Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum v-ati descurcat prin zapada?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nici d alea n am....da merge, mai raman din can in can intzepenit pe ici pe colea da scot lopata din porbagaj si astea estem....
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #47
      Ma bucur sa vad ca nu ati avut prob mari ... eu unu' nu m-am gandit sa schimb cauciucurile ( am super-sport ) ... am scos-o 5 min din garaj cand am venit din vacanta si la 1 km de casa incepusem sa spun Tatal nostru in gand si ma rugam sa ajung acasa ... In garaj o sa stea pana cand dau ghioceii ... pana atunci merg cu un C4 si e ok ... Mai intru cate-o data pe saptamana in garaj si plang pe capota ... M-am decis sa nu-i mai schimb cauciucurile ca oricum nu-s obisnuit cu tractiunea spate si decat sa fac vreo prostie ma dau cu C4

      Comment


      • #48
        Daca te dai cu C4, deja ai comis-o...

        Comment


        • #49
          de ce ma doktor ca se comporta super bine pe zapada ! ... sau marca e de vina ... il am dinaintea mertzullui si mi-e draga si-acum ... :P

          Comment


          • #50
            Originally posted by ciumex View Post
            ... sau marca e de vina...
            , greu


            explosivo plástico C4
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #51
              Nooooo......cred ca se referea la explozibilul C4...
              The stars will light my way

              Comment


              • #52
                La multi ani tuturor! (scuze de intarziere....).
                Eu am reusit sa ma impotmolesc pe la Paulesti ). Fara crengute puse sub roti n-am scapat si am descoperit ca lumea se amuza la un mercedes blocat si nu ajuta la impins. (le multumesc pe aceasta cale : " grrrr! ")
                Winter + Esp On/Off n-a reusit sa ma ajute - iarba+zapada. (cauciucuri de vara)
                Am incercat si varianta : parcare goala + derapaj . Concluzia : E mai usor pe asfalt. Pe zapada-gheata nici vorba de derapaj controlat sau powerslide, doar cerculete de necontrolat aproape. Pe asfalt curat, nici o problema

                Comment


                • #53
                  Acu am si cobra cu cauciucuri noi de iarna.....nu mai alunek, e simplu....prefer sa las coada pana se topeste afara.....
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by orca View Post
                    Glumeam ca W201 are 400 Kg pe puntea din spate, te rog spune-mi si mie de curiozitate ce greutate are W201 pe puntea spate, ca nu gasesc nici unde (e trecuta in CIV). Multumesc.
                    De curiozitate cine are CIV la indemina sa dea greutatea pe spate la : W115, W116, W123, W124, W126, W203, W210, etc. Multzam

                    La W140 S280 :
                    Greutate Maxima…: 2550 Kg
                    Greutate AxaFata..: 1210 Kg
                    Greutate AxaSpate: 1340 Kg
                    Greutate Proprie…: 1890 Kg (rezervorul plin si roata rezerva)

                    Am gasit copie CIV de la fostul meu :

                    W126_500SEC
                    Greurtate maxim = 2170 kg
                    Greutate proprie = 1650 kg
                    Axa Fata...........= 1040 kg
                    Axa Spate.........= 1130 kg

                    W124_E200T
                    Total ..= 2080 kg
                    Proprie = 1460 kg
                    Fata ...= .870 kg
                    Spate .= 1210 kg
                    W210 - E300
                    Total ..= 2130 kg
                    Proprie = 1565 kg
                    Fata ...= .1070kg
                    Spate .= 1100kg
                    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                    Comment


                    • #55
                      Eu am ramas inzapezit ieri..Sa vedem acum cum ma duc sa dau zapada la o parte
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #56
                        Pe zapada , patinez, dansez si valsez cu tot ce-i trage spatele. Cu pornirea e o.k alimentez doar de la Lukoil. Nu am avut niciodata probleme in cei 4-5 ani.
                        Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by orca View Post
                          Glumeam ca W201 are 400 Kg pe puntea din spate, te rog spune-mi si mie de curiozitate ce greutate are W201 pe puntea spate, ca nu gasesc nici unde (e trecuta in CIV). Multumesc.
                          De curiozitate cine are CIV la indemina sa dea greutatea pe spate la : W115, W116, W123, W124, W126, W203, W210, etc. Multzam

                          La W140 S280 :
                          Greutate Maxima…: 2550 Kg
                          Greutate AxaFata..: 1210 Kg
                          Greutate AxaSpate: 1340 Kg
                          Greutate Proprie…: 1890 Kg (rezervorul plin si roata rezerva)

                          Am gasit copie CIV de la fostul meu :

                          W126_500SEC
                          Greurtate maxim = 2170 kg
                          Greutate proprie = 1650 kg
                          Axa Fata...........= 1040 kg
                          Axa Spate.........= 1130 kg

                          W124_E200T
                          Total ..= 2080 kg
                          Proprie = 1460 kg
                          Fata ...= .870 kg
                          Spate .= 1210 kg
                          Pentru ca deoarece vine iarna si eu am un W140 - imi poti spune si mie te rog frumos cum se comporta balenele pe zapada ? Ce ma sfatuiesti sa fac pentru a o pregati de iarna? In afara de 4 cauciucuri bune de iarna... ASD eul acela sta mereu cuplat - e un fel de ESP de la passat? Multumesc, Razvan
                          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by arhitect View Post
                            Pentru ca deoarece vine iarna si eu am un W140 - imi poti spune si mie te rog frumos cum se comporta balenele pe zapada ? Ce ma sfatuiesti sa fac pentru a o pregati de iarna? In afara de 4 cauciucuri bune de iarna... ASD eul acela sta mereu cuplat - e un fel de ESP de la passat? Multumesc, Razvan
                            Daca ai cauciucuri bune se comporta foarte bine pe zapada cu conditia sa nu o bruschezi peste limite.
                            ASD nu este egal cu ESP.
                            "Mercedes' ASD system, which is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheelspin. Activation of the ASD system is indicated by a flashing amber triangle in the speedometer."
                            Cu engleza mea de balta vine tradus cam asha :
                            "Mercedes ASD sistem, este un control electronic de blocare hidraulica a diferenţialului, care se activează în mod automat atunci când tractiunea este solicitatata. Controlul electronic ASD permite blocarea diferenţialului de la un procent standard de 15% până la 100%. Cu toate acestea, ASD nu este un sistem de control al tracţiunii, acesta putand doar inbunatatii tracţiune mai degrabă decât preveni deraparea. Activarea sistemului ASD este indicata de iluminarea/clipirea triunghiui de pe ceasul vitezometrului.
                            Eu nu am ASD, ci am ASR care este un sistem ceva mai apropiat de ESP.
                            ASR (Antriebsschlupfregelung) = TCS (Traction Control System) Sistem de Control al Tractiunii
                            In cazul in care se constata o crestere brusca a numarului de turatii la rotile motorice, sistemul ASR actioneaza asupra comenzii motorului, reduce puterea acestuia si impiedica prin franare rotirea rotii.
                            Astfel, sistemul permite procese de demaraj si accelerare fara rotirea pe loc a rotilor sau decalaj lateral, ceea ce mareste tractiunea si siguranta in special pe carosabil umed sau alunecos fiind cunoscut si ca sistemul de reglare pentru împiedicarea patinării deoarece impiedica rotirea rotilor de tractiune si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza: Traction Control: ETC, TC ori TCS

                            PS.
                            ASD refers to Automatic Locking Differential (limited slip)
                            ASR refers to Acceleration Skid Control
                            Last edited by orca; 09-11-2008, 20:20 PM.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by orca View Post
                              Daca ai cauciucuri bune se comporta foarte bine pe zapada cu conditia sa nu o bruschezi peste limite.
                              ASD nu este egal cu ESP.
                              "Mercedes' ASD system, which is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheelspin. Activation of the ASD system is indicated by a flashing amber triangle in the speedometer."
                              Cu engleza mea de balta vine tradus cam asha :
                              "Mercedes ASD sistem, este un control electronic de blocare hidraulica a diferenţialului, care se activează în mod automat atunci când tractiunea este solicitatata. Controlul electronic ASD permite blocarea diferenţialului de la un procent standard de 15% până la 100%. Cu toate acestea, ASD nu este un sistem de control al tracţiunii, acesta putand doar inbunatatii tracţiune mai degrabă decât preveni deraparea. Activarea sistemului ASD este indicata de iluminarea/clipirea triunghiui de pe ceasul vitezometrului.

                              Eu nu am ASD, ci am ASR care este un sistem ceva mai apropiat de ESP.
                              ASR (Antriebsschlupfregelung) = TCS (Traction Control System) Sistem de Control al Tractiunii
                              In cazul in care se constata o crestere brusca a numarului de turatii la rotile motorice, sistemul ASR actioneaza asupra comenzii motorului, reduce puterea acestuia si impiedica prin franare rotirea rotii.
                              Astfel, sistemul permite procese de demaraj si accelerare fara rotirea pe loc a rotilor sau decalaj lateral, ceea ce mareste tractiunea si siguranta in special pe carosabil umed sau alunecos fiind cunoscut si ca sistemul de reglare pentru împiedicarea patinării deoarece impiedica rotirea rotilor de tractiune si sporeste astfel stabilitatea la drum. Exista doua metode de baza: ori e micsorata electronic puterea motorului, ori se actioneaza frana rotii ce tinde sa se rasuceasca. ASR foloseste senzorii pentru turatia rotii ai ABS, pentru determinarea rotii care se rasuceste. Multi producatori numesc reglarea patinarii tractiunii in limba engleza: Traction Control: ETC, TC ori TCS
                              Multumesc...
                              Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF