Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Minunatul Mercedes-Benz GLC X253 250d din 2016

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Minunatul Mercedes-Benz GLC X253 250d din 2016

    Salutare!
    Sunt membru si urmaresc acest forum de ceva timp si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani Mercedes-Benz. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina pe care o urmaream sa o achizitionez. Este SUV-ul familiei pe care de zi cu zi il conduce sotia, ea fiind mare fan SUV-uri . Variantele pe care le-am luat in calcul inaintea achizitiei au fost X3, Q5, Volvo XC60 si GLC, toate in varianta seccond-hand din Germania.

    Am ales GLC pentru ca toate review-urile citite erau pozitive dar si pentru ca dintre toate aceste modele, pentru o diferenta de pret nu foarte mare fata de celelalte, m-am ales cu modelul curent de GLC iar pentru celelalte variante m-as fi incadrat doar la modelul anterior, evident, neputand lua in calcul modelele curente ale anului 2019 pentru celelalte marci, fiind foarte proaspat lansate. Oricare dintre variante insa ar fi fost minunate, dar ma bucur mult de alegerea facuta.

    Inainte de cumparare, am facut un test-drive in tara cu acelasi motor, temerea cea mai mare fiind ca directia este moale si relaxata tocmai din dorinta de a o face o masina confortabila. Insa chiar si in modul Comfort, directia este precisa si sigura iar in modul Sport si Sport+, desi directia nu se intareste prea tare fata de confort, este foarte ok.
    Masina este un Mercedes-Benz GLC 250d din 2016 204cp si 500Nm cu 156.000 km, pe care am luat-o personal din Germania de la o persoana fizica in februarie 2019. Pana azi, in 8 luni de cand o avem, s-au mai adaugat aprox 14.000 km cu tot cu drumul de venit in tara, fiind masina de familie pe care o conduc ocazional in Bucuresti si in special cand calatorim in afara Bucurestiului.

    Drumul de intoarcere a fost in special pe timpul noptii pentru ca desi toate actele s-au finalizat in prima parte a zilei, am ocolit putin pentru a cumpara tot din Germania 4 jante AMG de 19 inch cu anvelope de vara (anterior vorbit si rezervate) pe care le-am si montat dupa achizitie (sunt cele din fotografii), masina avand la momentul cumpararii jante de 17 inch cu anvelope de iarna (voi reveni cu fotografii si cu acestea in lunile de iarna cand le voi monta pe masina).
    Pun aici o lista cu optiunile pe care le are masina si le consider eu mai importante.

    Parameter Value
    218 REAR-VIEW CAMERA
    221A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
    228 AUXILIARY HEATER
    B24 REMOTE CONTROL FOR AUXILIARY HEATER
    233 AUTONOMOUS INT. CRUISE CONT. PLUS (DISTRONIC PLUS)
    235 ACTIVE PARK ASSIST
    237 ACTIVE BLIND SPOT ASSIST
    238 ACTIVE LANE KEEPING ASSIST (FAP)
    249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING
    253 REAR-END COLLISION WARNING AND PROTECTION SYSTEM
    269 BRAKE ASSIST PLUS CROSS TRAFFIC (BAS+Q)
    294 KNEE AIRBAG
    345 RAIN SENSOR
    421 9-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
    448 TOUCHPAD WITH ROTARY PUSHBUTTON
    513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
    580 AIR CONDITIONER
    628 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH PLUS (IHC+)
    642 DYNAMIC LED HEADLAMPS, RIGHT-HAND TRAFFIC
    851 ACOUSTIC GLAZING
    873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
    875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
    890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
    927 EURO 6 TECHNOLOGY EXHAUST GAS CLEANING
    U22 LUMBAR SUPPORT ADJUSTMENT
    U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD

    Sunt foarte incantat cum merge, cat de eficient este gandit totul si cat de legata este. Imi da senzatia ca cei de la Mercedes-Benz strang bine suruburile.
    Consumul mediu al masinii in momentul de fata este de 7,9 L/ 100 de km, consum resetat la cumpararea masinii deci acum 14.000 km si include si drumul de intoarcere de 3000 km. Ma asteptam la un consum mai bun totusi, tinand cont ca masina merge mai mult in afara orasului, cam 80% si 20% in oras. M-a surprins insa, si overall sunt multumit, cu unele consumuri surprinzatoare, cum ar fi 5,8 L/ 100 km de la Ploiesti la Bucuresti (da, a fost la vale, dar tot un consum bun este :P) si 6,1 L/100 din Thassos pana in Bucuresti. Overall este o masina minunata, sotia si cu mine o iubim si ne face placere de fiecare data cand plecam la drum cu ea.

    Proprietarul anterior al masinii a cumparat-o noua in 2016 si a vandut-o in 2019 dupa ce au trecut cei 3 ani de garatie, facand deja comanda de una noua dar alba si cu ventilatie in scaune in plus fata de optiunile anterioare ale masinii pe care am cumparat-o eu. A avut grija de ea, si a folosit-o 98% pe autostrazi in interes de serviciu.
    Ultima revizie a fost facuta la 153.000 km in decembrie 2018 cand s-au schimbat Filtrele (ulei, aer, polen), uleiul si lichidul de frana.
    In momentul de fata, computerul de bord ma anunta ”Service A” in 30 zile, masina avand aproape 170.000 km – m-ar ajuta daca stie cineva ce consumabile sunt incluse in acest Sevice A si trebuie schimbate si deasemenea o recomandare de service bun in Bucuresti, unde as putea sa le inlocui.

    O sa revin cu impresii si fotografii de-a lungul timpului.

    Numai bine!

    Attached Files
    Last edited by Florin_WES; 09-26-2019, 12:31 PM. Reason: Am șters link-ul.

  • #2
    Salut! Sa o stapanesti sanatos! Te felicit pentru achizitie! Eu si sotia ne orientam tot catre un GLC, insa va fi nou si cu siguranta cu motorizarea de 2.0 turbo benzina.
    In urma unor discutii, cei de la Tiriac Auto mi-au recomandat dotarea cu sistemul audio Burmester, pe langa o serie de alte dotari pe care mi le doresc, cum sunt distronicul, incalzirea in scaunele fata si spate, respectiv racire in scaunele fata.

    Ai exclus din start varianta pe benzina? Eu optez pentru benzina si din motive subiective dar si obiective, zic eu, cum ar fi complexitatea sistemelor menite sa reduca poluarea generata de motoarele pe motorină.

    Sanatate!

    Comment


    • #3
      Salut si multa sanatate!
      Sa o stapanesti sanatos si multe drumuri fara evenimente!
      Sfatul meu este sa faci schimbul de ulei cat mai repede! E deja foarte mult 17.000km. In Romania maxim 1an sau 10.000km, chiar daca masina nu cere!

      Poti face o intrebare la colegul CL600.
      Să știi să lupți când vrei să ai.
      Să nu regreți când pierzi sau dai

      Comment


      • #4
        Salut, Cristi_SG si multumesc frumos.

        Motivele pentru care am ales diesel au fost cuplul mare (250d are 500Nm), faptul ca o folosim in special in afara orasului si imi amintesc ca motorul de 250d euro 6 diesel cu AdBlue avea emisii mai mici de CO2 decat cel pe benzina - am gasit acum pe net doar informatii despre GLC face-lift pe care probabil ti-l vei comanda si tu si lucrurile stau in momentul de fata la fel, adica emisii CO2 pentru 250d 137g/km si pentru 250 170g/km

        Referitor la sistemul audio, as fi vrut si eu sistemul Burmester insa fiind o masina la mana a 2-a am ales masina in functie de alte optiuni mai importante, sistemul audio fiind la nice-to-have
        Am citit si vazut multe reviews despre acest sistem audio si intradevar se aude incredibil si arata si foarte bine; depinde acum cat costa ca optiune pentru masina noua si deasemenea cat sunteti de melomani si cat de importanta este aceasta diferenta intre standard si sistemul Burmester. Eu sunt multumit de sistemul audio standard dar nu ma lua in seama ca posibil sa fiu ca vulpea si strugurii acri

        Daca veti conduce masina atat tu cat si sotia, cred ca o optiune f importanta de care trebuie sa tineti cont sunt scaunele electrice cu memorie. Ti-as recomanda deasemenea sa verifici si cat ar costa optiunea keyless entry si keyless go - la noi a fost tot nice to have, mai ales ca masina anterioara avea aceasta optiune si sotia se obisnuise pe comoditate cu cheia in geanta


        250d.png
        250.png
        Last edited by CaraMarin; 09-30-2019, 15:10 PM.

        Comment


        • #5
          Colegul se referea la NOx, probabil. Particulele care omoară pur și simplu.

          CO2 este materia primă pentru fotosinteză, până una alta.



          Și ca sa fiu rău până la capăt, cuplul despre care vorbești este valabil numai într-o plaja foarte îngustă de turație.

          Benzinarul ( sa nu mai vorbim de varianta plugin cu +80KW), produce mai mult CO2 pentru că are puterea mai mare...per total. Cai mai mulți, cuplu mai mic, dar pe o plaja mult mare de turație.

          ​​​​​​

          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Salut, AlinMarius si multumesc frumos pentru gandurile bune.

            Uleiul clar il voi schimba dar as vrea sa schimb tot ce ar fi de schimbat deodata. Masina are acum 168.000 km (in postul initial am scris estimand 170.000 km si am vazut abia apoi ca are cu 2000 km mai putin), deci in Romania efectiv am facut doar 9000 km (fara cei 3000 din Germania de la schimb pana la vanzare si fara cei 3000 km de drum la intoarcere)
            Cu toate astea voi face schimburile cand masina va cere, stiind ca in functie de conditiile de trafic/ condus, masina estimeaza si calculeaza singura cand are nevoie de anumite schimburi.

            Multumesc pentru sfat, ii voi scrie colegului ”CL600”

            Regasiti in postul de aici detaliile si actele de care am avut nevoie la inmatricularea masinii.
            Salutare! In ultimii ani s-au schimbat cateva lucruri referitor la inmatricularea unei masini si cand a fost nevoie sa-mi inmatriculez masina adusa din Germania, pe net nu am gasit informatiile updated si nici toate la un loc si nu a fost cel mai usor lucru de facut. Din dorinta de a-i ajuta pe cei aflati in aceeasi situatie


            Numai bine!

            Comment


            • #7
              Salutare!

              In octombrie 2019, la 168.000 km am schimbat uleiul impreuna cu filtrul de ulei la reprezentanta Mercedes Tiriac din Bucuresti, din Bvd Expozitiei Nr 2, si celelalte 3 filtre (praf, aer si clima) asa cum cerea masina acestea fiind prinse in Service A + completare cu AdBlue facuta de mine (am luat un bidon mare de AdBlue OE Mercedes de 20L, cod: A004989042015).
              Uleiul folosit a fost Ulei motor MB 229.52 5W30, acesta fiind cel recomandat pentru motoarele Euro 6 cu AdBlue si cel care a fost folosit la celelalte revizii facute de proprietarul anterior. Mai exista si varianta Ulei motor MB 229.51 5W30 care este primul oferit de reprezentante si este mai ieftin, dar cel cu 229.52 este cel recomandat pentru aceasta masina.

              Tot in cadrul reviziei au fost rezolvate si doua rechemari din fabrica, efectuate gratuit – tin sa multumesc MBRETROFIT.ro (user @cl600) pentru ca desi i-am cerut un pret pentru revizie la atelierul lui, sfatul lor a fost sa merg la reprezentanta pentru a beneficia si de cele doua rechemari – tot respectul pentru astfel de oameni care vad lucrurile si oamenii dincolo de bani.

              In rest, la un an dupa achizitie, masina se comporta exemplar. Acum are 172.000 km, practic am mers cu ea in acest an aprox 16.000 km, fiind folosita in special la drumurile in afara orasului si ocazional in oras.


              Impozitul pe an este de 836 lei, RCA-ul pe un an cu doi soferi pe polita la EUROINS costa 625 lei (Clasa Bonus-Malus B7) si CASCO tot cu doi soferi pe polita la City Insurance pe un an cu plata integrala si fara fransiza la eveniment, 648 euro.

              Numai bine!

              Comment


              • #8
                Cat a ajuns mașina? Sa te bucuri de ea.

                Comment


                • #9

                  Salutare!


                  Nu am mai postat de ceva timp insa masina este bine-fericita si merge fara cusur in continuare.
                  Cum sunt restant cu situatia masinii, o sa reiau aici ultimele intrari in service.

                  In nov 2020 la revizie, avea 180.000 km si am schimbat:
                  • Uleiul de motor cu ulei Mercedes MB 229.52 5W30 (am mers pe acelasi ulei in continuare, folosit de la bun inceput)
                  • filtrul de ulei impreuna cu celelalte 3 filtre (praf, aer si clima), toate Mann

                  In feb 2021, la 185.000 km am schimbat:
                  • Lichidul de frana – am folosit lichid Mercedes DOT 4 norma MB 331.0, codul de produs este A000989560511
                  • Placutele de frana spate au fost schimbate cu placute si senzori Ate
                  • Bateria auxiliara – este o cutie neagra, de marimea uni cutii de bijuterii, pozitionata sub torpedo care ajuta sistemul start-stop si incalzirea auxiliara – la mine nu a mai functionat si am inteles ca este ceva comun sa fie nevoie de inlocuirea ei

                  In oct 2021 la revizie, avea 199.000 km si am schimbat:
                  • Filtrul de combustibil Mann
                  • Filtrul de ulei cu celelalte 3 filtre (praf, aer si clima), toate Mann
                  • Uleiul de motor cu ulei Mercedes MB 229.52 5W30
                  • Am completat cu 10L Adblue Mercedes
                  • Am schimbat acumulatorul de pornire cu Varta Silver Dynamic AGM F21 12V 80AH 800Aen 580901080 D852 – este important sa fie AGM, varianta pentru sistemul start-stop

                    ​​​​In cei doi ani si jumatate de cand avem masina, timp in care am mers cu ea aprox 43.000 km, a ramas in continuare minunata. Am inlocuit doar consumabilele aferente fiecarei revizii anuale (mai putin bateria auxiliara, acea cutie neagra care am inteles ca oricum se schimba la un moment dat) si in rest nimic altceva.
                  O masina minunata, inaintea vremurilor ei, care este un echilibru bun intre performanta (mai mult decat am eu nevoie), fiabilitate, eficienta si comfort. Super multumit.

                  Numai bine!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF