Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Mercedes 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Foarte frumoasă culoarea. Eu sunt curios în ce service e masina, pari mulțumit și e bine de știut având în vedere ca la origine sunt din Bacău.

    Comment


    • #47
      Buna,

      Un mic update: am trecut deja de prima suta de kiometri la volanul acestei masini.
      Ce sa zic, sunt incantat ...
      Pentru mine personal este o realizare, stiu cum am adus-o, imi place ceea ce vad acum.

      Singura chestiune este faptul ca o masina clasica va fi mereu un perpetuum mobile. Mereu va fi ceva de rezolvat.

      - odata schimbata pompa de apa, curelele (desi pareau ok) au inceput sa faca "scandal"; un carait dimineata. Am zis sa nu las la voia intamplarii, sa am incredere in urechea mea, oricum erau in categoria de risc, trebuiau schimbate.

      - plimbandu-ma cu ea, am observat de seara pana a 2-a zi dimineata o pata (nu mai mult de jumatate de deget); urcata pe elevator, am identificat deja o garnitura la pompa de servo. Garnitura sau ne-garnitura, pata mica sau mare, din ceea ce am inteles, sa ca in cazul servo, e bine de dat jos si revizionat. Pana la urma cu directia nu te joci.
      Asa ca zilele astea, din om in om, din recomandare in recomandare, am ajuns la un specialist care poate reconditiona asa ceva, si care poate da o garantie minima asupra lucrarii.
      Am zis reconditionare sau revizionare completa (nu doar schimb de garnituri), intrucat daca cautam ceva la dezmembrari sau de pe alte masini, pana la urma, ca sa stai linistit, tot o revizie completa iti ofera relaxare (mai ales ca ma asteapta un ITP destul de riguros la RAR).
      Peste 2 saptamani, asadar trebuie din nou urcata pe elevator caci o asteapta o mini operatie.

      Anticipez o viitoare intrebare:
      - specialistul de moda-veche pentru reconditionat servo este din Roman, Neamt. Are o lunga lista de programari, deci m-am programat si eu cand mi-a venit randul. Reparatia costa 650 lei, iar timpul de executie maxim 3 zile lucratoare. In Iasi de exemplu, asa ceva m-ar fi costat minim 1200 lei. La Bucuresti, am gasit cu 1400 lei.
      Un tip la 70 de ani plus, lucreaza secondat de fiul dansului, are o lunga lista de asteptare.

      Din nou, un mare noroc am avut de acel prieten deja de la Reghin, la care am apelat cu diverse piese din dezmembrari. Mi-a fost foarte la indemana chestiunea asta ....

      Impresii din proba de mers:
      - "cool-factor" este 10 plus. Toata lumea intoarce capul, deja apar primele oferte - "Boss, cat iti dau pe ea?"; imi displace total sa sar in evidenta, e contrar a ceea ce sunt, dar ma gandesc ca e doar pentru weekend, asa ca pot face un compromis.

      - in oras, se simte ca un elefant/hipoptam la un magazin de bibelouri / bijuterii; greoaie, te strecori, greu, e totusi o babuta. In extra-urban, parca o simti cu se flexeaza si rasufla usurata. Desi e fabricata in Iulie 1990, tot ce este pe ea este defapt 1980.

      - miroul de vechi imi sta putin pe creier; in uikend, la Iasi, sigur caut pe cineva cu un dispozitiv de OZON. N-ar strica tinand cont de vremuri si ma gandesc ca poate mai ameliorez putin ...

      La chestiunea cu centurile - colegul Penuasu ; nu m-am suparat absolut deloc, pentru mine a fost chiar o curiozitate chestiunea cu centurile. Ma bucur sa constat ca nu sunt de Ford :-)

      Unde am reparat-o ? - reprezentanta Suzuki / Iveco din Bacau. Dincolo de relatia de business cu proprietarii, vopsitorul este un om "cu mana de aur" ; multe masini esuate, ale mele personal, incercate de diversi ageamii din Iasi, au fost remediate cu succes aici. Deasemenea masini ale prietenilor si cunoscutilor. Nu au mai fost angrenati in proiecte retro, dar chiar a decurs totul ok.


      Nu ma pricep la fotografii, nu imi place sa apar in poze, dar promit sa fac cateva cu ea acasa, sa mai treaca ploile.


      Stau acum si ma gandesc la urmatorul proiect. Cu acest W124, am ales totusi ceva facil: un model destul de comun, piese cam peste tot (noi, de producator, de fabrica, din dezmembrari, de unde vrei), preturi de bun-simt cam peste tot; Ma gandesc la acel W116 - nu cred ca mai am rabdare, ar trebui bugetate sume considerabile, plus inca un factor greu de digerat - INDISPONIBILITATEA.
      Fac analogie si cu proiectul cu Simson-ul. Caut un vitezometru, cablul de vitezometrul si "melcul" specific de la roata - atata vreme cat soliciti oferte in Germana ti se raspunde, ieri-astazi, cand deja mi-e incomod sa discut tehnic in aceasta limba, si am dat-o pe engleza, raspunsurile nu mai vin ....
      Eu cred ca doar daca spui W116 in fruntea ta apar semenele EURO si DOLAR pentru cel cu care discuti
      Stau serios si ma gandesc daca sa ma inham sau nu ...

      Revin cu foto la W124
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #48
        Nu am scris nimic in ultima perioada, revin asadar cu mici update-uri.

        Avem deja 1500 km impreuna, poate aveam chiar si mai mult, dar masina a stat cam 10-14 zile pe dreapta ptr operatia ca caseta de servo.

        Le iau pe rand:
        1) caseta de servo
        Avem optiunea sa iau din dezmembrari, dar as fi preferat din afara, in ideea in care sunt mai seriosi si am gasit furnizori care se laudau ca nu au probleme si dau chiar si garantie la piesa;
        Am zis sa nu risc si sa merg pe varianta cea mai safe; am dus piesa la un meserias din Roman, Neamt.
        Ca si experienta, a trebuit sa ma inarmez cu nervi tari, intrucat a fost o persoana dificil de colaborat, fiind si intr-o varsta mai inaintata.
        Am lasat de la mine, si pana la urma a fost ok. De la 4 zile termen de livrare am ajuns la 2 saptamani.
        Piesa foarte ok, la final, chiar mi-a aratat tot la a schimbat si unde a remediat (il prinsesem intr-o toana ok ...); intr-un final am inteles de ce a durat mai mult ...
        Mai mult, in loc de 800 lei estimarea initiala, m-a tarifat doar cu 500 lei : -) (deci pana la urma, chiar am fost simpatic ....)

        2) remediat frana de mana / picior
        Aici practic s-a facut o mica revizie - schimbat saboti, arcuri, reglaje specifice cand la o roata, cand la cealalta.

        3) am schimbat toate sigurantele cilindrice.
        Chiar nu ma gandeam ca pot gasi asa de greu vechile sigurante, ca de Dacie, cum spun unuii mecanici.
        Cei din Bacau imi comandau 1 set la un furnizor, alt set la un altul, pentru al 3-lea set a trebuit sa astept cateva zile si uite asa le-am schimbat pe toate ...

        4) decarbonizare
        sunt persoane care cred in asa ceva, sunt persoane care nu cred; eu am zis ca n-am ce pierde si chiar nu-mi pare rau (pana la urma n-am turbo, n-am DPF, n-am egr, n-am ce sa stric)
        Motorul, chiar din timpul procedurii, a inceput sa sune si mai rotund (nici nu zici ca are juma` de milion de km).
        La turatii inalte sta mult mai bine, parca trage cu toti caii din dotare.

        5) tratament OZON - fiecare cu piticii lui, dar pe mine mirosul de vechi inca imi sta pe creier.
        I-am spalat mochetele la mana cu peria si detergenti speciali, i-am facut un tratament de vreo 2 minute cu OZON, dupa care am lasat-o cu portierele deschise vreo juma` de ora ...
        S-a mai ameliorat, dar tot a vechi miroase (parca e un miros de apartament comunist)
        Aici cred ca o sa incerc si ceva cu aburi.

        Acum, pe rol, mici interventii, la un service din Iasi, al unui prieten:
        - se schimba garnitura de la culbutori
        - se schimba si o rola la cureaua accesorii (face scandal....)
        - se schimba 2 garnituri si un furtun la pompa de servo, de data asta.
        - senzorul ulei este "impuscat" la un fir (ma atentiona ca n-am ulei, cand eu defapt eram la nivel ...)
        - schimbat buson rezervor (garnitura celui original este sectionata si mereu gaseam umezeala cand deschideam clapeta de la rezervor)

        Mi-am dat comanda de un releu de supra-tensiune; am incercat in prima faza unul SH, dar aceleasi simptome: fara turometru si becul ABS aprins; cateodata fac cu randul, cateodata merg simultan, cateodata nu merg nici unul. Din ceea m-am interesat pe forumuri in afara, releul asta are ceva rateuri din proiectare (imi aduc aminte de A Klass si senzorul MAF + ECU in acelasi loc si deja mi se urca parul pe spate ....)
        Sunt unii care pot desface asa ceva si pot reface niste lipituri, dar operatiunea nu e garantata.
        Generatia noua de relee, are 2 rezistene si inca vreo 2 pini.
        L-am cumparat de pe EBAY din Germania, vreo 230 lei cu tot cu transport DHL in Ro.
        Inainte sau dau comanda de releu - am luat senzorii la intrebari, am curatat rotile dintate. Toate sunt ok.

        Toate aceste mici chichite, imi cam dau tonusul peste cap ... Nu`s obisnuit sa repar o chestie, dar mai apar alte 2-3; minore ce-i drept, dar consumatoare de timp.
        Compenseaza totusi satisfactia sa stii ca ai facut-o si ca ai salvat-o.

        Tinuta de drum imi place la nebunie; ii plac drumurile exterioare, in oras e ca un hipopotam intr-un magazin de bibelouri;
        Duce lejer 120 - 130 km/h fara nici cel mai mic efort; poate si mai mult, dar nu se simte in largul ei la viteze mai mari.

        In trafic, reactiile sunt amestecate: pe de o parte cei care te felicita, si vor sa stea de vorba cu tine, pe de alta parte cei care se simt ofuscati ca le dai blitz sa treaca pe banda - "haide ma` cu vechitura ta ..." ; astea sunt chiar amuzante, dar totusi ce orgolii au unii soferi - "m-a intrecut/depasit astazi o vechitura ..." :-))))

        Stiu, sunt egoist si ma bucur doar eu.
        Promit sa revin cu foto :-)
        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #49
          E fain ca perseverezi.
          masina e veche, e clar ca ajungi sa repari tot. Dar odata treaba facuta bine nu o mai atingi a doua oara.

          Te inteleg perfect ca si la mine orice lucrare se ramifica in a acoperi componentele adiacente.

          Eu mochetele le am spalat cu detergent injectie-extractie si apoi clatit cu 20l de apa pe un loc(eg sofer, pasager) tot injectie-extractie.
          Banchetele in schimb va fi mai dificil, eu am dat la a mea jos husa, dar nu am reusit sa o pun la fel de bine la loc.
          dar cumva trebuie sa le speli in profunzime.
          ​​​​​​

          Asteptam poze, pe cerul acoperit de nori ies cel mai bine.

          Comment


          • #50
            In primul rand imi cer scuze pentru egoismul de care am dat dovada si pentru ca nu am transmis pana acum fotografii.
            Pe de o parte nu-mi plac fotografiile si nici nu ma pricep la unghiuri, lumini, de unde sa prind esenta, etc ...

            Totusi, astazi prin Bacau, am fost sa-mi vad prima dragoste, 210-ele, care este gata.

            Tineti cont ca masina e murdara, nesplalata de vreo 10 zile, si m-a si prins ploaia astazi pe drum.
            Mergem zi-de-zi si daca ma uit la ceas-ul din bord cred ca avem deja 3000 km impreuna.
            Incredibil de putin consuma, chiar si cu drumurile mele lungi, extra-urbane. Uit efectiv cand am alimentat ultima data (daca eram cu 210-ele, puteam afirma precis - am alimentat ieri, alalataieri, :-)

            Ca si inca chestiune de rezolvat - ABS-ul, care se incapataneaza sa stea aprins in bord.
            Totusi, acum mai deunazi (4 zile in urma ....) cand o duba cu numere bulgaresti mi-a tasnit in fata (de pe un drum fara prioritate), cand in acele milisecunde mi-am zis in gand - "sunt in Mercedesul gresit" si "toata munca de 8 luni se va face praf" , am constat urmatoarele:

            1) am putut sa virez din franare
            2) rotile nu s-au blocat

            Acestea le-am constat dupa ce m-am oprit si am tras o gura buna de aer in piept, cand soferul dubei disparuse precum Houdini sau David Copperfield.

            Sa inteleg ca ABS-ul functioneaza totusi, doar ca in felul lui ? :-)
            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #51
              Nu e greu sa testezi functionarea in conditii controlate si preferabil fara sa ai pe cineva in spate.
              Din pacate asta e situatia la noi in tara, faci uz la sistemele de asistenta din plin sau te feresti de masini pe trecere.
              ​​​​​​
              ​​​​​
              Arata bine masina. E frumos cum e in aceeasi culoare/ nuante si la interior.

              Comment


              • #52
                N-am mai scris demult pe topic; masina chiar a stat pe dreapta datorita

                1) RAR - cu greu mai poti obtine o programare decenta (ca si timp), fie si pentru un banal ITP.

                2) Inmatriculare - aici e mai nasol ca la RAR; am depus documentatie pe 25 NOV si de ania astazi 07 DEC le ridic.

                Principalele probleme la ambele institutii - COVID, probleme de personal, etc.


                Intre timp mi s-au reconditionat janntele; super-multumit si incantat !
                Maine ii fac cadou niste pneuri de iarna noi.

                Am mai schimbat, daca tot a stat pe dreapta:
                - a trebuit sa imi cumpar un nou casetofon; am tot mers cu vechiul ALPINE din poarta in poarta, dar acelasi mesaj - "nu ne bagam", "mai vezi in alta parte....", "mai degraba iti iei unul nou".
                Ma rog, nu ma dau batut, am luat unul nou, intrucat am nevoie de "muzicanti" si ... continui sa caut pe cineva de moda-veche sa-l desfaca.
                Principala lui problema - nu se deschide display-ul si merge doar casetfonul. De primit, primeste curent. Ideea e ca am mers pe ideea de orginialitate si chiar mi-am pus in gand sa gasesc pe cineva sa-l desfaca.

                - modul-antena: trebuia sa dau modulul antena jos, sa vad daca merge, daca nu merge sa descopere electricianul cauza, etc.
                N-am stat sa analizez prea mult, am cumparat de pe EBAY un modul nou, cu tot cu antena, s-a montat relativ rapid in vreo 10-15 minute.


                Ca planuri viitoare: ma inscriu in Retromobil, platesc taxele, obtin de la dansii o hartie cu care ma voi deplasa la RAR din nou, pentru ATESTARE VEHICUL ISTORIC si mentiune in CIV.
                La Retromobil, ar tb. sa scap cu vreo 500 lei, la RAR ma astept la vreo 200 lei.
                Attached Files
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #53
                  O baba care nu sufera la frumusete! Asa ceva nu trebuie tinut ascuns! Flash-ul camerei are efecte benefice asupra ”tenului”!Felicitari si cat mai multi km impreuna!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    Am organizat la Iasi, Intalnirea FAN CLUB "Iubitorii de Clasa E"

                    Intrucat aceasta editie este "Pandemic Edition", am fost singurul invitat :-)

                    Nu am avut cu cine sa schimb impresii si pareri, speram la anul sa fim mai multi :-)

                    Attached Files
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #55
                      De ce va ascundeau numerele de la masina???Nu stiu soțiile unde sunteti??
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #56
                        Pentru acest hobby tb. sa ai o sotie foarte intelegatoare ! :-)
                        Nu va mai zic ca am dorit sa fac si "dubluri" la cele 3 modele ; am fost amenintat cu oamenii cu halate albe, care pun intrebari incuietoare :-)

                        Daca facem o "adunare obsteasca" nu o sa mai am cum sa le ascund (numerele) :-)
                        Adica un "meeting" la care sa vina si altii, nu doar eu :-)
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #57
                          Destul de frig in Iasi, de cateva zile bune.
                          Masina e garata de vreo saptamana.

                          Astazi dimineata, minus 17 grade, iti inghetau efectiv mucii in nas. Am fost foarte curios daca mai vrea sa porneasca, daca e recunoscatoare ca am salvat-o de la Programul Remat.
                          Recunosc, nu a pornit la prima cheie, dar la a 2-a - DA. Un pic de balbaiala si o perdea de fum in spate, dar a luat-o.
                          Bravo ei !~ Merita steaua de pe capota !

                          Am inceput demersurile la Retromobil.

                          Mi-am facut user + parola pe site, totul e foarte intuitiv si destul de usor de completat.
                          Ai practic 2 pagini, una cu datele tale personale si de contact (upload si de BI/CI), apoi o a 2-a pagina dedicata masini:
                          - upload de documente (certif.si/sau CIV)
                          - fotografii din mai multe unghiuri, plus compartiment motor (se mai doreste si o poza cu oricare din locurile unde este mentionat VIN-ul masinii)
                          - cateva intrebari despre starea de originalitate: aprindere, caroserie, etc.

                          Si gata ! Acum astept sa ma vad cu reprezentantul masinii.
                          Ca informatie: masini sub anii `70 se mai accepta nitica rugina sau vopsea matuita, dar ceva mai nou de atat (cum e a mea), totul trebuie sa fie bec din toate punctele de vedere: fara rugina, fara elemente aiurea de tuning, fara lac sarit, fara alte jante decat cele originale, fara pneuri cu dimensiuni nementionate in CIV si multe -multe altele.

                          Pentru inspectie trebuie sa achiti o taxa de 450 lei (caci a fost inmatriculata deja in RO; daca era import in RO, taxa devenea 900 lei), urmeaza apoi o taxa de inscriere (dupa inspectie) de 160 lei si apoi cotizatia anuala de 100 lei. Pentru motocicleta mea, trebuie sa achit taxa de inspectie de ... zero lei (cica e gratis); taxele, celelalte raman la fel (inscrierea si cotizatia).

                          Dupa inspectie, achit taxa de inspectie si astept acasa o hartie. Cu hartia la mana, te programezi la RAR si se facem mentiunea in CIV - "VEHICUL ISTORIC"
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #58
                            Dupa 1 an de munca, a venit si confirmarea !

                            Pentru cei curiosi, asa arata o atestare de vehicul istoric. Am blurat nume,cifre, date din considerente GDPR si alte-alea.
                            Din tot puzzelul asta, imi lipsea insonorizarea capotei, pe care am comandat-o pe cod Mercedes, undeva 250 lei. Este taiata la forma dupa cum se vede.

                            Mi-am arata disponibilitatea fata de Retromobil pentru a participa la evenimente de profil, mai ales intreceri sportive de tip rally; Nu "rally" in sensul de probe speciale prin noroi, camp sau teren accidentat, ci parcurgerea unor etape in care trebuie sa mentii o anumita medie orara, medie orara adecvata vechimii automobilului.
                            Nu zic nu, mai ales ca masina e in cea mai buna stare a ei. Circula cam 3 zile din 7, ii plac maxim drumurile lungi, motorina de calitate superioara din benzinarii. Se simte in elementul ei la 120 - 130 km/h. Dupa un drum lung (de exemplu Iasi - Bacau - 260 km dus-intors), cine nu stie cum e cu motoarele, jura ca e pe benzina la ce frumos toarce.

                            Cateva mici chestiuni de detalii, imi suscita inca interesul in a gasi o rezolvare:

                            1. capacul la cuiul de tractare din spoilerul fata. Mi se pare aiurea sa vad gaura aia in spoiler zi-de-zi.

                            2. imi caut scut motor; dupa 2 comenzi esuate, se potriveau 70% pe forma sasiului, imi cam vine sa ma las pagubas. Ma intereseaza din otel.

                            3. Parbrizul da semne de batranete; este fad, ciobituri, Deja ma interesez unde si cam cat ma va costa.

                            Actualmente are pe ceas sunt 483,000 km.
                            Attached Files
                            1963 Simson SR2E
                            1990 Mercedes W124 250d
                            2001 Mercedes W210 200K
                            2005 Mercedes W211 220cdi
                            2018 Suzuki Baleno

                            Comment


                            • #59
                              Tare de tot!!! Asa simplu, a fost?
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #60
                                De principiu, masina a fost bine facuta direct din "reconditionare", dar .....

                                Pentru masinile mai noi (daca acceptam cuvantul "nou" la un retromobil...), de tipul anilor `80 in sus, procesul de acceptare este mai riguros decat sa zicem 1900 - 1980.

                                Strict in cazul meu:
                                - compartimentul motor a suferit un detaling: nu aveam scrugeri, nu aveam elemente rupte, dar totul a trebuit sa fie bec, in cel mai mic detaliu
                                - imi lipsea materialul izolator la capota, pe interior: mi s-a sugerat direct de la Bucuresti - Comisia Tehnica, faptul ca acest material trebuie sa existe si iac`asa l-am comandat, si pe original.
                                - sunt foarte pretentiosi la: tipul de jante (in niciun caz aftermarket, in niciun caz de origine altele decat cele din fabrica, sau barem "period-correct" Mercedes, tipul de pneuri: nu se accepta decat pneurile inscrise in CIV; pneurile ar trebui sa fie intr-o stare buna de functionare, nu pingele, nu boalfe, etc Eu am avut noi, iarna si vara.
                                - nu trebuie sa existe gram de rugina, in nicio zona, nici macar compartiment motor sau zone mai putin accesibile (evident ca nu trebuie sa exista elemente "inflorite", cu inceput de ruginta)
                                - sunt foarte pretentiosi la tipul de casetofon: se accepta originalitate sau barem casetofon din epoca respectiva, nu LCD cu bluetooth sau altceva.
                                - motorul : in cazul motorul de fabrica NU mai este montat pe masina, din diverse motive, trebuie pus acelasi cod-motor sau acelasi motor precum cel original. Exemplu: al meu model este 250, nu puteam pune decat 250, nu 3000 sau 2000.
                                - idem cutia de viteze: daca din fabrica pleaca cu manuala, cu manuala trebuie sa te prezinti la atestat, nu automata, nu transplant de pe alt model.

                                Asa cum spuneam anterior, procedura in sine e simpla, dar primesti observatii pe email sau telefon: mai trebuie una, dar ce`i cu aia, samd. Aici trebuie un pic de rabdare si trebuie din startul reconditionarii sa mergi pe o singura cale - ORIGINALITATE (fara tuning, fara pachete, fara mai stiu ce suspensii si jante, fara evacuari sport, fara instalatie de sunet si tun de bass).
                                Asta ca si sfat colegilor care sunt in curs de reconditionare, atestare vehicul istoric.

                                Am uitat ceva ! la mine a mai fost ceva: "Dom`le, fa un mic efort si nu mai circula cu ea zi de zi, ca daca circuli cu ea zi de zi, nu mai e clasica/istorica, e o masina de zi cu zi."
                                De aia, am lasat-o si eu mai moale, nu-i mai bag kilometri cu lopata. Dar, barem 3 zile din 7, tot merg cu ea :-)

                                Ca si o curiozitate, sunt incurajate in cadrul clubului masinile gasite si nerestaurate. Adica "survivor"; acestea au cotatii maxime de pret la vanzare.

                                Ca si o completare de la postul anterior, mi-am adus aminte peste zi - probele de raliu se numesc - RALIU DE REGULARITATE.
                                A mea e masina e mai noua, sa zicem, eu trebuie sa tin o medie orara de 49 km/h, intre anumite segmente de drum. Un Fiat 850 din anii `70, are o medie de doar 30 km/h pe acelasi segment de drum. Degeaba intreci toate masinile inscrise in concurs, cand tu de fapt ai o singura treaba de facut: sa tii media orara indicata si ... SA NU SE STRICE MASINA :-)
                                Cred ca o sa-mi placa. N-am nimic de pierdut, singura chestiune este sa-mi fac timp pentru asa ceva.
                                1963 Simson SR2E
                                1990 Mercedes W124 250d
                                2001 Mercedes W210 200K
                                2005 Mercedes W211 220cdi
                                2018 Suzuki Baleno

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF