Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cica dacia nu poate sa zboare .... cascadorii, chestii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cica dacia nu poate sa zboare .... cascadorii, chestii

    Aterizeaza chiar langa salvare, la dracu' in praznic (nimeni nu s-ar fi gandit sa ajunga atat de departe). Zboara puiule, zboara ! Langa salvare si un w123. Khobra rulllz as ever !

    In 1995, normele de siguranta pentru cascadorii se limitau la un rollcage si o casca pentru sofer si copilot. Din pacate, nu intotdeauna iesea cum trebuie tot spectacolul si urmarile erau grave. Din f
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Toată şmecheria era, s-o "parcheze" între maşina de pompieri, salvare şi Cobra ... Cred că nu încăpea lera între ele ... În orice caz, cu ăia doi, D-zeu a mai avut planuri ... la cum au aterizat în bot, puteau s-o mierlească uşor de tot !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by carmine
      Aterizeaza chiar langa salvare...si un w123.
      Cascador si sa nu stie sa calculeze unde aterizeaza, sau sa nu stie sa echilibreze masina ptr. salt! Treaba romaneasca ,,las' ca merge si asa''. Nu a nimerit camionul cu cartoane ptr. amortizare dar a ,,parcat'' langa ambulanta, bine ca nu a lovit ,,cobra''! O minune a facut sa scape toata lumea, ca la cum a fost pregatita cascadoria si la cati spectatori erau in cadru, putea sa se lase cu victime.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        Toată şmecheria era, s-o "parcheze" între maşina de pompieri, salvare şi Cobra ... Cred că nu încăpea lera între ele ... În orice caz, cu ăia doi, D-zeu a mai avut planuri ... la cum au aterizat în bot, puteau s-o mierlească uşor de tot !
        Foarte bine ranforsat gunoiul, cascadorul e cunoscut si de exceptie. Calculul a fost facut prost. Celebru' este si tunelul de foc facut de Marian Chirvase la Buftea, cascadorie reusita (unicat), multi din vest care au incercat-o (tot cascadori cu experienta) au mierlit-o. Culmea e ca Marian a facut-o de 3 ori, s-a si intors prin foc cu toate ca Sergiu Nicolaescu (coordonator de cascada) s-a opus. Chirvase a facut-o cu o masina de strada (Nissan Sunny), nepregatita in nici un fel. Din pacate filmul nu e pe net.

        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Adevarul ca la noi sunt multi oameni care prin ,,nebunia'' cu care fac unele lucruri compenseaza proasta coordonare a celor cu ,,las' ca merge si asa''. Si Chirvase si Lae s-ar fi umplut de dolari daca ar fi lucrat in America, tot timpul cat au riscat in Romania. Uneori cascadorii romani au lucrat ,,dupa ureche'' si doar sansa i-a salvat, alteori au facut inventii ( fara patent ) care au revolutionat cascadoriile, de ex. piedica ptr. cascadele cu cai.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ElCid View Post
            Adevarul ca la noi sunt multi oameni care prin ,,nebunia'' cu care fac unele lucruri compenseaza proasta coordonare a celor cu ,,las' ca merge si asa''. Si Chirvase si Lae s-ar fi umplut de dolari daca ar fi lucrat in America, tot timpul cat au riscat in Romania. Uneori cascadorii romani au lucrat ,,dupa ureche'' si doar sansa i-a salvat, alteori au facut inventii ( fara patent ) care au revolutionat cascadoriile, de ex. piedica ptr. cascadele cu cai.
            Sunt prieten cu toti cascadorii din Buftea (Paul Fister; Liviu Fister; Fane Ursu; Florin Barcun;Silviu Droma ). Scoala de cascadorie romaneasca s-a format foarte greu, in 40 de ani de munca si s-a distrus ca orice lucru bun romanesc. Chirvase e acum in Germania, nu mai face cascadorie, munceste altceva, pentru ca in Romania obiectul muncii a disparut. Cand au venit americanii sa faca Galgameth aici, au ramas cu gura cascata cand au vazut cum lucreaza baietii nostrii. "Safety " ? Ce safety... termenul a aparut tarziu. E mai usor sa distrugi decat sa construiesti ceva, iar noi, in astia 20 de ani de libertate, ne-am dovedit maestrii emeriti in arta distrusului.


            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF