Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Mercedes 250D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Un retrofit nu reprezinta nicio problema. Am mai gasit tot aici pe forum un entuziast care si-a facut retrofit singurel. Si-a decupat in consola centrala locasuri pentru butoane (comandate de pe ebay uk), bineinteles cu tot sistemul aferent pentru a-si echipa masina la maxim dupa standardele perioadei respective (daca nu ma insel tot un w124).
    Pe un alt topic intrebasem despre masini cu motor de capacitate mare, perioada necesara restaurarii si impozitul aferent care trebuie platit in tot acest timp.
    Punand ideile cap la cap (cu ce am vazut la fratii olteni si cat de importante sunt centurile), nu as vrea sa ma trezesc ca merg sa reinmatriculez o masina (implicit ITP) si sa aflu ca centurile nu sunt conforme.
    Sper ca nedumerirea mea nu a fost absurda si daca nu s-a gandit nimeni la asta, insemna ca nu a fost cazul.

    PS: Sharky, respect man!

    Comment


    • #17
      Buna,

      Sincer va zic ca nu am acordat atentie centurilor.
      Par vechi si ponosite (le voi curata cu detergent, negresit), dar chiar nu m-am uitat la serii.

      Un sfat pe care il dau tuturor la inceput de drum, pe calea restaurarilor:
      -> "Luati legatura cu reprezentantul zonal RETROMOBIL !";
      Cu dansul va puteti sfatui referitor la ce este ok sa fie pe masina, la ce nu este ok sa fie pe masina.
      Nu strica niste fotografii + xerox documente provenienta la acest reprezentant, inca inainte de a face achizitia si de a te arunca inainte.

      In cazul meu:
      - nu "negociaza" nimeni cu tine daca motorul si cutia nu sunt de orgine
      - idem: radio cd cu touch-screen sau alte "avioane exotice", jante de 18/19" modele noi, etc.

      La cateva aspecte mai "inchid" ochii: jante originale Mercedes, dar macar sa fie "period-correct"; idem casetofonul (pe vremea aia nu era CD player);

      La RAR, la mentiunea vehicul istoric in CIV:
      - nu "negociaza" nimeni cu tine referior la directie si frane
      - masina trebuie sa fie literalmente "bec", fara sa "planga" (ulei, antigel, lichid de frana, etc), fara reparatii grobian facute sau tuning de orice fel.

      Pentru mine a fost foarte important:
      - sa mi se ofere contract vanzare-cumparare + fiscal (sau ma rog stampila pe contract); NETUL (OLX/AUTOVIT) este plin de "stafii"; asa le zic eu masinilor frumoase, dar cu grave probleme cu actele: pe persoane cu handicap, pe proprietar decedat, pe persoana cu datorii la impozite, pe Bulgaria, pe Letonia/Rep. Moldova si multe-multe alte anomalii. Ajungem din nou la subiectul intens dezbatut - LUX PE BANI PUTINI.
      Din punctul meu de vedere, o astfel de masina nu valoreaza nici 2 bani si va fi ok doar ca si "donatoare"

      - de la cine cumpar masina; deseori nu cumperi masina in sine, ci pe proprietarii ei;
      Fosta proprietara mi-a facut cadou la final o Biblie ;
      Le-am transmis mecanicilor ca mai pot inchide ochii la vre`un surub sau ornament pierdut / rupt, dar daca dispare Biblia din torpedo iese cu scantei :-)


      Cateva chestiuni pe care le-am observat, acum ca toata masina este "bucatita"; eu le percep ca un bonus.

      1. interiorul KARO-BRAUN ; ii spuneam sotiei ca as putea sa dorm seara in aceasta masina;

      2. toate geamurile au aceeasi serie; viata tihnita in jud. Suceava se pare ca i-a priit.

      3. am si a 5-a janta, ca si rezerva, acelasi model cu restul celor 4, in perfecta stare, urme f. mici de uzura.


      Sunt literalmente nerabdator, dar imi dau seama ca nu trebuie sa fortez, mai ales acum la vopsire si la montarea inapoi a puzzelului.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #18
        Ce intelegi prin cutia si motorul nu sunt de origine?
        cat de in detaliu verifica?
        Motorul trebuie sa fie fix cel din fabrica sau merge altul de acelasi tip?
        Alt tip presupun ca nu e voie. Aia ma astept.

        Comment


        • #19
          Am dat o copie CIV la reprezentantului zonal Retromobil unde era mentionata seria motorului + cateva fotografii facute de mine
          Verificand pe VINDECODER am observat si eu ca, intr-adevar, motorul este cel de origine.
          Dar am avut nevoie de o confirmare.

          Nu stiu la cutie cum sta treaba, nu am aprofundat.
          M-am multumit sa vad 5SPEED MANUAL in VINDECODEER si sa constat ca intr-adevar 5 SPEED MANUAL este si pe masina.

          Din ce-am auzit, daca cumva iti pica motorul, trebuie sa iei unul de acelasi tip, conform principiilor actuale RAR.
          In cazul meu: daca imi va pica motorul de OM nu-stiu-ce-serie de 2.5 litri, trebuia sa pun tot OM aceeasi-serie, tot de 2.5 litri capacitate.
          Cu alte cuvinte, nu poti pune motor OM de 2.0 sau 2.2 pe o masina echipata de fabrica cu 2.5

          Cand schimbi motorul, cu cel potrivit, va trebui sa te prezinti la RAR cu 2 chestiuni:
          - factura de achizitie piesa si o declaratie a service-ului care a efectuat operatiunea (precum ca motorul seria X, a fost inlocuit cu unul de acelasi tip, dar seria Y)
          Serivice-ul care face transplantul trebuie sa detina autorizatie pentru aceasta activitate.
          Rar-ul ulterior face mentiunea noii serii in CIV.

          Daca sunt in eroare cu toate afirmatiile de mai sus, rog sa fiu contrazis :-)
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #20
            Amu daca e sa o iei literar, asa e.
            Problema e ca la masinile vechi, se poate sa mai dispara/ sa nu se poata identifica seria. Din cauza ruginii sau a altor cauze si atunci se poate stanta alta serie pe el .
            Important e sa fie acelasi tip de motor ,cu seria se poate rezolva.

            Comment


            • #21
              Citeam astazi dimineata cum un coleg s-a jucat cu servo.

              Astfel de idei am avut si eu, cu proiectul curent; dau exemple:
              - sa dam jos capacul la valve si sa ne uitam la lant
              - sa dam chiulasa jos
              - sa dam galeria de evacuare jos, poate curatam
              - sa ne jucam cu valvele, poate are nevoie de reglaj.

              M-a oprit un mecanic batran, cu "ceva" experienta la activ:
              "Om bun, ai masina de cateva luni bune la noi; porneste la cheie, nu se aude lantul, motorul este perfect curat, nu plange nimic; nu scoate fum, nici macar bujii nu-ti trebuie. Tu vrei sa dam totul jos, ca pe urma sa plangem toti pe langa ea ? si apoi sa vii sa ne iei tare ca de ce nu e gata mai repede ?"

              Vreau sa va zic ca ... am muscat-o. M-am potolit. M-am limitat la schimbul de fluide, la conducte, un furtun imbatrnit, coliere, etc.

              Apropos de olteni. S-a publicat pe canalul repectiv un video fain cu W123 - Cobra. Dincolo de modul pitoresc cum prezinta ei masina, chiar interesant.

              Zilele astea baietii se chinuiau cu aliniamentele: spoiler, portiere, aripi, reglaje diverse.
              Saptamana viitoare cred ca ajung din nou in Bacau.

              Nerabdator :-)
              Last edited by george_b_20; 07-24-2020, 12:24 PM.
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #22
                Acu depinde cat e de lucru.
                eu as fi dat jos galeria de admisie si as fi schimbat intinzatorul de lant, preventiv.
                Masina nu e noua, intinzatorul poate ceda, iar galeria sigur nu e curata. La păsat pe tubu de intrare aer aveam depuneri consistente. La focus tdci iar erau ceva depuneri la 120k cand am desfacut.
                la a ta dupa atatia ani crezi ca e bec?

                ​​​​​​Plus acum e momentul daca nu e vopsita.
                ce daca mai astepti? Mai bine asa, macar stii ca incepi pe o baza stabila si de calitate.

                La valve ce vrei sa vezi? Nu s tacheti hidraulici? Pana nu bat la stetoscop e ok.
                Chiulasa in nici un caz ca n ai ce vedea acolo si poate gresesc mesterii cand o pun la loc.
                de ai compresie buna la testul cu aer atunci nu ai ce imbunatati.

                Comment


                • #23
                  Subscriu. Doar in cazul in care nu iti iese bine testul de compresie, atunci ajungi la reglaj valve si distributie.
                  Daca modelul este aspirat nu prea ai de ce sa iti faci griji cu galeria de admisie. Turbina in general o incarca. Dar daca tot ajungi pana acolo poti sa desfaci pentru curatare si bineinteles, garnituri.
                  Spuneai ceva de inlocuirea furtunelor. Ce ai schimbat pana acum? Ce ai gasit avariat? Ai mers doar pe sistemul de combustibil sau ai verificat tot ce conducte flexibile?

                  Comment


                  • #24
                    Nu doar turbina, o incarca si gazele de carter si alte nazbatii care tot in admisie ajung. LA diesel la compresia aia ai gaze de carter si cu timpul se aduna si se depun.
                    Egr presupun ca nu are.
                    Din cate stiu nu e greu de dat jos, ar trebui sa fie quick win.

                    Comment


                    • #25
                      Am fost ieri prin Bacau.

                      Postez cateva fotografii de update.
                      Ca sa citez un prieten - "deja incepe sa arate ca o masina" :-)
                      S-au jucat saptamana asta cu aliniamentele - portiere, aripi, spoilere, capota, portbagaj. Si sa existe o linie faina.
                      Chiar si la Simson treaba arata foarte bine.
                      Am promisiunea ca intra la cabina astazi - JOI sau cel tarziu VINERI.

                      Mai putin placut - pregatim terenul pentru W210, in ideea in care iese W124-le si intra celalalt.
                      Cu exceptia capotei de la W210, NU EXISTA element de caroserie ca sa nu fie afectat de rugina.
                      De la puncte si umflaturi de vopsea (aripi, portbagaj, spoilere), pana la gauri efectiv (portiere);
                      Mi-au dat jos cateva elemente, nu mi-a venit sa cred, sa scap telefonul din mana; Stau si ma gandesc daca Mercedes in acei ani, punea piesele in sare.
                      Sau poate masina a stat in vreo` mina (de tipul Praid) si eu inca nu am aflat acest lucru. Asta in conditiile in care, in 2017, de la clantele usilor in jos, am mai polizat-o odata.
                      La 211 (diferenta de 5-6 ani intre ele), nici macar un punct, nicio umflatura, absolut nimic.
                      Dincolo de consumul de carburant excesiv (eu cel putin am trecut peste, aia e ....) se pare ca RUGINA este ..... cancerul acestei masini.
                      Sunt dispus sa astept 6 luni sau cat e nevoie si la acest model, dar chiar vreau sa pun punct odata.
                      Deasemenea, ma gandesc sa nu o mai scot efectiv la drum iarna.

                      Dar revenind la 124, chiar sunt nerabdator :-) ; cu un ochi rad, cu altul plang.
                      Mi-am adus aminte ca am un set de jante din otel cu capace originale Mercedes 15";
                      am de gand sa duc jantele curente, tot de 15", la refacut (si cred ca saptamana viitoare) si intre timp, sa se reobisnuiasca cu drumul.

                      Am un feeling ca readucerea la normal al 210-lui va fi un proces mult mai laborios ca la 124.
                      Attached Files
                      1963 Simson SR2E
                      1990 Mercedes W124 250d
                      2001 Mercedes W210 200K
                      2005 Mercedes W211 220cdi
                      2018 Suzuki Baleno

                      Comment


                      • #26
                        Mult a fost, putin a mai ramas, pe parte mecanica cum sta ?

                        Comment


                        • #27
                          Mai bine decat ma asteptam ! Repet, inainte s-o achit, am avut posibilitatea sa ma plimb cu ea cu 20 de minute (asta dupa ce m-am chinuit s-o pornesc alte 30 de minute); stiam ca motorul e brici (desi km. sunt cei din bord, confirmati si de RAR);

                          Mici surprize tehnice, dar oricum ma asteptam la ele:

                          - stiam ca pierde carburant pe la conducte (stiam inca inainte sa ma pornesc din Iasi); conductele le-am gasit foarte greu; le-am gasit la acea persoana pe care v-am recomandat-o si dvs. Explicatia e simpla - multe dintre W124 stau pe camp, in iarba, umezeala, rugina. Pe original, aceste 2 conducte, incep de la 1000 lei. La SH le gasesti in 300/400 lei, doar ca .... nu prea le gasesti.

                          - conducta frana; aici, cumva bazat pe mecanici, am ales sa le reconstruiesc; s-a muncit ceva timp, dar rezultatul a fost ok.

                          - am schimbat niste furtune care pleaca din radiator

                          - a avut nevoie de un acumulator nou

                          - am schimbat: brate, bucse si toate amortizoarele; si arcuri fata, din cate imi aduc aminte

                          - cand iese de la vopsit: o incalt cu 4 pneuri noi si ma ocup de discuri + placute (toate 4 colturi)

                          - deasemenea, excitat fiind si mai dand ture prin curte cu ea pana sa intre la vopsit, m-am jucat cu trapa; care, evident ca a culisat, dar nu a mai revenit inapoi :-) si pe asta trebuie sa o rezolv.

                          - fluidele sunt deasemenea pe lista: ulei, antigel, frana si ma gandesc si la uleiul din cutie (as face pariu ca uleiul actual este cel de prim-montaj de fabrica)


                          Deci, ca sa fac un rezumat, mult a fost, putin mai este :-)
                          Ma uitam pe OLX sa vad cum mai sta piata la W124 si observ, asa cum era firesc, ca lucrurile evolueaza in sensul bun, adica in sus.
                          Adica, o sa am argumente pentru colega mea de camera, cand imi spune ca am apucaturi de Tiriac :-)
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #28
                            Respect maxim! Ai investit mai mult decat bani in masina asta.
                            Daca ai carburant care plange, este necesar sa o rezolvi cat de curand. Exceptand risipa, acesta ataca tot ce inseamna cauciuc in compartimentul motor (cum ar fi suportii motorului), consecintele...urate.
                            Cat despre apucaturile de Tiriac...cred ca vedem cu toti unde a ajuns stimabilul, cu apucaturile lui cu tot. :-)
                            Haida pe sosea!

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc pentru gandurile bune !

                              Vazusem la un blogger pe Youtube, cu mai multe masini decat mine, ca noi cei cu masini clasice suntem niste simpli custozi (citat parca din Jay Leno);
                              Caci dupa ce punem mainile pe piept, familia/mostenitorii poate vand mai departe sau devin ei custozi.

                              Dincolo de bani, sper ca am facut o treaba pentru mai multe generatii :-)

                              PS - putin ingandurat pentru W210 (caci stiu ca il paste o operatie ampla de chiuretaj, schimb elemente de caroserie), dar o sa mai atenueze bucuria acestui proiect.
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment


                              • #30
                                Cu mare bucurie in suflet anunt ca saptamana viitoare voi avea numere rosii.

                                Incerc sa programez si ITP-ul la RAR.


                                1963 Simson SR2E
                                1990 Mercedes W124 250d
                                2001 Mercedes W210 200K
                                2005 Mercedes W211 220cdi
                                2018 Suzuki Baleno

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF