Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experienta de cosmar cu service Autoklass Vitan

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experienta de cosmar cu service Autoklass Vitan

    Din pacate experienta ce ar fi trebuit sa fie OK cu reprezentanta Mercedes Autoklass Vitan s-a transformat in cosmar, mai ales financiar. Cum s-au derulat evenimentele: fiidca a venit timpul reviziei de 160.000KM, zic sa merg la pomul laudat. Zis si facut. Cumparat ulei, filtre, becuri noi, si hai. Ma programez, merg acolo si zic sa-i facem si un test. A durat ceva timp si la final apare eroarea de ABS. OK zic eu, nu-i bai (stiam ca firul ce ducea la senzorul fata dreapta este sectionat). O las pe maine ca deja intrasem in criza de timp in acea zi. A doua zi le zic direct baietilor ce au de facut si ca trebuie sa remedieze firul intrerupt si sa verifice senzorul daca este in toate mintile (eu il verificasem inainte la altcineva si acesta indica ca ar fi functionabil). Sigur, nici o problema, zic ei. Si de aici incepe show-ul. Dupa vreo 2 ore de asteptare intreb ce se intampla de dureaza atata. Mi se spune ca e problema de comunicare cu modulul de ABS. OK, zic eu, sunt doar la service-ul Mercedez Benz autorizat. Dupa inca vreo 2 ore ma duc si intreb din nou. Domne' e nasol, mi se spune. Haideti sa vorbim cu mecanicii. Hai, zic eu. Merg acolo si vreo 2 specialisti imi spun ca e problema cu modulul de ABS si modulul de sigurante. Eu zic bine, bine dar defectul pe care vi l-am semnalat l-ati remediat? Inca nu dar se rezolva. Bine. Si iar ma duc sa aspept. Dupa vreo 30 min. in sfarsit vine cineva si-mi aduce verdictul: modulul de ABS si modulul cu sigurante trebuiesc schimbate. Nu sunt pe stoc si trebuiesc comandate: valoare 14.000RON. Dar cum ati ajuns la concluzia asta? intreb eu. Ati verificat modulul si este defect? Mi se raspunde ca nu altul sa-l incerce si nici nu se poate verifica, dar sigur asta este problema. Hmm, zic eu in sinea mea. Bine, dati-mi precomanda si mai vedem. Evident ca nu eram nebun sa dau atatia bani pe ceva de care nu eram sigur ca va rezolva problema. Platesc (aproape 500 ron) prestatia (verificarea sistemului ABS si refacerea firului sectionat) celor de la service si plec. Pe drum constat ca pedala de frana se bloca la prima apasare iar apoi la a doua se comporta normal. Deja am inceput sa ma alarmez, dar am zis ca poate trebuiesc aerisite franele dupa ce au umblat specialistii de la Mercedes pe acolo.A doua zi ma duc la un service de la mine din cartier. Si incep surprizele. Baietii de la Mercedes refacusera circuitul abia dupa ce le-am spus eu la finalul celor 4 ore de verificari furibunde ale modulelor masinii. Refacerea defectuoasa a acelui circuit era cel ce cauza blocarea pedalei de frana. In plus cand au dat roata jos si au verificat firul, acesta mai era intrerupt in 3 locuri. deci baietii au reparat u fir sectionat dar au uitat sa verifice daca circuitul era functional dupa lipire. Si asta nu-i nimic. Cand se uita la senzor, ce sa vezi? Era rupt cu totul din suport si atarna de cablu. Bun, zic eu deci baietii de Mercedes mai mult au stricat decat au reparat. E, asta e, sa-mi fie invatatura de minte pentru data viitoare. Apoi baietii de la service-ul de cartier incep sa verifice modulule asa zise defecte. Surpriza, amandoua functionau perfect. Dragut, nu? Ma intreb cum ar fi remediat defectul cei de la Mercedes dupa ce eu comandam cele doua module de 14.000RON. Urma sa comand senzorul de ABS si sa vin sa-l inlocuiesc la service-ul de cartier. Intre timp am comandat senzorul si semeringurile de la grupul fata si spate in alta parte decat Reprezentanta Mercedes. Merg sa schimb semeringurile la un service specializat pentru masini de teren Mercedes si le zic baietilor ca rezervorul de lichid pentru sistemul vacuumatic ce alimenteaza diferentialele blocabile este gol. Il completeaza cu lichid de frana asa cum era specificat pe capac si hai sa aerisim instalatia. Ridicam masina pe elevator si hai sa cuplam diferentialul central. Apas butonul, si... nimic. Hmm, ce naiba, ca doar am verificat la voi cuplarea diferentialelor cand a-ti verificat si senzorul de ABS de pe dreapta, zic eu. Mda, asa este zice mecanicul. Evident ca eu dupa ce am luat masina de la revizia facuta la Reprezentanta Mercedes Vitan nu am folosit diferentialele blocabile pentru ca nu am avut nevoie. Acum totusi hai sa verificam de ce nu merg. Si am inceput verificarea la tot sistemul vacuumatic al masinii. Si va asigur ca nu este tocmai simplu la o masina ca G Klasse. Pompa de vacuum functiona bine, furtunele erau toate in regula, totusi pompa nu reusea sa creeze vacuumul necesar cuplarii diferentialelor. Dupa vreo ora am ajuns sa dam jos aparatoarea de noroi din aripa stanga fata ca sa verificam si furtunele ce duceau la rezervorul de vacuum ce se afla in spatele acesteia. Rezervorul mare se afla chiar sus in aripa si furtunul era in regula. Mai jos in spatele farului, era un rezervor mai mic de vacuum din care era smuls furtunul ce il lega de instalatia centrala. Il cuplam, si imediat totul a revenit la normal. Am terminat aerisirea si totul afost OK. Dupa ce mi-am revenit un pic m-a strafulgerat gandul cu ce se intamplase: la revizie cand specialistii de la Mercedes Vitan au schimbat becurile au smuls si furtunul de la rezervorul de vacuum ce alimenta diferentialele blocabile. Asta a pus capa la toate si cand am plecat de acolo m-am dus direct la reprezentanta si le-am zis totul. Cum e posibil sa vii sa schimbi un bec si sa ramai fara diferentiale blocabile? Daca eram undeva in teren si aveam nevoie de ele? Ce sa mai spun de ruperea senzorului de ABS in suportul lui (probabil au incercat sa-l scoata) si refacerea unui fir defectuos? Iar de faptul ca trebuia sa comand piese in valoare de 14.00 Ron ce nu erau defecte, ce ar mai fi de spus? Ca sa nu mai punem la socoteala alte 2 zile de mers la alte service-uri si cu plata aferenta a reparatiilor. Bilantul suna asa: 2 zile de mers la Mercedes Vitan cu plata tarifelor ce nu sunt mici deloc, 2 zile de mers la alte service-uri cu plata reparatilor, senzor ABS comandat de nou, riscul de a fi mers cu pedala de frana blocata imediat dupa revizie, incapacitarea diferentialelor blocabile...un cosmar mioritic cu morala: daca aveti ceva de reparat nu mergeti decat la service-uri unde puteti fi siguri ca sunt adevarati meseriasi si puteti sa supravegheati indeaproape operatiunile ce se efectueaza.
    Gata! am spus...

  • #2
    Eu am fost la ditamai reprezentanta Mercedes din Iasi cand o fost cu verificarea luminilor moca. Si nu aveau ce sa scrie aia acolo ca sa ia de la Mercedes ceva bani si o zis ca nu merge lampa de ceata. Am semnat si am plecat. Ei ziceau ca ma rezolva. Fiind in domeniu am zis ca las ca verific eu. Am ajuns in curte si am aprins ceata spate care ziceau ca e defecta ...si SURPRIZA ..mergea beleaua dracu... Am ras copios de ei si le-am zis ca sunt la furat si nu au o treaba ... Ba a mai sunat si o duduie sa ii zic daca a fost ok si daca am recomandari...Am ras cu lacrimi.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Isi bat joc de clienti, nesimtitii...am avut si eu antecedente la reprezentanta din Pipera si nici nu stii cum sa actionezi. Singura solutie este sa nu mai apelezi la ei si eventual vreo plangere la ANPC sau chiar litigiu....ar trebui sa se invete cumva minte.

      Comment


      • #4
        Povestea e trista, Regulamentul Casei zice : Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt
        interzise. Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe
        aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând
        pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest
        lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine
        reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.


        Bun, topicul e civilizat pana acum si sper ca discutia sa ramana in aceeasi tonalitate. Trebuia sa mergi direct la service-ul de cartier, sa depui o reclamatie la OPC, sa-i faci de ras cu scandalul aferent acolo. Eu unul nu-i lasam asa.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Citind postul colegului sommelier mi-am adus aminte din nou de acea reclama de la radio de la asigurari cu schimbatul becului care duce in final la schimbatul motorului in service.
          O vorba romaneasca spune ,, Nu te duce la pomul laudat cu sacul " Eu m-am fript cu cei de la Tiriac acum multi ani cu un w126 caruia patronului meu a vrut sa ii faca schimburile de consumabile la ei .Pentru filtru ulei /benzina ,ulei filtru de aer am stat de la 8 dimineata pana pe la 15 .00 si m-au costat pe vremea aia ( 1995 parca ) 5.000.000 ,A fost prima si ultima data cand am apelat la serviciile lor si m-am jurat ca orice problema as avea nu o sa apelez niciodata la reprezentanta , o remediez singur atat cat pot ,iar pt ce nu pot exista prieteni care sunt mai destepti si mai priceputi ca mine

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF