Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Povestea cu neacordarea de prioritate..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Povestea cu neacordarea de prioritate..

    Nu am stiut cum sa ii zic altfel.Titlurile de pe celalate forumuri mi se par penibile.

    O sa dau copy/paste!

    “Salut,
    Ieri seară am avut neşansa să mă întalnesc cu cei mai nenorociţi oameni din ţara asta: vânătorii de fraieri în trafic!
    Faptele: la ieşire de pe o stradă laterală în faţă la metrou Aurel Vlaicu coloană, o maşină îmi lasă loc de ieşire şi îmi face şoferul semn să ies; după ce ies cu jumătate de maşină porneşte şi se loveşte de masina mea.
    Ies din maşină refuzând să cred că se poate întâmpla asta. Din maşina cealaltă coboară un tânăr care nu zice nimic şi se uită la maşini. Eu cobor direct spre el: “Mai nenorocitule, mă laşi să intru şi apoi dai în mine?”
    La care tipul foarte calm îmi răspunde: “Nu te-am vazut!”
    Primul impuls este să-i sparg faţa. În fracţiunea de secundă când am văzut roşu în faţa ochilor tipul îmi spune: “Trage la Petrom să ne înţelegem!”
    Trag la Petrom şi mă duc la el pus pe fapte mari. Tipul îmi spune foarte calm înainte să apuc să îl iau de gât: “Hai la Poliţie, nu mi-ai acordat prioritate, maşina este închiriată. Nu are rost să ne complicăm.”
    Scoate actele maşinii. Mă uit la maşini: bara lui era varză, aripile îndoite, un far frecat însă nu era spart. Mă uit la maşina mea: nimic în partea stângă faţă. Mă lămuresc că plecând de la 50 de cm în viteza întâi nu a apucat să prindă viteză şi a dat în cauciuc (norocul meu, roata era virată).
    Îi spun: “Nu cred că faci asta. Maşina mea nu are nimic. Dispari!”
    Tipul foarte liniştit îşi notează numărul maşinii şi îmi spune: “Lasă că mă cauţi tu! Uite ce mi-ai facut la maşină! Notează-ţi numărul meu!”
    Nu îmi venea să cred. Notez instinctiv: 0733 xxx xxx, cartelă probabil! Mă duc la maşina lui şi mă uit din nou: era imposibil ca din 50 de cm să loveşti aşa puternic. Îi spun în faţă: “Maşina a mai fost lovită!”
    Tipul recunoaşte şi îmi spune deschis: “Maşina este închiriata, am Casco cu franciza de 99 Euro, facem pe jumatate. Îmi dai 250 lei şi este bine!”
    Sar în sus şi protestez vehement. Urmează 5 minute de negocieri de genul: “Mă, te dau în judecată! Vin dupa tine şi nu scapi!” etc…
    Tipul bun cunoscător al legii îmi spune: “Nu te mai agita! Nu ai acordat prioritate. Hai la Poliţie şi ne lamurim.”
    Într-o fracţiune de secundă de luciditate îmi dau seama că are dreptate. Avea un martor (erau doi în maşină, celalalt era probabil ajutorul dacă lucrurile se încingeau), iar eu eram singur, nu acordasem prioritate şi nu puteam demonstra că m-a lovit intenţionat.
    Trecem la negocieri: stilul cunoscut – unde lucrezi, dai şi tu 150 lei şi este bine. Îi spun că nu îi dau bani fiindcă este un nesimţit. Se urcă în maşină să plece. Realizez că nu este bine şi îl trag înapoi. Ofertez un cartuş de ţigări. Cere 2, Kent Blue. Mă abţin cu greu să nu sar pe el. Urmează o altă discuţie în care îl fac să înţeleagă că există ţigări mai bune în piaţă. Acceptă până la urma un cartuş de ţigări.
    Dupa ce îi dau cartuşul, îi devin simpatic că doar ne-am înţeles şi îmi spune zâmbind: “Ai noroc că nu ai nimic la maşină, altfel aş fi scos mai mult de la tine la Poliţie!”
    Îl intreb: “De ce eşti aşa sigur?”
    “Fiindcă cu asta mă ocup! La fel cum tu te ocupi de vânzări, eu ma ocup de accidente uşoare! În zilele bune fac şi 1000 Euro pe zi!”
    Simpatic rău! Îmi spune şi reţeta:
    - maşină închiriată din Feteşti cu asigurare casco (îmi confirmă că este din Feteşti).
    - te plimbi la oră de vârf pe înserat prin Bucureşti şi alegi maşini care vin de pe o stradă cu cedează trecerea (doar şoferul, mai sunt şi variante cu frână bruscă în coloană – maşina era lovită şi în spate) şi ceva laterale.
    - se câştigă bine din asta: “Am avut şi copii de poliţişti şi smecheri! Nu ţine nimic la Poliţie!”, îmi spune tipul.
    Îi fac o poza la maşină din faţă. Sare ca ars! Îi spun că vreau să mă asigur că nu o să apară probleme. Recunoaşte franc: “Boss, ne-am înţeles doar. Stai liniştit.”
    Îmi multumeşte şi dispare.
    Încep să zâmbesc şi îmi spun că a mai aparut o meserie în Bucureşti!
    Pazea domnilor şoferi!”

    -----------------------------------------------

    Povestea asta se poate gasi pe mai multe forumuri..
    Pt citire mai usoara recomand: http://traficul.org/?p=6160

    -----------------------------------------------
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

  • #2
    Poza masinii luata de pe http://traficul.org/?p=6160
    Am inteles ca literele din numar ar fi RLT ..Personal nu`mi spune nimic acest numar,dar sunt plecat de vre`o 6 ani din Fetesti...dau prea rar pe acolo.
    Dau copy/paste la ce am scris si pe forumul BMW ca mi-e lene sa scriu iar!
    ---------------------------------


    Chestiile astea se intampla de mult...Ca e alt caz prezentat aici(neacordare de prioritate)e alta treaba.
    E normal sa ii dai unuia o suma de bani decat sa platesti amenda+retinere permis.
    Nu e normal ca treburile astea sa se intample intentionat.
    Cel putin 50% din cei implicati in accidente usoare(mici zgarieturi)au preferat sa se inteleaga intre ei,decat sa stea pe la politie:Cozi,amenzi,timp pierdut...etc.
    In Fetesti nu exista firma de inchirieri auto.

    Ideea mea e urmatoarea:
    Individul in cauza avea masina plesnita de mult(vezi bara neagra).Se plimba agale prin Bucuresti poate gaseste vre-o gasca sa ii repare masina pe RCA`ul lui si l`a gasit pe narator.
    Nu ai cum sa faci din treaba asta o meserie.Si eu daca da unu in mine,prefer sa ii iau banii pe reparatie decat sa il las pe ala fara permis.E o chestie de bun simt,nu de japca...atata timp cat daunele sunt prea mici.
    Singura urmare pe care o poate avea chestia asta e sa le dea catorva nebuni ideea sa faca si ei asa.Eventual o sa se circule si mai rau prin Bucuresti ca toti isi pazesc spatele.O sa stam in intersectii si mai mult(treci tu!!..dar nu!!treci t!!!dar te rog eu din inima,treci tu!!!si tot asa) ca ne e frica de "vanatorii de accidente".Sa fim seriosi.
    Attached Files
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Iti vine greu sa crezi asa ceva, dar pe ceata asta nu ma mai mira. Baietii s-au pus pe gandit si acum scot tot felul de combinatii care mai de care, de ajung sa stapaneasca legile mai bine ca un avocat.
      Probabil acum dupa ce s-a postat pe mai multe forumuri si bloguri chestia asta, cativa cel putin, de maine nu se vor mai considera casnici/someri :P. Infricosator, stiu.
      * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
      * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


      In trecut:
      2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
      2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
      1999 Peugeot 106 1.4i

      Comment


      • #4
        Originally posted by brunorej View Post
        de maine nu se vor mai considera casnici/someri :P. Infricosator, stiu.
        Am ras, da sa-l fereasca Cel de Sus sa se intalneasca cu cine nu trebuie, a avut noroc de fraieri.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Lumea e plina de tepari, dar una e sa dai teapa statului ( el oricum ne da ) si cu totul alta e sa excrochezi omul de rand. In cazul de mai sus, cred ca s-a speriat si nu a reactionat logic ( pe asta mizeaza excrocii ) daca masina nu avea nimic, trebuia mers la politie, trebuia examinata cealalta masina si pana la urma ,,smecherul'' se alegea cu dosar. Unul din principalele scopuri ale cluburilor, este intruajutorarea membrilor si daca printre membrii exista persoane cu profesii gen juristi, medici, politisti ( da, chiar si politistii sunt oameni), mecanici, sau cei care prin natura ocupatiei lor circula mult prin orase, ar trebuii sa-si dea nr. de telefon si sa acorde sprijin colegilor de club. Uitati-va la cluburile moto din occident, au proprii lor avocati, mecanici sau medici si toti sunt uniti de aceeasi pasiune si nu fac deosebire ca unul are motor de 50000 de euro si altul are unul de 5000 de euro. Clubul este familia si membrii clubului sunt frati.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ElCid View Post
            Uitati-va la cluburile moto din occident[...]

            Clubul este familia si membrii clubului sunt frati.
            Asta este o chestie neinteleasa in Romania. Toti cautam sa ne bagam bete in roate unul altuia, si mai mult intelegem gresit ideea de forum. Noi intram aici cand avem ocazia sa ne laudam, si mai intram sa cerem ajutorul unora mai priceputi cand avem probleme, dar uitam sa multumim atunci cand ni se ofera ajutor s.a.m.d. (chestii de bun simt). Cand apar topic-uri cu scandaluri, ne omoram care mai de care. Cand e sa aratam cu degetul, din nou, suntem primii.
            Mi-ar place sa ajungem sa fim cat de cat frati, cel putin sa ne ajutam neconditionat...
            * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
            * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


            In trecut:
            2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
            2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
            1999 Peugeot 106 1.4i

            Comment


            • #7
              Brunorej, ai foarte mare dreptate! Am vrut sa scriu ceva despre asta, dar am renuntat deoarece as fi suparat multa lume si nu rezolvam nimic. Asta este Romania si nu se va schimba niciodata, dimpotriva, am impresia ca va fi tot mai rau.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ElCid View Post
                am impresia ca va fi tot mai rau.
                In mod sigur va fi tot mai rau. Intamplari ca si cea postata de colegul Mezzo, sunt intamplari care confirma chestia asta. Inainte nu cred ca se intamplau marsavii chiar asa de nesimtite... sau eram eu prea mic sa realizez, dar nu cred. Inainte era la moda sa furi statul.
                Tot ce putem face, este sa fim atenti si sa speram la mai bine... (asta ca si incheiere, nu ca as crede ce spun).
                * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
                * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


                In trecut:
                2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
                2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
                1999 Peugeot 106 1.4i

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF