Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211 / S211 200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W211 / S211 200 kompressor

    Salutare din nou, cu o alta masina.

    Cea veche am vandut-o in 2019, topicul aici: https://www.clubmercedes.ro/forum/di...11-s211-280cdi

    De data asta am trecut la benzina, 1.8 kompressor, 2004, avantgarde, cu cateva optiuni obligatorii ca xenon, trapa, piele macar partiala, tempomat, scaune incalzite, break cu suspensie autoreglabila pe spate. Mi-ar fi placut carligul, piele complet, poate hayon automat. Dar pot trai fara ele.

    Masina e cumparata personal de mine din Germania, am venit 1800km continuu cu ea, la un consum la pompa de 7,9 cu plinul de germania si 8,2 cu plinul din Austria. Mers aproape mereu cu 110km/h. In bord arata mult mai mult, vreo 10,4 la un moment dat si am ajuns in Romania cu un 8,9 pe bord. Si asa mi se pare ca la cum am mers de elegant si usor as fi meritat un consum si mai mic de 8.

    Masina va primi o instalatie de GPL de pe o masina donoare care e dauna. Insa trebuie s-o iau la verificat putin, la vreo 150km de cand am plecat mi-a dat un missfire pe cilindrul 1. Am sters din mers eroarea si de acolo nu a mai dat. Masina avea si cand am testat-o si o parte din Germania un fel de vibratie in caroserie. Eram convins ca este rulmentul central de la cardan insa mergand mai mult am totusi senzatia ca masina cand vibra de fapt mergea in 3 cilindri. Ramane de cercetat.

    Parking-ul nu functioneaza, in sensul ca si pe fata si pe spate cand ar trebui sa se aprinda becurile la apropiere la mine se aprind 2 beculete rosii si nu se intampla nimic. Cum scad viteza sub 10km/h se activeaza fata, bipaie, se aprind cele 2 leduri rosii centrale si asta e tot.La fel si spatele. Ramane de vazut si cercetat de asemenea la o scanare mai amanuntita cu Star-ul.

    Posibil sa fi fost usor ciufulita pe fata si sa-i fi pus proprietarul faruri de facelift. Urme nu prea are pe lonjeroane, aripi insa e doar o banuiala. Oricum arata si se vad foarte bine farurile. Clar lupele sunt foarte bune. Becurile mai putin, unul da sa palpaie cateodata usor. Dar astea sunt consumabile, o sa le schimb oricum asa cum am facut si pe cealalta. Au contat putin becurile xenon noi.

    Are ceva rugina pe hayon, vreo 2 puncte insa "deocamdata" pot trai cu asta.

    In rest, vorba aia nu bate, nu troncane, nu merge!

    Sta bine pe sosea, pernele par ok, franele sunt ok.

    In prima faza o sa schimb bujiile cu unele Laserline de la NGK pt GPL, o sa mut bobinele de la 1 la 4, sa vad daca reapare intreruperea, pe ce cilindru va aparea.
    Uleiul il las pana in primavara, are 5000km de la schimb. Poate atunci ii schimb si uleiul in cutie.
    Intreruperea ar mai putea fi si de la o garnitura proasta in zona bujiilor. Ar fi super simplu asa. Asta pt ca un meltean a umblat pe la capacul supapelor si a pus niste silicon negru pe acolo. Oricum am vazut ca e una dintre bubele OM271 acea garnitura. Asa am acces la variatoare si le pot verifica sincronizarea si intinderea lantului.

    Cam atat despre masina. Revin cu surprizele pe masura ce ele vor aparea.

    Daca aveti sfaturi sau recomandari privind acest motor, sunt disponibil sa cheltuiesc niste bani.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

  • #2
    Arata bine. Sa te țină!

    Cu gpl cred ca te descurci cu actele.

    La motorul asta distributia cere verificare. Faci cum ai zis cu capacul.
    ia ceva tester cat de ieftin si te uiti la trimuri.
    Test de vacuum pe masina mea



    Motorul asta mai are probleme cu ulei care intra prin mufe, vin din directia variatoare. Relativ usor de rezolvat chiar si simplist bagi cositor pe fire sau bineînțeles ca la carte...


    Probabil ai senzori parcare defecti, daca tii mana pe ei fff usor apasata simti cum vibreaza. Ai nevoie de ajutor care sa tot puna cheia si sa activeze senzorii.

    Senzorii se pot monta demonta fara sa dai barele jos. Cine zice altfel habar nu are.

    Sbc ul nu știu cum sa ul verifici, pt ca degeaba pui star sa te uiti la uzura, pt ca acea uzura poate fi resetată.

    ​​​​​​Cand mai ai dubii despre o vibratie, scoate motorul la liber. Daca tot asa face e clar.

    Totodata motorul cand merge in 3 vibreaza doar pe accelerație nu si pe frana de motor.

    Comment


    • #3
      Vad ca ai ramas pe metereze cu Mercedes-ul. Inca nu te-ai saturat de el.

      Ralanti-ul nu fluctueaza, as spune ca partea de furtunuri de sub filtru ar fi ok. Insa cand vine caldura si pot lucra afara o sa le schimb.

      Am vazut pe net cum mai curge ulei pe la acele capace/ magneti de la variatoare. Exista pe un rahat de bani garniturile pe original si se schimba super simplu. Insa am senzatia ca uleiul iese si prin mufa lor, nu doar intre capac si motor. Acolo nu stiu cum se poate rezolva in afara sa schimbi capacele cu totul. Suplimentar am vazut ca lumea monteaza pe fiecare dintre ele o prelungire de cablu care sa nu mai lase uleiul sa se scurga. Cica uleiul scurs se mai duce pe mufa senzorului O2 de la catalizator si mai altereaza semnalul citit.

      SBC-ul e ok, nu anunta nimic nasol deocamdata. Si cand o fi nasol, il reparam.

      Spui ca daca tin mana pe senzorii de parcare, ar trebui sa-i simt pe aia care functioneaza?

      Voiam de mult sa iau o clona Delphi pt scanat multimarca care are si anulare SBC si PTS pt citire senzori.

      Comment


      • #4
        Sunt pe metereze din nevoie nu de voie. Masina e la vânzare, dar nu se vinde, ei imi explica ca 1000 1500e e pretul pietei, eu ii trimit sa cumpere taxi.
        deocamdată din August sta degeaba.
        tu cam la ce prețuri le ai luat? Dat? Eventual trimite mesaj separat.

        E buna Delphi pt ce vrei tu. Pt senzori trebuie sa tii degetul intr un fel anume. Mai greu pana te prinzi. Plus ca din moment e se fac ledurile rosii, senzorii se opresc.


        Eu la sbc schimb placute si lichid fara tester.
        Cat timp nu împingi lichid spre sbc, adica desfaci aerisitorul, n are ce se întâmpla.
        Aerisirea se poate face gravitațional. Deschizi aerisitorul si curge lichidul singur.
        Totul e sa nu golesti de tot teava.

        Pt ulei vezi de ai ulei in mufe. Daca nu ai n ai ce repara. Daca ai poti taia izolatia, lipești niste cositor si va opri curgerea uleiului. Merge prin capilaritate.

        Comment


        • #5
          Nu e un mare secret, m-a dus acasa cam la 4000euro. Poate gaseam si putin mai ieftine dar sigur erau si mai scumpe. Nu am vrut o investitie mare intr-o masina euro4 pt ca nu stim ce va sa fie.
          Oricum o sa mai bag bani in ea pt ca sunt damblagiu asa ca am vrut sa am o baza buna dar nu neaparat cea mai buna. Lucrul SH ramane lucru SH.
          La cat de frig e afara cred ca varianta cea mai putin friguroasa e sa iau testerul si sa ma uit pe la sonda lambda, pe la injectoare poate imi afiseaza compensarile, pe la amestec, etc.

          Comment


          • #6
            Cel mai bine. Multe dinastea scumpe arata bine si atat. Am vazut si mentalitatea asta sa ceri multe mii euro pe o masina rulata 3 4sute mii.
            doar ca omul a ingrijit o, a se citi, a schimbat ce s a stricat si atat si mai are pretentia ca masina e noua ca in prima zi ca doar arata bine.

            sh tot sh ramane, cu cat bagi mai putin cu atat esti mai fericit. 211 e deja o platforma de 20 ani.

            As renunta cu placere la a mea dar la 1500 pot sa trag de ea lejer inca 2 3 anu in maxima bataie de joc, ca prețul nu ii mai scade.

            Avand in. Vedere ca a ta e break si benzina, la vanzare, la noi, va fi jale chiar daca o pui azi.

            Comment


            • #7
              Salutare,
              nu am mai scris de mult pe aici.

              Ce am mai facut intre timp pe la masina:
              -schimbat garnituri capac culbutori si bujii
              -schimbat curea si vreo 2 role
              -schimbat becurile xenon cu unele noi
              -montat GPL

              Am descoperit acum ca nu baga rece si am ceva erori pe HVAC. Becul de AC nu blincane, ceea ce ma duce cu gandul ca are ceva presiune in instalatia AC insa cand apas butonul de AC nu pleaca compresorul. Sau cel putin nu se simte ca pleaca, totusi butonul ramane aprins. Cu testerul Delphi nu reuseste sa efectueze un test al clapetelor si nici sa le reinitializeze, da eroare.
              Pe tester zice ceva de partea stanga, eroare mecanica la vent air flap. Si un actuator motor care cica nu masoara corect. Pe centru vad ca nu arunca aer deloc, pe laterale baga bine doar ca numai cald. Am citit pe undeva pe net ca ramane un distribuitor de caldura blocat pe undeva pe la motor pe acolo.
              Papa ceva ulei, cam 1l la apox. 3000-3500km. Nu reusesc inca sa-mi dau seama exact. Urmeaza sa-i fac schimb de ulei si sa-i bag ulei bun. Acum are un Shell Ultra 5w40 in care nu am incredere. O sa-i bag 0w40 Mobil 1, am folosit la vechiul W211 si era ok. O sa vad atunci consumul de ulei.
              Tot acum ca vine caldura, cand o sa-i schimb uleiul de motor o sa-i fac schimbul de ulei cutie, filtru si mufa de conectare.
              Parktronicul inca nu merge, pe tester pare ca nu are alimentare. Ori modulul Parktronic ciufulit ori vreo mufa de alimentare da jos tot sistemul.

              Daca stiti pe cineva cu Star prin Bucuresti dati-mi si mie un contact. M-as duce sa-mi spuna mai multe despre HVAC, ce e ciufulit mai exact. Poate reuseste sa vada si presiunea din instalatia AC, sa pot sa-mi dau seama daca are sau nu freon. Eu nu am gasit cu Delphi presiunea. Imi apare doar ca e AC off si nu-l pot da pe on, chiar daca butonul in bord este pe ON.

              Spor la toata lumea!

              Comment


              • #8
                Salut,

                (0729) 485 987 - Marian (Popeye), the best.

                Comment


                • #9
                  Ai sub ștergătoare o electroelectrovalva.Clapetele, unele din ele sunt schimbabile, doar dai plansele de sub bord jos, fie de la pasager fie sofer.
                  dar înainte de asta test cu star ca are o opțiune speciala prin care le diagnostichezi si vede care misca si care nu.
                  Si freonul tot pe star se vede, desi s ar putea sa il vezi in meniul secret al climei.

                  In rest asa e cu masinile astea. Nu te plictisești.
                  important e sa te rezumi la ce e strict necesar si ce poti face cu bani putini sau ce iti aduce un castig sigur gen cum e gazul.

                  Restul lasa le in plata Domnului ca mortul de la groapa nu se mai întoarce.
                  Nu te grabi sa rezolvi din lucrurile neesențiale.


                  Last edited by Sharky; 05-09-2023, 06:57 AM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF