Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes E240 Elegance, Designo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sharky
    replied
    Te arde rau la piese. Eu cred ca puteai avea mai multa rabdare. Iar daca omul de la piese era destept intra in epc si iti spunea domne sertarul tau e pt scaun de nu stiu care. Suna la dezmembrari si intreaba tintit daca au.

    Nr la tapiter cred ca are nevoie toata lumea. N ar strica sa il lauzi cu acordul lui la sectiunea comerciala.

    Grija la restaurat fetele de usi. Daca desfaci niturile plastic la loc le prinzi doar cu saiba si Holtsurub. Altfel nu tine si se indoiaie fata de usa cand tragi de ea. Patit o cu tapiterii clujeni...las ca mere si asa...
    De aceea am renuntat la reparatie scaun pe momentul respectiv iar acu din alte motive.
    cine stie ce rahat imi făceau.
    Last edited by Sharky; 07-27-2022, 08:11 AM.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Sbc are asistenta la franarea de urgenta. Daca iei piciorul de pe gaZ si il duci direct pe frana considera ca e urgenta si mareste forta de franare.

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    M-am gandit sa va mai povestesc cum mai decurge procesul de aducere la norme/uzante a masinii.

    Incep cu o chestie hazlie - va povesteam anterior ca SBC + CUTIE AUTOMATA e o combinatie "letala" si ca SBC+CUTIE MANUALA e mult mai uman.
    Vine nasul meu de casnicie prin Iasi (cel caruia i-am reconditionat anul trecut 210.le) cu un control medical si investigatii. Cat a stat in oras, i-am dat celalalt E, cel automat.
    Cand ma revad seara cu ei, nasa mea era rosie in frunte, dar vizibil iritata.
    O intreb - "Nasa, te-a muscat ceva ? ai vreo alergie?" - "Nu, nu ! A pus nas`tu o frana, nici bine n-am iesit pe poarta firmei" :-)))))))

    In atasament o poza de cam de 10 milioane, asa rotunjit.
    Cand ai OCD, si chestii fixiste, atunci esti bun de plata.
    In gandul meu, prilej sa zic din nou - "F@ck you, Designo!"
    La scaun pasager, imi lipsea setarul din catifea si inchizatoarea sertar.
    Am zis, sa caut on-line, e un sertar si un capac.de.sertar in fond si la urma urmei.
    Vine curierul, bucuros, ajung la masina, ce sa vezi ? sertarul si usa erau mai mari decat trebuiau.
    Decat sa ma complic cu returul din dezmembrari, am zis sa dau foc la 200 lei plus curier.

    Ma duc fizic la un parc de dezmembrari (ghinionul ca eram cu celalalt E); ma duc cu seratul vechi (mai mare), imi aleg un E cu interior scaun baza neagra, vad ca cel de pe care se ia piesa este mai mic, am zis in gand - JackPOT ! Ajung la masina - ce sa vezi ? desi era mai mic seratul nr. 2, decat nr. 1, totusi era tot prea mare. Alti 150 lei pulverizati

    Ma duc la service-ul cu care colaborez in Bacau, dau comanda pe original, pe serie caroserie - de data asta s-au potrivit, doar ca .... 600 lei cu tot cu tva :-(
    pentru un sertar si un capac setar, oameni buni.
    Mancatea-ar-mama de Designo ! inca o data !

    Stateam asa, intr-un moment de neliniste, precum colegul nostru - Haro si incepeam sa contemplu la imperfectiunile interiorului.
    Un interior de poveste, dar naspa intretinut.
    Si cum stateam asa si ma scufundam in OCD, iau telefonul si caut pe FB tantica care o avusese inainte, pentru o multa perioada de timp.
    2-3 minute mi-a luat (aveam orasul, firma si persoana din civ si documente); o tantica la vreo 50-55 ani, dichisita si aranjata de zici ca e Miss CAR Pensionari.
    Credeti-ma ca si acum ma mananca degetele sa-i dau un TRIMITE MESAJ; ratiunea inca e la casa ei si inca sunt ezitant, dar posibil sa fiu un om slab pana la capat.

    Deci as vrea s-o intreb:
    - cu ce s-a dat pe maini de plasticele de la sistemul audio sunt efectiv topite, sterse ?; la fel si manerul de deschidere portiera (doar ala, nu si restul ....) sau comutatorul de lumini si semnalizatorul.
    As dori s-o intreb daca acetona sau lacul de unghii sunt comestibile si cam ce gust au ?
    - in mod cert avea animalut de companie, dar de ce l-a scapat din frau de i-a franjurit efectiv scaunul pasager ,o portiune de o palma in sezut scaun pasager ? rupta, sfasiata de zici ca s-au batut niste balauri in masina.
    Daca animalele de companie se tin in portbagaj ? (posibil fapta penala) - de pe tejgheaua portbagaj am aspirat cred ca cateva kilograme de par, deasemenea si pe dedesubtul covorajelor masini sau din mocheta usilor.
    - daca doamna in cauza fuma cate 2 sau 3 tigari deodata ? din fiecare scrumiera (4 din usi, cea de langa cotiera sau din suportul pahare) am scos cam 2 pumni de tigari sau mucuri de tigari.

    Cred ca pana la urma voi fi un om-slab si nu voi putea rezista tentatiei. O sa incep cu "imi pare rau de deranj....", din astea mai light.



    In episodul urmator, daca prezinta interes, va povestesc cu am gasit un super-profesionist in a retapita interiorul si cum am crezut ca ceruse EUR cand defapt el imi solicitase in RON (lei).

    Attached Files

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Hello,

    Am schimbat tot kit-ul de role din fata, impreuna cu termostat si pompa de apa.
    Saptamana trecuta chiar, unul dintre rulmenti facea ceva scandal; am zis sa nu risc si sa schimb tot, barem imi iau de o grija.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Se mai intampla ca testerele sa incurce erorile. De aceea cel mai bine e cu un star...

    Garniturile de la capace si mai ales siliconul de la capacele de sus tot timpul fac probleme.
    la fel si la termoflot si sub filtru de ulei.
    N o scoti la capat cu ele niciodata. Faci, peste 2 3 ani iar apare. Asta e...
    in rest pe net lumea zice ca s cele mai bune motoare pe benzina de la merc.

    Ah. Termostatul merita schimbat daca inca e cel original. A meu la 13 ani deja dadea semne de oboseala. Iarna pe drum drept la mers lejer scadea temperatura sub 70 grade. Acu mai jos de 80 nici pe ger puternic mers la vale...

    Am luat un wahler care e identic cu originalul iar steluta e stearsa intentionat. 50 lei sa fi fost...
    Last edited by Sharky; 06-23-2022, 20:54 PM.

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Sharky,

    Testerul, fara sa ma pricep este Launch 2021; am inteles ca e ceva de capul lor ca si marca, dar nu sunt familiarizat cu termenii si cu marcile din bransa (deci posibil sa ma insel...)
    Mesajul a fost in alb.
    Eroarea nu a mai aparut de atunci.

    Si ca sa coroborez cu alt fapt - am indicat ca prima data am umblat la motor pentru niste garnituri; vreau sa-ti spun ca scapa pe acolo ulei la nivel industrial, de mergeai nici 5 minute si mirosea a incins in interior si exteriorul ei; la un moment dat am luat si un extinctor in mana, dar m-au linistit cei din service. Era doar ulei incins pe galerie.


    Iti multumesc ptr recomandari; pe lista adaug senzor vibrochen si sezor ax cu came !

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Testeru ala era star?
    eu n am vazut eroarea aia nici cand zamganea lantu.
    E drept fara ulei n am mers. Tot timpul e intre 6.5 si 7.5 masurat in bord.
    a aparut eroare cu rosu de completat ulei? Sau cu alb?

    Baiu e, unde gasesti specialisti?

    APROPO, senzorul de vibrochen l ai schimbat preventiv? E 60 lei bosch. Nu merita sa ramai in drum pt asa ceva. Senzor ax Came e cam 130lei si e la vedere cum ridici capota.

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Baieti, nu m-am suparat de nicio intrebare si cu drag am raspuns la intrebari !
    Va mai anunt ce si cum la masina !

    Va povestesc una tare, in timp ce masina tocmai era pe punctul de a face ITP-ul (da, nu avea nici asa ceva ....)

    Apare o eroare pe tester:
    - una foarte ciudata: "angle camshaft to crankshaft" sau "angle crankshaft to camshaft" - nu mai retin exact ....


    Primul reflex intru pe net, gasesc ceva referinte pe extern - cativa ciudati (nu-mi aduc aminte ca erau din UK sau USA) - "engine failure", "critical damage".
    Incep sa intru in panica, motorul extrem de silentios, nici urma de batai, zanganit de lant, sau alte alea.
    Il abordez pe "master-mechanic" - frate, uite eroare, uite ce zic astia.
    Sta omul fix 5 secunde, uitandu-se la mine - "trebuie sa completezi cu ulei" - mi-a explicat succint si de ce acel unghi aiurea (nu retin argumentatia tehnica...)
    La 2 dume extrem de puternice si de impact, tind sa dau delete la toti.

    Nu fac 10 metri din service, se aprinde in bord - "When engine cool, please add 0.6 liters of oil".

    Oameni buni - Mercedesul nu se repara pe forum sau facebook, ci intotdeauna la un specialist.
    Dupa atatia ani de Mercedes, eu inca am reflexul sa caut pe net mai intai, inainte sa intreb pe unul mai luminat ca mine.

    Leave a comment:


  • haro
    replied
    Autorul intrebarii sau al topicului?

    Fara nicio leg cu nimeni mai adaug si eu ceva si anume ca era o gluma, evident… m-am gandit ca s-a inteles.
    In numele altora nu imi permit sa vorbesc dar eu unul am trecut de mult de faza in care mi-as arata “invidia” pe un forum.

    In multe posturi, George face referire la afacerile sale si chiar eram curios in ce domeniu activeaza.

    Acum am recitit ce a raspuns George…cred ca este limpede ca nu m-am gandit vreo secunda ca ar putea sa fie samsar.

    In fine, as mai zice multe dar mai mult mi-as dori sa mai vad niste poze mai multe.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Originally posted by haro View Post
    Auzi, domnu’…da cu ce va ocupati dvoastra de aveti parc auto de mertane?
    Fără nici o legătură directa cu autorul..

    Vreau sa spun ca toată viata am fost "fascinat" de genul acesta de intrebari,frustrate : auzi, da tu cum faci de ai mai mult ca mine?
    Un răspuns auzit în anumit context și care mi-a rămas în cap ar fi: probabil ca ne trezim și ne culcam la ore diferite!
    În alta ordine de idei, felicitări și doar ptr faptul ca îți găsești timp liber ptr astfel de proiecte, fără sa mai zic de resurse.
    Cat privește viitorul lor, având în vedere prostelectrificarea care ne împinge tot mai sigur spre fiare de călcat pe roti, e posibil sa fie privite și primite cu placere după restaurare sau sa fie niște dinozauri înjurați tot mai mult ptr "amprenta de carbon" cu care ne freacă ridichea actualii conducători ai lumii!
    Spor la treaba! Mie, îmi place ce vad!

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Sa stii ca e un mare noroc sa ai o sotie intelegatoare; imi dau seama cand ma duc si platesc impozitele sau tb. sa fac asigurari; atunci realizez ca defapt exagerez :-)

    Eu as zice ca la consum e mai mult decat dublu. Dar nici GPL nu vreau sa-i pun. O las asa cum a gandit-o neamtul (aici sunt mai oldschool, stiu ...)

    E220, daca ii fac un detaliling, inca mai miroase a noua. Eu sunt convins ca va fi o masina faina ptr urmatorul proprietar. Acum un an jumate, i-am schimbat bratele originale de fabrica si niste pivoti parca ... Va spun sincer, nici nu stiam ca are check engine sau pe unde este ...
    Acum ca sunt hotarat sa o vand, a fost o experienta faina, sa iau ceva f.fain conservat, fata de altceva, care a fost .... uitata de lume, ca sa nu fiu foarte rau in exprimare.
    Batai de cap versus liniste si incredere; cam la asta se rezuma discutia.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Mai consuma si dublu, manuala deci nu trage in turele joase ca un diesel. Acu na. O faci tu...

    Daca nu ai bagat bani pana acum in e220 vinde l, ca e clar ca iti pregateste niste surprize. Si banii ii bagi in cazanul designo. Sigur va intelege nevasta daca ii explici asa.

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Originally posted by Sharky View Post
    Arata bine cazanu. Sigur sotia e incantata de culoare.

    De debitmetru n am zis nimic. De furtunuri si de vacuum. A meu merge perfect. Ies gaze, nu ezita, pe benzina adaptarile sunt aproape nule.
    deci swnzorii isi fac treaba.

    Iar legat de sonde lambda, bosch dupa cod original, gazele au iesit perfect de fiecare data! Dar stii si tu, nu repara ce nu e stricat...

    :-)

    Din pacate, sotia mea, ca si tine - "ce`i cu cazanul asta ? vinzi o masina bibelou ca sa mergi cu cazanul asta ... " cam asta e parerea dansei ;-)

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Arata bine cazanu. Sigur sotia e incantata de culoare.

    De debitmetru n am zis nimic. De furtunuri si de vacuum. A meu merge perfect. Ies gaze, nu ezita, pe benzina adaptarile sunt aproape nule.
    deci swnzorii isi fac treaba.

    Iar legat de sonde lambda, bosch dupa cod original, gazele au iesit perfect de fiecare data! Dar stii si tu, nu repara ce nu e stricat...

    Nici eu nu mi am luat din bani, dar din pacate am alocat mai mult timp decat vroiam, credeam ca e nevoie...
    plus nervi cu mesteri nepriceputi sau nedocumentati...

    Last edited by Sharky; 06-22-2022, 11:59 AM.

    Leave a comment:


  • george_b_20
    replied
    Pun cateva fotografii, caci observ ca nu s-au incarcat in posturile anterioare.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF