Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diferenta intre uleiuri benzina si diesel.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta intre uleiuri benzina si diesel.

    Salutare! Sunt si eu curios care este diferenta intre uleiurile care sunt pentru benzina si disel. Ce se intampla daca se pune ulei(diesel) in motoare benzinar? Afecteaza motorul?
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Buna intrebarea ta...nu ma pronunt pt ca nu sunt in masura de a-ti da un raspuns ferm,dar stiu ca am vazut un tip de ulei,ceva de la castrol parca,era pt 15 mii de km si era pt diesel si benzina..asa mi-a spus domnul care il comercializa,daca am zis o prostie,nu ma injurati)

    Comment


    • #3
      Doamne fereste, de ce sa te injuram...pe mine ma intereseaza daca pun ulei de diesel in motor benzinar ce se va intampla? Oare afecteaza motorul?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Nu bag mana in foc, dar cred ca este o treaba pur comerciala. Nu am argumente, este o parere facuta in timp.

        Comment


        • #5
          Sincer sa va spun: fratemio lucreaza in mechanica si mi-a facut rost de ulei si tarziu am aflat ca este pentru motoare diesel. De aceea am fost curios daca nu afecteaza motorul. Inca o chestie: am observat ca bat tachetii...oare sa fie din cauza uleiului sau este sunetul tipic a Mercedesului?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Sa nu fie zgomotul lantului de la distributie, mai ales daca are peste 250-300.000 Km. Ar fi bine sa il schimbi.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Emilliano View Post
              Sa nu fie zgomotul lantului de la distributie, mai ales daca are peste 250-300.000 Km. Ar fi bine sa il schimbi.
              Tachetii sunt tacheti, lantul de distributie e lant. Sunt zgomote total diferite.

              De fel, tachetii incep sa bata cand se cam duc cuzinetii sau uleiul e prea subtire. De fel, nu se recomanda sa pui ulei pt diesel pe benzinar. Benzinarul lucreaza la temperaturi mult mai ridicate decat diesel. Uleiul de diesel e conceput sa lucreze la temperaturi mai reduse si e posibil din aceasta cauza sa inceapa sa bata tachetii.

              O alta caracteristica a uleiului pt diesel sunt detergentii activi ce impiedica depunerile din motor. Nu rezista la temperaturi mari ( benzina arde mai violent si degaja temperaturi ridicate) si in loc sa protejeze, mai mult dauneaza.

              Nu e nimic comercial, fiecare ulei trebuie folosit pt ce a fost conceput. Punct
              Last edited by 300zxtt; 10-10-2010, 12:28 PM.

              Comment


              • #8
                Te referi la temperatura din camera de ardere ? . Am avut si diesel si benzinar, iar temperatura, corecta a motorului in mers, era la ambele de pana la 87 grade .
                Alta problema ar fi treaba cu detergentii; cum se explica faptul ca exista uleiuri universale,pentru diesel+benzina ? .
                PS: reglajul tachetilor intra la cap. "revizii periodice" . Cand incep sa bata, se verifica cu lera si se regleaza .
                Last edited by nstoe; 10-15-2010, 00:04 AM.

                Comment


                • #9
                  Am citit candva un articol des[re uleiuri pt diesel si benzina si era o descriere amanuntita despre temperatura la care este supus uleiul. Practic asta facea diferenta.
                  Iar o recomandare din partea mea : Nu folositi uleiuri nesigilate i fara marca RAR pe el,verificati foarte bine eticheta sa vedeti pentru ce motor este dedicat.. Va spune un om patit ! Am cumparat ulei de la un priete, bidon de 5 litri,sigilat, scria pe el mare Castrol Magnatec 10W 40. Era un pret bun, m-am bucurat foarte tare, l-am turnat in masina, iar ce a mai ramas am dus acasa, Intr-o zi de plictiseala citesc atent tot ce scria pe eticheta si surpriza : uleiul era dedicat masinilor agricole cu maxim 2700 de rotatii pe minut! Asta spune mult ! Apoi am descoperit ca exiista acelasi ulei pt motoarele de vapoare care merg la maxim 500 rotatii pe minut. In nici un caz nu se pune asemenea ulei intrun autoturism ! Atentie mare !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Te referi la temperatura din camera de ardere ? . Am avut si diesel si benzinar, iar temperatura, corecta a motorului in mers, era la ambele de pana la 87 grade .
                    Alta problema ar fi treaba cu detergentii; cum se explica faptul ca exista uleiuri universale,pentru diesel+benzina ? .
                    PS: reglajul tachetilor intra la cap. "revizii periodice" . Cand incep sa bata, se verifica cu lera si se regleaza .
                    Da, temperatura din camera de ardere. E diferenta intre explozia violenta si de mare temperatura diontre benzina si cea lenta de la diesel. Apoi, exact cum a spus si colegul de mai sus, e diferenta si intre turatiile de lucru.

                    In trecut, uleiurile erau universale. Acum, cele pt diesel contin alte ingrediente precum detergentii-dispersantii pt a curata mai bine motorul diesel. Benzina nu are nevoie de asa ceva.

                    Depinde de motor, cele antice aveau reglaj al tachetilor, parca cele cu capac negru au venit cu tacheti hidraulici.




                    Originally posted by radu16b View Post
                    Apoi am descoperit ca exiista acelasi ulei pt motoarele de vapoare care merg la maxim 500 rotatii pe minut. In nici un caz nu se pune asemenea ulei intrun autoturism ! Atentie mare !

                    Am intalnit multe cazuri din astea in care unii lucratori din port erau fericiti ca au facut rost de ulei de ''calitate'' pt ca era etichetat Castrol si aveau impresia ca au facut afacerea vietii ca au cumparat nu stiu cati litri de ulei din port pt masinile lor la un pret foarte mic.
                    Last edited by 300zxtt; 10-15-2010, 08:20 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Pentru o mai buna cunoastere .

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF