Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My C 350 Cdi 4M Amg package

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Exact, acesta este site-ul lor.Ai tu cumva pusa folie asa pe vreo masina? Vreau niste pareri despre cum se vede, comporta la soare, etc.

    Comment


    • #32
      Nu mi-am pus pentru ca eu am ca hobby detailing-ul asa ca masinile se pastreaza ca noi prin aceasta intretinere constanta + faptul ca stau in garaj.

      In conditii normale de utilizare iti recomand fara nici un fel de retinere sa optezi pentru versiunea de 800e - toata capota, spoiler, aripi, oglinzi. Pe masinile deschise se observa o oarecare diferenta mai ales daca faci jumatate de capota.
      C 200 CDI
      ML 63 AMG
      S 55 AMG Long
      SL 55 AMG
      Yamaha R1
      Yamaha R6

      Comment


      • #33
        Originally posted by Baracuda View Post
        Nu mi-am pus pentru ca eu am ca hobby detailing-ul asa ca masinile se pastreaza ca noi prin aceasta intretinere constanta + faptul ca stau in garaj.

        In conditii normale de utilizare iti recomand fara nici un fel de retinere sa optezi pentru versiunea de 800e - toata capota, spoiler, aripi, oglinzi. Pe masinile deschise se observa o oarecare diferenta mai ales daca faci jumatate de capota.
        Da, stiu de hobby-ul tau si te felicit pentru rabdare si perseverenta!
        Varianta de 800e mi se pare si mie cea mai convenabila, dar dupa cum ziceai si tu, imi e frica sa nu se vada diferenta intre partea foliata si cea nefoliata, si in viitor daca as da-o jos, sa nu se fie diferente de nuanta, chair daca ei zic ca folia lasa sa treaca UV-urile.

        Comment


        • #34
          Multumesc frumos.

          Diferente se vad, dar nu de nuanta ci intre vopseaua protejata si cea care inevitabil o sa adune defecte. Din cate stiu eu acest tip de volie nu se ingalbeneste si nu prea vad ce probleme ai putea sa ai cu ea. Nu am citit mult pe site dar parca ofereau 10 ani sau garantie pe viata.

          Solutia optima (dpdv estetic) este sa faci toata masina. Din pacate este si destul de costisitoare.
          C 200 CDI
          ML 63 AMG
          S 55 AMG Long
          SL 55 AMG
          Yamaha R1
          Yamaha R6

          Comment


          • #35
            Originally posted by Baracuda View Post
            Multumesc frumos.

            Diferente se vad, dar nu de nuanta ci intre vopseaua protejata si cea care inevitabil o sa adune defecte. Din cate stiu eu acest tip de volie nu se ingalbeneste si nu prea vad ce probleme ai putea sa ai cu ea. Nu am citit mult pe site dar parca ofereau 10 ani sau garantie pe viata.

            Solutia optima (dpdv estetic) este sa faci toata masina. Din pacate este si destul de costisitoare.
            Da, ofera garantie si ti-o inlocuiesc daca se rupe sau se deterioreaza.Ca si bani este destul de scumpa o full infoliere, o sa merg sa o masoare ca sa imi dea un pret aproximativ, dar cred ca peste 2000e, in comparatie cu S-ul acela.La banii astia, poti sa ii tragi si o vopsea dupa ce se matuieste, asa ca idee.
            Am vazut ca te pricepi si la xenoane, am gasit niste posturi alea tale pe un alt forum..vezi si pe al meu la C classe -Discutii despre model si zi-mi ce parere ai.Merci!

            Comment


            • #36
              Parerea mea este ca faci o mare greseala cu acele 6000k. Pierzi foarte multi lumeni de la OEM (4300) la 6000k. Pe langa asta o sa ai o vizibilitate redusa pe carosabil ud, lumina de 6000k fiind "absorbita" mult mai usor.

              Eu am cautat pt motocicleta un kit de 4300k pana mi-au iesit ochii din cap, pana la urma m-am multumit cu un kit de 5000k (asa cu jumatate de gura zis "multumit")

              Repet, dpmdv OEM e sfant. Atat estetic cat si functional. Cu 6000k risti sa ajungi la categoria kitsch (parere personala)
              C 200 CDI
              ML 63 AMG
              S 55 AMG Long
              SL 55 AMG
              Yamaha R1
              Yamaha R6

              Comment


              • #37
                Originally posted by Baracuda View Post
                Parerea mea este ca faci o mare greseala cu acele 6000k. Pierzi foarte multi lumeni de la OEM (4300) la 6000k. Pe langa asta o sa ai o vizibilitate redusa pe carosabil ud, lumina de 6000k fiind "absorbita" mult mai usor.

                Eu am cautat pt motocicleta un kit de 4300k pana mi-au iesit ochii din cap, pana la urma m-am multumit cu un kit de 5000k (asa cu jumatate de gura zis "multumit")

                Repet, dpmdv OEM e sfant. Atat estetic cat si functional. Cu 6000k risti sa ajungi la categoria kitsch (parere personala)
                Da stiu ca pierd vreo 300-400 lumeni la trecerea la 6000k, asta ar fi singurul dezavantaj major.Oricum imi aduce cineva pt o proba niste becuri de 6000k si o sa vad cum arata si cum lumineaza, daca nu o sa incerc sa imi schimb ledurile din pozitii cu unele mai albe ca sa nu mai fie diferenta.De DRL+pozitii ce parere ai?

                Comment


                • #38
                  Nu am pe nici o masina DRL. Eu mi-am schimbat pozitiile cu bluevision si sunt foarte ok, culoare alba. Nu-ti pare putin peste mana sa modifici sistemul OEM cand poti mult mai usor sa optezi pentru alta culoare la pozitie astfel incat sa se potriveasca cu 4300k ?

                  Imi pare o alegere cel putin ciudata, nu am mai auzit pe cineva care are xenon OEM (bixenon chiar) sa caute modificari aftermarket.
                  C 200 CDI
                  ML 63 AMG
                  S 55 AMG Long
                  SL 55 AMG
                  Yamaha R1
                  Yamaha R6

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Baracuda View Post
                    Nu am pe nici o masina DRL. Eu mi-am schimbat pozitiile cu bluevision si sunt foarte ok, culoare alba. Nu-ti pare putin peste mana sa modifici sistemul OEM cand poti mult mai usor sa optezi pentru alta culoare la pozitie astfel incat sa se potriveasca cu 4300k ?

                    Imi pare o alegere cel putin ciudata, nu am mai auzit pe cineva care are xenon OEM (bixenon chiar) sa caute modificari aftermarket.
                    Pai asta am intentionat din start, ca lumina pozitiilor sa se potriveasca cu cea a DRL-urilor, nu cu cea a Xenoanelor.Dar dupa ce mi-am pus ledurile, lumina e putin albastruie si am zis sa fac o incercare cu un bec de 6000k sa vad cum ar arata.Nu am modificat nimic la masina si nici nu intentionez, sunt deocamdata in stadiul de proba, normal ca nu as schimba sistemul original de xenon.Bluevision de la Philips iti da erori?

                    Comment


                    • #40
                      Nu, am pe pozitie si totul este ok.
                      C 200 CDI
                      ML 63 AMG
                      S 55 AMG Long
                      SL 55 AMG
                      Yamaha R1
                      Yamaha R6

                      Comment


                      • #41
                        Folie Carbon?

                        La sugestia colegului Baracuda si dupa ce am vazut niste poze cu C-uri albe cu elemente de carbon aplicate, ma bate gandul sa imi pun folie de carbon pe unele elemente alea masinii-grila, oglinzi, spoiler spate(partea neagra dintre evacuari), cadrul geamului(stalpul), etc.Din research am descoperit ca cea de la 3M are calificative bune.Are cineva aplicata asemenea folie? Astept sugestii, recomandari, sfaturi, etc.

                        Merci!

                        Comment


                        • #42



                          Cred ca asta iti trebuie...arunca o privire!

                          Comment


                          • #43
                            Eu am vazut anul trecut un Corvette argintiu (culoare banala) tras complet in folie, arata senzational masina.

                            L-a costat 30mil toata masina asa ca pe tine n-ar trebui sa te coste mai mult de 5. Singura problema pe care o vad eu este rezistenta materialului la spalat, 99% din spalatorii folosesc MAFRA care este cunoscuta pentru agresivitatea cu care ataca lacul si imbatraneste chederele si alte ornamente.
                            C 200 CDI
                            ML 63 AMG
                            S 55 AMG Long
                            SL 55 AMG
                            Yamaha R1
                            Yamaha R6

                            Comment


                            • #44
                              Corvette cu 30 mil? Imi iau si eu...

                              Comment


                              • #45
                                Vorbeam de folie, ea a costat 30mil pt toata masina
                                C 200 CDI
                                ML 63 AMG
                                S 55 AMG Long
                                SL 55 AMG
                                Yamaha R1
                                Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF