Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lacusta w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lacusta w124

    Anul trecut in octombrie, am decis sa-mi urmez visul in ciuda tuturor rationamentelor logice posibile si am cumparat un W124 300D, transmisie manuala, fabricat in 1989 in stare de functionare relativ ok.
    Culoarea, interiorul, motorul si faptul ca are aer conditionat au fost aspectele care m-au detemerminat sa o cumpar .
    Prima inmatriculare in Romania a fost undeva prin 2002 pana in 2009 cand "a trecut granita in Bulgaria", iar in 2018 a fost reinmatriculata in tara.
    Ca si dotari inafara aerului conditionat, in rest este standard.
    Ideea de la care am pornit a fost sa o aduc intr-o stare cat mai buna si cat mai repede posibil ca sa o incadra ca si vehicul istoric, acest lucru reusit sa-l realizez in 01.2019, dar de impozit tot n-am scapat pe anul in curs . Mi-as fi dorit sa fi facut o restaurare ca la carte, dar din pacate n-am avut spatiul necesar si nici bugetul pentru a realiza acest lucru. Multe dintre lucrari am incercat pe cat posibil sa le fac singur.

    Din categoria lucrurilor care au fost remediate cat mai urgent la inceput :
    - revizia completa - ulei + toate filtrele (uleiul era destul de vechi si gros);
    - discuri + placute fata / spate ;
    - diferential, flansa cardan si rulment intermediar ;
    - remediat diverse probleme legate de instalatia electrica din bord, becuri arse, cablaj radio, ceasuri de bord reparate (din 3 bucati am reusit sa fac unul bun) si eliminarea unui alarme aftermarket,
    - reparatie scaun sofer + cotiera ;
    - jante + anvelope noi de iarna Barum 15;
    - jante + anvelope de vara 16 ;
    - revopsire completa cu eliminarea unor zone in care aparuse rugina (mare problema cu identificarea clipsurilor pentru bandouri si destul de scumpe);
    - reparatie aer conditionat : oring-uri noi, electroventilator nou si rezistenta noua ;
    - pompa de apa, vascocuplaj, curea, intinzator si simering arbore (temperatura lichidului se ridica destul de bine spre 120C in special pe caldura si trafic) ;
    - alternator reconditionat ;
    - suporti de motor inlocuiti (tot mai vibreaza putin) ;
    - etc . ;

    Mai sunt si alte reparatii care au fost facute si pe care sincer nu mi le mai amintesc, momentan astept sa inlocuiesc amortizoarele, flansele de amortizoare, bucse, pivoti si suruburi toate pentru partea din fata .
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 10 photos.

  • #2
    Frumos agregat. E un model care merita toata atentia si care isi si pastreaza valoarea in timp. Din cauza asta merita sa il pui pe picioare si sa te bucuri de el. Avand in vedere ca in perioada respectiva s-a pus si motorul 3.0 TD, poti sa ii schimbi motorul si sa pui unul cu turbo, fara sa pierzi statutul de masina istorica.

    Comment


    • #3
      Sincer sunt destul de multumit de motor, intr-adevar nu e ceva spectaculos, dar merge bine si consuma destul de putin as putea spune, in plus ITP se face doar la RAR avand in vedere ca este istorica si nu cred ca as scapa daca as aduce modificari care tin de motorizare.

      Comment


      • #4
        Atata vreme cat in perioada respectiva era folosita motorizarea respectiva, nu au nici o problema. La fel e si cu toate optionalele care se mai pot monta dupa. Atata vreme cat e totul original, nu are nimeni problema cu asta.
        Cel mai fain e ca incerci sa faci singur toate lucrarile. Ai o satisfacte mult mai mare si faci si treaba mai buna

        Comment


        • #5
          Salut.
          Faina jucaria.
          Ne-am intersectat in trafic de vreo 3 ori..pe Soseaua Viilor si prin Militari.
          Intrebare, poti detalia un pic lucrarea de reconditionare a scaunului? Ce a presupus, unde si cat a costat?
          Merci fain!

          Comment


          • #6
            Salut, am reusit sa gasesc un alt scaun uzat de pe care am luat material. Lucrarea a iesit bine la scaun se observa diferenta, dar din pacate nu am avut foarte mult material la dispozitie, pentru ca am reparat scaunul si cotiera.
            Ti-am trimis pe pm datele de contact.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Super. Am discutat cu el.
              Material..am de pe o bancheta spate. Sper sa ajunga.
              Merci mult

              Comment


              • #8
                Primul update pe 2020 :

                - alta unitate radio originala Mercedes cu CD, deoarece celei vechi i-au cedat butoanele, imi pare rau ca se integra mai bine ca si design ;
                - alte ornamente centrale de lemn in stare foarte buna, cele vechi erau destul de decolorate ;
                - inlocuire ulei + filtru servodirectie, uleiul era extrem de negru, am utilizat undeva la aproape de 1,6litrii ca sa curat toata instalatia de uleiul vechi .

                Luna viitoare urmeaza RCA, revizie ulei si inlocuirea elementelor de suspensie fata (bucse, pivoti, suruburi, amortizoare, etc. ). Din pacate am incercat sa desfac suruburile de la bratele fata si sunt blocate bine de tot. Am incercat sa bat in el, ulei bagat degeaba sunt sudate de rugina in bucsi, sper sa le pot taia relativ usor.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Primavara a inceput in forta cu reparatii .
                  In primul rand la suspensia fata, deoarece suruburile de reglaj de la bratul de pe partea dreapta erau complet blocate si bucsele crapate.
                  Mare distractie cu demontatul lor, a trebuit sa tai efectiv bratul si apoi partea cu bucsele ramase cu fierastrul electric.
                  Si mai mare distractie a fost la montajul arcurilor la loc deoarece nu am avut presa corecta, mai sa-mi zboare in freza vreun arc .
                  Asa ca am inlocuit flanse, amortizoare fata, bucse brate, pivoti, suruburi de reglaj si bielete de directie.
                  Am schimbat si flansele de la arcuri pentru ca era prea lasata partea din fata si le-am pus pe cele mai groase de 22 mm.
                  Soc si groaza cand am montat totul la loc si am vazut cat de ridicata era in fata de.
                  Dupa un drum de 100km s-a mai asezat si este mai ok, ar mai merge lasata un pic mai jos, dar nu mai umblu curand acolo.
                  In final au reusit sa-mi nimereasca si geometria dupa doua vizite, am pus rotile de vara, am reglat rulmentul pe stanga fata si totul e ok.
                  De asemenea i-am mai facut revizia de an unde a intrat amortizorul de la pompa de injectie care era curs total.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Anul asta pot spune ca m-am bucurat ceva mai mult de ea, aprox. 6.000 km fara sa intampin vreo problema. Bineinteles ca n-am putut sta linistit si am mai facut mici imbunatatiri, precum antena electrica, un volan din piele pe care l-am retapitat si a fost cusut cu ata verde, un radio cu functie Aux si USB de la Continental care se incadreaza 100% ca aspect si luminozitate cu restul bordului (nu prea am rezistat cu radio casetofonul original) si mici interventii mecanice (bucse si bielete antiruliu, capete de planetara ) .
                    Saptamana trecuta am participat la Raidul Memorial Giurgiu, foarte fain evenimentul, oamenii si bineinteles masinile incerc de la anul sa fiu mai consecvent cu participarile.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      L-ai facut foarte fain. 124 e foarte bun la tabla si impreuna cu moto de 3l.
                      Zi-mi te rog cum ai aerisit/curatat instalatia de servo? Am vazut mai sus ca ai schimbat filtru si ai curatat instalatia.

                      Mersi
                      Seba

                      Comment


                      • #12
                        Pentru schimbarea lichidului, am ridicat partea din fata a masinii, am desfacut returul de la servo care intra in rezervor si apoi am tot completat lichid nou pana a iesit curat, prin invartirea volanului de la stanga la dreapta cu motorul oprit.
                        Cam asta a fost in mare parte toata procedura de inlocuire si mi s-a parut relativ usor.
                        M-am inspirat din link-ul de mai jos.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF