Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masina mea Mercedes CLA 180D motorizare Renault 1.5cm3 109CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina mea Mercedes CLA 180D motorizare Renault 1.5cm3 109CP

    Salutare tuturor membrilor Mercedes!

    De ceva vreme ma tin sa creez si o prezentare, eventual si cu un jurnal de bord (am mai tinut si la vechiul Audi A3 pe clubaudi). Din pacate insa, vad ca activitatea pe acest forum este destul de scazuta, dar poate se mai animeaza cu timpul

    Pe scurt, este vorba de un Mercedes CLA 180D achizitionat din afara de la adesa, masina adusa de o cunostinta acum aproximativ 1 luna, testata si la Autoklass, nr km 123000 km (de cand a fost adusa, insa am ajuns deja la 123700km).

    Este motorizarea diesel de la Renault, de care nu prea stiu foarte multe, initial credeam ca o sa fie destul de lenesa (si poate este vs alti posesori mult mai gurmanzi in ale CP), dar momentan chiar sunt multumit, desi vin de pe o motorizare superioara de la VAG - 2.0 150CP (Cu DSG). Inainte de a o achizitiona recunosc ca am avut emotii, inclusiv pana a ajuns in tara (ca poate nu o sa fie ce trebuie), insa recunosc (nefiind vitezoman si circuland oricum in Bucurestiul asta mega aglomerat destul demult...) ca este in limitele decentei, in depasiri poate sa mai ridice ceva probleme daca esti in 4 si cu A/C (desi pe modul sport este foarte ok). In rest consumuri in oras (sper sa fie si reale) cu jante de R18 in jur de 6.5, ceea ce pentru mine este o surpriza neasteptata (masina fiind mult mai mare si mai grea), la vechiul Audi (care nu era chiar vechi, era cam din aceeasi generatie 2014) nu scadeam sub 9.5-10 in oras deloc (si talpa nu mi-e deloc grea, sa nu se inteleaga altceva, chiar mers decent).

    Despre dotari, are foarte multe, cam clasic oricum pentru Mercedes ma gandesc (este prima data cand avem in familie unul, pana acum am avut mai mult Vaguri si un Opel (Vectra in 2009 - de care nu stiam cum sa mai scap - total failure) - A4 B7(decent), G7(abia aparuse si l-am luat pe o firma dar de flota- "chelline" si motorasul amarat 1.2 TSI vandut dupa nici 2 ani de zile, iar ultima A3 Sportback 2014 (cea mai draga mi-a fost ).

    Anyway, astazi am comandat si cauciucurile (cam scumpe pe R18 si deloc nepractice la cum arata orasul asta in 2021, insa nu am gasit sa le dau la schimb cu ceva asemanator ca design si nu voiam sa imi bat joc asa ca am hotarat sa le pastrez), vor fi noi - de la Michellin Cross Climate + (da, sunt all season, insa din 2016 am avut si pe Audi la fel si pentru mine au fost foarte ok, nu vreau sa intram in polemica, e mai simplu si pe termen lung optimizez si la costuri de depozitare, carat, etc.)

    Tot astazi am fost si la baietii de pe forum, pe care ii recomand cu drag -> https://www.clubmercedes.ro/forum/bu...ge4#post931130 , am facut revizia la motor (la acest motor de la Renault pana in 5L intra - eu am achizitionat separat 7 L la pachet, deci 2 L raman pentru urmatorul schimb - ulei Long Life OE Mercedes) + filtrele Mann si am mai efectuat si schimbul de accesorii si uleiul din Cutia auomat (4.8 L intra). Totul functioneaza in parametri si sper sa ramana asa, eu nu prea am avut probleme cu fostele masini, le-am intretinut in limitele bunului simt si a fost totul ok.

    Am atasat si cateva fotografii si vor mai urmari si ceva pictoriale in curand

    Daca mai sunt si alti posesori de Mercedes CLA 180D ii astept sa impartasim pareri comune, sunt si pe clubul de pe facebook, insa nu mi s-a parut cine stie ce activitate nici pe acolo (oricum, din pacate, ceva mai multa ca aici - insa eu sunt de moda veche si am ramas cu forumurile ).

    Pe viitor as lua in calcul si o montare de senzori de parcare (nu am decat camera), insa peste tot pe unde am sunat mi-au spus cu parere de rau ca ei nu monteaza la Mercedes (wtf?). Si un chip tunning m-ar mai fi interesat, dar sa fie niste baieti priceputi (mai ales fiind motorizare de Renault) si maxim un Stage 1 (adica din ce am vazut pe siteurile din Germania - 130cp si cuplu de la 260nm la 320nm cat aveam si pe Audi). Dar sunt proiecte de viitor si mai astept si pareri pro/contra WhatsApp Image 2021-05-09 at 22.26.59 (1).jpeg

    WhatsApp Image 2021-05-09 at 22.26.59.jpeg

    WhatsApp Image 2021-06-03 at 15.18.13.jpeg
    Attached Files

  • #2
    Salut!

    Sa o stapanesti sanatos, super culoarea in ton cu jantele!
    Foarte abstract ca nu are senzori de parcare si doar camera, ciudat, foarte rar vezi un mercedes fara senzori de parcare.
    Chip tunning nu... soft nu... mergi cu ea asa, e Mercedes, e masina de prezenta, nu de liniute.
    Mi se pare mie sau e din cauza pozelor, bara fata are alta nuanta decat restul?

    In rest, sanatate si drumuri bune!
    Grija mare la intretinere.


    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos!

      Asa s-a nimerit, stii cum este la SH, si pentru mine este un mare OF, mai ales ca ma tot uit pe strada, chiar si Mercedesurile mai vechi gen 2005-2010 au toate, dar toate si senzori de parcare, fix asta nu a avut. Dar eu initial am zis ca nu e atat de grav, e mai mult de umblat (ca mai trebuie si vopsiti si asa am avut ghinion si la B7 dar am rezolvat instant - deh la VAG gasesti pe toate drumurile orice) dar ca sa rezolva, ei bine in continuare caut un service unde sa ii pot monta, o sa pun si o intrebare la Autoklass dar ma indoiesc ca o sa merite cat o sa ceara, dar ca "last resort"

      Si nu, e de la poze, sigur, ca am tot verificat-o, m-am uitat si mai devreme, ma speriasei putin ))

      Iar cu chip tunningul, e un proiect viitor, vedem, chiar nu e un must si nu vreau sa fac pana nu ma informez si nu este in siguranta

      Comment


      • #4
        Este un baiat in Bucuresti foarte bun pe electronica, sigur te poate ajuta cu montajul senzorilor de parcare.
        Sorin Mihai pe Facebook... Lucreaza doar cu piese originale.
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • #5
          Frumoasa masina! Bafta si fara evenimente! Am un amic, doar VAG-uri a avut pana acu` 2 ani cand a "pus mana" pe un Viano... De atunci numai Mercedes vrea!



          P.S. - DA, activitatea e mai redusa pe Forum de cand a aparut FB - eu intru zilnic si aici si acolo, eu sunt cu astea "mai vechi" - pe Forum mai "intervin" cand pot sa fiu util si mai postez pe topicul meu. Pe FB cand - cum (mai dau "report" la cei ce tot deschid dicutii de consumuri scoase pe 20 Km, la vale... ).
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Salut .
            Frumoasa masina , pacat ca nu am vazut-o “live” la atelier .

            Sa te bucuri de ea , fara chiptuning la ea sfatul meu , doar daca nu cumva pui ceva gen brabus . Altfel o sa ai doar probleme .

            Cu senzorii ....la Mercedes totul este optional , inclusiv senzorii de parcare .
            Se pot pune , dar mai bine iti pui un android - display si camera fata / spate si ai rezolvat ...

            Comment


            • #7
              Multumesc frumos tuturor!

              Ce inseamna "Brabus"? La o prima cautare nu imi dau seama, pare a fi un dispozitiv separat pt chip tunning?

              Cu senzorii de parcare, da, din pacate fix aspectul acesta nu a fost luat in calcul de cel care a configurat-o, asa ca m-ar fi ajutat, acum nu fac un capat de tara, este un proiect viitor si vedem ce putem gasi, nu e nicio graba. Camera pe spate exista, as fi vrut insa si o sonorizare, deci e doar moft pana la urma (la fel cum ma gandeam si cu chip tunningul de asta ma si informez momentan), de asta si zic ca nu e mega urgenta si sa vedem si privind costurile...o sa il caut si pe Sorin Mihai pe facebook si vedem ce putem rezolva

              Cat priveste activitatea pe facebook, mi se pare ca se vorbeste intr-adevar si despre mai vechi si poate d-asta nici nu m-a interesat, dar repet, eu am ramas mai de moda veche, cu "forumurile"

              Comment


              • #8
                Salutare...cam despre asta e vorba cu Brabus
                "BRABUS" https://www.brabus.com/en
                Frumoasa masina, sa o stăpânești sanatos și...sa o întreții ca pe un Mercedes!!
                Motorul, deși e Renault, e o alegere buna...putini știu ca Renault nu cu motoarele au probleme!!!Acestea sunt foarte reușite, economice și rezistente în timp! Acum 2 ani am împrumutat un Clio,2012-2013 de la un prieten...masina a fost adusa la 115 tkm și pana la 330 tkm când am plecat eu a fost folosita doar pe școală de șoferi!!!!! Am făcut un concediu în Corfu, consum 5% cu pedala la asfalt.....
                Crossclimate sunt o buna alegere, după părerea mea în urma a tot ce am citit despre ele! Mulți suntem cu ideii vechi, ca nu sunt bune allseasons dar noi vb de primele produse apărute pe piața nu de cele scoase acum!! Dacă citești rezultatele testelor făcute de Adac Germania și alții îți schimbi radical părerea...A și nu sunt chiar ieftine!! Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Multumesc frumos.

                  Da, eu stiu de crossclimateuri doar ca e posibil sa fie totusi o problema cu ele, in afara plusurilor (iar parerea nu eu trebuie sa mi-o schimb, ci altii care cand aud ca tot allseason pun isi dau ochii peste cap - but whatever este problema lor ), si anume legat de consum, daca inainte (culmea cu cele de iarna) aveam consum chiar si 5.8% in oras (e drept si fara A/C caci pana acum 1 sapt stateam si cu gecile pe noi seara) acum ajung chiar si la 8% cu A/C, am mai incercat fara A/C si mai jos de 7.2% nu reusesc si mers lejer spre foarte lejer (azi oricum a fost gol orasul), eu si pe Audi ajungeam 10-11% cu crossclimateurile, insa nu gasesc prea multe info in sensul asta, posibil sa mai creasca consumul, doar ca mie mi s-a parut putin cam mare diferenta Anyway, ieftine nu au fost deloc, am dat 600 lei pe unul...dar pentru 2-3 ani eu zic ca stau linistit, doar sa le mai rotesc intre ele

                  Cat priveste motorul, noi suntem OK cu el, daca am mai putea reusi sa mai stoarcem la cuplu ar fi super, insa nu un MUST. Ma mai interesez cu acest BRABUS, din ce inteles nu ar umbla la softul masinii si ar fi un device separat care s-ar conecta direct la ECU pentru mai multe putere? Sau un fel de AMG care schimba safe masina?

                  Comment


                  • #10
                    Ca sa te interesezi de Brabus, în adevăratul sens al cuvantului ar trebui sa ajungi cu mașina aici

                    Dacă dispui de resursele financiare necesare...înseamnă că ești un norocos! Altfel de "Brabus" nu exista!!
                    Cat privește consumul mașinii cu acele cauciucuri, cred ca tocmai asta e dilema când alegi o singura varianta, all seasons!! Ieși mai ieftin cu un singur set de roti și un consum mărit sau mai scump fata de varianta cu roti de vara și iarna.
                    Eu ca turism am deocamdata un Focus cu roti de vara și de iarna dar la următoarea masina, sper eu în sfârșit o Steluța o sa încerc și eu varianta cu Crossclimate..Am rămas impresionat de prezentarea lor...As fi vrut pe duba actuala dar fac prea mulți km ca să fie rentabile..
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Ca sa te interesezi de Brabus, în adevăratul sens al cuvantului ar trebui sa ajungi cu mașina aici

                      Dacă dispui de resursele financiare necesare...înseamnă că ești un norocos! Altfel de "Brabus" nu exista!!
                      Cat privește consumul mașinii cu acele cauciucuri, cred ca tocmai asta e dilema când alegi o singura varianta, all seasons!! Ieși mai ieftin cu un singur set de roti și un consum mărit sau mai scump fata de varianta cu roti de vara și iarna.
                      Eu ca turism am deocamdata un Focus cu roti de vara și de iarna dar la următoarea masina, sper eu în sfârșit o Steluța o sa încerc și eu varianta cu Crossclimate..Am rămas impresionat de prezentarea lor...As fi vrut pe duba actuala dar fac prea mulți km ca să fie rentabile..
                      Multumesc inca o data pentru sfaturi...si da, sa zicem ca inteleg acum (oarecum) care e treaba cu Brabusul, nu e vorba daca e sa am sau nu resursele necesare, insa nu stiu cat se merita o astfel de investitie (as vedea ca ar ajunge cu siguranta la peste 1000euro, eventual + drum), nu vorbim totusi de o masina chiar atat de scumpa, insa voi mai studia si vedem ce iese pe viitor (aveam in cap si la Audi sa fac un stage 1 si chiar cred ca gaseam foarte usor sa ii fac, doar ca ramasese doar in plan si s-au strans si anii, dupa care am vandut-o ).

                      Cat priveste treaba cu cauciucurile, afara de faptul ca ies mai ieftin cu un singur set per total, ies mult mai bine la confort si la lipsa grijilor legate de depozitare, carat, anotimp. Oricum, cu cauciucurile acestea este clar ca exista acest punct negativ, efectiv la fosta masina am crezut ca atat ar consuma, dar acum mi-a iesit oarecum in evidenta consumul foarte mic initial (repet ajunsesem sa ia in oras si 5.5%!!!), dupa care cu crossclimateurile montate (e drept ca si cu A/C) a ajuns la 8%, voi mai investia oricum (poate este si o problema de presiuni). De dat jos sau returnat nici nu s-ar pune problema, ca in orice alt lucru exista plusuri si minusuri, eu iarna va zic sincer (si la fel are si aici tractiune fata masina), nu am avut probleme, dar e drept ca am fost si mai precaut si am si evitat anumite zone cu risc crescut (gen daca era sa mergem la un munte mai complicat, mergeam cu masina altora - iar la ora actuala cam toata lumea are masina si am si cu SUVuri deci chiar nu a fost o problema), la fel si in Bucuresti daca o ninge mai grav 2-3 zile nu o sa mor si pot sa ma dau cu UBER/BOLT fara probleme chiar si cu STB la nevoie (nu-mi pute si nu m-am nascut numai in masina). Ideea este ca mai scriu, poate mai ajuta si pe altii sa inteleaga ca poate nu sunt o varianta atat de negativa precum se tot zice daca esti precaut si putin rezervat iarna si eviti anumite zile (adica esti moderat). Ah, si iti asumi acest aspect legat de consum

                      Comment


                      • #12
                        Singurul aspect negativ sunt performantele si uzura.
                        iarna ai doar 3 luni, asadar mai mult le vei uza vara.
                        Odata uzate performantele prin zapada scad.
                        In schimb cu 2 seturi vei avea tot timpul pe cele de iarna cu creste pt ca nu apuci sa le uzezi cu un rulaj mediu tipic pt noi.

                        ​​​​​​Inafara de asta e clar un all season e mai comod.

                        Comment


                        • #13
                          Adevarat, dar de asta iau in calcul si faptul ca le pot tine 2 ani, maxim 3 ani. Oricum, nu fac mai mult de 12-15000km/pe an (mai avem un G6 in familie), asa ca iarasi este un produs care mi se potriveste, daca as fi facut poate 25-30.000 sa fi fost o problema...

                          Comment


                          • #14
                            Ciudat, pare ca mi s-au sters niste postari in care scriam de anul trecut ca am efectuat revizia, schimbul de ulei cutie, kitul de accesorii

                            Masina merge perfect, nu am avut chiar nicio problema (invatat fiind cu VAGurile), iar anul acesta a venit randul sa schimb si kitul de distributie (contitech original, l-am realizat la Gabriel la Inovative) precum si revizia clasica (au trecut cam 14500k km deja de anul trrecut, mai multi km decat as face in mod normal, insa am mers destul de mult cu ea in afara - Turcia aproape 4000 km, Belgrad recent inca 1000km).

                            Pana acum sunt multumit de masina, motorul este mai slabut in depasiri, desi sincer pana recent cand am fost in Moldova la Suceava la o inmormantare efectiv la intoarcere 4 persoane, bagaje + a/c nu ma simteam foarte stapan pe ea chiar si pe sport mode, dar asta pentru ca se depasea si se conducea complet agresiv , in rest unde am mai fost (inclusiv Turcia) lumea conducea civilizat, existau autostrazi, nu am avut nicio problema, iar masina se duce dupa 100km/h foarte bine. Despre consum ce sa zic, daca mergi pe eco mode la drum lung 4.5-5% (la 140km/h), in vremurile astea motorasul chiar tine cu buzunarul. Nici de kitul de distributie ca si costuri nu vreau sa dau detalii, caci vor fi fratii mai mari cu motoare mai puternice (si pe lant) invidiosi.

                            Pana la urma este cu plusuri si cu minusuri, oricum trendul pt motoarele termice este sa fie cat mai mici si cat mai puturoase, ne uitam ca sa schimbam si golf 6le din familie si efectiv nu ai ce lua, daca vrei Audi ai motor 1.0 115cp si mai costa si minim 30-35k (SH!).

                            Totusi, una peste alta, la 12 luni de la achizitie, eu sunt foarte multumit de aceasta masina, nu am ce-i reprosa - arata bine, consuma putin, taxe rezonabile (impozit si asigurari, nu vreau sa ma gandesc la cei cu 2.2, dar astea sunt deja vremurile). Doar ca este cam mare pentru Bucuresti (desi eu de cele mai multe ori merg cu Golful)
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              P.S. nu am mai realizat niciun chiptuning, nu am mai pus senzori de parcare (m-am obisnuit cu camera), masina a ramas stock, am tot auzit tot felul de pareri. Desi un chiptunning daca as stii ca nu ar afecta "sanatatea" masinii as fi dispus sa fac, nu as zice nu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF