Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 300d 1979

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 300d 1979

    salutari dragi prieteni de vreo 2 zile sunt fericitul proprietar al unui w123 300D 1979 si am oarece ganduri cu el si anume nu vreau sa ajunga la remat sau cine stie ce masina de camp.... . Pe langa problemele de tinichigerie ( la partea de dedesubt) mai am una alta bubite la ea si anume :

    1 numi merge lumina in bord de loc
    2 makaraua de la geamul stanga fatza e nefunctionala
    3 oglinda stanga lipseste cu desavarshire
    4 elektromotorul este cam mort (invarte prost zik eu si shtarteru functioneaza impecabil daca i faci scurt de la elektromotor direct ... ceea ce nu e tokmai feerik)
    5 am oarece joc in caseta dar am inteles ca se regleaza si asta nu foarte dificil
    6 cred k in seara asta tokmai ma lasat incarcarea dar nu sunt sigur cert este k dintro data nu a mai mers nimik in bord (martorii de semlalizare ; lumnina comanda aeroterma ; claxon ... etc)
    7 mai am nevoie de stelutza dp porbagaj si cea din fatza (astea la capitolul mofturi)
    8 scaunul de la shofer are arcurile rupte ...(adik sta spatarul introparte + arc intra relaxat in picior ) intrebarea ar fi dk pot schimba tapiseria scaunului mort pe unul bun dar care va fi mai mult k sigur alta culoare
    9 aeroterma baraie ca toti dracii si nu prea face vant
    10 problemele de tinichigerie sunt : imbinarea dintre podele si prag (mai exact podeaua e destul de mancata in zona aia ) restul fiind ok in mare (usile mai sunt luate in partea de jos dar inca nu este terbil de rau ... pe scurt inca au aspect "circulabil" )
    11 am un tampon rupt la motor dar nu cred sa se schimbe forte greu (asta il am deja trebuie doar sal schimb)

    pe scurt ash vrea sa stiu parerile voastre legate personale , adik voi dk atzi fi in locul meu cu ce atzi incepe... si cam cum atzi face daca atzi face (aici ma refer la modalitatea de schimbat unele piese ... k la modelul asta sunt cam afon )

  • #2
    asta-i baba..

    inca 2 chestii care le uitasem : cat ulei intra la 300D ; si cred k are o buba la pompa/injectoare k trage gen in shuturi si greu .. adik abia ajunge la 90 la ora... ce propuneti pt rezolvarea problemei :-s ?
    Attached Files
    Last edited by Danny_bb; 12-23-2007, 19:38 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by sile1 View Post
      1 numi merge lumina in bord de loc)
      Ori e din sigurante (eu le-am schimbat cu din alea ceramice, 7 lei 10 buc), ori de la becurile din bord.

      Originally posted by sile1 View Post
      2 makaraua de la geamul stanga fatza e nefunctionala
      3 oglinda stanga lipseste cu desavarshire
      Trebuie data jos fata de usa, vezi ce are, daca nu alta de la dezmembrari.
      Originally posted by sile1 View Post
      5 am oarece joc in caseta dar am inteles ca se regleaza si asta nu foarte dificil
      Depinde, eu nu m-as juca cu directia. E mai bine sa schimbi piesa decat "s-o reglezi".

      Originally posted by sile1 View Post
      pe scurt ash vrea sa stiu parerile voastre legate personale , adik voi dk atzi fi in locul meu cu ce atzi incepe... si cam cum atzi face daca atzi face (aici ma refer la modalitatea de schimbat unele piese ... k la modelul asta sunt cam afon )
      In principiu chestiile astea sunt reparabile dar iti trebuie bani, timp si mecanici buni. Unele chestiile le poti face si tu singur. Eu in locul tau as pune pe primul loc pornirea si directia. Sunt la a doua cobra si iti spun ca e cel mai frustrant sa nu porneasca, sa te vada vecinii cum vii cu cine stie ce masina s-o tragi la shufa etc. La prima cobra aceasta problema mi-a scos peri albi, asta m-a facut s-o si vand. Cum spunea si cineva p-aici, daca ai baterie buna, electromotor si compresie treaba e facuta.
      Bafta si tine-ne la curent. Apropo, ce bani?
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        compresie teoretic are (adik nu da dram de gaze la bushon si presiunea de ulei este 2 la cald .. nu ca ar avea ea treaba cu compresia ).

        si la mine este a 4-a cobra ( am mai avut un 220D din '80 de care din pacate sa ales prafu din cauza unor situatii care nu prea au fost benefice... ; un 240D break automatic care a ajuns la dok pan la urma si mai am actual si un 240D din '78 cunoscut si sub numele de cadoul caci dok o primise cadou si mia dato in locul celei de 220D de care vorbeam mai sus...dar momentan aceasta din urma este nefunctionala datorita pompei de injektie care a facut pasu spre o lume mai buna ) , deci nus chiar cazut din cer insa am pus intrebarile pt ca am degand sa fac treaba bine si mai mult singur k asa mam obisnuit...

        la partea cu pornitul te admir pt curajul de a recunoaste k e un sentimant oribil sa te traga cineva in fiecare dimineata...eu unul am o oroare fatza de chestia asta din cauza primei masinii diesel pe care am detzinuto , de asta sper ca dupa schimbarea electromotorului la asta sa se schimbe si treaba cu pornirea (pt k d ex cand a fost soare a vrut fara prob la cheie dimineata... da in noaptea asta insa o simteam la rece ca invartea ca ochii mortului desi am schimbat bateria cu una sigur buna)

        Comment


        • #5
          Binecunoscutul cadou... mai este echipata cu pompa de apa artizanala ?

          Comment


          • #6
            habar nam k e tot la popeye... nam aduso akas datorita faptului primordial k dok ink nu mia dat si talonu.. si 2 la mana pompa de injectie a decedat , iar pornitu cu shufa zi de zi nu mi se pare cel mai fericit lucru din lume, iar la cate masini am sa o mai aduk si pasta sa zaka in capu strazii cred k ar fi dus la o crima cu mai multi autori (vecini)

            Comment


            • #7
              Originally posted by sile1 View Post

              9 aeroterma baraie ca toti dracii si nu prea face vant
              Aicea e de la bucse , azi le-am schimbat si la mine (le-am mai schimbat odata si m-o pus cineva sa le fac din ceva alama, in 2 luni s-a dublat diametru gaurii si o inceput iar sa huruie si sa nu mai aibe debit de aer ),Astea ce le-am pus acu is din ceva metal calit, sa vedem cum se comporta.

              Second nu am gasit una buna si noua cica pe la vreo 2,5 mil rol, mai vedem.Oricum e aiurea motorasu aerotermei in sensu ca nu e gandit sa fie reparat(20 si de ani cu acelasi bucse e ceva), si trebe desfacut cu grija sa il si poti pune la loc.

              Cati bani o fost tutusi jucaria?
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • #8
                am rezolvat cu oglinzile (cea din dreapta nu aveam geam) pret 100 ron

                masina a costat 500ron

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sile1 View Post
                  la partea cu pornitul te admir pt curajul de a recunoaste k e un sentimant oribil sa te traga cineva in fiecare dimineata...eu unul am o oroare fatza de chestia asta din cauza primei masinii diesel pe care am detzinuto
                  Masina pe care am avut-o mergea f. bine numa' cand era cald afara, cum dadea prima picatura de ploaie murea. Plus ca ala de mi-a vandut-o o pregatise de asa natura sa ia ochii, dar dedesubt era coapta. Asta de o am acum e "cinstita".
                  Cel mai nasol e sa nu porneasca. Daca ai luat-o cu 5 mil. merita s-o faci. Si eu care ziceam ca am luat masina ieftin ...
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    eh... pretu a fost relativ mik datorita problemelor printre care ultimele noutati : alternatorul este mort ; elektromotoru invarte prost si deci nu porneste... + rugina care chiar dk nu e deosebit de multa totusi este si din pacate e dedesubt adik nu la ceva demontabil

                    am rezolvat cu oglinzile si cu sigla din fata

                    Comment


                    • #11
                      La 5 betze nu-i fata mare... Deh, si asha n-aveam clientzi... Si medicamentele ma costa bani. Deja ma frec pe miini. Da cred ca vorba lu Costi Cobra, nici el nu se uita la bani, nici io nu-i vad....

                      Comment


                      • #12
                        Doamne :-s o sa fiu ars groaznik )

                        Comment


                        • #13
                          Spala-te... Shtii tu unde...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF