Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

HHO Plus - Sistem de reducere a consumului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HHO Plus - Sistem de reducere a consumului

    Am deschis aceast thread ca o alternativa la Magnetic Fuel Saver-ul ce a starnit multe discutii pe acest forum.

    Acest sistem, dupa parerea mea, este mult mai aproape de cea ce promite decat banalele legaturi magnetice atasate pe conductele de carburant prezentate de MFS.

    Ramane la aprecierea fiecaruia!

    Link-ul:


    Tired of spending so much money in fuel? Would you like to save up to 30% of the amount you spend today? Stop spending so much money in fuel. Start Saving Today with the new 2023 HHO GAS Generators!



    ...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Intresant ! Mai repede dai crezare acestui ,,agregat" decat unui filtru magnetic pus pe furtun .Sincer as incerca (mai ales in combinatie cu GPL ) chiar daca consumul ar ramane identic ma refer in cazul GPL s-ar castiga diferenta de putere dintre GPL si benzina ,in felul asta

    Comment


    • #3
      M-as baga si eu! E doar 160 de euro...nu e prea mult!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Am studiat un timp genul asta de generatoare,cu putina imaginatie il poti face singur si te costa f putin,cateva fire,2 borcane,2 spatule de intors carnatii pe tava(obligatoriu inox),apa si solutie salina.
        Se gasesc pe ,,Gooagle,,la how to build a hho generator si chiar ma bate gandul sa incerc.Faza nasoala e ca tre sa pacalesti Yacul sau motorasul pas cu pas.In res cred a ar fi bun,mai bun ar fi sa motorul sa mearga exclusiv pe hidrogen,dar e mai complicat si foare riscant.
        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

        Comment


        • #5
          Am deja o ,,bomba" in portbagaj mai pun una si la motor sa fie tacamul complet ,de facut partea mecanica nu i-mi fac probleme ,problema pentru mine ar fi doar acel montaj electronic de ,,dozare " dar banuiesc ca s-ar putea achizitiona si separat

          Comment


          • #6
            Am vazut si eu cateva emisiuni TV si pe NET unii ce si-au confectionat acasa niscaiva sisteme pe baza de apa/hidrogen si faza tare era ca mergea la motoarele normale cu foarte putine modificari!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Problema e delicata la etansare si dozare ,daca la benzina /gpl in caz de doamne fereste face plici aici face un mare buuuum

              Comment


              • #8
                Tre' să mă bag şi eu, că ... deh.
                1. La benzină, am înţeles ! La motorină ??
                2. Acu' 2 ani se vindea cu 500 oiro un sistem d-ăsta. La 160 de eu, dacă merge şi la mine, şi îmi face o economie de 2 l / sută şi mai creşte puterea cu măcar 10 mânzi, mâine cumpăr una. Convingeţi-mă ! Serios ! E o chestie interesantă, dar chiar funcţionează ?
                3. Ce facem iarna cu apa din rezervor ? NO WAY să nu îngheţe !
                Are cineva montat aşa ceva ? Dacă teoria e confirmată de practică, merită !!!
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Levi, nu iei tu primul sa il testezi si sa ne dai si noua curaj ? Daca nu merge la tine ce rost are sa il mai cumparam si noi,doar asa sa aruncam banii pe fereastra ? ...

                  Comment


                  • #10
                    Lasand gluma la o parte ,ma gandesc daca nu merge modificata o instalatie de GPL pentru hidrogen folosesti rezervorul de gaz si pentru apa si pentru stocare de hidrogen ,sonda de gaz iti indica cantitatea de apa din butelie ,poti adauga un manometru ca sa ai un congtrol al presiunii din butelie iar cand creste scazi curentul ,scade - il cresti ,suprapresiunea e eliminata prin electrovalve afara din rezervor in atmosfera.Singura chestie e ca trebuie sa-ti faci o idee cam cati bari/ km consumi ca sa stii cam cat trebuie sa produci
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 07-26-2010, 19:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Cantitatea de hidrogen produsa de aceasta instalatie este foarte mica. Electroliza apei este un proces cu un consum foarte mare de energie electrica.
                      S-ar putea sa existe vreun sambure de adevar pe acolo, in sensul modificarii raportului stoechiometric aer/ combustibil - desi mi-e putin neclar - dar pe mine nu ma convinge.
                      Se poate incerca insa - pentru cine vrea sa incerce - mult mai simplu. Se ia o butelie mica de hidrogen ( o incarca cei de la Linde ) si se da drumul usor la hidrogen dupa filtrul de aer al motorului. Poate sunt ceva rezultate.
                      Ca regula generala - daca nici un fabricant serios de automobile nu apeleaza la astfel de solutii inseamna ca este o problema.

                      Comment


                      • #12
                        Uite icisa ! cica altii se joaca si merge ,noi om fi mai prosti ca ei ?

                        HHO gen project of my friend Rosel. complete cycle emitting water. performance is 17kms/ltr

                        Comment


                        • #13
                          Salutari. Merge si pe diesel la fel de bine ca si pe benzina. La fel de bine adica la fel de discutabil. Vedeti pe clubul logan-istilor ca sunt deja cativa care experiementeaza astfel de instalatii, inclusiv pe dci. Nimeni nu poate deovedi nimic cu cifre concrete, toti care-l testeaza practic "simt" cum se imbunateste performanta si consumul... cam la fel ca si in cazul metabondurilor si altor zemuri, cine nu... nu simte si nu crede nimic.
                          In teorie, este posibil sa se obtina usoare rezultate pozitive, fiind posibil sa se ruleze pe un amestec mai sarac si sa se obtina o ardere mai completa. Practic, depinde de multi factori, instalatiile existente nu sunt inca suficient de fiabile, flexibile, si bine controlabile, ar trebui modificat si amestecul / injectia / mapa de admisie / injectie / evacuare din calculator pe unde e cazul, senzori admisie si evacuare, controla precis electroliza, tensiunea, curentul, presiunea, temperatura in instalatia de electroliza.
                          Baza teoretica a procedeului nu este utilizarea hidrogenului ca si combusitibil, raportul energetic dintre obtinerea lui prin electroliza si arderea lui fiind net subunitar - ca altfel iesea direct perpetuum mobile si nu mai era nevoie de benzina. Ci imbunatatirea arderii in cilindru si posibilitatea rularii pe un amestec mai sarac, datorita injectiei suplimentare, a unei mici cantitati de HHO (nu doar hidrogen, ci tot amestecul de hidrogen si oxigen rezultat din electroliza). Asta ar rezulta intr-o explozie mai vioaie si mai completa, moleculele de hidrogen fiind mult mai mici, usoare, si mobile, decat cele de combustibil. De aici si alte efecte benefice pe care le reclama utilizatorii, cum ar fi curatirea motorului si emisiile mai curate. Castigul ar rezulta asadar dintr-o usoara imbunatatire a randamentului motorului, fiind oarece loc pana la randamentul maxim al ciclului Carnot, care ar putea permite recuperarea energiei pierdute cu electroliza, si chiar un mic "profit" energetic.
                          Cam asta ar fi teoria, in practica ma tem ca daca pui electrolizor de HHO, magnetizor de combustibil, metabonduri si alte zemuri, aditivi de combustibil, si toate celelate nastrusnicii de pe piata, s-ar putea sa obtii cam tot acelasi efect cu a schimba cel putin la timp daca nu mai repede, toate filtrele si uleiurile, cu unele de calitate, si combustibil bun, adica rularea in conditii si parametri optimi a motorului.
                          Last edited by frantzxp; 07-26-2010, 21:36 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Totusi motoarele merg doar pe Hidrogen ,daca am inteles bine din clipul de mai jos consumul ar fi la ralanti in jur de 5-6 L Hidrogen/minut

                            Advance Tech Engineering hydroxy generator running a Geo Metro: Note: the flowmeter in the vid is not a hydroxy meter and is therefore off. The actual hydrox...

                            Comment


                            • #15
                              Sigur ca merge si exclusiv pe hidrogen, daca la o masinuta cu motor de aspirator, ai un ditai camionul care sa vina dupa tine cu alternatorul de minim 100 de amperi producand hidrogen pentru tine, in schimbul consumului de minim 20% al camionetei. Daca-l pacalesti pe-ala sa-si plateasca singur carburantul... e chiar moca.
                              In rest... mai trebuie sa-ti faci probleme ca hidrogenul este gazul cel mai greu de tinut in orice fel de container, si pe orice fel de traseu, si ca foarte curand for aparea scapari si scurgeri pe ici pe colo, cu rezultante care pot deveni interesante.
                              Acesta fiind de altfel principalul motiv pentru care nu se trece la o conversie in masa a masinilor pe hidrogen, care cel putin in unele zone ar putea fi obtinut foarte ieftin din apa si energie regenearabila, solara, eoaliana, etc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF