Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W124 - 230 TE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W124 - 230 TE

    Imi este greu sa va spun de ce mi-am mai luat un W124, cand deja mai aveam unul.
    Dar de principiu, am zis sa trec la benzina. Imi doream lucrul asta; dieselul e ok, mega-fiabil, dar mi-am dorit ceva rafinament. Si la W211 am "obosit" de tacaneala. Da, e ok consumul raportat la o benzina, dar eu imi doream si altceva.
    Plus ca am zis sa incerc ceva ce nu avea nevoie de munca intensiva, referitor la actualul meu W124.
    M-a incantat ideea ca niciodata n-am mai avut o masina break (omul cat traieste, invata si se adapteaza lucrurilor noi)

    De unde am luat-o ? De la "eternii" mei prieteni de la Vavato.
    Aia de care acum ceva vreme, intr-o post din alt deceniu, ziceam ca nu mai vreau sau aud de ei. Adevaru` e ca pana am pus mana pe ea, m-au mancat toti sfintii.

    Licitatia avea un deadline, o zi si ora; dar ..... asta doar in filmele de dragoste; in realitate, dupa ce am dat ultimul BID, ce sa vezi - ca si data trecuta, s-a deschis un timer suplimentar de inca 5 minute, ca toata lumea sa aibe timp, sa-si faca calcule, sa-si verifice cardul (sau sa numere banii de la ciorap ...); Si uite asa din 1000 EUR + taxe pret la final si ora 21,00 ca si final preconizat de licitatie am ajuns la 22,30 si multe bid-uri. Dar mi-am dorit-o si aia e.

    Ca surpriza, primesc a 2-a zi email de la Vavato - Stii ceva ? pretul rezerva nu s-a atins asa ca .... daca chiar o vrei mai pui X sute de euro si e a ta. Ma rog aici am gasit intelegere, au discutat cu firma respectiva, au mai lasat si ei in jos, ne-am intalnit la mijloc. Am gasit un transportator relativ usor, si cam in 7-8 zile masina era in Bacau, acolo unde intentionez sa si o pigulesc.
    Defapt in ziua aia cumparsem 2 masini; W124 + o Lancia Beta Trevi din `83, o masina extrem de rara, ptr iubitorii de masini italiene; Dar timptul fiind scurt, ne mai avand timp de cont nou, taxe noi, etc, am luat-o pe o firma de-a mea cu scopul de a o revinde mai departe unui partener de afaceri, persoana draga mie.

    Decodarea este -
    Mercedes W124 230 TE
    380,000 km
    Fabricatie: 1990
    Dotari (selectie) - cotiera fata, geamuri electrice, trapa, motor M102, antena rabatabila automat, plasa cargo in spatiul de marfa.

    Lucruri care nu-mi plac:
    - belgianul, nu inteleg motivul si moda asta, i-a scos stergatorul de la luneta; am vazut chestia asta si la Golfuri, Passati, Audi, BMW in RO - care-i spilul fratilor ? de ce sa scoateti stergatorul si sa pui acel dop ?? cu ce te deranjeaza stergatorul ? chiar nu inteleg ....
    - nu am roata de rezerva (dar am cric, trusa, vesta, triunghi)
    - mici puncte de rugina, dar nu mai mari de o falanga de deget.
    - plutitor stricat, imi arata nivel benzina aiurea.

    Lucruri care imi plac:
    - motorul e fain, suna in mintile lui, porneste fara cea mai mica problema, nu curge nimic din ea, toate fluidele arata ok.
    - interior f.fain pastrat, chiar mai bine ca la al meu 124, dar combinatia de culori parca nu e la fel de faina.
    - jantele 8-gauri (break) parca dau mai bine decat Gulideckel (limuzina mea)
    - trapa functioneaza perfect, aici aveam emotii
    - ma incanta literalmente sa am atata spatiu la dispozitie in spate; deja imi vin ganduri cu frigidere, aragaze, etc - glumesc, evident !

    Care sunt planurile de viitor ?
    - mici retusuri caroserie, dar mici de tot
    - o revizie generala + stergatorul spate (aveti cuvantul meu ca la urmatorul care-l vad cu stegatoru`scos, chiar daca nu il cunosc, il intreb care-i smecheria ? daca e vreo una ....)
    - Retromobil si
    - plimbari

    Las cateva foto de la licitatie, plus foto Lancia si revin pe masura ce mai descopar la ea diverse.
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Am vazut ca sunt limitat la doar 10 foto. Las aici foto cu Lancia.
    Si alte cateva fotografii cu break-ul la livrare.
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #3
      In final a fost ieftina sau a fost scumpa? Dupa acele multe oferte de la concurenta?

      De curiozitate, ma astept sa se umfle pretul cu mult peste cat a fost luata de la proprietar.

      Cu tzacanitul asa e la merc. La cum suna tractoarele de 2 2 si mai ales de 2 7, chiar si v6le in anumite situatii si apoi compar cu 525d de pe e39...da cu virgula rau.
      v8 diesel intr adevar e altceva.

      La mine antifonarea a facut minuni cu privire la zgomotul din esapament, dar zgomotul de sub capota a ramas. Si nu stiu cum s ar putea izola in mod eficient.
      Last edited by Sharky; 06-18-2022, 07:31 AM.

      Comment


      • #4
        Fuse 3500 EUR adusa in tara, cu tot cu taxe de liciratie si transportator la urgenta. Pe CIV a avut 2 proprietari, ambii din Belgia.
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF