Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferenta intre uleiuri benzina si diesel.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta intre uleiuri benzina si diesel.

    Salutare! Sunt si eu curios care este diferenta intre uleiurile care sunt pentru benzina si disel. Ce se intampla daca se pune ulei(diesel) in motoare benzinar? Afecteaza motorul?
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Buna intrebarea ta...nu ma pronunt pt ca nu sunt in masura de a-ti da un raspuns ferm,dar stiu ca am vazut un tip de ulei,ceva de la castrol parca,era pt 15 mii de km si era pt diesel si benzina..asa mi-a spus domnul care il comercializa,daca am zis o prostie,nu ma injurati)

    Comment


    • #3
      Doamne fereste, de ce sa te injuram...pe mine ma intereseaza daca pun ulei de diesel in motor benzinar ce se va intampla? Oare afecteaza motorul?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Nu bag mana in foc, dar cred ca este o treaba pur comerciala. Nu am argumente, este o parere facuta in timp.

        Comment


        • #5
          Sincer sa va spun: fratemio lucreaza in mechanica si mi-a facut rost de ulei si tarziu am aflat ca este pentru motoare diesel. De aceea am fost curios daca nu afecteaza motorul. Inca o chestie: am observat ca bat tachetii...oare sa fie din cauza uleiului sau este sunetul tipic a Mercedesului?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Sa nu fie zgomotul lantului de la distributie, mai ales daca are peste 250-300.000 Km. Ar fi bine sa il schimbi.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Emilliano View Post
              Sa nu fie zgomotul lantului de la distributie, mai ales daca are peste 250-300.000 Km. Ar fi bine sa il schimbi.
              Tachetii sunt tacheti, lantul de distributie e lant. Sunt zgomote total diferite.

              De fel, tachetii incep sa bata cand se cam duc cuzinetii sau uleiul e prea subtire. De fel, nu se recomanda sa pui ulei pt diesel pe benzinar. Benzinarul lucreaza la temperaturi mult mai ridicate decat diesel. Uleiul de diesel e conceput sa lucreze la temperaturi mai reduse si e posibil din aceasta cauza sa inceapa sa bata tachetii.

              O alta caracteristica a uleiului pt diesel sunt detergentii activi ce impiedica depunerile din motor. Nu rezista la temperaturi mari ( benzina arde mai violent si degaja temperaturi ridicate) si in loc sa protejeze, mai mult dauneaza.

              Nu e nimic comercial, fiecare ulei trebuie folosit pt ce a fost conceput. Punct
              Last edited by 300zxtt; 10-10-2010, 12:28 PM.

              Comment


              • #8
                Te referi la temperatura din camera de ardere ? . Am avut si diesel si benzinar, iar temperatura, corecta a motorului in mers, era la ambele de pana la 87 grade .
                Alta problema ar fi treaba cu detergentii; cum se explica faptul ca exista uleiuri universale,pentru diesel+benzina ? .
                PS: reglajul tachetilor intra la cap. "revizii periodice" . Cand incep sa bata, se verifica cu lera si se regleaza .
                Last edited by nstoe; 10-15-2010, 00:04 AM.

                Comment


                • #9
                  Am citit candva un articol des[re uleiuri pt diesel si benzina si era o descriere amanuntita despre temperatura la care este supus uleiul. Practic asta facea diferenta.
                  Iar o recomandare din partea mea : Nu folositi uleiuri nesigilate i fara marca RAR pe el,verificati foarte bine eticheta sa vedeti pentru ce motor este dedicat.. Va spune un om patit ! Am cumparat ulei de la un priete, bidon de 5 litri,sigilat, scria pe el mare Castrol Magnatec 10W 40. Era un pret bun, m-am bucurat foarte tare, l-am turnat in masina, iar ce a mai ramas am dus acasa, Intr-o zi de plictiseala citesc atent tot ce scria pe eticheta si surpriza : uleiul era dedicat masinilor agricole cu maxim 2700 de rotatii pe minut! Asta spune mult ! Apoi am descoperit ca exiista acelasi ulei pt motoarele de vapoare care merg la maxim 500 rotatii pe minut. In nici un caz nu se pune asemenea ulei intrun autoturism ! Atentie mare !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Te referi la temperatura din camera de ardere ? . Am avut si diesel si benzinar, iar temperatura, corecta a motorului in mers, era la ambele de pana la 87 grade .
                    Alta problema ar fi treaba cu detergentii; cum se explica faptul ca exista uleiuri universale,pentru diesel+benzina ? .
                    PS: reglajul tachetilor intra la cap. "revizii periodice" . Cand incep sa bata, se verifica cu lera si se regleaza .
                    Da, temperatura din camera de ardere. E diferenta intre explozia violenta si de mare temperatura diontre benzina si cea lenta de la diesel. Apoi, exact cum a spus si colegul de mai sus, e diferenta si intre turatiile de lucru.

                    In trecut, uleiurile erau universale. Acum, cele pt diesel contin alte ingrediente precum detergentii-dispersantii pt a curata mai bine motorul diesel. Benzina nu are nevoie de asa ceva.

                    Depinde de motor, cele antice aveau reglaj al tachetilor, parca cele cu capac negru au venit cu tacheti hidraulici.




                    Originally posted by radu16b View Post
                    Apoi am descoperit ca exiista acelasi ulei pt motoarele de vapoare care merg la maxim 500 rotatii pe minut. In nici un caz nu se pune asemenea ulei intrun autoturism ! Atentie mare !

                    Am intalnit multe cazuri din astea in care unii lucratori din port erau fericiti ca au facut rost de ulei de ''calitate'' pt ca era etichetat Castrol si aveau impresia ca au facut afacerea vietii ca au cumparat nu stiu cati litri de ulei din port pt masinile lor la un pret foarte mic.
                    Last edited by 300zxtt; 10-15-2010, 08:20 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Pentru o mai buna cunoastere .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF