Preambul
In capul meu, de tanar fiind, cuvintele AMG si Designo au fost mereu cuvinte la care ma emotionam. Brosura aia DESIGNO (atasat foto) o am din Germania 2002-2003 circa, am avut privilejiul sa am o bursa in Erfurt/Ilmenau in facultate.
Lesne de inteles ca am chiulit de la niste ore, doar sa vad dealerul local de MB. De unde, asa cum se observa, n-am plecat cu mana goala :-)
F.interesant cum lucreaza universul, dupa atatia ani.
Am ramas fascinat de brosura asta, intrucat la final, in ultima pagina cartonata, are un buzunar unde sunt mostre de culori si tapiserii din piele. Deci, la vremea aia, chiar aveai cum sa-ti personalizezi masina dupa bunul plac.
Combinatia mystic-rot la interior si exterior, dupa cum se vede din brosura, erau la ... CLK. Dar cineva a avut inspiratie zic eu si a transbordat-o pe E.
Poate va intrebati de ce mi-am mai luat un 211 ?
In mare, mi-a fost mila de ea. Nu ca`s eu "Salvator Mundi", dar chiar am zis ca nu e ok s-o las donatoare pentru altii, avand in vedere ca este cel putin o masina unicat (combinatie de culori).
Google-ul asta si isi face treaba si in display-urile de reclama imi arata o reclama la cateva anunturi de pe Autovit.
Dau click si m-am indragostit la prima vedere.
Este un Mercedes E240 echipare Elegance, manual (mai rar asa ceva), pachet Designo interior - exterior, cu relativ putini kilometri raportat la varsta ei. Masina a fost achizitionata de noua, de la acelasi dealer.
Dar, care a avut un nenoroc la un moment dat sa dea de cineva care a ciopartit-o si a tratat-o ca pe o ... femeie de moravuri usoare. Detaliez mai incolo.
Asta este decodarea:
Code Description
037U DESIGNO MYSTIC RED PAINT
205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
220B INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
401 SINGLE SEATS
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
567L RUMANIA
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
668 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
669 10 LITERS OF FUEL AND MODE OF PACKING VE I
803 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
841A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
882 INTERIOR SAFEGUARD
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
M112 V6-GASOLINE ENGINE M112
M26 DISPLACEMENT 2.6 LITER
X00 LEATHER, DESIGNO, UNI-COLOR
X13 DESIGNO MYSTIC RED SINGLE-COLOR LEATHER
Y96 2-TONE DES. LEATHER ST. WH.+DES. LEATHER SEL. LEV
Am achizionat-o de la un dealer mare de MB, din vestul tarii, caruia vreau sa-i multumesc pentru urmatoarele:
1) atitudine : au avut rabdare cu mine, nu`s cel mai simpatic om din lume; apreciez enorm ca nu m-au luat cu - "stiti ? mai inca 20 de persoane interesate ...."; totul a fost ritmul meu; Eu personal cand vad ceva, incepe sa apara erectia emotioanala, mi-am dezvoltat un obcei sa nu actionez la impuls; daca dupa o saptamana, inima inca bate, clar ca in directia aia trebuie sa ajung.
2) profesionalism: stiam ce iau si care sunt riscurile asociate, ma refer la ordin tehnic. Am avut filme, fotografii, tot ce am avut nevoie sa iau o decizie
3) rabdare: m-au asteptat si au avut rabdare sa-mi gasesc un transportator sa mi-o aduca in celaltalt colt de tara (da, aveti dreptate, am luat-o fara s-o vad)
Deci, am gasit transportator, in 2 zile am avut-o in service.
Masina nu pornea, probleme destul de complexe pe electric, pom de craciun in bord, interior deteriorat (l-am lasat la final) - cam astea erau un mare problemele ei;
Cu rabdare am inceput sa le iau pe rand. Am uitat sa va zic - intre timp a fost o furtuna in zona respectiva, astfel incat pe capota ei, inainte de plata, aterizasera niste caramizi. Un om normal, cred eu, s-ar fi retras demult din discutie si negociere.
Dupa cateva mii de lei mai incolo (lucrari electrice, baterie mica, baterie mare, sigurante schimbate, pompe de carburant, garnituri bloc valve - pierdea ulei ca la balamuc), am ajuns la partea de tinichigerie.
Mai sus tomite afirmasem ca simt fluturi in stomac cand aud Designo si AMG; Merg cei de la service la un renumit producator de vopsele (reprezentanta mai bine zis), cu codul in buzunar. Vrem si noi X grame de vopsea, codul Y. Baga respectivul codul in sistem - "Baieti, ia aduceti voi certificatul la masina asta, tare cred ca ii scot eu din cap Mercedesul clientului asta a vostru traznit ... " si chiar asa a fost; o vopsea DESIGNO, in cazul meu, e de 4-5 ori mai scumpa decat o vopsea normala. Are legatura ca e mai multe straturi, ceva mai tare ca o perla, din ce-am inteles. Inghit in sec si aia e. Pe moment, am zis in gand - "F%&k you, Designo !";
Dar si cand a fost gata ? well, am uitat de suma indecenta platita pentru un vopsit de capota si cateva retusuri.
Fratilor deci in soare, e ca o femeie faina goala. Eu vad masina asta ca o bijuterie, ca si cum mi-as fi luat un alt ceas.
De la distanta pare rosu-burgundi, de aproape e un mov, deci un festin pentru ochi, nu regret nicio secunda.
Actualmente circul cu ea in fiecare zi; si da, e un efort financiar sa duci 15-22 litri in urban, iar in extra-urban mai jos de 8 n-am convins-o.
De taxe ce sa zic ? ca la balamuc, cei de la Primarie isi freaca de pe acum maine pentru anul viitor in Martie. Momentan, doar cei de la asigurari s-au bucurat; am luat-o si pe o firma de-a mea, unde nu mai am masini inregistrate, deci am pornit din plin ca sa zic asa.
Actualmente mai sunt mici "nimicuri" le zic eu;
- roata de rezerva (nu a avut chit de pana)
- cheie de roti
- audio - Radiocasetofonul are un mic joc, cu siguranta cineva a incercat un retrofit; nu`s hotarat daca sa merg pe ceva original sau ceva ... mai actual ca si tehnologie.
- buzunar sertar scaun pasager lipsa;
- interior - aici vor intra multe sute de EUR, chiar spre mie; imi propun sa conserv interiorul, culoarea, nici prin cap nu-mi trece sa schimb ceva la interior.
Jantele originale au intrat la reconditionat (fiind horror - horror) actualmente are imprumut de la celalalt 211 un set de jante si pneuri noi.
Ce imi place la ea ? (raportat si la 211.le diesel)
- sound-ul motor; e ca un drog care mi-l administrez; ii place maxim dupa 2500 - 3000 ture, bucurandu-ti urechea de ceva fain; de multe ori inchid radio-ul ;
- interiorul - desi in scurt timp va fi aici un mare santier; imi place cum la volan au imbinat cele 2 nuante - rosu inchis si negru; faina combinatie;
- faptul ca vopseaua exterioara bate in mai multe nuante, dar cumva apropiate - rosu burgundi, spre mov, depinde cum te uiti;
- imi place racirea din scaune, dar mi-e ca daca fac abuz, o sa intru pe antibiotice.
- farurile xenom cu spalator; clar o diferenta fata de H7;
Ce nu-mi place la ea ? (raportat la 211)
- exista o diferenta considerabila de consum; consistenta as putea spune ...
- interiorul inca imi sta pe creier, de abia astept sa deschid santierul. Scaunele din piele ventilata imi par mai putin confortabile cu cele textil.
Va tin la curent cum evolueaza experienta asta, dar as zice ca de aici incolo i s-a schimbat soarta.
In capul meu, de tanar fiind, cuvintele AMG si Designo au fost mereu cuvinte la care ma emotionam. Brosura aia DESIGNO (atasat foto) o am din Germania 2002-2003 circa, am avut privilejiul sa am o bursa in Erfurt/Ilmenau in facultate.
Lesne de inteles ca am chiulit de la niste ore, doar sa vad dealerul local de MB. De unde, asa cum se observa, n-am plecat cu mana goala :-)
F.interesant cum lucreaza universul, dupa atatia ani.
Am ramas fascinat de brosura asta, intrucat la final, in ultima pagina cartonata, are un buzunar unde sunt mostre de culori si tapiserii din piele. Deci, la vremea aia, chiar aveai cum sa-ti personalizezi masina dupa bunul plac.
Combinatia mystic-rot la interior si exterior, dupa cum se vede din brosura, erau la ... CLK. Dar cineva a avut inspiratie zic eu si a transbordat-o pe E.
Poate va intrebati de ce mi-am mai luat un 211 ?
In mare, mi-a fost mila de ea. Nu ca`s eu "Salvator Mundi", dar chiar am zis ca nu e ok s-o las donatoare pentru altii, avand in vedere ca este cel putin o masina unicat (combinatie de culori).
Google-ul asta si isi face treaba si in display-urile de reclama imi arata o reclama la cateva anunturi de pe Autovit.
Dau click si m-am indragostit la prima vedere.
Este un Mercedes E240 echipare Elegance, manual (mai rar asa ceva), pachet Designo interior - exterior, cu relativ putini kilometri raportat la varsta ei. Masina a fost achizitionata de noua, de la acelasi dealer.
Dar, care a avut un nenoroc la un moment dat sa dea de cineva care a ciopartit-o si a tratat-o ca pe o ... femeie de moravuri usoare. Detaliez mai incolo.
Asta este decodarea:
Code Description
037U DESIGNO MYSTIC RED PAINT
205 OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
220B INFO PLATE, COOLANT - GERMAN
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
401 SINGLE SEATS
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
567L RUMANIA
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
668 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/ TIE-DOWN HOOKS
669 10 LITERS OF FUEL AND MODE OF PACKING VE I
803 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
841A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
882 INTERIOR SAFEGUARD
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
M112 V6-GASOLINE ENGINE M112
M26 DISPLACEMENT 2.6 LITER
X00 LEATHER, DESIGNO, UNI-COLOR
X13 DESIGNO MYSTIC RED SINGLE-COLOR LEATHER
Y96 2-TONE DES. LEATHER ST. WH.+DES. LEATHER SEL. LEV
Am achizionat-o de la un dealer mare de MB, din vestul tarii, caruia vreau sa-i multumesc pentru urmatoarele:
1) atitudine : au avut rabdare cu mine, nu`s cel mai simpatic om din lume; apreciez enorm ca nu m-au luat cu - "stiti ? mai inca 20 de persoane interesate ...."; totul a fost ritmul meu; Eu personal cand vad ceva, incepe sa apara erectia emotioanala, mi-am dezvoltat un obcei sa nu actionez la impuls; daca dupa o saptamana, inima inca bate, clar ca in directia aia trebuie sa ajung.
2) profesionalism: stiam ce iau si care sunt riscurile asociate, ma refer la ordin tehnic. Am avut filme, fotografii, tot ce am avut nevoie sa iau o decizie
3) rabdare: m-au asteptat si au avut rabdare sa-mi gasesc un transportator sa mi-o aduca in celaltalt colt de tara (da, aveti dreptate, am luat-o fara s-o vad)
Deci, am gasit transportator, in 2 zile am avut-o in service.
Masina nu pornea, probleme destul de complexe pe electric, pom de craciun in bord, interior deteriorat (l-am lasat la final) - cam astea erau un mare problemele ei;
Cu rabdare am inceput sa le iau pe rand. Am uitat sa va zic - intre timp a fost o furtuna in zona respectiva, astfel incat pe capota ei, inainte de plata, aterizasera niste caramizi. Un om normal, cred eu, s-ar fi retras demult din discutie si negociere.
Dupa cateva mii de lei mai incolo (lucrari electrice, baterie mica, baterie mare, sigurante schimbate, pompe de carburant, garnituri bloc valve - pierdea ulei ca la balamuc), am ajuns la partea de tinichigerie.
Mai sus tomite afirmasem ca simt fluturi in stomac cand aud Designo si AMG; Merg cei de la service la un renumit producator de vopsele (reprezentanta mai bine zis), cu codul in buzunar. Vrem si noi X grame de vopsea, codul Y. Baga respectivul codul in sistem - "Baieti, ia aduceti voi certificatul la masina asta, tare cred ca ii scot eu din cap Mercedesul clientului asta a vostru traznit ... " si chiar asa a fost; o vopsea DESIGNO, in cazul meu, e de 4-5 ori mai scumpa decat o vopsea normala. Are legatura ca e mai multe straturi, ceva mai tare ca o perla, din ce-am inteles. Inghit in sec si aia e. Pe moment, am zis in gand - "F%&k you, Designo !";
Dar si cand a fost gata ? well, am uitat de suma indecenta platita pentru un vopsit de capota si cateva retusuri.
Fratilor deci in soare, e ca o femeie faina goala. Eu vad masina asta ca o bijuterie, ca si cum mi-as fi luat un alt ceas.
De la distanta pare rosu-burgundi, de aproape e un mov, deci un festin pentru ochi, nu regret nicio secunda.
Actualmente circul cu ea in fiecare zi; si da, e un efort financiar sa duci 15-22 litri in urban, iar in extra-urban mai jos de 8 n-am convins-o.
De taxe ce sa zic ? ca la balamuc, cei de la Primarie isi freaca de pe acum maine pentru anul viitor in Martie. Momentan, doar cei de la asigurari s-au bucurat; am luat-o si pe o firma de-a mea, unde nu mai am masini inregistrate, deci am pornit din plin ca sa zic asa.
Actualmente mai sunt mici "nimicuri" le zic eu;
- roata de rezerva (nu a avut chit de pana)
- cheie de roti
- audio - Radiocasetofonul are un mic joc, cu siguranta cineva a incercat un retrofit; nu`s hotarat daca sa merg pe ceva original sau ceva ... mai actual ca si tehnologie.
- buzunar sertar scaun pasager lipsa;
- interior - aici vor intra multe sute de EUR, chiar spre mie; imi propun sa conserv interiorul, culoarea, nici prin cap nu-mi trece sa schimb ceva la interior.
Jantele originale au intrat la reconditionat (fiind horror - horror) actualmente are imprumut de la celalalt 211 un set de jante si pneuri noi.
Ce imi place la ea ? (raportat si la 211.le diesel)
- sound-ul motor; e ca un drog care mi-l administrez; ii place maxim dupa 2500 - 3000 ture, bucurandu-ti urechea de ceva fain; de multe ori inchid radio-ul ;
- interiorul - desi in scurt timp va fi aici un mare santier; imi place cum la volan au imbinat cele 2 nuante - rosu inchis si negru; faina combinatie;
- faptul ca vopseaua exterioara bate in mai multe nuante, dar cumva apropiate - rosu burgundi, spre mov, depinde cum te uiti;
- imi place racirea din scaune, dar mi-e ca daca fac abuz, o sa intru pe antibiotice.
- farurile xenom cu spalator; clar o diferenta fata de H7;
Ce nu-mi place la ea ? (raportat la 211)
- exista o diferenta considerabila de consum; consistenta as putea spune ...
- interiorul inca imi sta pe creier, de abia astept sa deschid santierul. Scaunele din piele ventilata imi par mai putin confortabile cu cele textil.
Va tin la curent cum evolueaza experienta asta, dar as zice ca de aici incolo i s-a schimbat soarta.
Comment