Imi este greu sa va spun de ce mi-am mai luat un W124, cand deja mai aveam unul.
Dar de principiu, am zis sa trec la benzina. Imi doream lucrul asta; dieselul e ok, mega-fiabil, dar mi-am dorit ceva rafinament. Si la W211 am "obosit" de tacaneala. Da, e ok consumul raportat la o benzina, dar eu imi doream si altceva.
Plus ca am zis sa incerc ceva ce nu avea nevoie de munca intensiva, referitor la actualul meu W124.
M-a incantat ideea ca niciodata n-am mai avut o masina break (omul cat traieste, invata si se adapteaza lucrurilor noi)
De unde am luat-o ? De la "eternii" mei prieteni de la Vavato.
Aia de care acum ceva vreme, intr-o post din alt deceniu, ziceam ca nu mai vreau sau aud de ei. Adevaru` e ca pana am pus mana pe ea, m-au mancat toti sfintii.
Licitatia avea un deadline, o zi si ora; dar ..... asta doar in filmele de dragoste; in realitate, dupa ce am dat ultimul BID, ce sa vezi - ca si data trecuta, s-a deschis un timer suplimentar de inca 5 minute, ca toata lumea sa aibe timp, sa-si faca calcule, sa-si verifice cardul (sau sa numere banii de la ciorap ...); Si uite asa din 1000 EUR + taxe pret la final si ora 21,00 ca si final preconizat de licitatie am ajuns la 22,30 si multe bid-uri. Dar mi-am dorit-o si aia e.
Ca surpriza, primesc a 2-a zi email de la Vavato - Stii ceva ? pretul rezerva nu s-a atins asa ca .... daca chiar o vrei mai pui X sute de euro si e a ta. Ma rog aici am gasit intelegere, au discutat cu firma respectiva, au mai lasat si ei in jos, ne-am intalnit la mijloc. Am gasit un transportator relativ usor, si cam in 7-8 zile masina era in Bacau, acolo unde intentionez sa si o pigulesc.
Defapt in ziua aia cumparsem 2 masini; W124 + o Lancia Beta Trevi din `83, o masina extrem de rara, ptr iubitorii de masini italiene; Dar timptul fiind scurt, ne mai avand timp de cont nou, taxe noi, etc, am luat-o pe o firma de-a mea cu scopul de a o revinde mai departe unui partener de afaceri, persoana draga mie.
Decodarea este -
Mercedes W124 230 TE
380,000 km
Fabricatie: 1990
Dotari (selectie) - cotiera fata, geamuri electrice, trapa, motor M102, antena rabatabila automat, plasa cargo in spatiul de marfa.
Lucruri care nu-mi plac:
- belgianul, nu inteleg motivul si moda asta, i-a scos stergatorul de la luneta; am vazut chestia asta si la Golfuri, Passati, Audi, BMW in RO - care-i spilul fratilor ? de ce sa scoateti stergatorul si sa pui acel dop ?? cu ce te deranjeaza stergatorul ? chiar nu inteleg ....
- nu am roata de rezerva (dar am cric, trusa, vesta, triunghi)
- mici puncte de rugina, dar nu mai mari de o falanga de deget.
- plutitor stricat, imi arata nivel benzina aiurea.
Lucruri care imi plac:
- motorul e fain, suna in mintile lui, porneste fara cea mai mica problema, nu curge nimic din ea, toate fluidele arata ok.
- interior f.fain pastrat, chiar mai bine ca la al meu 124, dar combinatia de culori parca nu e la fel de faina.
- jantele 8-gauri (break) parca dau mai bine decat Gulideckel (limuzina mea)
- trapa functioneaza perfect, aici aveam emotii
- ma incanta literalmente sa am atata spatiu la dispozitie in spate; deja imi vin ganduri cu frigidere, aragaze, etc - glumesc, evident !
Care sunt planurile de viitor ?
- mici retusuri caroserie, dar mici de tot
- o revizie generala + stergatorul spate (aveti cuvantul meu ca la urmatorul care-l vad cu stegatoru`scos, chiar daca nu il cunosc, il intreb care-i smecheria ? daca e vreo una ....)
- Retromobil si
- plimbari
Las cateva foto de la licitatie, plus foto Lancia si revin pe masura ce mai descopar la ea diverse.
Dar de principiu, am zis sa trec la benzina. Imi doream lucrul asta; dieselul e ok, mega-fiabil, dar mi-am dorit ceva rafinament. Si la W211 am "obosit" de tacaneala. Da, e ok consumul raportat la o benzina, dar eu imi doream si altceva.
Plus ca am zis sa incerc ceva ce nu avea nevoie de munca intensiva, referitor la actualul meu W124.
M-a incantat ideea ca niciodata n-am mai avut o masina break (omul cat traieste, invata si se adapteaza lucrurilor noi)
De unde am luat-o ? De la "eternii" mei prieteni de la Vavato.
Aia de care acum ceva vreme, intr-o post din alt deceniu, ziceam ca nu mai vreau sau aud de ei. Adevaru` e ca pana am pus mana pe ea, m-au mancat toti sfintii.
Licitatia avea un deadline, o zi si ora; dar ..... asta doar in filmele de dragoste; in realitate, dupa ce am dat ultimul BID, ce sa vezi - ca si data trecuta, s-a deschis un timer suplimentar de inca 5 minute, ca toata lumea sa aibe timp, sa-si faca calcule, sa-si verifice cardul (sau sa numere banii de la ciorap ...); Si uite asa din 1000 EUR + taxe pret la final si ora 21,00 ca si final preconizat de licitatie am ajuns la 22,30 si multe bid-uri. Dar mi-am dorit-o si aia e.
Ca surpriza, primesc a 2-a zi email de la Vavato - Stii ceva ? pretul rezerva nu s-a atins asa ca .... daca chiar o vrei mai pui X sute de euro si e a ta. Ma rog aici am gasit intelegere, au discutat cu firma respectiva, au mai lasat si ei in jos, ne-am intalnit la mijloc. Am gasit un transportator relativ usor, si cam in 7-8 zile masina era in Bacau, acolo unde intentionez sa si o pigulesc.
Defapt in ziua aia cumparsem 2 masini; W124 + o Lancia Beta Trevi din `83, o masina extrem de rara, ptr iubitorii de masini italiene; Dar timptul fiind scurt, ne mai avand timp de cont nou, taxe noi, etc, am luat-o pe o firma de-a mea cu scopul de a o revinde mai departe unui partener de afaceri, persoana draga mie.
Decodarea este -
Mercedes W124 230 TE
380,000 km
Fabricatie: 1990
Dotari (selectie) - cotiera fata, geamuri electrice, trapa, motor M102, antena rabatabila automat, plasa cargo in spatiul de marfa.
Lucruri care nu-mi plac:
- belgianul, nu inteleg motivul si moda asta, i-a scos stergatorul de la luneta; am vazut chestia asta si la Golfuri, Passati, Audi, BMW in RO - care-i spilul fratilor ? de ce sa scoateti stergatorul si sa pui acel dop ?? cu ce te deranjeaza stergatorul ? chiar nu inteleg ....
- nu am roata de rezerva (dar am cric, trusa, vesta, triunghi)
- mici puncte de rugina, dar nu mai mari de o falanga de deget.
- plutitor stricat, imi arata nivel benzina aiurea.
Lucruri care imi plac:
- motorul e fain, suna in mintile lui, porneste fara cea mai mica problema, nu curge nimic din ea, toate fluidele arata ok.
- interior f.fain pastrat, chiar mai bine ca la al meu 124, dar combinatia de culori parca nu e la fel de faina.
- jantele 8-gauri (break) parca dau mai bine decat Gulideckel (limuzina mea)
- trapa functioneaza perfect, aici aveam emotii
- ma incanta literalmente sa am atata spatiu la dispozitie in spate; deja imi vin ganduri cu frigidere, aragaze, etc - glumesc, evident !
Care sunt planurile de viitor ?
- mici retusuri caroserie, dar mici de tot
- o revizie generala + stergatorul spate (aveti cuvantul meu ca la urmatorul care-l vad cu stegatoru`scos, chiar daca nu il cunosc, il intreb care-i smecheria ? daca e vreo una ....)
- Retromobil si
- plimbari
Las cateva foto de la licitatie, plus foto Lancia si revin pe masura ce mai descopar la ea diverse.
Comment