Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E240 Elegance, Designo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes E240 Elegance, Designo

    Preambul
    In capul meu, de tanar fiind, cuvintele AMG si Designo au fost mereu cuvinte la care ma emotionam. Brosura aia DESIGNO (atasat foto) o am din Germania 2002-2003 circa, am avut privilejiul sa am o bursa in Erfurt/Ilmenau in facultate.
    Lesne de inteles ca am chiulit de la niste ore, doar sa vad dealerul local de MB. De unde, asa cum se observa, n-am plecat cu mana goala :-)
    F.interesant cum lucreaza universul, dupa atatia ani.
    Am ramas fascinat de brosura asta, intrucat la final, in ultima pagina cartonata, are un buzunar unde sunt mostre de culori si tapiserii din piele. Deci, la vremea aia, chiar aveai cum sa-ti personalizezi masina dupa bunul plac.
    Combinatia mystic-rot la interior si exterior, dupa cum se vede din brosura, erau la ... CLK. Dar cineva a avut inspiratie zic eu si a transbordat-o pe E.

    Poate va intrebati de ce mi-am mai luat un 211 ?
    In mare, mi-a fost mila de ea. Nu ca`s eu "Salvator Mundi", dar chiar am zis ca nu e ok s-o las donatoare pentru altii, avand in vedere ca este cel putin o masina unicat (combinatie de culori).
    Google-ul asta si isi face treaba si in display-urile de reclama imi arata o reclama la cateva anunturi de pe Autovit.
    Dau click si m-am indragostit la prima vedere.

    Este un Mercedes E240 echipare Elegance, manual (mai rar asa ceva), pachet Designo interior - exterior, cu relativ putini kilometri raportat la varsta ei. Masina a fost achizitionata de noua, de la acelasi dealer.
    Dar, care a avut un nenoroc la un moment dat sa dea de cineva care a ciopartit-o si a tratat-o ca pe o ... femeie de moravuri usoare. Detaliez mai incolo.

    Asta este decodarea:

    Code Description
    037U DESIGNO MYSTIC RED PAINT
    205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
    220B INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
    230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
    249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
    401 SINGLE SEATS
    551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
    567L RUMANIA
    580 AIR CONDITIONER
    5XXL EUROPE
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
    668 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
    669 10 LITERS OF FUEL AND MODE OF PACKING VE I
    803 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
    840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
    841A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
    882 INTERIOR SAFEGUARD
    915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
    926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
    983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
    M112 V6-GASOLINE ENGINE M112
    M26 DISPLACEMENT 2.6 LITER
    X00 LEATHER, DESIGNO, UNI-COLOR
    X13 DESIGNO MYSTIC RED SINGLE-COLOR LEATHER
    Y96 2-TONE DES. LEATHER ST. WH.+DES. LEATHER SEL. LEV

    Am achizionat-o de la un dealer mare de MB, din vestul tarii, caruia vreau sa-i multumesc pentru urmatoarele:
    1) atitudine : au avut rabdare cu mine, nu`s cel mai simpatic om din lume; apreciez enorm ca nu m-au luat cu - "stiti ? mai inca 20 de persoane interesate ...."; totul a fost ritmul meu; Eu personal cand vad ceva, incepe sa apara erectia emotioanala, mi-am dezvoltat un obcei sa nu actionez la impuls; daca dupa o saptamana, inima inca bate, clar ca in directia aia trebuie sa ajung.
    2) profesionalism: stiam ce iau si care sunt riscurile asociate, ma refer la ordin tehnic. Am avut filme, fotografii, tot ce am avut nevoie sa iau o decizie
    3) rabdare: m-au asteptat si au avut rabdare sa-mi gasesc un transportator sa mi-o aduca in celaltalt colt de tara (da, aveti dreptate, am luat-o fara s-o vad)

    Deci, am gasit transportator, in 2 zile am avut-o in service.
    Masina nu pornea, probleme destul de complexe pe electric, pom de craciun in bord, interior deteriorat (l-am lasat la final) - cam astea erau un mare problemele ei;
    Cu rabdare am inceput sa le iau pe rand. Am uitat sa va zic - intre timp a fost o furtuna in zona respectiva, astfel incat pe capota ei, inainte de plata, aterizasera niste caramizi. Un om normal, cred eu, s-ar fi retras demult din discutie si negociere.

    Dupa cateva mii de lei mai incolo (lucrari electrice, baterie mica, baterie mare, sigurante schimbate, pompe de carburant, garnituri bloc valve - pierdea ulei ca la balamuc), am ajuns la partea de tinichigerie.
    Mai sus tomite afirmasem ca simt fluturi in stomac cand aud Designo si AMG; Merg cei de la service la un renumit producator de vopsele (reprezentanta mai bine zis), cu codul in buzunar. Vrem si noi X grame de vopsea, codul Y. Baga respectivul codul in sistem - "Baieti, ia aduceti voi certificatul la masina asta, tare cred ca ii scot eu din cap Mercedesul clientului asta a vostru traznit ... " si chiar asa a fost; o vopsea DESIGNO, in cazul meu, e de 4-5 ori mai scumpa decat o vopsea normala. Are legatura ca e mai multe straturi, ceva mai tare ca o perla, din ce-am inteles. Inghit in sec si aia e. Pe moment, am zis in gand - "F%&k you, Designo !";

    Dar si cand a fost gata ? well, am uitat de suma indecenta platita pentru un vopsit de capota si cateva retusuri.
    Fratilor deci in soare, e ca o femeie faina goala. Eu vad masina asta ca o bijuterie, ca si cum mi-as fi luat un alt ceas.
    De la distanta pare rosu-burgundi, de aproape e un mov, deci un festin pentru ochi, nu regret nicio secunda.

    Actualmente circul cu ea in fiecare zi; si da, e un efort financiar sa duci 15-22 litri in urban, iar in extra-urban mai jos de 8 n-am convins-o.
    De taxe ce sa zic ? ca la balamuc, cei de la Primarie isi freaca de pe acum maine pentru anul viitor in Martie. Momentan, doar cei de la asigurari s-au bucurat; am luat-o si pe o firma de-a mea, unde nu mai am masini inregistrate, deci am pornit din plin ca sa zic asa.

    Actualmente mai sunt mici "nimicuri" le zic eu;
    - roata de rezerva (nu a avut chit de pana)
    - cheie de roti
    - audio - Radiocasetofonul are un mic joc, cu siguranta cineva a incercat un retrofit; nu`s hotarat daca sa merg pe ceva original sau ceva ... mai actual ca si tehnologie.
    - buzunar sertar scaun pasager lipsa;
    - interior - aici vor intra multe sute de EUR, chiar spre mie; imi propun sa conserv interiorul, culoarea, nici prin cap nu-mi trece sa schimb ceva la interior.

    Jantele originale au intrat la reconditionat (fiind horror - horror) actualmente are imprumut de la celalalt 211 un set de jante si pneuri noi.

    Ce imi place la ea ? (raportat si la 211.le diesel)
    - sound-ul motor; e ca un drog care mi-l administrez; ii place maxim dupa 2500 - 3000 ture, bucurandu-ti urechea de ceva fain; de multe ori inchid radio-ul ;
    - interiorul - desi in scurt timp va fi aici un mare santier; imi place cum la volan au imbinat cele 2 nuante - rosu inchis si negru; faina combinatie;
    - faptul ca vopseaua exterioara bate in mai multe nuante, dar cumva apropiate - rosu burgundi, spre mov, depinde cum te uiti;
    - imi place racirea din scaune, dar mi-e ca daca fac abuz, o sa intru pe antibiotice.
    - farurile xenom cu spalator; clar o diferenta fata de H7;

    Ce nu-mi place la ea ? (raportat la 211)
    - exista o diferenta considerabila de consum; consistenta as putea spune ...
    - interiorul inca imi sta pe creier, de abia astept sa deschid santierul. Scaunele din piele ventilata imi par mai putin confortabile cu cele textil.


    Va tin la curent cum evolueaza experienta asta, dar as zice ca de aici incolo i s-a schimbat soarta.
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?

    Sa o stapanesti sanatos!

    Nu vad inca poze cu ea…

    Comment


    • #3
      Din ce descrii e mai cazan ca a mea.
      bafta, ca vad ca rabdare ai.

      Pt asta sunt masinile astea cand nu te uiti la bani... ca ele cer si tot ceeer.

      Ai ceva jante speciale?
      Eu am gasit cu 900 lei de 17 de facelift in stare buna. Una a fost retusata usor cu 200lei.

      Cum de nu iei un s class?
      eu cand m am dat jos din s si m am urcat in 211 am avut impresia ca m am pus in logan.
      Noroc ca nu e 2 2.


      Daca tot au desfacut la supape sper ca ti au verificat intindere lant si stare tacheti. Si starea generala a motorului. Ideal arata argintiu, ok e galben auriu, daca e rosu sau mai rau brun roscat...masina aia n a vazut multe schimburi de ulei.

      Pompe combustibil? Are doar una, cealalta e un filtru, se cumpara cartus, febi 50lei. Restu se refoloseste ca n are ce se strica.
      Last edited by Sharky; 06-21-2022, 14:40 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by haro View Post
        Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?

        Sa o stapanesti sanatos!

        Nu vad inca poze cu ea…
        Hai s-o luam asa ... Mai degraba iti spun ce nu sunt: nu sunt un samsar de masini.
        Cand eram mic, n-am avut o situatie financiara ok, si pe la 18-20 ani am avut niste mari frustrari vazand ca mai toti in jurul meu aveau masini (ale lor, ale parintilor, ale prietenilor) si cred ca de aici mi se trage acest hobby, aparent scapat de sub control.
        Nici la facultate situatia nu s-a ameliorat, ca sa ma vad cu actuala mea sotie, parcurgeam si 15 km/zi, pe jos (rareori foloseam transportul in comun, intrucat ... presupunea niste costuri)

        20 de ani mai incolo, in viata de zi cu zi sunt antreprenor, am 4 firme, zona servicii retail.

        O alta aparenta ar putea fi: hazardul financiar.
        Ma gandesc ca poate sunt tineri care citesc aceste posturi si aceste randuri.
        Am o regula de la care nu ma abat niciodata - intotdeauna aloc bani intr-un proiect, pe care daca i-as pierde, nu ar avea niciun impact financiar asupra familiei, afacerilor sau a altor aspecte din viata mea privata. Cu alte cuvinte, cheltui doar daca: 1) am pus bani deoparte 2) nu sunt alte urgente personale 3) cashflow-ul afacerilor mele este predictibil si nu se intrezaresc situatii de presiune la plati, etc.
        Ca idee, doar sotiei mele i-am luat intotdeauna masini noi, alocand cumva bugete mai mari.
        Deci pentru mine sunt bani care daca i-as pierde, aia e, mi-ar parea rau evident dupa fiecare mic cazan al meu, dar pierderea nu ar avea nicun impact (decat o parere de rau, eventual)

        Si ca sa fiu si mai religios decat atat: intrucat in colectie mai sunt o Dacie 1310 si un Trabant, (au nevoie intensiv de dragoste si ... bani) plus W124 achizitionat recent, am hotarat sa pun la vanzare celalalt 211 plus 124-le restaurat.
        Mai pe romaneste spus, cu bani personali, imi propun sa rezolv probleme personale de hobby, fara sa apelez la economii.

        Nu va suparati ca fac aceste mentiuni, asta e filozofia mea si, gandindu-ma la cei mai tineri, tind sa le impartasesc.
        (era un tinerel pe aici, acum o perioada, vroia sa ia un S600 - W220, ca asa vazuse pe YT si i se parea cool si fain sa reconditioneze asa ceva.)
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sharky View Post
          Din ce descrii e mai cazan ca a mea.
          bafta, ca vad ca rabdare ai.

          Pt asta sunt masinile astea cand nu te uiti la bani... ca ele cer si tot ceeer.

          Ai ceva jante speciale?
          Eu am gasit cu 900 lei de 17 de facelift in stare buna. Una a fost retusata usor cu 200lei.

          Cum de nu iei un s class?
          eu cand m am dat jos din s si m am urcat in 211 am avut impresia ca m am pus in logan.
          Noroc ca nu e 2 2.


          Daca tot au desfacut la supape sper ca ti au verificat intindere lant si stare tacheti. Si starea generala a motorului. Ideal arata argintiu, ok e galben auriu, daca e rosu sau mai rau brun roscat...masina aia n a vazut multe schimburi de ulei.

          Pompe combustibil? Are doar una, cealalta e un filtru, se cumpara cartus, febi 50lei. Restu se refoloseste ca n are ce se strica.
          Da, am luat-o intr-o stare mult mai urata decat se prezinta masina ta.
          Dar, asa cum ai zis si tu, am rabdare.

          Am uitat sa mentionez faptul ca SBC + Cutie manuala nu e la fel de intruziv si radical ca la SBC + cutie automata.
          Mi se pare mai "umana"; Normal ca atunci cand plec de pe 211 (oricare dintre ele) si ma urc in celelalte sau masina sotiei mi se pare ca n-am frane. Dar SBC + cutie manuala e mult mai ok.
          Cand mai conduce sotia 211.le (mai servesc ocazional un pahar de vin bun), mereu mentionez ca frana tine foarte de sus si nu e nevoie sa intre cu tocurile in radiator, iar dintii mei sa se infiga in acest mahon foarte frumos :-)

          Lantul este ok, nu sunt urme de uzura, ca sa raspund la toate intrebarile.
          Dar, asa cum imi indicai si in mesajele private, ma astept la o tradare de la debitmetru (si da, stiu ca tb. doar Bosch si original, nu alte prostii).
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #6
            Pun cateva fotografii, caci observ ca nu s-au incarcat in posturile anterioare.
            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Arata bine cazanu. Sigur sotia e incantata de culoare.

              De debitmetru n am zis nimic. De furtunuri si de vacuum. A meu merge perfect. Ies gaze, nu ezita, pe benzina adaptarile sunt aproape nule.
              deci swnzorii isi fac treaba.

              Iar legat de sonde lambda, bosch dupa cod original, gazele au iesit perfect de fiecare data! Dar stii si tu, nu repara ce nu e stricat...

              Nici eu nu mi am luat din bani, dar din pacate am alocat mai mult timp decat vroiam, credeam ca e nevoie...
              plus nervi cu mesteri nepriceputi sau nedocumentati...

              Last edited by Sharky; 06-22-2022, 11:59 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Sharky View Post
                Arata bine cazanu. Sigur sotia e incantata de culoare.

                De debitmetru n am zis nimic. De furtunuri si de vacuum. A meu merge perfect. Ies gaze, nu ezita, pe benzina adaptarile sunt aproape nule.
                deci swnzorii isi fac treaba.

                Iar legat de sonde lambda, bosch dupa cod original, gazele au iesit perfect de fiecare data! Dar stii si tu, nu repara ce nu e stricat...

                :-)

                Din pacate, sotia mea, ca si tine - "ce`i cu cazanul asta ? vinzi o masina bibelou ca sa mergi cu cazanul asta ... " cam asta e parerea dansei ;-)
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  Mai consuma si dublu, manuala deci nu trage in turele joase ca un diesel. Acu na. O faci tu...

                  Daca nu ai bagat bani pana acum in e220 vinde l, ca e clar ca iti pregateste niste surprize. Si banii ii bagi in cazanul designo. Sigur va intelege nevasta daca ii explici asa.

                  Comment


                  • #10
                    Sa stii ca e un mare noroc sa ai o sotie intelegatoare; imi dau seama cand ma duc si platesc impozitele sau tb. sa fac asigurari; atunci realizez ca defapt exagerez :-)

                    Eu as zice ca la consum e mai mult decat dublu. Dar nici GPL nu vreau sa-i pun. O las asa cum a gandit-o neamtul (aici sunt mai oldschool, stiu ...)

                    E220, daca ii fac un detaliling, inca mai miroase a noua. Eu sunt convins ca va fi o masina faina ptr urmatorul proprietar. Acum un an jumate, i-am schimbat bratele originale de fabrica si niste pivoti parca ... Va spun sincer, nici nu stiam ca are check engine sau pe unde este ...
                    Acum ca sunt hotarat sa o vand, a fost o experienta faina, sa iau ceva f.fain conservat, fata de altceva, care a fost .... uitata de lume, ca sa nu fiu foarte rau in exprimare.
                    Batai de cap versus liniste si incredere; cam la asta se rezuma discutia.
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by haro View Post
                      Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?
                      Fără nici o legătură directa cu autorul..

                      Vreau sa spun ca toată viata am fost "fascinat" de genul acesta de intrebari,frustrate : auzi, da tu cum faci de ai mai mult ca mine?
                      Un răspuns auzit în anumit context și care mi-a rămas în cap ar fi: probabil ca ne trezim și ne culcam la ore diferite!
                      În alta ordine de idei, felicitări și doar ptr faptul ca îți găsești timp liber ptr astfel de proiecte, fără sa mai zic de resurse.
                      Cat privește viitorul lor, având în vedere prostelectrificarea care ne împinge tot mai sigur spre fiare de călcat pe roti, e posibil sa fie privite și primite cu placere după restaurare sau sa fie niște dinozauri înjurați tot mai mult ptr "amprenta de carbon" cu care ne freacă ridichea actualii conducători ai lumii!
                      Spor la treaba! Mie, îmi place ce vad!
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Autorul intrebarii sau al topicului?

                        Fara nicio leg cu nimeni mai adaug si eu ceva si anume ca era o gluma, evident… m-am gandit ca s-a inteles.
                        In numele altora nu imi permit sa vorbesc dar eu unul am trecut de mult de faza in care mi-as arata “invidia” pe un forum.

                        In multe posturi, George face referire la afacerile sale si chiar eram curios in ce domeniu activeaza.

                        Acum am recitit ce a raspuns George…cred ca este limpede ca nu m-am gandit vreo secunda ca ar putea sa fie samsar.

                        In fine, as mai zice multe dar mai mult mi-as dori sa mai vad niste poze mai multe.

                        Comment


                        • #13
                          Baieti, nu m-am suparat de nicio intrebare si cu drag am raspuns la intrebari !
                          Va mai anunt ce si cum la masina !

                          Va povestesc una tare, in timp ce masina tocmai era pe punctul de a face ITP-ul (da, nu avea nici asa ceva ....)

                          Apare o eroare pe tester:
                          - una foarte ciudata: "angle camshaft to crankshaft" sau "angle crankshaft to camshaft" - nu mai retin exact ....


                          Primul reflex intru pe net, gasesc ceva referinte pe extern - cativa ciudati (nu-mi aduc aminte ca erau din UK sau USA) - "engine failure", "critical damage".
                          Incep sa intru in panica, motorul extrem de silentios, nici urma de batai, zanganit de lant, sau alte alea.
                          Il abordez pe "master-mechanic" - frate, uite eroare, uite ce zic astia.
                          Sta omul fix 5 secunde, uitandu-se la mine - "trebuie sa completezi cu ulei" - mi-a explicat succint si de ce acel unghi aiurea (nu retin argumentatia tehnica...)
                          La 2 dume extrem de puternice si de impact, tind sa dau delete la toti.

                          Nu fac 10 metri din service, se aprinde in bord - "When engine cool, please add 0.6 liters of oil".

                          Oameni buni - Mercedesul nu se repara pe forum sau facebook, ci intotdeauna la un specialist.
                          Dupa atatia ani de Mercedes, eu inca am reflexul sa caut pe net mai intai, inainte sa intreb pe unul mai luminat ca mine.
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #14
                            Testeru ala era star?
                            eu n am vazut eroarea aia nici cand zamganea lantu.
                            E drept fara ulei n am mers. Tot timpul e intre 6.5 si 7.5 masurat in bord.
                            a aparut eroare cu rosu de completat ulei? Sau cu alb?

                            Baiu e, unde gasesti specialisti?

                            APROPO, senzorul de vibrochen l ai schimbat preventiv? E 60 lei bosch. Nu merita sa ramai in drum pt asa ceva. Senzor ax Came e cam 130lei si e la vedere cum ridici capota.

                            Comment


                            • #15
                              Sharky,

                              Testerul, fara sa ma pricep este Launch 2021; am inteles ca e ceva de capul lor ca si marca, dar nu sunt familiarizat cu termenii si cu marcile din bransa (deci posibil sa ma insel...)
                              Mesajul a fost in alb.
                              Eroarea nu a mai aparut de atunci.

                              Si ca sa coroborez cu alt fapt - am indicat ca prima data am umblat la motor pentru niste garnituri; vreau sa-ti spun ca scapa pe acolo ulei la nivel industrial, de mergeai nici 5 minute si mirosea a incins in interior si exteriorul ei; la un moment dat am luat si un extinctor in mana, dar m-au linistit cei din service. Era doar ulei incins pe galerie.


                              Iti multumesc ptr recomandari; pe lista adaug senzor vibrochen si sezor ax cu came !
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF