Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

HHO Plus - Sistem de reducere a consumului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu te opreste nimeni ca pe gaoacea cea mica sa ii pui alternator de 100 A cu toate ca pe ampermetru instalatia mergea cu 20 A .Intradevar daca scapa pe undeva hidrogen si se aprinde ii numesti pe pilotii de pe navetele spatiale puturosi .Ma gandesc ca totusi nu asta e motivul pentru care nu se fabrica masini doar cu H ,fie doar cu o butelie ca la GPL si nu o intreaga uzina in spate ,cat mai are balta petrol nu trebuie sa manance si gura lor o paiine ( din petrol,din arme etc ) ?

    Comment


    • #17
      Daca pui pe polizoru ala mic alternator de 100... nu stiu cum il mai invarti. Cel putin pe hidorgenul auto-generat, sigur nu-l mai invarti, asta e sigur, poate daca-i mai bagi si niste NoS
      Ampermetrul din experiment arata 20A pe un element, dar ziceau ca au 5 elementi in electrolizorul ala ca sa dea debitul necesar de hidrogen.
      Una peste alta, legile termodinamicii sunt legi si n-o sa le schimbe nici macar Boc si Base, deci... circa 90% eficienta energetica a alternatorului... circa 80% eficienta energetica a hidrolizorului... rezulta ca numai circa 70% din energia motorului care invarte alternatorul se poate intoarce in el sub forma de hidrogen generat din electroliza... in cazul cel mai bun. Din care un motor cu ardere interna va putea converti in lucru mecanic circa 30%. Cum fiecare astfel de transformare energetica implica pierderi si raport energetic subunitar, rezulta ca baietii din clip faceau o treaba mai buna daca alimentau polizorul cel mic direct de la alternatorul camionetei, si transformau polizorul pe hidrogen direct in polizor electric cum ii sade bine.
      Iar rulatul pe hidrogen nu l-ar fi putut impiedica nimeni daca era posibil, din simplul motiv ca orice motor cu ardere interna, pe benzina, gaz, sau diesel, poate rula pe hidrogen cu modificari minore, iar hidrogenul este usor si ieftin de produs (mai ales daca ai la dispozitie energie electrica ieftina sau gratis).
      Problema este ca cea mai tare instalatie de GPL este fix ca o sita de impermeabila la hidrogen, moleculele sunt atat de mici si vioaie incat or sa iasa pe la toate imbinarile si prin toate cauciucurile, si in foarte scurt timp, si prin peretii buteliei. De aceea hidrogenul se manipuleaza doar in butellii cu pereti foarte grosi, din materiale special tratate, care probabil cantaresc de 2 ori cate Geo-ul din filmulet. Vorbesc in special de hidrogenul sub presiune, fasul de amestec HHO, la cantitate si presiune foarte mica, produsa de o astfel de instalatie, e mult mai putin periculos de manipulat.

      Si iata si niste rezultate ale unor teste mai stiintifice se pare, din pacate english only, care par sa spuna cam acelasi lucru... cu toate sistemele de economie de combusitibil de pe piata la un loc... aproape ca se atinge consumul standard, sau poate o idee mai mult:
      Mike Allen teams up with Dateline NBC and an EPA-certified emissions lab to test hydrogen generators, fuel heaters, fuel-line magnets and acetone fuel additives, once and for all.

      Ceea ce pana la urma e o performanta, tinand cont ca astea mai consuma si ele cate ceva... dar din pacate nu ajuta cu nimic la buzunar, asa ca cea mai mare economie o facem daca bagam banii in consumabile de calitate in loc de potiuni miraculoase, si trecem cat mai rar pe la service. Sau daca mergem pe bicicleta si consumam H2O nu HHO.
      Last edited by Luxian; 07-28-2010, 09:57 AM.

      Comment


      • #18
        Intradevar explicatii la obiect pe intelesul tuturor merci frantzxp

        Comment


        • #19
          Originally posted by frantzxp View Post
          Salutari. Merge si pe diesel la fel de bine ca si pe benzina. La fel de bine adica la fel de discutabil. Nimeni nu poate deovedi nimic cu cifre concrete, toti care-l testeaza practic "simt" cum se imbunateste performanta si consumul... cam la fel ca si in cazul metabondurilor si altor zemuri, cine nu... nu simte si nu crede nimic.

          In teorie, este posibil sa se obtina usoare rezultate pozitive, fiind posibil sa se ruleze pe un amestec mai sarac si sa se obtina o ardere mai completa. Practic, depinde de multi factori. Castigul ar rezulta asadar dintr-o usoara imbunatatire a randamentului motorului, fiind oarece loc pana la randamentul maxim al ciclului Carnot, care ar putea permite recuperarea energiei pierdute cu electroliza, si chiar un mic "profit" energetic. Cam asta ar fi teoria.
          Hai, că pe mine nu mă lasă-n pace chestia asta. La fizică sunt cizmă, la chimie idem, recunosc, dar explicaţiile oferite au fost totuşi cât de cât pe înţelesul meu.
          1. Ce e aşa mare lucru să vezi dacă-ţi scade consumul ? Dacă ai ştiut cât ţi-a păpat înainte, mai faci odată testul plin la plin cu km rulaţi şi gata. Mare brânză un kil' de caş ... Mulţi ştiu, puţini pricep ... La câţi au permise în ţara asta, nu mă mai miră nimic. Îi zice la nevastă-sa c-o spart 200 de euroi, îi dă aia-n cap cu tigaia ... Mai bine se laudă la vecini, ce OZN şi-a pus pe căruţă, de o făcut navă spaţială din ea.
          2. Randamentul, ăla într-adevăr, e mai greu de simţit, dar dacă ai condus utilajul respectiv, de ţi-a lăsat talpa rădăcini în podea, păi o simţi până la ultima vibraţie. Tre' să-ţi dai seama de la prima pornire de pe loc, dacă o urneşte mai iute sau nu, sau la acceleraţii, iar dacă arderea e mai bună, se aude după zumzetul motorului, nu ?
          3. Chestia cu metabondul. Nu vreau să dezvoltăm mai în detaliu, că nu e pe subiect, dar aia nu e vrăjeală. Am pe cineva care avea o Cobra, era pe ducă săraca, o tăia oricum, dar a mai făcut cu ea un drum de Braşov dus-întors în aceeaşi zi (de la Tg-Mureş), cu baia fisurată, când a ajuns acasă era fără ulei, dar motorul a rezistat (era un 240D).
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Eu zic ca e mai greu decat pare sa dovedesti orice modificare la consum, performante, fiabilitate, etc. Pentru ca in ecuatia consumului, puterii, nu intra doar zeama din rezervor, care si aia e greu de masurat exact, ca de la plin la pin se mai modifica calibrarea pompei, densitatea carburantului in functie de temperatura, concentratia de... apa... etc. Mai intra cateva sute de factori probabil, de la presiunea, temperatura si calitatea aerului atmsferic, la presiunea pe fiecare roata, la ce fel de talpa ai la tenisi si cum "simti" pedala, samd. Rezultate concludente se obtin cu aparate precise de masura, dyno tests, conditii controlate, si sute de teste mediate penru a se obtine rezultate statistic valabile. Aceste teste sunt scumpe, si singurii care fac referinta la rezultatele unor astfel de teste serioase cu instalatie de HHO, si inca cateva "economizoare", sunt cei de la NBC in linkul precedent, iar rezultatele sunt din pacate... in cel mai bun caz nule, cel putin in ceea ce priveste consumul si puterea, pe masina testata. Ceea ce nu insemana neaparat ca HHO-ul, pe un anumit tip de motor, bine calibrat si controlat, in anumite conditii, nu poate avea si ceva efecte benefice, poate noxe usor reduse, depuneri mai putine, zgomot si vibratii reduse, sau cine stie ce altceva. La fel si cu metabondul, nu zic ca nu poate avea si anumite efecte benefice, si punctuale. Problema cu toate produsele astea de "teleshopping" este ca e mult mai ieftin si mai la indemana sa investesti intr-o campanie de marketing de tipul crede si nu cerceta, cu marturii senzationale de la nina gospodina ce rezultate fantastice a obtinut ea, decat sa mergi cu produsul intr-un mare laborator de cercetare si testare nemtesc, unde sa-l testezi si perfectionezi impreuna cu producatorii auto, si sa iesi pe piata dupa ani de munca, dupa ce se constata ca beneficiile produsului sunt mai importante decat daunele colaterale, cu date si cifre concrete, si mult mai putin spectaculoase decat marturiile celor care au simtit HHO-ul la talpa.

            Comment


            • #21
              M-ai omorât Nu am vrut să intru în polemică acolo, unde nu stăpânesc terenul Am vrut să comentez în stilul meu laic ceea ce am priceput din toată povestea asta. Sunt de acord cu tine că, produse făcute în şura de la bunica din Cocoţaţii de Vale, nu-şi au locul pe piaţă. Realitatea însă demonstrează contrariul. Nu vreau să fac reclamă mascată - că oricum, în cazul acesta, e negativă -, dar de câte ori fac cumpărături la mega-hyper-extra market-shop-plaza de la mine din cătun, trec pe lângă rafturile de accesorii auto, aşa de curiozitate. Păi, eu umblu abonat la talciocul nostru, dar vreau să-ţi spun că nici acolo nu găseşti prostii de chinezării/taiwanisme, etc. mai alese decât la ditamai plaza. Asta-i economia de piaţă (aia de zarzavaturi - e varză ! ), ce mai ...
              Până n-o iau razna de tot, şi mai iau şi o mustrare pt. off topic, mai vreau să spun doar atât că, pe mine chiar m-a "prins" HHO-ul ăsta, mă gândeam la rezultate "palpabile", nu e un capăt de lume să investeşti 200 de EU în ceva care-ţi unge un pic utilajul, că doar ăsta-i scopul, să avem grijă de ele. Tu ai dreptate în tot ceea ce ai afirmat mai sus, eu am vrut doar să subliniez că, dacă ajungi să fii un tot unitar cu maşina ta, o echipă fier-carne, imposibil să nu simţi starea ei, e pur şi simplu o simbioză perfectă. Dacă ajungi să simţi asta când eşti cu maşina ta, înseamnă că nu trăieşti doar pt. a arăta vecinului gogu, ce de iepuraşi de plastic ţi-ai pus pe capotă, să cadă ăla pe spate: "vecinu' e plaiboi" !!!
              Mersi pt. răbdare
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #22
                Hehe... inteleg si puncul tau de vedere, perfect justificat de altfel. Daca-ti iubesti masina nu mai stai sa faci atatea calcule de eficienta si justificare pentru fiecare cheltuiala... pur si simplu le faci si te bucuri de ea. Si stiu din proprie experienta ca se-ntampla sa si simti diverse efecte benefice. Stand insa si privind lucrurile un pic mai de departe, iti dai seama ca le simti mai ales de tare ce-ti doresti sa le simti, sa te autoconvingi ca ai facut o investitie buna, ca ii face bine masinii tale, etc. etc.
                Pe asta se bazeaza camapaniile de marketing pentru astfel de produse, si functioneaza foarte bine. Asa ca pana la urma e alegerea noastra personala daca dam banu si ne facem damblaua, sau privim cu oarecare rezerva aceste fenomene. Ambele atitudini sunt la fel de valide dupa parerea mea, si cred ca intotdeauna vor fi un numar egal de pareri pro si contra, metabond, HHO, magnetizor, si altele, si pe buna dreptate, daca nu din alte motive psihologice, cel putin din cauza faptului ca sunt produse insuficient testate, nesustinute de cifre foarte solide, care pot avea in functie de conditiile de utilizare efecte usor pozitive, sau usor negative, sau ambele, sau deloc... depinde cum ti-e norocul si ce vrei sa vezi.
                Ce-i drept investitia nu e mare, si instalarea facila, asa ca daca-ti pui asa ceva, sa ne tii la curent cu ceva rezultate practice, ca teoria cred c-am epuizat-o.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by frantzxp View Post
                  Ce-i drept investitia nu e mare, si instalarea facila, asa ca daca-ti pui asa ceva, sa ne tii la curent cu ceva rezultate practice, ca teoria cred c-am epuizat-o.
                  Să-nţeleg, că sunt pe post de cobai ... Accept provocarea, dar un pic mai încolo, momentan sunt alte priorităţi.
                  Mai am nevoie totuşi de un răspuns la o întrebare pusă mai sus : cum rămâne cu apa din rezervor, IARNA ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Avem solutie si pentru iarna, cobai ne mai trebuie.
                    Instalatia nu functioneaza cu apa pura ci cu apa + un electrolit care sa favorizeze conductivitatea si electroliza. Foarte multe substante pot fi folosite pe post de electrolit, diversi acizi, baze, si saruri, diversi cobai pe diverse forumuri cauta electrolitul optim pentru un debit maxim de HHO cu un consum minim de curent, iar pentru iarna se pare ca un 30% alcool in solutia electrolitica nu impiedica cu nimic procesul, si rezista pana pe la -20-25 grade Celsius fara sa inghete. Daca avem drum pe aproape de pol... se poate pune si mai mult... la 95% rezista pana pe la -100. Eu recomand totusi un 50-60%... inca cateva boabe de piper... si ai si tu si masina combustibil premium pe timp de iarna, palinca fiarta.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by frantzxp View Post
                      Avem solutie si pentru iarna, cateva boabe de piper... si ai si tu si masina combustibil premium pe timp de iarna, palinca fiarta.
                      Asta-i, fratele meu alb !!! Singura frână e că, n-am mai gustat alcool de 5 ani ! Dar pt. Lord, şi CHIVAS REGAL, că merită !!! Iar, tu, să trăieşti una mie de ani, fără reparaţii la "cardan" !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by frantzxp View Post
                        Avem solutie si pentru iarna, cobai ne mai trebuie.
                        Instalatia nu functioneaza cu apa pura ci cu apa + un electrolit care sa favorizeze conductivitatea si electroliza. Foarte multe substante pot fi folosite pe post de electrolit, diversi acizi, baze, si saruri, diversi cobai pe diverse forumuri cauta electrolitul optim pentru un debit maxim de HHO cu un consum minim de curent, iar pentru iarna se pare ca un 30% alcool in solutia electrolitica nu impiedica cu nimic procesul, si rezista pana pe la -20-25 grade Celsius fara sa inghete. Daca avem drum pe aproape de pol... se poate pune si mai mult... la 95% rezista pana pe la -100. Eu recomand totusi un 50-60%... inca cateva boabe de piper... si ai si tu si masina combustibil premium pe timp de iarna, palinca fiarta.

                        Pe youtube l-am vazut pe unul care a pus sare de bucatarie ,cred ca e mai ieftin cu aceleasi rezultate

                        Comment


                        • #27
                          Sigur ca da, e mai ieftin... da' nu mai e premium...

                          Comment


                          • #28
                            Vă mâncă-n spurcăciune, hă ? Las', c-o să vedeţi voi instalaţie !!! Scot 265,78 de cai dintr-un litru de pălincă de Bihor, sau poate sare colegu' cu ceva de Zalău ...
                            Haideţi numa' în zona mea, la Sighişoara, acu' sâmbătă, să vă pun la zid !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #29
                              Pana la urma si-a pus cineva pe masina instalatia de HHO ?
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment


                              • #30
                                Au incercat si cei de la "distrugatorii de mituri" pe Discovery ,...si a rezultat EROARE, adica fiasco total !!
                                Solutia nu sta in picioare.

                                Last edited by costi05; 06-02-2011, 20:45 PM.
                                Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF