Salutare din nou, cu o alta masina.
Cea veche am vandut-o in 2019, topicul aici: https://www.clubmercedes.ro/forum/di...11-s211-280cdi
De data asta am trecut la benzina, 1.8 kompressor, 2004, avantgarde, cu cateva optiuni obligatorii ca xenon, trapa, piele macar partiala, tempomat, scaune incalzite, break cu suspensie autoreglabila pe spate. Mi-ar fi placut carligul, piele complet, poate hayon automat. Dar pot trai fara ele.
Masina e cumparata personal de mine din Germania, am venit 1800km continuu cu ea, la un consum la pompa de 7,9 cu plinul de germania si 8,2 cu plinul din Austria. Mers aproape mereu cu 110km/h. In bord arata mult mai mult, vreo 10,4 la un moment dat si am ajuns in Romania cu un 8,9 pe bord. Si asa mi se pare ca la cum am mers de elegant si usor as fi meritat un consum si mai mic de 8.
Masina va primi o instalatie de GPL de pe o masina donoare care e dauna. Insa trebuie s-o iau la verificat putin, la vreo 150km de cand am plecat mi-a dat un missfire pe cilindrul 1. Am sters din mers eroarea si de acolo nu a mai dat. Masina avea si cand am testat-o si o parte din Germania un fel de vibratie in caroserie. Eram convins ca este rulmentul central de la cardan insa mergand mai mult am totusi senzatia ca masina cand vibra de fapt mergea in 3 cilindri. Ramane de cercetat.
Parking-ul nu functioneaza, in sensul ca si pe fata si pe spate cand ar trebui sa se aprinda becurile la apropiere la mine se aprind 2 beculete rosii si nu se intampla nimic. Cum scad viteza sub 10km/h se activeaza fata, bipaie, se aprind cele 2 leduri rosii centrale si asta e tot.La fel si spatele. Ramane de vazut si cercetat de asemenea la o scanare mai amanuntita cu Star-ul.
Posibil sa fi fost usor ciufulita pe fata si sa-i fi pus proprietarul faruri de facelift. Urme nu prea are pe lonjeroane, aripi insa e doar o banuiala. Oricum arata si se vad foarte bine farurile. Clar lupele sunt foarte bune. Becurile mai putin, unul da sa palpaie cateodata usor. Dar astea sunt consumabile, o sa le schimb oricum asa cum am facut si pe cealalta. Au contat putin becurile xenon noi.
Are ceva rugina pe hayon, vreo 2 puncte insa "deocamdata" pot trai cu asta.
In rest, vorba aia nu bate, nu troncane, nu merge!
Sta bine pe sosea, pernele par ok, franele sunt ok.
In prima faza o sa schimb bujiile cu unele Laserline de la NGK pt GPL, o sa mut bobinele de la 1 la 4, sa vad daca reapare intreruperea, pe ce cilindru va aparea.
Uleiul il las pana in primavara, are 5000km de la schimb. Poate atunci ii schimb si uleiul in cutie.
Intreruperea ar mai putea fi si de la o garnitura proasta in zona bujiilor. Ar fi super simplu asa. Asta pt ca un meltean a umblat pe la capacul supapelor si a pus niste silicon negru pe acolo. Oricum am vazut ca e una dintre bubele OM271 acea garnitura. Asa am acces la variatoare si le pot verifica sincronizarea si intinderea lantului.
Cam atat despre masina. Revin cu surprizele pe masura ce ele vor aparea.
Daca aveti sfaturi sau recomandari privind acest motor, sunt disponibil sa cheltuiesc niste bani.
Cea veche am vandut-o in 2019, topicul aici: https://www.clubmercedes.ro/forum/di...11-s211-280cdi
De data asta am trecut la benzina, 1.8 kompressor, 2004, avantgarde, cu cateva optiuni obligatorii ca xenon, trapa, piele macar partiala, tempomat, scaune incalzite, break cu suspensie autoreglabila pe spate. Mi-ar fi placut carligul, piele complet, poate hayon automat. Dar pot trai fara ele.
Masina e cumparata personal de mine din Germania, am venit 1800km continuu cu ea, la un consum la pompa de 7,9 cu plinul de germania si 8,2 cu plinul din Austria. Mers aproape mereu cu 110km/h. In bord arata mult mai mult, vreo 10,4 la un moment dat si am ajuns in Romania cu un 8,9 pe bord. Si asa mi se pare ca la cum am mers de elegant si usor as fi meritat un consum si mai mic de 8.

Masina va primi o instalatie de GPL de pe o masina donoare care e dauna. Insa trebuie s-o iau la verificat putin, la vreo 150km de cand am plecat mi-a dat un missfire pe cilindrul 1. Am sters din mers eroarea si de acolo nu a mai dat. Masina avea si cand am testat-o si o parte din Germania un fel de vibratie in caroserie. Eram convins ca este rulmentul central de la cardan insa mergand mai mult am totusi senzatia ca masina cand vibra de fapt mergea in 3 cilindri. Ramane de cercetat.
Parking-ul nu functioneaza, in sensul ca si pe fata si pe spate cand ar trebui sa se aprinda becurile la apropiere la mine se aprind 2 beculete rosii si nu se intampla nimic. Cum scad viteza sub 10km/h se activeaza fata, bipaie, se aprind cele 2 leduri rosii centrale si asta e tot.La fel si spatele. Ramane de vazut si cercetat de asemenea la o scanare mai amanuntita cu Star-ul.
Posibil sa fi fost usor ciufulita pe fata si sa-i fi pus proprietarul faruri de facelift. Urme nu prea are pe lonjeroane, aripi insa e doar o banuiala. Oricum arata si se vad foarte bine farurile. Clar lupele sunt foarte bune. Becurile mai putin, unul da sa palpaie cateodata usor. Dar astea sunt consumabile, o sa le schimb oricum asa cum am facut si pe cealalta. Au contat putin becurile xenon noi.
Are ceva rugina pe hayon, vreo 2 puncte insa "deocamdata" pot trai cu asta.
In rest, vorba aia nu bate, nu troncane, nu merge!

Sta bine pe sosea, pernele par ok, franele sunt ok.
In prima faza o sa schimb bujiile cu unele Laserline de la NGK pt GPL, o sa mut bobinele de la 1 la 4, sa vad daca reapare intreruperea, pe ce cilindru va aparea.
Uleiul il las pana in primavara, are 5000km de la schimb. Poate atunci ii schimb si uleiul in cutie.
Intreruperea ar mai putea fi si de la o garnitura proasta in zona bujiilor. Ar fi super simplu asa. Asta pt ca un meltean a umblat pe la capacul supapelor si a pus niste silicon negru pe acolo. Oricum am vazut ca e una dintre bubele OM271 acea garnitura. Asa am acces la variatoare si le pot verifica sincronizarea si intinderea lantului.
Cam atat despre masina. Revin cu surprizele pe masura ce ele vor aparea.
Daca aveti sfaturi sau recomandari privind acest motor, sunt disponibil sa cheltuiesc niste bani.

Comment