Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

traficul....un calvar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (0 members and 11 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu nu cred ca soferii sunt vinovati pentru crearea ambuteiajelor in trafic.
    1. daca eu am verde si din nu stiu ce motiv nu mai am unde sa inaintez si raman in mijlocul intersectie si blochez trecerea celorlalte masini nu ma consider vinovat.
    2. daca unii dorm pe ei si uita sa plece de la semafor si pe culoarea verde trec doar 2-3 masini, nu ma consider vinovat ca o iau pe linia de tramvai
    3. ieri am facut din p-ta romana pana pe sos. giurgiului mai putin de 30 de min, pt ca din 50 in 50 de m erau politisti care dirijau masinile. in aceste conditii m-am simtit f bine mergand regulamentar si circuland in conditii normale. dar daca nu erau acei militzieni ajungeam in 1-2 ore acasa, mergand regulamentar si in 1 ora daca incalcam regulile de circulatie

    Comment


    • #32
      Originally posted by paunionutz View Post

      2. daca unii dorm pe ei si uita sa plece de la semafor si pe culoarea verde trec doar 2-3 masini...
      Asta este una din cele mai mari si frecvente probleme de la noi.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #33
        La 1. --> Vezi ce zice legislatia in conditiile date;
        2. --> De acord cu colegu;
        3. -->Cum ziceam mai sus, daca militienii si-ar face treaba si ar dirija circulatia, macar in orele de varf, nu am mai avea ce povesti aici, acum
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #34
          Originally posted by claub79 View Post
          La 1. --> Vezi ce zice legislatia in conditiile date;
          in momentul in care am un autobuz in fata sau o masina mai mare, eu nu mai am vizibilitate pentru a constata ca banda e "plina" si eu nu mai am unde sa ma duc si ma trezesc in mijlocul intersectiei. de obicei nu ajung la stadiul de nesimtire crasa sa blochez tot numai sa trec eu. eu am spus mai sus "din anumite motive"

          Comment


          • #35
            Tocmai de aia ar trebuii aplicat punctu 3. Facem o cere la ei, sau cum dreq sa-i facem sa-si faca treaba, inafara de partea cu amenzile , ca asta o fac prea bine chiar.
            Exista doua tipuri de masini :
            1. care au fost lovite
            2. care vor fi lovite

            Comment


            • #36
              mda...ati zis`o bine p`aia cu gaborii...mai nou cu "samitu" lu peste....e plin bucurestiu de crocodili d`astia in verde de ma taie draq si transpiratia cand ii vad...(MULTI RAU!!)....oricum..se circula mai bine!mai grav ca vine imputiciunea aia de summit si nu am unde sa parchez... .... cred ca plec din bucuresti sapt viitoare.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #37
                Originally posted by ionutz_ng View Post
                Nu!Am circula mai prost.Si iti raspund si cu o intrebare la intrebarea ta:
                Daca tu ai sta in coloana si ai avea in fata ta 20 masini,si din astea 20,vreo 4 ar lua-o deodata pe trotuar,asta nu inseamna ca,nerespectand regulile de circulatie alea 4 te-au facut pe tine sa inaintezi subit vreo 20 de metri si sa ajungi mai repede unde ai nevoie?Se vede ca nu locuiesti in Bucuresti,dupa ce ai sta odata 2 ore sa inaintezi cateva sute de metri ai fi in stare sa-i pui si aripi masinii tale sa zboare de acolo cumva
                Am circula mai prost, pe dreaq.
                In Bucuresti (si in multe alte orase mari de la noi) se circula cum se circula din trei motive: infrastructura care nu mai face fata numarului mare de masini, lipsa unui "master-plan" de trafic (care sa reconfigureze sensurile unice, unde verzi, prioritati, benzi pt autobuze etc) si nesimtirea (devenita deja traditie) a romanului.
                mai duceti-va si voi prin tari straine si nu va uitati numai la magazinele pe care scrie Gucci sau Versace, sau sa va ganditi numai la cum sa va faceti poze cat mai mute in fata turnului Eiffel sau sa cautati preturile la masinile second-hand.
                uitati-va cum se circula sau, mai bine zis, cum circula strainii.
                Va pot da zeci-sute de exemple: cum la ei se respecta regulile, cum ei se respecta unul pe altul, fara sa se claxoneze, fara sa se supere ca daca intra unul de pe o straduta laterala in fata lor ei o sa piarda o lungime de masina, cum la ei nu se depaseste coloana, etc.
                si asta fara sa aiba, neaparat, mercedes.
                Din majoritatea posturilor de mai sus se vede treaba ca romanul este NESIMTIT. Chiar si cu Mercedes (sau poate cu atat mai mult cu cat are Mercedes). Si, puteti fi siguri, ca in modul asta nu o sa avansam nicaieri (poate in trafic - asta pana va prinde vreun Garcea sa va ia carnetul: asa m-am bucurat cand un garcea din asta i-a luat carnetul unei fufe cu un X5 care a depasit pe contrasens toata coloana ce statea la semafor la Arcul de Triumf, ca "asa a vrut muschii ei").

                Comment


                • #38
                  Am auzit o faza monumentala in Germania.. unu a adormit la semafor... si in spatele lui 3 masini... abia dupa al 3 lea verde unul din spate a claxonat scurt.
                  Si va asigur ca nu este vrajeala.

                  Ampopa a punctat foarte bine ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Eu, mai nou, folosesc o alta metoda....si cred ca pentru perioada asta cu intalnirea Nato... etc, isi va dovedi utilitatea.
                    Iata.... D
                    Attached Files
                    The stars will light my way

                    Comment


                    • #40
                      nu o inchiriezi?
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #41
                        Si io am o metoda, living in Sushiava, cuvantul trafic nu e de actualitate!!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by pneu View Post
                          Si io am o metoda, living in Sushiava, cuvantul trafic nu e de actualitate!!!!
                          asteapta...ca o sa va vina si voua randul!!
                          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                          Si o panarama de scuter

                          Comment


                          • #43
                            Eu plec pe traseu la ore imposibile, 4:00 - 5:00 am, nu am probleme de trafic, e ca pe timpul lu' Ceasca, nu e nimeni pe sosea. Cand lumea isi bea cafeaua de dimineata eu am ajuns acasa cu treburile rezolvate. Nu ma intereseaza summitul, aglomeratia, nimic.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #44
                              eu plec la 14:00....15:00....pana noaptea tarziu deci...prind tot felul de tampiti in trafic.noaptea e bine.am vazut ca si pe la 7 dimineata e ok....pana pe la 7:40...cand vin toti asa...zici ca vine viitura ))))
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment


                              • #45
                                La capitolul trafic aglomerat, sint ultimul porc ordinar. Tai fetze peste fetze, circul prin nishte locuri pe unde mashina nu are ce cauta, injur ca ultimul birjar, scos jumate pe geam afara, cu un repertoriu de intra si dracu in pamint de rushine (ii las pe prietenii mei sa confirme...), si imi fac treaba impecabil. Nu am nici un stress. nici o greatza, m-am integrat perfect...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF