sta lumea!!!!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #23
                  Intrebarea este ce o sa faceti cand vor aparea masinile din fibra de carbon la preturi rezonabile pe piata? Tot la tabla ramaneti?

                  In plus mai e o problema cu tabla pe care multi de aici il ignora cu sau fara buna stiinta: in momentul in care te ia rugina n-ai de unde sa stii daca tabla ta super buna cand era tanara n'o sa se farame in loc sa isi faca treaba intr-un accident.

                  Am vazut prea multe masini de fier (in special Cobre) care aveau niste fisuri in caroserie de ziceai ca acum le ies rotile prin portbagaj...

                  Offtopic:
                  Legiuitorii nostri se gandesc la tot felul de taxe si impozite dar mai putin la un "safety standard" care ar lasa pe dinafara majoritatea conservelor fabricate in momentul asta la noi (Tico, Matiz, Dacia Logan, Cielo si Nubira). Eu le-as interzice pe orice drum unde viteza maxima admisa e peste 50km/ora. Si asa am avea destule fracturi pe constiinta dar macar am scapa de decese prin strivire.
                  Aerodynamics are for people who can't build engines.
                  Enzo Ferrari

                  Comment


                  • #24
                    Lonjeronu conteaza....gaurile de suprafatza afecteaza masina estetic...atat...
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #25
                      MIR sa te fereasca sfantul sa intre vreo cobra din aia ruginita in tine. Tabla se indreapta. Tu cum repari fibra de sticla? Si cu ce cost?

                      Comment


                      • #26
                        O reface cu plastilina colegu, se rezolva!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #27
                          Domnii mei sunt masini care se fac pentru tarile civilizate si masini pentru tari mai putin dezvoltate ca sa nu ma exprim prea plastic. Ca exemplu spun un singur lucru daca pui laolalta in orice test o masina cumparata de noua de afara cu una identica cumparata de noua din tara efectul e dezolant, diferente enorme plecand de la finisaje pana la compozitia pieselor componente.

                          Comment


                          • #28
                            Mi se pare normal, romanu cumpara tot, nu are pretentii.
                            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                            Comment


                            • #29
                              Pai indiferent ce pretentii are romanu, tot acealasi sunt masinile din show-room, deci n-are de ales.

                              Comment


                              • #30
                                Pretentziile astea ale rumanului....
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF