Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211 - E220 Baba Cheala

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am mai condus o mașină care să difere asa de mult între oraș și "afara", în oraș e incomoda și greoaie, viteza 1 și 2 sunt moarte, lunga și incomoda la parcare . Cum ies din oraș se transforma, de la 80-100km în sus practic e alta mașina, de aici începe sa se simtă cât de bine sta pe drum [ avangarde ] și motorul într-adevăr își arată puterea. Pana pe la 160-180 trage decent dar mai sus clar trebuie un minim 3.0. Ce am observat azi de pe la 160kmh în sus când apăs accelerația la "fund" simt ușoare variații la putere, parca trage puțin "în valuri"
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Si eu am 220 cdi, acelasi model.
      In oras, e o mica balena, un hipopotam intr-un magazin de bibelouri. In oras, pun cutia in CONFORT, in afara, o pun pe SPORT. Intr-adevar, sunt 2 masini diferite fara doar si poate. 160km/h este un maxim ptr 220, mai sus gafaie si da semne de oboseala.
      Mai am si un 200 Kompressor (210 facelift) exista resurse si dupa 200, dar e si alt principiu de functionare. Deasemenea, alte cifre de consum. As putea spune ca DUBLU este diferenta in ceea ce tine de consumuri.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #33
        Salut,

        Lipsa senzorilor de parcare mai poate cauza si ea o senzatie de manevrabilitate redusa in oras, considerand dimensiunile masinii. Cu C-ul break pe care il am (W203) parchez in locuri unde nu ma incumetam cu masini mai mici care nu aveau senzori de parcare.
        Am condus ceva timp in oras (Buc) un E berlina fara senzori si parca eram legat la ochi. Pentru o masina asa mare mi se pare esential sa aiba senzori de parcare de fabrica.

        Comment


        • #34
          De plictiseala am spalat-o si i-am mai dat o mana de ceara . Am dat capacul de la motor jos si am gasit o balta de ulei pe acolo , banuiesc ca e filtru epurator infundat , din ce am citit pe net se da jos doar daca se scot si injectoarele , unii au schimabt garniturile altii l-au spalat . A facut cineva treaba asta vreun sfat ?
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Colegule,
            Din ce se vede acolo nu e vorba de epurator.Se pare ca injectorul scapa compresie .Verifica saiba de cupru din scaunul de etansare din chiulasa si daca e doar saiba ai scapat.
            Multa rabdare e nevoie la curatat reziduurile de carbon.

            Comment


            • #36
              Originally posted by daniel View Post
              Colegule,
              Din ce se vede acolo nu e vorba de epurator.Se pare ca injectorul scapa compresie .Verifica saiba de cupru din scaunul de etansare din chiulasa si daca e doar saiba ai scapat.
              Multa rabdare e nevoie la curatat reziduurile de carbon.
              Corect, s-a curățăt -schimbat saiba . Nu stiam de ce aveam senzatia de miros de fum câteodată, ma gandeam la racordul de la tobă

              Comment


              • #37
                Intre timp m-am ales cu 2 probleme :
                1 filtru epurator e infundat , astazi am alergat-o putin si iesea fum de sub capota , vaporii de ulei se scugeau pe toba , pret reprezentanta piesa 1100 + 800 manopera [ vine cu tot cu capacul de tacheti ] . L-a mai schimbat cineva puteti sa ma ajutati cu un cod de piesa ?
                2 am schimbat jantele/cauciucurile si am observat ca pe fata cele vechi erau putin tocite pe interior [ mi se pare ca trage si putin dreapta ] , nu am gasit pe cineva capabil in Bucuresti sa o regleze , am inteles ca sunt niste suruburi care se monteaza pe brate care regleaza unghiul de cadere , la reprezentanta mi-au cerut 1000 lei ... prefer sa merg sa le tocesc si sa iau altele noi la 2 ani decat japca .
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Am scris de mai multe ori. Suruburile delphi costa cam 20-30lei bucata. Ai nevoie de 2 pt bratele cu telescopu. Le pui cat de inauntru si mergi apoi sa regleze convergenta.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Sharky View Post
                    Am scris de mai multe ori. Suruburile delphi costa cam 20-30lei bucata. Ai nevoie de 2 pt bratele cu telescopu. Le pui cat de inauntru si mergi apoi sa regleze convergenta.
                    Știi pe cineva în București sau apropiere care face asta ?

                    Comment


                    • #40
                      Oricine cu un cric si cheie inelara de 21 sau de 22.
                      cauta pe net w211 camber correction bolts.
                      Si apoi convergenta o reglezi unde crezi tu ca o fac mai bine.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF